JiiPee wrote:Jees 19.10 jimillä megadethin '05 Buenos Aires konsertti!
Sopii miulle!
...Ja aiheuttaa mulle päänvaivaa. Kolmoselta tulee nimittäin samaan aikaan Pulp Fiction . Pitänee pohtia, kumman katsoo suorana ja kumman ostaa DVD:nä.
Heh. Kova ongelma Itsellä on kummatkin dvd:nä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
^Niin mullakin tulee olemaan, tarina ei vain kerro, milloin .
Kyllä taidan Tarantinon puoleen kallistua tällä kertaa yksinkertaisesti sen vuoksi, että tuossa vanhassa mökkipönttötelkkarissani on luultavasti jokseenkin ontuvampi äänentoisto kuin upeisiin yhdistelmästereoihini kytketyssä tietokoneessani, jolla voin sitten Megadethiä luukutella .
Mainittiinkos täällä muuten jo, että torstaina tulee se webcast-keikka uusintana muutamaan kertaan?
Onkos tosta Warchestistä useampia versioita kun eilen huomasin anttilassa sen hinnan olevan noin 45 euroa ja CDON:ssa hinta on 72 egee, ja vertailun vuoksi myös Levykauppa X myy tuota hintaan 44,90. Eli onkos toi cdonin hinta vaan tuota niiden tämän päivän loistavasti toimivaa hinnoittelu politiikkaa vai onko boxista eriversioita, kuten aikoinaan Slayerin "panoslaatikosta" oli?
DevilLook wrote:Onkos tosta Warchestistä useampia versioita kun eilen huomasin anttilassa sen hinnan olevan noin 45 euroa ja CDON:ssa hinta on 72 egee, ja vertailun vuoksi myös Levykauppa X myy tuota hintaan 44,90. Eli onkos toi cdonin hinta vaan tuota niiden tämän päivän loistavasti toimivaa hinnoittelu politiikkaa vai onko boxista eriversioita, kuten aikoinaan Slayerin "panoslaatikosta" oli?
Ei tuosta tietääkseni ole mitään eri versioita, ainakaan mistään lukenut tietoja moisesta. Nuo hinnathan saattavat pompsahdella eri liikkeissä paljonkin.
Ja muistutus vielä että tänään tulee JIM-kanavalta Buenos Airesin keikka, jos nyt joku sattumoisia ei ole vielä nähnyt!
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
^ niin mä vähän aattelinkin... ja tänään meen anttilastsa hakemaan ton boxin. Ja kun multa ei löydy aikaisempi dvd-julkasuja Megadethiltä niin toihan on ihan hiton kova paketti. Ja kaiken lisäks se on ihan vitun siisti!!! Jotain läppää voin heittää kunhan saan tuon parempaan tarkasteluun.
Metallin jättiläisiin kuuluvan Megadethin livetaltiointi Buenos Airesista lokakuulta 2005. Käden hermostovauriosta toipunut Dave Mustaine nauttii soittamisesta uuden tiukan kokoonpanon kanssa, ja yleisö laulaa kitaraosuudetkin mukana.
Eikös tuo ole se DVD:näkin julkaistu veto?
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
WhiteRabbit wrote:Onkos kellään vielä tuota Megadethin uutta Warchestiä? Kommentteja?
Onhan tuo hienon näköinen ja mukavasti on tavaraa vaikka olikin jo suurin osa hyllyssä.
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
Tuo Warchestin dvd on jäänyt ennen näkemättä ja äsken sen kattelin, onhan se kova. Bändi kyllä uskomattomassa vireessä, mutta eniten diggailen saundeista, mahtavat! kuullostaa ihan siltä että olisi itse Hammersmithillä seuraamassa keikkaa.
Eiköhän tämän voi tänne Megadeth-topikkiin laittaa, kun herran omalle tuskin olisi kovin suurta kysyntää:
www.martyfriedman.com wrote:Marty is currently in the studio beginning preproduction on his eighth solo album. More details to come.
Loistava uutinen. Loudspeaker (joka meikäläisellä muuten pyörii parhaillaan soittimessa) oli silkkaa kovuutta alusta loppuun ja muukin tuotanto, mitä olen kuullut, on potkinut ja lujaa. Kaipa ne jossain välissä vaikkapa Play.comista voisi hankkia, kun eivät kaupoissa vastaan kävele.
Saisivat jo pikku hiljaa julkaista täällä Euroopankin puolella lupaillun livelevyn Loudspeakerin jälkimainingeissa vedetyltä Euroopan kiertueelta. Japanissahan tuo on jo jokin aika sitten julkaistu. Se jos mikä on varma ostos ilmestyessään .
Varsin hupaisa pätkä Dave Mustainen, "baarimikon", "kahvilan asiakkaan", parin Leningrad Cowboyssin,Klaus Flemingin ja lenkkimakkaran kanssa Helsinkiläisessä kuppilassa. Erityisesti Flemarin Metallica lausunta aiheuttaa hilpeyttä Harvoimpa näin omaperäisiä haastattelu sessioita näkee!
Tuosta warchestistä en löydä mitään tietoja eli että mitä sisältää muuta kun että 4 cd:tä ja yksi dvd. Eli voisiko joku vähän kertoa tän sisällöstä? Tai vois vaikka antaa linkin sillä itse en lödä mitään tuosta sisällöstä.
womenintheuniform wrote:Tuosta warchestistä en löydä mitään tietoja eli että mitä sisältää muuta kun että 4 cd:tä ja yksi dvd. Eli voisiko joku vähän kertoa tän sisällöstä? Tai vois vaikka antaa linkin sillä itse en lödä mitään tuosta sisällöstä.
Tuli silloin viime kesänä voitettua Mega Fan Clubin Friday Night Giveawaysta tuo Gigantourin vanha backstage -passi laminoituna ja Mega-Daven signeerauksella. Pistetään nyt kuvaa tänne, käyhän tuokin jonkin sortin keräilyesineestä vaikka ei itse hommatu nimmari ikävä kyllä olekaan.
Jaahas! Ruotsiin on mentävä, tuleekin monta ruotsireissua lyhyen ajan sisään. Thrashfest, Megadeth, Overkill. Ei näytä olevan tilaa Suomelle tossa listassa, ellei sitten 5. päivä, mutta epäilen suuresti. Joka tapauksessa Ruotsinmatka 100% varmasti edessä.
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
http://www.roadrun.com/tour/index.aspx Tuolta kun hakee "Megadeth" ja "Finland" niin ilmoittaa että Megadeth olisi heittämässä kaksi keikkaa Suomessa, toisen Oulussa ja toisen Helsingissä!
2/3/2008 Oulu Teatria
2/4/2008 Old Ice Hall Helsinki, Finland
Virallisilla Megadethin sivuilla ei ole mitään ilmoitusta asiasta, mutta olisi erittäin hienoa jos
lempibändini olisi todella tulossa taas tänne.
Nonni! Nyt on viimeistään aika tutustua kunnolla kyseiseen bändiin! Muutama makupala tuli laittomasti imutettua kesällä, mutta yhtäään levyä ei tullu kuitenkaan ostetua, ku aina löyty jotain kiinnostavampaa.. Nyt pitää laittaa lippu Oulun keikalle ja muutama levy ostoon! Teatrialla nähdään!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Maakuntamatkalle siis. Tästä kun nyt kumpaankin suuntaan on suunnilleen sama matka, niin katsotaan kumpi sopii paremmin kalenteriin.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."