Nightwish (sekä Turusen sooloilu)
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Hang-Around
^^Anette Blyckert löytyy kyseisen sivuston NW-osuudesta nyt. Ja kas kummaa, Spinefarmin sivut eivät toimi... 
[edit:]
Ei perkele, Iltalehti ja Metal-archives.com tarjoavat Anette Blyckertiä, Nightwishin sivut Olzonia.
[edit 2 & 3]
Hitto mitä sekoilua meikäläiseltäkin. Ilmankos liikkuu eri nimillä, kun Anetten taiteilijapersoonalle löytyy oma sukunimensä.
Ja että oikein ruotsalainen...

[edit:]
Ei perkele, Iltalehti ja Metal-archives.com tarjoavat Anette Blyckertiä, Nightwishin sivut Olzonia.

[edit 2 & 3]
Hitto mitä sekoilua meikäläiseltäkin. Ilmankos liikkuu eri nimillä, kun Anetten taiteilijapersoonalle löytyy oma sukunimensä.

Last edited by Trooper_87 on Thu May 24, 2007 17:17, edited 3 times in total.
Nothing can never take away what I've seen with these tired eyes!!
-
- Hiippari
Hyvin pelaa Yökalan kotisivut mulla, ja jos toi Iltalehden Anette on sama ni on kyllä vanha kuva.
http://mirror.nightwish.com/images/news ... nette2.jpg
Aika kissa.
EDIT: Siis tossa Iltalehden jutussakin puhutaan mimmistä jo kahdella eri sukunimellä, siis samassa jutussa. Ihme sekoilua.
Aika kissa.
EDIT: Siis tossa Iltalehden jutussakin puhutaan mimmistä jo kahdella eri sukunimellä, siis samassa jutussa. Ihme sekoilua.
Last edited by UTI on Thu May 24, 2007 17:18, edited 1 time in total.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
-
- Sateentekijä
Joo, Iltiksen kuvasta tuli mieleen se Taikapeilin muija mikä oli myös Idolsissa. Viedotervehdyksessä se näytti jo ihan Turuselta.UTI wrote:Hyvin pelaa Yökalan kotisivut mulla, ja jos toi Iltalehden Anette on sama ni on kyllä vanha kuva.
Aika kissa.

Ihanat ruotsalaiset silmät, voisi melkein sekoittaa Jani Sievisen heilaan Mari SamuelsoniinUTI wrote:Hyvin pelaa Yökalan kotisivut mulla, ja jos toi Iltalehden Anette on sama ni on kyllä vanha kuva.
Aika kissa.

^ Mulla tuli sama mieleen kanssa. Plus että mun frendin isosisko on muuten ihan samannäköinen. Samaisen isosiskon kanssa mun pitäisi avioon mennä. sovittiin niin 10 vuotta sitten 

Last edited by Lappis on Thu May 24, 2007 17:20, edited 1 time in total.
"To be alive is more than just breathing"
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
-
- Taka-ampuja
Toivon itse, ettei lavaliikehdintä olisi mitään Sharon den Adelia Within Temptationista. Saakelin ameebakäsi, jonka raajat liehtoo eri suuntiin kuin mustekalalla. Jotain sexaerobicia mieluummin, kiitos.Terminator X wrote:Lappis wrote:Olen rakastunut ja tästä hetkestä eteenpäin Yöfisu-fani.
Anette...![]()
Onhan toi kyllä ainakin kuvien ja videon perusteella oikein viehättävä. Vielä kun näkisi naisen lavaliikehdinnät niin voisi itsekin antautua täysin
Mua kiinnostaa kyllä ihan muut liikehdinnät ku lavaliikkeet...Terminator X wrote:Lappis wrote:Olen rakastunut ja tästä hetkestä eteenpäin Yöfisu-fani.
Anette...![]()
Onhan toi kyllä ainakin kuvien ja videon perusteella oikein viehättävä. Vielä kun näkisi naisen lavaliikehdinnät niin voisi itsekin antautua täysin
^Ei liikaa huutamista, ei yliampuvaa orgasmihuutoa, vaan hillittyä, vienoa " nyyhkytystä " 
Ja loppuun miehinen:" Ai stana, nyt....! "
nonni. sorry off-topik

Ja loppuun miehinen:" Ai stana, nyt....! "

nonni. sorry off-topik
Last edited by Lappis on Thu May 24, 2007 17:34, edited 2 times in total.
-
- Bändäri
Hommasin tuon uuden biisin vertaisverkosta koska tuo sample oli aika kämänen mutta huomenissa olisi tarkoitus käydä noukkimassa single parempaan talteen levykaupasta.
Ei tuon uuden biisin peruusteella oikeen laulajan tasoa pysty päättelemään kun Marco vetää sen kanssa duettoa about puolet ajasta.
Ei tuo kyllä mikään huono valinta ollut.
Ei tuon uuden biisin peruusteella oikeen laulajan tasoa pysty päättelemään kun Marco vetää sen kanssa duettoa about puolet ajasta.
Ok laulaja ei siinä mitään.Ruttujumala wrote:Hommasin tuon uuden biisin vertaisverkosta koska tuo sample oli aika kämänen mutta huomenissa olisi tarkoitus käydä noukkimassa single parempaan talteen levykaupasta.
Hm, eikös tuo sinkku ole ainoastaan nettidownloadversio. Suomessa yksinoikeudella NetAnttilasta?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Lentäjä-Ässä
Jos lataamasi biisi on tämä niin kyseessä ei todellakaan ole Nightwishin biisi. Sain kaverilta ilmeisesti oikean Evan, mistä ainakin löytyy tuo samplessakin oleva kohta ja siinä puolet ajasta ei ole duettoa Marcon kanssaRuttujumala wrote:Ei tuon uuden biisin peruusteella oikeen laulajan tasoa pysty päättelemään kun Marco vetää sen kanssa duettoa about puolet ajasta.

Mitäpä tähän nyt sanoisi, noh ehkä että URPOO!!!Ruttujumala wrote: Ei tuon uuden biisin peruusteella oikeen laulajan tasoa pysty päättelemään kun Marco vetää sen kanssa duettoa about puolet ajasta.
Kyseessä Delain - Day for Ghosts, jonka Marco Hietala vetää kimpassa Liv Kristinen kanssa.
"Life goes on....until it doesn't"
Kyllähän se ihan oikea Evakin jo netin syövereistä on esille putkahtanut. Aika normi kamaahan tuo on mutta eihän single biiseistä yleensä voi paljoa päätellä. Todennäköisesti Evakin on levyn ns. "normi" kappale eli ei erityisen ihmeelliinen suuntaan tai toiseen...
In Finland we have this thing called: REILU MEININKI!
Chuck Norris approved!
Chuck Norris approved!
Ai Satan, että mulla on ollut hauskaa ja samalla on kyrpinyt julmasti, kun olen lukenut (mm. Ilta-Sanomien sivuilta) näitä vammaisten keskusteluja ja kitinää tästä laulajavaihdoksesta. Hehe. Vaikka en siis "Yökalaa" kuuntelekaan, niin toivottavasti tämä ihme ininä laantuu uuden levyn ilmestyttyä, ja toivottavasti bändi ei enää jatkossa ole sellainen "koko kansan kiva hevirokkiyhtye", kuin se nyt vaikuttaa olevan.
"35-vuotias on ihan liian vanha popyhtyeen laulajaksi", sanoi tuolla jossain jokin "asiantuntija". Justiinsa juu. Mistä lähtien musiikkibisnekseen on tullut jotkin ikärajat, ja mistä lähtien "Yökala" on ollut popyhtye? Kertakäyttöpoppiksessa pitääkin olla jokin ymmärtämätön teini, jota levy-yhtiö voi mennen tullen kusettaa, mutta Nightwishillä meininki on kaukana kertakäyttöisestä.
Ja ennen kaikkea: miksi vammaiset ja muut vitun kukkahattuilijat keskustelevat nettipalstojen täydeltä aiheesta, josta eivät todennäköisesti itse vitunkaan vertaa tiedä? Tarkoitan nyt siis bändin sisäisiä kemioita ja miehistönvaihdoksia. Bändin koosta riippumatta se sisäinen kemia kun on ehkä kaikkein tärkein asia, sillä hyvä bändi on aina enemmän kuin osiensa summa, ja jos kemiat on vituillaan, on urakin hyvin pian ns. "förbi", kun keikkareissut ja studiopätkät menee nyrkkitappeluiden ja kyräilyn merkeissä. Mutta sitähän ei tietenkään "Naitvissin" lisäksi arjakorisevaa ja katrihelenaa luukuttava täti-ihminen tajua, kun se "Tarja on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana ja ne ihme hipit siinä naitvississä pilas sen uran"...
...aika hyvin muuten vedin pienet hernekeitot nenään tästäkin, vaikka en siis ko. orkesterin faneihin kuulu.
"35-vuotias on ihan liian vanha popyhtyeen laulajaksi", sanoi tuolla jossain jokin "asiantuntija". Justiinsa juu. Mistä lähtien musiikkibisnekseen on tullut jotkin ikärajat, ja mistä lähtien "Yökala" on ollut popyhtye? Kertakäyttöpoppiksessa pitääkin olla jokin ymmärtämätön teini, jota levy-yhtiö voi mennen tullen kusettaa, mutta Nightwishillä meininki on kaukana kertakäyttöisestä.
Ja ennen kaikkea: miksi vammaiset ja muut vitun kukkahattuilijat keskustelevat nettipalstojen täydeltä aiheesta, josta eivät todennäköisesti itse vitunkaan vertaa tiedä? Tarkoitan nyt siis bändin sisäisiä kemioita ja miehistönvaihdoksia. Bändin koosta riippumatta se sisäinen kemia kun on ehkä kaikkein tärkein asia, sillä hyvä bändi on aina enemmän kuin osiensa summa, ja jos kemiat on vituillaan, on urakin hyvin pian ns. "förbi", kun keikkareissut ja studiopätkät menee nyrkkitappeluiden ja kyräilyn merkeissä. Mutta sitähän ei tietenkään "Naitvissin" lisäksi arjakorisevaa ja katrihelenaa luukuttava täti-ihminen tajua, kun se "Tarja on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana ja ne ihme hipit siinä naitvississä pilas sen uran"...
...aika hyvin muuten vedin pienet hernekeitot nenään tästäkin, vaikka en siis ko. orkesterin faneihin kuulu.