poolrules wrote:No kyllä onnistui tolkki aika kivasti kusettamaan sanctuarya

ihme että eivät vaadi koko sopimuksen purkamista. Sillä ainaskin minun silmissä entistä stratoa ei enää ole. No eipä kyllä harmita ollenkaan, toivotaan vaan että kotipelto hakkaa soolo matskuillaan "ego" tolkin maanrakoon
Off topic: Eikös Rod Smallwood ole aika iso pomo sanctuarylla, vai olenko aivan pihalla?

Öööö

Kuin niin kusetti????? Eiköhän sen sopimuksen valmistelut oltu aloitettu paljon aikaisemmin ja myös allekirjoitettu ennen kuin toi henkilöpolitiikka repes Stratovariuksessa.
Enkä usko että asiat on niin mustavalkoiset kuten täällä moni on heittänyt että se välirikko Kotipellon ja Tolkin välillä johtuu ainoastaan Tolkista. Kyllä siihen riitaan taikka riitoihin tarvitaan aina kaksi taikka useampi osapuoli.
Uskoisin että ei toi muusikon elämä niin ruusuilla tanssimista ole ja jossain vaiheessa tulee ylilyöntejä ku katselee samoja naamoja keikka dösässä kuukaudesta toiseen.
Eiköhän se Brucenkin eroaminen aikoinaan johtunut myös tuostakin seikasta ei vaan jaksa työskenellä samojen tyyppien kanssa kokoajan ja Brucelle teki tuo soolo homma todella hyvää.
Kyllähän Brucella ja Stevelläkin tuli noita typeriä kommentteja heitettyä silloin 93-94 vuosina. Joita itsekkin hiukan huolestuneena lueskelin tuohon aikaan.
Kyllähän Tolkki aikas rajua tekstiä heitti kotisivuillaan. Mutt johtui varmaankin aikas paljon siinä tilanteessa johtuvasta stressistä ja vitutuksesta. silloin yleensä tulee sanottua mitä ei pitäisi.
Tulee mieleen ne ajat ku Bayley tuli maideniin silloin moni vanha fani ns. lynkkäs ajatuksen ett bayley olisi uusi keulahahmo.
Nämä jutu menevät aivan samalla tavalla nyt.
Stratovarius ei todellakaan olen mun isoimpia lempibändejä, mutta näyttää siltä että täällä heitetään lokaa tyyppien niskaan vaikka kukaan meistä ei tiedä varmaankaan miten aikaisessa vaiheessa sopimusta alettiin luomaan ja kuka aloitti tappelut ja kenellä ego kasvoi liian isoksi.
Toivottavasti Kotipellon sooloura saa tuulta siipien alle ja toivottavasti Stratovarius saa luotua pitkästä aikaan jotain kunnollista musiikkia ( viimeiset levyt eivät todellakaan olleet hyviä).
Lopetan avautumisen