^
Itse olen tuostakin huolimatta monikon kannalla.
Tähän mennessä paras idea kyllä tämä ""No, we're no Finnish Maiden fans, we are xxxx xxxx xxxx from xxxxx".
Nyt pitäisi enää keksiä, mitä laittaa noiden äksien tilalle.
"We are nuclear phycisists from fucking far away."
Tai "Llama shepherds from Mongolia"
^ håhå: kaveri oli tokaissut vaihtariksi mennessään JFK:n lentokentällä Nykissä "matkan tarkoitus?" -kysymykseen "I came to learn how to fly a plane, but not how to land" tiukassa oli humööri kuulemma ollut pari vuotta sitten heikäläisillä ainakin.
^Tavallisten matkustajien joukossa ja myös turvatarkastuksissa kannattaa heittää kovaäänisesti moista hassua läppää, erityisesti pommit ja niiden räjäyttäminen kannattaa ottaa puheeksi. Varsin hyvä tapa testata niska-perse-otteessa lentokentän oviaukkojen leveyttä ja karmien lujuutta.
Omasta mielestäni hyviä kuva-aiheita olisivat ainaki Powerslave sekä Seventh Son aiheiset kuvat.
Eteen jotain Powerslave meininkiä pienellä Rautaneito-teemalla ja taakse hyvin mietitty teksti.
We are all forgotten
We are all dust
We are all unimportant
We are all dead
No rest for the living..only death
Voisihan tuohon tekstiin kehitellä jonkinlaisen tekstin pätkän, jonka mukaan Maiden olisi meille enemmän kuin elämä, uskontomme (Maidenismi) jnejne....
Mutta jos ei muuta niin kyllä tuo "we're not...." textikin kelpaa .
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Iron Constable wrote:Iskulauseet biisin aihepiiristä, "Finns Finns everywhere, only beer to drink" tai mitä mielikuvitus antaa myöden.
Tämä on pyörinyt mielessä. Siinä on jotenkin sitä ainesta, mitä nyt haetaan. Ehkä ei ihan just paitaan sopiva, mutta tyyli on oikea. Ei tässä mitään kiirettä ole, että antaa vaan aivoitusten pyöriä.
Tohon uuteen paitaan vois käyttää vähä vaihtoehtoisempaa kuvitusta. Ainaki karaistuneimmat veriveljet tietää Somewhere on Time -levyn ajoilta kuvan, jossa Eddie tulee lätkämailan kanssa 999-paitaan sonnustauntuneena pahan näköisenä kohti. Ainakaan mun kuvanhakutaidoilla ei netistä sen kuvaa löytynyt, mutta ehkä joku löytää. Kuva löytyy myös SIT:n remasterista vitossivulta vasemmasta alalaidasta.
Ystäväni Black_Adderin kanssa tuumittiin, että tulis aikas komia, jos laittais Eddielle Leijonien uniformun päälle. Olis kiertueen mukainen Eddie ja isänmaallisuutta pursuava paita, joka aukeais ulkomaalaisillekin. Lätkästähän meidät tunnetaan!
^Ei siinä muuta, jos yhdistäisi tuon lätkäaiheen ja olutiskulauseen kuin, että silloin jäisi meikäläisellä ostamatta. Vieroksun suomalaista alkoholikulttuuria ja vihaan jääkiekkoa .
Mä oon edelleen sen "Slave to the power of Maiden" -tekstin kannalla.