Anteeksi, mutta saanko saman suomeksi?WhiteRabbit wrote:Yleisö on mukana ja lämpenevät korkeintaan Á Tout Le Monden aikana...
Loistava tuo dvd kyllä on, pitäisi joku päivä katsella itsekin uusiksi, tai ainakin valitut palat.

Moderator: The Killer Krew
Anteeksi, mutta saanko saman suomeksi?WhiteRabbit wrote:Yleisö on mukana ja lämpenevät korkeintaan Á Tout Le Monden aikana...
Mä hajosin tähän:condemned wrote:"Only in Mustaine's dystopian fantasies"
Hajosin.
Koskakohan Dave vastaa Blabbermouthin kautta?
Itse olen kyllä todellakin eri mieltä Megadethin uusimmasta, sillä löydän United Abominationsin yhtenä bändin parhaimpana julkaisuna koskaan. Itse asiassa albumi on omalla Megadeth-listallani sijalla 4. Ainoastaan Rust In Peace, Youthanasia ja So Far, So Good,...So What? ylittivät uuden albumin.Iron Constable wrote: Jep jep. Kaukana ollaan loiston päivien tasosta. Kerta-kaksi vuodessa tämän voi kuunnella, siinä se. Loppujen lopuksi pettymys kaikkien hehkutteluiden valossa.
Lowerslave wrote:6. Europe dates
Kävisiköhän tässä niin onnellisesti, että Dave ja kumppanit rantautuisivat Suomeen uudemman kerran, kun jäi meikäläiseltä Sauna-reissu väliin.
Samoja mietteitä. Kyllä tuon boxin voisi hommata mutta olisi ehkä piirun verran harvinaisempaa kamaa voinut sisältää. No odotellaan...Maukka wrote:Voi olla ottaa tulee WARCHEST-boxi tähän talouteen hankittua jos hinta vain on kohdillaan. Joitakin ylijäämä biisejä/b-sides ois kaivannut enemmän mutta kyllähän noita livejä varmasti kuuntelee.
Join the club. Eli sama täällä. Se on vaan niin kova lätty, vaikkakin I Know Jack tuntuukin jonkinlaiselta täytebiisiltä. Mahtavia biisejä silti kaikki.Karpaasi wrote:Itse olen vissiin melkonen epeli kun The System Has Failed on kovimpia Megadeth-lättyjä. Voi itku () ettei ole thrashia kovinkaan paljoa, mutta potkii silti (tai siksi!
)