Iivis wrote:Toni Brigatti wrote:^^Mikä siinä menee yli ymmärryksen?
Luetun ymmärtämisessä ei ollut hankaluuksia, teksti omaksuttiin heti ensi kerrasta

.
Weekend Warrior wrote:
Ja koskahan mä oon lällättäny? Olen mielestäni pitänyt erittäin matalaa profiilia tällä laudalla ja tyyliin ei muutenkaan kuulu minkäänlainen elvistely.
Asia ymmärretty, taidan poistua takavasemmalle.
Pointtia sensijaan en.
WW:hän kommentoi jo aikaisemmalla sivulla postaustasi, mutta otin sen tähän kaveriksi, jos se meni sulta ohi ja koska myös itse allekirjoitan sen.
Tässä kohtaa pointtisi hävisi, että milloinkohan näitä keulimisia on sitten tapahtunut? Nähtävästi näin tapahtuu jatkuvasti, kun siitä piti jopa ennakkoon varoittaa?

Koska en edelleenkään usko, että olet lukenut, ajatellut ja ymmärtänyt oikein viestiäni, laitan sen kokonaisuudessaan tähän:
TB wrote:Koska täällä luetaan ja jopa ymmärretään juttuja vähintään 18 eri tavalla kerron nyt, että seuraavan kirjoituksen sävy on väriltään positiivinen.
Tuli nimittäin mieleeni, että onko kyseessä aivan ainutlaatuisesta jutusta, kun minusta tuntuu, että on isossa mittakaavassa melkoisesta positiivisesta hulluudesta kysymys. Tietääkö joku jonkun muun yhtyeen, tapahtuman tms. kannattajia ja ystäviä, jotka ovat valmiita ja joilla on mahdollisuus maksaa noin neljä tonnia tämän tapaisesta jutusta? Varmasti ihmiset ramppaavat olympialaisissa eikä ole ihan nappikauppaa kisahinnoilla asua ja elää. Mutta entä musamaailmassa? Tämän voisi kysyä myös siten, että onko jollain muulla yhtyeellä yhtä fanaattisia kannattajia Suomessa? Maailmastahan löytyy, mutta että kansallisessa liigassa?
En ole kateellisuuteen taipuvaista sorttia kuin aniharvoin. Tämän tapaisesta jutusta kyllä tulee olo, että olisipa hienoa itsekin. Toisaalta vilkaisu omaan elämään ja syihin, miksi maailmanmatkailu ei ole mahdollista, palauttaa kyllä normaalitilaan. Silti saatan tokaista jotain erittäin vittumaista, jos jonkin sortin lapsellista elvistelyä ja lällätystä ilmenee. Ilmoitan tästä WW:lle ikään kuin etukäteen. Asiallinen meininki, ilakointi, keskustelu, järjestely, kuvailu ym. on enemmänkin kuin toivottavaa raportteineen, kuvineen, tarinoineen, koska se kiinnostaa meitä kaikkia Maidenin ystäviä. Ymmärrätkö?
Kait tämäkin lähtee väärään suuntaan, vaikka en sitä todellakaan tarkoittanut, mutta kun en vaan ole tottunut hyssyttelemään. Enkä totu.
Hakemallako haet jotain nyt vai mikä ihme on tarkoituksesi? Etkö näe, että myönnän yllä olevani ihminen, jolla on myös negatiivisia tunteita? Etkö näe, että asia ei liity sinuun mitenkään, koska en ainakaan muistaakseni ole missään nähnyt sinulta muuta kuin fiksua toimintaa? Mitä selän takana mahdollisesti touhutaan, siitä en voi tietää, enkä ole siitä edes kovin kiinnostunutkaan. Kun ei näet ole kyseessä ihan maailman tärkein asia.
Mitä nyt tulee elvistelyyn niin kysyisin, että miksiköhän tämä on poistunut foorumilta:
Weekend Warrior wrote:OsmaGunner wrote:mahdollisesti Japaniin
Mikä vitun "mahdollisesti"!?

Iso poika jo. Varmasti ihan itse kertoo kantansa. Vastaanvanlaiset yhden rivin sutkautukset ovat ottaneet päähän. Enempää en jaksa kaivella vanhoja viestejä ja liitellä kuten meillä täällä on tapana ja ihan toisista topiceistakin.
Huvittavinta lienee koko paskassa se, että 90 % foorumin porukasta on pihalla kuin lintulauta, että mistä koko homma säteilee ja että osa vitutuksestani liittyy siihen.
Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta tai jos joku haluaa vielä kysyä selvennystä, toivoisin yhteydenottoa joko maililla tai yv:llä. Tässä menee muuten hyvä ja tarpeellinen topic vituiksi aivan toissijaisen jutustelun takia. OK, itse aloitin, kerroin kantani, ei miellyttänyt taaskaan kaikkia (koska muuten olisi, onko jotain merkitystä?). Siispä itse sen myös päätän.