Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

^^ Näköjään maiden taitaa viedä kaikki rahasi vai ? Nimittäin sulle on tulossa ihan helvetin hienon näköstä tavaraa, että kateeksi käy. farkut kelpaisi minulle, mutta miksi noin alhainen hinta ? Koska yleensä tuollaiset erikoiset maksaa paljon normaalia enemmän 8)
whitehorse
Hang-Around
Hang-Around

Post by whitehorse »

Kyllä tuo etanapostilla uusiminen näyttäisi toimivan. Pari viikkoa sitten postiin ja nyt on taas jäsenyys aktivoitu. FC lähetti vielä tänään Australian keikoille ennakkomyyntikoodin, vaikka siitä ei taida enää olla paljon iloa kenellekään.

Onkos kukaan muuten sortunut tuota kylpytakkia eddien kaupasta tilaamaan?
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

^Ainakin asalla on kyseinen riepu.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

whitehorse wrote:
Onkos kukaan muuten sortunut tuota kylpytakkia eddien kaupasta tilaamaan?
Jep. Vaimokulta tilasi mulle joululahjaksi. Hieno kuin mikä.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Putee wrote:^^ Näköjään maiden taitaa viedä kaikki rahasi vai ? Nimittäin sulle on tulossa ihan helvetin hienon näköstä tavaraa, että kateeksi käy. farkut kelpaisi minulle, mutta miksi noin alhainen hinta ? Koska yleensä tuollaiset erikoiset maksaa paljon normaalia enemmän 8)
Nooh, ylitöillähän noita sit maksellaan, niinkuin Maidenin keikat + reissutkin & niiden takia tarvittavat vaapäivätkin ettei tarvii käyttää perheen yhteisistä lomapäivistä.
Eihän nämä Maideniin menevät rahat halvimmasta päästä ole, mutta mitä nyt ei hyvän asian eteen tekis joten rehkitään duunissa sitten isompia tuntimääriä.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
whitehorse
Hang-Around
Hang-Around

Post by whitehorse »

Juu ei tämä Maidenin fanittaminen tai yleisemmin hevinkuuntelu ole niitä ihan halvimpia harrastuksia. Jostain syystä on vain pakko nyt käydä useimmat Suomeen saapuvat bändit katsomassa ja Maidenin osalta ei enää vain Suomen keikat riitä. Ja tottakai pitää olla sitä sun tätä oheiskrääsää hankittuna. Varmaankin se muistoarvo mitä noilla on kymmenien vuosien päästä on sen arvoista. Nyt olen taas askeleen lähempänä tuon kylpytakin tilaamista kun kerran tyytyväisiä omistajia näkyy löytyvän.
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Viralliselta foorumilta luin että jollekin oli tipahtanut luukusta jo toi fc mag #79!

Yllättävän lyhyt väli edlliseen. HYVÄHYVÄ! :D
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

- - AcesHigh - - wrote:Viralliselta foorumilta luin että jollekin oli tipahtanut luukusta jo toi fc mag #79!

Olisikohan jo siinä tietoja tulevasta kiertueesta :?:
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

- - AcesHigh - - wrote:Viralliselta foorumilta luin että jollekin oli tipahtanut luukusta jo toi fc mag #79!

Kertoivat vaan, että eihän siinä ollut mitään uutta. Smithin haastattelu ja fanien juttua + loput krääsämainoksia.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Nyt jos oikein ymmärsin noita IMOCin juttuja niin IMOCin/Fan clubin jäsenille tehdään jonkinnäköinen paita ensi kiertuetta varten. Enemmän tietoa löytyy Iron maiden talk-osiossa sijaitsevasta "Lauren Harris"-topicista.

Tässä vielä linkki kyseiseen keskusteluun,eka sivu puhetta mutta toiselta sivulta lähtien lähinnä tätä paitajuttua. Linkki näkyy vain IMOCin ja FCeen jäsenillä:

http://www.ironmaiden.com/fanclub/showt ... hp?t=35961

Edit: ja nyt kun menin lukemaan tuota "virallista" paitatopiccia niin kyseisestä asiasta on siellä puhuttu jo monta päivää.

Joka tapauksessa kun tuollainen paita tulee markkinoille,ainakin minä ostan sen aivan varmasti.
Iron Maiden 18.7.2008
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Jes! Reilu kuukausi takaperin tuli jälleen jäsenyyden uusiminen ajankohtaiseksi, ja perinteisen etanapostin kanssa asiaa lähestyin tänäkin vuonna. Rahojen lisäksi kuoreen päätyi pientä myös moitteen sanaa. Mulle ei ole nimittäin koskaan saapunut magazinea numero 76, joten pistin asian tiimoilta hieman tarinaa, kun ko. lärpäkkeen julkaisusta on kuitenkin vierähtänyt jo melkoinen tovi. Sähköpostiinkaan tullu koskaan vastausta, joten josko kirje sitten auttaisi.
Ja tänäänhän sitä sitten odotteli iloinen yllätys postilaatikossa, kun saapunut oli sekä uusin "SOMEWHERE BACK IN TIME" -kuvalla varustettu magi ja tämä hukassa ollut nro.76.
Taas tuli siis todistettua, että pienistä ja ymmärrettävistä mokista huolimatta homma pelaa ja asiat hoidetaan niin kuin kuuluukin. Hieno homma kerta kaikkiaan!
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Kylläpä onkin hieno toi uuden lehden kansi. Samalla pamahti myöskin odottamani Pikee paita sekä Saakelin hieno Edien kuvalla sekä korkilla varustettu taskumatti.
Takki oli tilapäisesti loppu jonka lähettävät kun tulee. Sikäli harmi kun se oli tuote jota odotin eniten :cry: Noh kyllä se sieltä tulee!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Tänään tuli minullakin postissa tuo FC mag 79. Hemmetin hienot kannet oli kyseisessä lehdessä,tosin toi "Magazine 79" olis saanu olla jollain muulla fontilla. :? Ihan kiinnostavaa juttua tuossa oli ja uusi FC-paitakin näytti olevan.

Lehti tuli äitini nimellä vaikka lähetin sähköpostia että olisiko tiedot mahdollista vaihtaa omiini. Noh eipä siinä mitään,uuden sähköpostin lähetin. Saa nähdä onnistuuko tällä kertaa... :(
Iron Maiden 18.7.2008
childofthedamned
Hell Rat
Hell Rat

Post by childofthedamned »

Oon tässä ajatellut, liittyisikö tuohon faniklubiin. Kannattaisiko mun liittyä?
180708 - 080810 - 250611 - 080711
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

childofthedamned wrote:Oon tässä ajatellut, liittyisikö tuohon faniklubiin. Kannattaisiko mun liittyä?
:roll:

Luulen, että sinä olet ainoa joka voi tehdä asian eteen jotain. Jos näet faniklubiin liittymisen hyvänä, niin liity mutta jos et niin älä liity. Simple as that... Ite liityin koska kesällä keikkoja tulossa ja varmaan klubilaisille jotain herkkua tulossa. Luulisin.

Edit: Pakettia vielä odotellessa..... Pitäisi tämän kuun keskivaiheilla tulla, jos on tullakseen.
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

AttE wrote:Tänään tuli minullakin postissa tuo FC mag 79. Hemmetin hienot kannet oli kyseisessä lehdessä
Siinäpä se. Ei paljon muuta mielenkiintoista lehdestä löytynyt. Muistuttaa pian Anttilan postimyynti-katalogia.
"Life goes on....until it doesn't"
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

^Niinpä. Tuommoisia läpysköjä pitäisi tulla kuukausittain, ei siinä ollut asiaa nimeksikään. Adrianin haastattelu sentään.
LefaLefa
Wimp
Wimp

Post by LefaLefa »

Kauankos tuossa menee aikaa, kun tuon jäsenyyden hankkii, että saapuvat ne kaikki bändin kuva, jäsenkortti ja ym. vastaavat tavarat? Nyt olen odotellut sellaiset kolme viikkoa, joten onko kyseinen aika jo pitkähkö vai onko vielä paljonkin odottelemista? Tietenkin joillain on voinut tulla nopeammin ja joillain hitaammin, mutta noin keskimääräisesti.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Nooh odotellut pari vuotta sitä nimmari kuvaa bändistä, mutta eipä ole vielä näkynyt. Aiemmin siis nimmari kuva luvattiin, mutei enää!
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

^^Mulla tais muistaakseni mennä kuukausi tolla ekalla paketilla ennen ku tuli perille.
Kannattaa varautua tällä hetkellä vähän pidempään odotteluun koska pelkästään Australiasta on tullut 1000 uutta täysjäseneksi ilmoittautunutta.
Kitaramies
Peräruiske
Peräruiske

Post by Kitaramies »

Liittyminenhän maksaa? Miten se maksu suoritetaan?
Mitä erikoista muute on odotettavissa kiertueeseen littyen IMFC membereille?
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Kitaramies wrote:Liittyminenhän maksaa? Miten se maksu suoritetaan?
Mitä erikoista muute on odotettavissa kiertueeseen littyen IMFC membereille?
Luet juuri topicia, jossa aiheesta on juttua 30 sivun edestä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Kitaramies
Peräruiske
Peräruiske

Post by Kitaramies »

^Juu sori laiskuuteni/tyhmyyteni.

Itse harkitsen juuri liittymistä. Eli toimii siis kun printtaa sen sivun sieltä ja täyttää ja lähettää kirjekuores rahojen kera (30€) matkaan?

Mitä muuten luulette onko tänne Suomen keikoille sitten tulossa presale lippuja kuten australiaan tai jotain vastaavaa hyötyä keikoille jäsenille? Tai euroopan keikoille ylipäätään.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Kitaramies wrote:Itse harkitsen juuri liittymistä. Eli toimii siis kun printtaa sen sivun sieltä ja täyttää ja lähettää kirjekuores rahojen kera (30€) matkaan?
Saahan sitä aina yrittää... Mutta ei se ihan niin mene. :lol: Se jäsenyyden uusimislomake lähetetään tuolla tavalla, tai ainakin sellaisen kuvan sain.

Netistä tilaamalla; täytät tiedot ja maksat luottokortilla...

Edit: Heh.. Kyllä nähtävästi voi liittyä postin kautta.
Last edited by WhiteRabbit on Thu Oct 04, 2007 17:30, edited 1 time in total.
Kitaramies
Peräruiske
Peräruiske

Post by Kitaramies »

^Eli ilman luottokorttia ei voi liittyä?
Post Reply