Motörfuckinghead

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Jussi K
GammaWeen
GammaWeen
Posts: 8858
Joined: Mon Oct 17, 2005 18:32
Location: Oulu

Post by Jussi K »

Noh, onhan Hammeredillakin hetkensä (osuvahkon & hienon nimensä vuoksi): Walk a Crooked Mile.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Stratocaster
Azazel
Azazel
Posts: 6078
Joined: Fri Jul 15, 2005 17:18

Post by Stratocaster »

Nyt kyllä poijaat puhuu ihan paskaa täällä. :wink: March Ör Die on mahtava, tykkäilen kyllä kympillä. Tosin vähän epätasainen mutta parhaat biisit todella loistavat.

No Sleep ´Til Hammersmith 5/5
Another Perfect Day 4/5
1916 3½/5
March Ör Die 4+/5

Näin tällä hetkellä. Iron Fist kerran kuunneltu, ja oli kyllä heikko. Jotain 2½/5 antaisin levylle. Stage Fright-dvd:tä olen fiilistellyt toisinaan, tutulta lainaillut ja on kyllä kova sekin.
Pihipoika
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 193
Joined: Mon Feb 27, 2006 20:06
Location: Tanpere
Contact:

Post by Pihipoika »

Jotkut huhut siirtäisivät toista keikkaa Jyväskylän suuntaan, mutta todenperäisyydestä en osaa sanoa mitään. Alice Cooper mukana?? Joan Jett??
Mutta mitäs mä näistä, kun en pääse paikalle kuitenkaan. Huomenna ollaan kyllä. Aamulla Seinäjoella ja illalla dr Rock. Sielä nähdään.
Teeskentelen tervettä
Soldier Of Death
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 166
Joined: Tue Jul 04, 2006 17:47

Post by Soldier Of Death »

Tänään Seinäjoella rajähtää! Odotukset ovat kyllä hemmetin korkealla. Tämä tulee olemaan ensimmäinen Motörhead keikkani, vaikka viime Qstokiinkin olin menossa, mutta se sitten peruuntui viime hetkellä ja jouduin myymään lippuni. Siinä onkin varmaan se suurin syy että miksi olen nyt näin täpinöissäni.

Aijemmilla festari keikoilla olen tyytynyt katselemaan bändejä vähän kauempaa, mutta nyt kyllä täytyy sanoa, kun Motörhead tulee lavalle, nin meikäläinen on ensimmäisessä rivissä fiilistelemässä.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Asamael
Hiippari
Hiippari
Posts: 1500
Joined: Tue Nov 09, 2004 19:23
Location: Herwood Forest, Mansester
Contact:

Post by Asamael »

Kai sitä voisi Seinäjoella lähteä käymään, vaikka sattuvat Motörhead ja Uriah Heep olemaan sellaisia bändejä, joita ei kauheasti oo tullu ikinä kuunneltua. Mutta näinhän se festareilla usein menee, että harvoin sattuu mitään omia suosikkeja lavalle. Saas nähdä mitä Seinäjokiset "siviilit" tuumivat kun Motörhead pommittaa yöllä lujalla äänenpaineella. 8)
Soldier Of Death
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 166
Joined: Tue Jul 04, 2006 17:47

Post by Soldier Of Death »

Jumalauta mikä keikka! Edessä oltiin ja tuli karjuttua ääni ihan käheäksi. Meininki oli kokoajan ihan tolkuton ja tulipahan siinä alussa otettua ne pakolliset damagetkin. Muutama kappalekkin meni ohi korvien, paikkaani puolustaessa. Noin puolessavälissä settilistaa siirryinkin sitten fiilistelemään vähän kauemmas, kun en jaksanut enää kyynärpäitä tarjota takaa rynniville. :lol:

Parhaiten settilistasta mieleen jäivät Stay Clean (Jumalauta sitä bassosooloa!), In The Name Of Tragedy, Over The Top, Sacrifice, Killed By Death ja Overkill. Kiss Of Deathilta soitetut biisit toimivat myös hemmetin hyvin.

Lemmy on jumala!
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4137
Joined: Wed Jan 07, 2004 19:02
Location: Jyväskylä

Post by Hammer »

Pihipoika wrote:Jotkut huhut siirtäisivät toista keikkaa Jyväskylän suuntaan.
Missäs tuollaisia huhuja liikkuu, entä milloin kyseinen keikka olisi, jos se tänne "Suomen Ateenaan" siirrettäisiin? Kyllähän meikäläinen voisi käydä tarkastamassa Mikkey Dee:n ja Lemmyn livekunnon, jos lähistölle saapuisivat.
makezu
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 129
Joined: Sat May 13, 2006 16:32
Location: Herwood

Post by makezu »

Ei jumalauta! Oli kyllä ehkä kovin keikka millä olen koskaan ollut. Lemmy on yksiselitteisesti Äijä!
''Ei koskaan kannata puhua paskaa, sillä joskus saattaa joutua syömään sanansa''
Soldier Of Death
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 166
Joined: Tue Jul 04, 2006 17:47

Post by Soldier Of Death »

^Samat sanat. Kyllä jäi Maidenin Tampereen keikka selvästi Motörheadin jalkoihin. Lemmy on kyllä niin hemmetin karismaattinen äijä, ettei toista vastaavaa ole, eikä tule.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Bloodstone
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 64
Joined: Tue Jan 06, 2004 23:28
Location: Ylistaro

Post by Bloodstone »

Kovan keikan Moottöripäät veti todellakin. Harmittaa vain vähän, kun herrat aloittivat etuajassa ja ensimmäinen biisi jäi näkemättä. No meininkiin pääsi kuitenkin mukaan ja Mikkey Deen rumpusoolo oli vitun kova!

In The Name Of Tragedy on muuten yksi Motörheadin parhaimpia biisejä ellei paras.
Death Is Certain, Life Is Not.
Pihipoika
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 193
Joined: Mon Feb 27, 2006 20:06
Location: Tanpere
Contact:

Post by Pihipoika »

Jesh, Motörhead oli kova, tietenkin. Vaikka Bomber ja orgasmatron uupuivat listalta. Tuo toinen Helsingin keikka on kai sittenkin täälä Tampereella, eikä Jyväskylässä. Ei voi mitään, en pääse en.
Teeskentelen tervettä
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen
Posts: 8858
Joined: Mon Oct 17, 2005 18:32
Location: Oulu

Post by Jussi K »

Soldier Of Death wrote:In The Name Of Tragedy
Bloodstone wrote:In The Name Of Tragedy on muuten yksi Motörheadin parhaimpia biisejä ellei paras.
Hyvä, että alkaa saada tuoreempikin helmi nimeä muiltakin. Itsekin aika tasan vuosi sitten heiluttelin Qstockissa päätä mukana ja tuumailin että hemmetti miten rytiseekin, paljon levyversiotakin kovempaa livenä! Ihme jos en sitä tuonne < taaksepäin ole hehkuttanutkin; hitonmoinen biisi ja setin kohokohtia.

"see, the new ones are good too" -huomautus Lemiltä taitaa tullakin yleensä tämän headbangerin jälkeen.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Soldier Of Death
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 166
Joined: Tue Jul 04, 2006 17:47

Post by Soldier Of Death »

^Juu itse suositan melkolailla Motörheadin uudempaakin materiaalia. (Itseasiassa uudempi materiaali toimii meikäläisen kohdalla ehkä jopa paremmin, kuin vanha. :wink: ) Täytyy mainita vielä toistamiseen, että Kiss Of Deathilta soitetut Be My Baby, One Night Stand ja Sword Of Glory veivät myös totaalisesti jalat alta.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Deathrasher
Berserkki
Berserkki
Posts: 784
Joined: Fri Nov 17, 2006 17:49

Post by Deathrasher »

Eilen palauduttiin Seinäjoen reissulta. Kummatkin päivät tuli vietettyä alueella kavereiden ollessa duunissa ja kaikenlaisiahan sitä tuli nähtyä. Perjantaina Klamydia oli ihan hauskaa katsottavaa, eipä ole ennen millään näkemälläni keikalla soiton aikana syntynyt noin montaa tappelua :lol: Muuten aika kuiva päivä. Lauantaina sitten olikin ne kaksi odotettua nimeä. Uriah Heep pääsi kyllä yllättämään oikein kunnolla! Viimeksi näin vuonna 2003(?) yhdessä Deep Purplen kanssa Jäähallisa ja bändi oli vähän laimea. Mutta tällä kertaa pistetti jauhot suuhun samantien, ei saatana mikä keikka. Näyttivät miehet itsekkin nauttivan. Motörheadista nyt onkin sitten kaikki olennainen sanottu. Pisti kyllä kunnolla turpaan ja setissä ei ole valittamista paitsi se, että listaan oli kirjoitettu IRON FIST, mutta jättivät sen jostain syystä soittamatta. No silti, Whorehouse Blues oli myös hieno veto. Kaiken kaikkiaan hyvin onnistunut reissu. Joulukuussa Helsingissä uusiksi.
problemchild
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 77
Joined: Sun Feb 18, 2007 16:46
Location: Kemi
Contact:

Post by problemchild »

Soldier Of Death wrote:Dec 13/07 Oulu, Finland Teatri

Tämmöistä Motörheadin virallisilta sivuilta.
Jos tuo on totta, niin ehdottomasti olen tuonne menossa! Lippu tuonne olis aika mukava aikainen joululahja.
"Rockmusiikki opettaa, kuinka eletään." - Joey Ramone.
Soldier Of Death
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 166
Joined: Tue Jul 04, 2006 17:47

Post by Soldier Of Death »

Täytyypä meikäläisenkin hehkutella hieman Uriah Heepin vetoa. Vaikka Motörhead oli minulle luonnollisesti se illan kohokohta, nin pääsipä Uriah Heepkin yllättämään oikein positiivisesti. Aluksi olin vähän sillä mielellä, että "No katsellaan tämä nyt tässä, kun ei ole muutakaan tekemistä." Ja miten sitten kävikään... Bändi oli iskussa ja veti tolkuttoman setin. Nyt tuon keikan jälkeen olen suhtautunut Uriah Heepin musiikkiin aivan toisellatavalla, kun ennen. Ja lähtipähän bändin debyyttikin tilaukseen tänään.

np. Uriah Heep-Gypsy :finger:
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Soldier Of Death
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 166
Joined: Tue Jul 04, 2006 17:47

Post by Soldier Of Death »

Nyt kun on ne viimeisetkin Motörheadin studiorieskat löytäneet tiensä levyhyllyyn, nin lienee parasta hieman päivitellä tuota listaa.

1.Orgasmatron (5)
2.Sacrifice (5)
3.Bastards (5)
4.Kiss Of Death (4½)
5.Inferno (4½)
6.Overkill (4½)
7.Bomber (4½)
8.1916 (4)
9.We Are Motörhead (4)
10.Another Perfect Day (4)
11.Ace Of Spades (4)
12.March Or Die (3½)
13.Snake Bite Love (3)
14.Hammered (3)
15.Rock 'N' Roll (3)
16.Iron Fist (3)
17.Overnight Sensation (3)
18.Motorhead (2)

Kaikki Orgasmatronista Bomberiin ovat hyvin vahvalla pohjalla, kun taas muut sijat loppua kohden saattavat elää enemmänkin ajan kuluessa. Näillä mennään kumminkin tällä hetkellä.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä
Posts: 2185
Joined: Thu Mar 17, 2005 22:42
Location: Jyväskylä

Post by darealjyra »

Voi perhana, ei tuo Tamperekkaan kaukana ole jos sinne keikka siirtyy. Jyväskylä ois totta kai vielä kovempi, mutta en jaksa uskoa. Kaks kertaa olen bändin livenä nähny ja vaikken biiseistä kauheasti välitä studioversioina niin livenä ne toimii kuin se junan vessa. Voishan sitä sen kolmannenkin kerran tsekkailla jos tilaisuus tulee.
Gravehill
Roudari
Roudari
Posts: 489
Joined: Sun Apr 25, 2004 17:19
Location: Tampere
Contact:

Post by Gravehill »

darealjyra wrote:Voi perhana, ei tuo Tamperekkaan kaukana ole jos sinne keikka siirtyy.
Ainakin äsken radio rockin mainoksessa huudeltiin, että Motörhead möykkää tampereella 12.12.2007.
Toivottavasti paikalle eksyisi tällä kertaa hieman innostuneempaa väkeä kuin 2005.

EDIT: eäh. päivämäärät kuntoon.
The Stench of the Burning Death..
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
Stratocaster
Azazel
Azazel
Posts: 6078
Joined: Fri Jul 15, 2005 17:18

Post by Stratocaster »

Se on sitten Motörhead sekä Tampereella että Helsingissä.

BORN TO LOSE, LIVE TO WIN!
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1959
Joined: Tue Jan 06, 2004 21:27
Location: Espoo Rock City

Post by ozz3 »

Stratocaster wrote:Se on sitten Motörhead sekä Tampereella että Helsingissä.
Järjestäjän ilmoitusta vailla enää ... hieno homma, että saadaan Lemmy tänne näinkin usein. Tosin, mikäs siinä keikkaillessa kun menekkiä tuntuu riittävän.

Itseäni kiinnostaa kuitenkin eniten onko Alice Cooper mukana kiertueella. Briteissähän nimenomaan Motörhead ja Joan Jett lämppäävät special guesteina, ainakin jos Cooperin sivuihin on uskominen. Alice/Motörhead/Jett -trio olisi minulle melkoinen lottovoitto, todistaa nyt kaksi omaa sankaria samana iltana ja samalla lavalla. Joan Jett olisi mukava bonus, sillä I love rock 'n' roll...

Odotellaan.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Pihipoika
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 193
Joined: Mon Feb 27, 2006 20:06
Location: Tanpere
Contact:

Post by Pihipoika »

Kyllähän tämä on jo huonoa huumoria. Motörhead muutaman kilometrin päässä kotoa ja minä lähden käymään 2 päivää aikaisemmin pois Tampereelta ja perkele Euroopastakin..
Eipä auta itkutkaan. No en silti toivo mitään peruutuksia. Katotaan sitten ensikerralla.
Nyt soi taustalla The Head Cat ja Fool's paradise. Lemmy, Slim Jim ja Danny B. Harvey vetää rock and rollia. Sitä 50-luvun semmoista. Ja tykkään tietenkin.
Teeskentelen tervettä
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1959
Joined: Tue Jan 06, 2004 21:27
Location: Espoo Rock City

Post by ozz3 »

Welldone wrote:
Motörhead kolmelle keikalle Suomeen
28.08.2007

Konsertit:
Ti 11.12. Helsinki, Jäähalli. Ovet aukeavat klo 19.00, esiintyminen noin klo 20.00
Ke 12.12. Tampere, Jäähalli. Ovet aukeavat klo 18.30, esiintyminen noin klo 20.00
To 13.12. Oulu, Club Teatria. Ovet aukeavat klo 18.30, esiintyminen noin klo 20.00

Brittiläinen heavy metal -legenda Motörhead saapuu kolmelle keikalle Suomeen joulukuussa! Helsingissä, Tampereella ja Oulussa pidettävien konserttien lipunmyynti alkaa ensi maanantaina 3. päivä syyskuuta.

Vuonna 1975 Lontoossa perustettu Motörhead on musiikkimaailman legenda. 1977 ilmestyneen esikoislevyn ”Motörhead” jälkeen yhtye on julkaissut yhteensä kunnioitettavat 30 albumia. Viimeisin julkaisu on kesällä kauppoihin ilmestynyt livealbumi ”Better Motörhead than Dead”. Tuplalevy pitää sisällään vuonna 2005 Lontoon Hammersmithissä pidetyn konsertin kokonaisuudessaan.

Motörhead on yli 30-vuotisen uransa aikana myynyt maailmanlaajuisesti yli 42 miljoonaa albumia. Yhtyeen tunnetuimpia kappaleita ovat mm. ”Ace of Spadeds”, ”Motörhead”, ”Overkill”, ”No Class”, Bomber, ”(We Are the) Road Crew”, ”Killed by Death” ja “Iron Fist”.

Perustaja ja yhtyeen keulakuva Lemmy Kilmister on sanonut Motörheadista: ”Bändi ei ole vain minun työtäni, se on minun koko elämäni. Karismaattinen Lemmy on monipuolisella laulutulkinnallaan ja tiukalla bassonhallintatyylillään todistanut lauseen todeksi ja osoittanut samalla olevansa 61-vuotiaana rokkarina elämänsä vedossa.

Liput kaikkiin Suomen konsertteihin maksavat 46 euroa.

LIPUT
46 euroa
Myynti alkaa ensi maanantaina 03.09. klo 9 Lippupalvelun lippukaupoista, puhelinpalvelusta 0600-10-800 (1,50 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (5 euroa/puhelu + pvm) sekä netistä
www.lippupalvelu.fi

Tampereen konserttiin voi ostaa lippuja myös Tiketin myyntipisteistä, puhelinpalvelusta 0600-1-1616 (0,98 euroa/min+pvm) sekä netistä
www.tiketti.fi


LISÄTIETOJA
Welldone Agency & Promotion
Promoottori Scott Lavender
Tiedotus: Ramona Forsström, puh. 09-856 73 413
Levy-yhtiö: Spinefarm/Tuula Salminen puh. 09-4542 7140

Motörheadin kotisivut
Taitavat siis tulla ilman Alicea ja Joania :?
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
KTULU
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1941
Joined: Mon Feb 27, 2006 19:17
Location: Tampere

Post by KTULU »

Hehe, kova kolme päivänen. Tiistai=Motörhead, Keskiviikko=Motörhead, Torstai=Dragonforce ja Machine Head. Mistäs helvetistä noihinkin sitten rahat repii... No... Se on sitten TAAS aika ruinata rahaa porukoilta.
Sama sen väliä! Keikkaa pukkaa!
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä
Posts: 2170
Joined: Tue Nov 08, 2005 21:56
Location: Helsinki

Post by Jeeves »

Jaahas. Vai Tampereelle sittenkin pitäisi mennä. 11. päivä kun on tuo Helloween/GR-setti. :? No, eipä auta. Pakko se on.
Post Reply