Heh joo... en jaksanut vääntää biisilistaa laiska kun olen. Pitäähän ne biisit tunnistaa heti ekasta basarin iskusta (ja kyllähän mä ne biisit koneelle nimesin, eikö ne biisien nimet näy sulla?)
Laitoin sulle ja muillekin kaikki rumpuraidat kerralla, olisi tuntunut tosi tyhmältä laittaa 80-min levylle vaan muutama biisi
^ Ei tosiaan näy biisien nimet, mutta eipä tuo haittaa - kyllähän ne tunnistaa.
Hyvältä kuulostaa! Täytyy viikonloppuna alkaa nauhoittelemaan.
Cool et laitoit kaikki biisit... Voi soitella niitä omaksi ilokseen, vaikka ei tähän proggikseen.
Mä heitän nyt tuon biisilistan tähän, jos joku sattuu tarvitsemaan (ja tiedoksi mitä on valmiina rumpujen osalta):
1. Afraid To Shoot Strangers (6:46)
2. Be Quick Or Be Dead (3:20)
3. Flight Of Icarus (4:02)
4. Murders In The Rue Morgue (4:22)
5. Phantom Of The Opera (6:52)
6. Powerslave (6:56)
7. Purgatory (3:29)
8. The Clairvoyant (4:29)
9. The Evil Than Men Do (4:15)
10. The Trooper (4:04)
11. The Wickerman (4:39)
12. Wratchild (3:00)
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
Täytyyhän taas avata toi sanainen arkku . Eli mulle vois laittaa sitten Wratchildin, Afraid..., Iron Maidenin pohjia mulle päin kun ovat valmiina niin joikhaan niihin vokaaliosuudet. Ja myös Phantomin, näin sovimme asiasta Rikun kanssa. Keep on good work...
Ettekös te ole tekemässä yhtään "Blaze-era:n" biisejä?
Esim. Clansman, Como Estais Amigo, Futureal, tai mikä tahansa X-Factorilta voisi olla ihan mukavaa kuunneltavaa.
Näin olisi myös jotain jokaiselta "aikakaudelta"...
Tämä voi tietysti johtua siitä, että vika on omissa korvissa, mutta yksi kohta Trooperin rumpuraidassa kuulostaa siltä kuin siitä puuttuisi puolikas isku tms. Se on suunnilleen kohdassa 1:39 (minuutit:sekunnit) ja se kuulostaa tältä.
Hyvinkin mahdollista, vika on voinut tulla siirtovaiheessa kun vedin Minidisciltä koneelle, ei näet meinaa teho riittää koneessa. Yritin moneen kertaan kuunnella ettei vikoja olisi jäänyt, jouduin monet biisit vetämään useampaan otteeseen.
Kuuntelin juuri alkuperäisen koneella olevan version, ja tuo sama virhe on siinäkin, joten ei auta kuin pistää biisi vähäksi aikaa syrjään, kunnes saan otettua sen minidisciltä koneelle uudestaan, toivottavasti paremmalla menestyksellä. Toivottavasti muissa biiseissä ei löydy vastaavia vikoja. Nyt vituttaa.
Afraid To Shoot Strangers, The Clairvoyant, The Evil That Men Do ja The Wicker Man ovat minun osaltani valmiita, joten kaikki jotka haluavat noiden biisien pohjat, pistäkää osoitetta yksityisviestinä jotta pääsen viemään tavaraa postiin.
Last edited by metal on Tue Aug 31, 2004 14:48, edited 1 time in total.
Ei vittu!! Huomasin tossa äsken että tallentaminen ei enää cool editillä onnistu. Kun mulla on siitä joltain nettisivuilta haettu "trial versio" niin siinä näköjään on tommonen aikarajotus.. Että nyt on hyvät neuvot paikallaan
GhostOfTheNavigator wrote:Ei vittu!! Huomasin tossa äsken että tallentaminen ei enää cool editillä onnistu. Kun mulla on siitä joltain nettisivuilta haettu "trial versio" niin siinä näköjään on tommonen aikarajotus.. Että nyt on hyvät neuvot paikallaan
GhostOfTheNavigator wrote:Ei vittu!! Huomasin tossa äsken että tallentaminen ei enää cool editillä onnistu. Kun mulla on siitä joltain nettisivuilta haettu "trial versio" niin siinä näköjään on tommonen aikarajotus.. Että nyt on hyvät neuvot paikallaan
Wareta dc:llä tai jollain koko paska
Iskän työkoneella ei paljoa waretella. Prkl. Täytyy nyt vielä kattoa jos kaverin kautta sais ton jotenki..
GhostOfTheNavigator wrote:Iskän työkoneella ei paljoa waretella. Prkl. Täytyy nyt vielä kattoa jos kaverin kautta sais ton jotenki..
Mikä versio? Mulla löytyy kotikoneelta tuohon sopiva cracki hyvin todennäköisesti. Pistä mulle mailia, niin laitan sulle sitten replynä sopivan geygeneraattorin jolla saat coolin taas funkkaamaan. Pääsen kotikoneelle seuraavan kerran 20-päivä.
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
metal wrote:GhostOfTheNavigatorille lähti postissa biisien pohjia. Äänitä vaikka jollain kasettimankalla jos et saa Cool Edittiä toimimaan.
Hieno homma, että joku on edistynyt tämänkin projektin suhteen
Mulla ois jo himo päästä laulamaan & miksaamaan lisää biisejä
Ghosti saapi cool editin toimintaan ens viikon alusta, jahka allekirjoittaneen pekka päättyy ja pääsen käväisemään himassa (ensimmäistä kertaa 22 päivään...).
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Juu-u. Edistyminen ollut huonoa, aika on ollut lievästi kortilla. Kyllä ne täältä joskus eteenpäin lähtee..
Tjuu.. pikkuisen sitä tuli kieltämättä, mutta se on semmoista...
Mie pistän sullekkin sitten maililla nuo kokonaiset versiot valmiista biiseistä kun himakoneelle vaan pääsen.
"Man...you suck!
D-Iivil wrote:Mie pistän sullekkin sitten maililla nuo kokonaiset versiot valmiista biiseistä kun himakoneelle vaan pääsen.
Mie tahtoo kans! (Sonar3 -project)
Joo, oikein huono omatunto, kun ei ole mitään saanut aikaiseksi. Pari täysin hullua viikkoa duunissa, niin ei ole vain yksinkertaisesti jaksanut...
Mutta eiköhän ne sitten aika nopeasti valmistu kun alkuun pääsee.
Uuden skebankin tuossa ostin ja täytyy päästä kokeilemaan miltä se kuulostaa nauhoitettuna.
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
D-Iivil wrote:Mie pistän sullekkin sitten maililla nuo kokonaiset versiot valmiista biiseistä kun himakoneelle vaan pääsen.
Mie tahtoo kans! (Sonar3 -project)
Jeba, täytyy kalastaa jostain joku ilmainen ftp-servusofta, niin siirramma projektit sulle sitten siten
Jos sulla on käytössä joku in-real-time keskustelusofta, niin paas mulle yksärinä tietoa, niin tavoitan siut sit kun olen koneella.
"Man...you suck!
D-Iivil wrote:
Hieno homma, että joku on edistynyt tämänkin projektin suhteen
Mulla ois jo himo päästä laulamaan & miksaamaan lisää biisejä
Ghosti saapi cool editin toimintaan ens viikon alusta, jahka allekirjoittaneen pekka päättyy ja pääsen käväisemään himassa (ensimmäistä kertaa 22 päivään...).
Jep. The Trooper on vähän jäissä koska rumpuraidassa oli joku vika josta taisinkin jo mainita jonkun aikaa sitten, ja Iron Maiden taisi jäädä Asalta äänittämättä, mutta muuten tässä ollaan aika hyvällä mallilla. Ainakin minun osaltani.
Pekasta puheenollen.... kun olin viime vuonna intissä, yksi inttikavereista onnistui saamaan pekkaa juhannuksena. Kyseisen äijän etunimi on sopivasti Jussi-Pekka.