Ilman luottokorttia voi liittyä. Esimerkiksi mainitulla rahat kuoreen ja kohti enklantia. Sen saa selville tuolta Eddies megastoren maksutavoista.WhiteRabbit wrote:Saahan sitä aina yrittää... Mutta ei se ihan niin mene.Kitaramies wrote:Itse harkitsen juuri liittymistä. Eli toimii siis kun printtaa sen sivun sieltä ja täyttää ja lähettää kirjekuores rahojen kera (30€) matkaan?Se jäsenyyden uusimislomake lähetetään tuolla tavalla, tai ainakin sellaisen kuvan sain.
Netistä tilaamalla; täytät tiedot ja maksat luottokortilla...
Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Tulipas taas opittua, että kannattaisi selvittää asiat ajoissa...
Viime vuonna maksoin jäsenyyden uusinnan puhelimessa antamalla Lazille Visan tiedot ja faxasin kaavakkeen. No eipä mitään paitoja, saati lehtiä tai mitään kuulunut. Joulukortti tosin tuli. FTTB, pre-sale ja imoc toimi, joten en epäillyt mitään. Aattelin vaan, että ei siellä aina vaan hommat mene ihan putkeen, mutta pääasia, että saan pre-salella ostettua ja imocissa roikuttua.
Ei tullut elokuussa liittymiskaavaketta, joten mailasin Lazille, ettei ole lehtiä näkynyt aikakausiin saati liittymiskaavaketta. vastaus:
"Hi. We have your address correct.
But we never received your resub form in 2006.
I will send you another one."
Jaaha
Pistin kyllä takasin, että puhelimessa annoin kortin tiedot ja faxilla kaavakkeen.
Jospa sitten ajallaan selvittäisin tästä lähtien, kun tulee probleemaa...
Viime vuonna maksoin jäsenyyden uusinnan puhelimessa antamalla Lazille Visan tiedot ja faxasin kaavakkeen. No eipä mitään paitoja, saati lehtiä tai mitään kuulunut. Joulukortti tosin tuli. FTTB, pre-sale ja imoc toimi, joten en epäillyt mitään. Aattelin vaan, että ei siellä aina vaan hommat mene ihan putkeen, mutta pääasia, että saan pre-salella ostettua ja imocissa roikuttua.
Ei tullut elokuussa liittymiskaavaketta, joten mailasin Lazille, ettei ole lehtiä näkynyt aikakausiin saati liittymiskaavaketta. vastaus:
"Hi. We have your address correct.
But we never received your resub form in 2006.
I will send you another one."
Jaaha

Pistin kyllä takasin, että puhelimessa annoin kortin tiedot ja faxilla kaavakkeen.
Jospa sitten ajallaan selvittäisin tästä lähtien, kun tulee probleemaa...
In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
-
- Sateentekijä
^Itse olen pistänyt kaiken aina perinteisellä postilla eikä ole ollut ongelmia (paitsi että sitä nimmarifotoa ei varmasti saa koskaan, tosin se homma on kiinni bändistä itsestään). Valitettavan paljon klubilaisilla tuntuu olevan häslinkiä pääkallopaikan kanssa, ja kaikki tuntuu olevan kiinni kommunikaatiosta tai oikeastaan sen puutteesta. Luulisi että nykyaikana olisi suht helppoa pitää jäsenrekisteriä ja rahastaa sähköisesti. Eikä sähköpostiviesteihin vastaamisen luulisi olevan aivan älyttömän aikaavievää, ei joka vastaukseen ole pakko kirjoittaa romaania.
Tänään saapui postissa tuo ensimmäinen paketti tuolta FanClubista ja vielä suoraan itselleni, vaikka faijan luottokortilla oli maksettu. Selvästi olivat huomioineet Additional Infoon pistetty viesti, että on erikseen maksaja ja FanClubin jäsenyyden saava henkilö. Täytyykin nyt liittyä tuonne Online Clubiin.
-
- Sateentekijä
-
- Sateentekijä
Edit: Kaikki hyvin.....
Last edited by WhiteRabbit on Thu Oct 25, 2007 18:01, edited 1 time in total.
-
- Peräruiske
Jos tulostan tuon ja lähetän postissa, niin pitääkö olla myös täytettynä "Billings Name (Card Holders Name)" ja "Billing Address" kohdat vaikka maksaa ihan käteisel siin kirjees?
Ja mitä muuta kannattaa/pitää laittaa sinne aditional info kohtaan?
Sori en oo ihan perillä näistä asioista ja ei tahtois kämätä tätäkin juttua.
Ja mitä muuta kannattaa/pitää laittaa sinne aditional info kohtaan?
Sori en oo ihan perillä näistä asioista ja ei tahtois kämätä tätäkin juttua.
^Pitää laittaa koska eihän ne muuten tiedä että mihin lähettävät vuoden päästä jäsenyyden uusimiskaavakkeen.
Ja koska maksat käteisellä, additional info kohtaan ei tarvitse laittaa mitään.
(Vain jos maksaa jonkun muun (yleensä isän tai äidin) luottokortilla,additional infoon kannattaa laittaa lisäys että jäsenyys tulee sinulle ja joku muu vain maksaa sen luottokortillaan.)
Ja koska maksat käteisellä, additional info kohtaan ei tarvitse laittaa mitään.
(Vain jos maksaa jonkun muun (yleensä isän tai äidin) luottokortilla,additional infoon kannattaa laittaa lisäys että jäsenyys tulee sinulle ja joku muu vain maksaa sen luottokortillaan.)
Iron Maiden 18.7.2008
-
- Peräruiske
-
- Manowarrior
-
- Peräruiske
-
- Manowarrior
^Hämmentävää. Mä liityin tossa reilu kuukausi sitten ja kaiken piti olla ok. Mä pääsen rekkautumaan sisään, parikin fc-lehteä ja muuta sälää on tullu postissa ja Australian pre-sale-ilmoituskin tuli. Nyt ei ole kuulunut mitn pitkään aikaan. Ei uutiskirjeitä, ei mitään. Esim. ennakkoilmoa Suomen keikoista ei näy. Ja kaikkein hämmentävintä on, että mua ei näy käyttäjänä (foorumin) listassa. 

"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
-
- Manowarrior
Mitä ennakkoilmoa?A.Kivi wrote:^Hämmentävää. Mä liityin tossa reilu kuukausi sitten ja kaiken piti olla ok. Mä pääsen rekkautumaan sisään, parikin fc-lehteä ja muuta sälää on tullu postissa ja Australian pre-sale-ilmoituskin tuli. Nyt ei ole kuulunut mitn pitkään aikaan. Ei uutiskirjeitä, ei mitään. Esim. ennakkoilmoa Suomen keikoista ei näy. Ja kaikkein hämmentävintä on, että mua ei näy käyttäjänä (foorumin) listassa.
Kummaa touhua.
Ite otin puhelimen käteen ja rimpautin Steve Lazarukselle ja sovin asian niin, että soitan vielä myöhemmin uudestaan ja annan luottokortin tiedot ja Laz hoitaa homman etiäppäin. Tietokannoista siis löytyi vielä omalla FC-numberilla tiedot.
-
- Sateentekijä
^Sandaali viittasi tähän tietolähteeseen. Itsekin olin ihan hoomoilasena, että ovatkos muut klubilaiset saaneet jotakin tietoa. 

-
- Hang-Around
Mitäs kaikkia tiedotteita sieltä IMOC/IMFC suunnalta on nyt ihmisille tipahdellut tässä syksyn mittaan? Tuntuisi useammankin ketjun keskusteluiden perusteella siltä että osa porukasta saa paljon enemmän infoa kuin muut. Samantasoinenhan jäsenyys varmaan kaikilla kuitenkin on?
Itse olen tässä syksyn aikana saanut postitse
- IMFC lehti numeroon 79 asti
- IMFC t-paita 2007
sähköpostia (otsikko :: lähettäjän osoite)
- Your Australian Pre-sale code :: ironmaiden@headswitch.org
- Japanese pre-sale : Wednesday :: webmaster@ironmaidenonlineclub.com
Mitäs muuta sieltä on pitänyt tulla? Mitenkäs saan itseni kaikille muillekin jakelulistoille? Alkaa pikkuhiljaa huolestuttamaan, kun on kaikenmaailman pre-sale tarjouksia tulossa ja ikinä ei voi olla liian varma siitä että on varmasti niissä mukana.
Itse olen tässä syksyn aikana saanut postitse
- IMFC lehti numeroon 79 asti
- IMFC t-paita 2007
- Your Australian Pre-sale code :: ironmaiden@headswitch.org
Mitäs muuta sieltä on pitänyt tulla? Mitenkäs saan itseni kaikille muillekin jakelulistoille? Alkaa pikkuhiljaa huolestuttamaan, kun on kaikenmaailman pre-sale tarjouksia tulossa ja ikinä ei voi olla liian varma siitä että on varmasti niissä mukana.

-
- Sateentekijä
Hyvä kysymys, kaiken muun olen minäkin saanut paitsi tuon japsiviestin. Ota näistä selvää.whitehorse wrote:Mitäs kaikkia tiedotteita sieltä IMOC/IMFC suunnalta on nyt ihmisille tipahdellut tässä syksyn mittaan?

-
- Sateentekijä
-
- Sateentekijä