Nowen, Peace with Death
Moderator: The Killer Krew
Hymiö oli korostamassa sitä faktaa, että heitto oli huumorilla höystettySad wings of destiny wrote:No, siis minähän vain kysyin, enhän mä mitään ole käskenyt sun tekemään. Onko aina ihan pakko käsittää väärin?Lappis wrote:^
Miksi mulla on sellainen tunne, että tämän bändin ollessa kyseessä, mulla on oikeus vaihtaa mielipidettä?
After The Suicide edustaa Pathetic-osastoa. Ja kuten sanoin, uutta materiaalia on syntynyt sen verta liukkaasti nyt, että typeräähän tuo olisi äänittää koko Where Hell Begins-levy uudestaan.
Sädäri-Rakas, Siinä vaiheessa, kun olen miettimässä biisilistaa tulevalle levylle/keikalle/whatever ja kyseessä on MINUN bändi, sä olet se viimeinen henkilö, jota mä kuuntelen![]()
Ei pahalla, ihan huomatuksena vaan.
Ihmettelin kyllä silloin hiukan sitäkin että miksi se pathetic Existence pitäisi nauhoittaa edes uudestaan koska se on helvetin tiukka ja äkäinen versio. En muista mitä silloin sanoit siitä muuta kuin että se biisi nauhoitetaan täyspitkälle sitten.
"To be alive is more than just breathing"
Sellasta.Lappeenrannan Iltatähdessä toukokuun viimeisenä lauantaina kehissä erittäin monipuolinen ja iskevä kattaus laatumäiskettä:
WALTARI
CHAOS CREATION
NOWEN
K18, Liput 7€. Tule!
Ryttyytellään uunituoretta kamaa hivenen ja pikku ylläriäkin olisi luvassa Meidän poppoon osalta
-
- Taka-ampuja
Älä nyt kiusaa sitä mulkeroa enempää.Terminator X wrote:Noi olis kyllä kovia yllärivetoja. Lappis vetäis keikalla pienet hoilaukset kehiin komealla äänellänsä

Kyllä nyt tulee vithuilua oikein täyslaidallinen.
Jostakin se kuran luominenkin on aloitettava. Tosin eipä ole tämä orkesteri päässyt vielä etenemään "luovuudessaan" senttiäkään
Seuraavaksi voisi kokeilla vääntää vastineen Nothing else mattersille?
Terminator X tiätty vokaaleissa
Jostakin se kuran luominenkin on aloitettava. Tosin eipä ole tämä orkesteri päässyt vielä etenemään "luovuudessaan" senttiäkään

Seuraavaksi voisi kokeilla vääntää vastineen Nothing else mattersille?
Terminator X tiätty vokaaleissa
No mutta Peke.Peke wrote:Pitkästä aikaa Where The Hell Begins koneessa ja voin luvata, että näin pitkää taukoa ei tule... Jumalauta mitä fiilistä ja raivoa.
Within Pain... aivan loistavaa kamaa. Please feel with me!.... the pain!

Vihatkoon vain - kunhan pelkäävät
-
- Bugstomper
Kaikesta päätellen Peke on menossa samaan suuntaan kuin mäkin.
On tuo vihaisempi tavara alkanut pudota näin vanhemmalla iällä hiukan paremmin. Mä käytän nykyään musan kuunteluun iTunesia ja siellä on se 4000 biisin mälli (kaikki mun omistamat cd-levyt) pyörimässä usein randomina. No, tossa päivänä muutamana alko kuulokkeista tulla sellasta sahausta että oksat poiens!
En tunnistanut biisiä (niitä biisejä mulla ei montaa ole!) ja pitikin sitten hetimiten tarkistaa että mikäs se siellä oikein surisee. Nowenhan se.
Pitkä tauko on mullakin ollut mutta kohta varmaan taas Nowenia uudestaan, kun vaan olis tätä aikaa perheellisellä miehellä.....

On tuo vihaisempi tavara alkanut pudota näin vanhemmalla iällä hiukan paremmin. Mä käytän nykyään musan kuunteluun iTunesia ja siellä on se 4000 biisin mälli (kaikki mun omistamat cd-levyt) pyörimässä usein randomina. No, tossa päivänä muutamana alko kuulokkeista tulla sellasta sahausta että oksat poiens!
En tunnistanut biisiä (niitä biisejä mulla ei montaa ole!) ja pitikin sitten hetimiten tarkistaa että mikäs se siellä oikein surisee. Nowenhan se.
Pitkä tauko on mullakin ollut mutta kohta varmaan taas Nowenia uudestaan, kun vaan olis tätä aikaa perheellisellä miehellä.....

Tässä tuli eilen kuunneltua tuo MCD läpi pitkästä aikaa ja helvetti tuota With Pain biisiä.Peke wrote:Within Pain... aivan loistavaa kamaa. Please feel with me!.... the pain!
Onneksi olin tulostanut Lappiksen kauan sitten laittamat kitaratabit ja oli pakko koittaa taas ite raiskata sitä hidasta kohtaa

GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
Nowen Euroviisuihin, pääsen bäkkärille.Lappis wrote:^ heh, ainiin, Luolaan heitin ne sulle. Pikatabit :D
Eikös Hanna Pakarinen ollut Lappeenrannasta kotoisin? Hanna keikalle, pääset bäkkärille 8)
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
-
- Taka-ampuja
No ei kai sinne Kantikseenkaan kaikki aina mahduTerminator X wrote:Eipä ihme kyllä ole siltikään meidän kantiksen keikoilla näkynyt

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Lappeenranta tykitetty ja varsin hauskaa oli.
Settilista:
1. Illusions
2. Breaking point
3. Dead Meat (uusi biisi)
4. Pathetic Existence
5. Where Hell Begins
6. Caught in a mosh ( Featuring Kärtsy on vocals )
7. With Pain
Oli kyllä loistavat kemut. Kumpaisenkin bändin jätkät ihan ykköstyyppejä. Ja tulipa " annettua " Mr. Yli-Sirniölle porttikielto Backstagelle.
Se herätti hilpeyttä aika rankasti
Settilista:
1. Illusions
2. Breaking point
3. Dead Meat (uusi biisi)
4. Pathetic Existence
5. Where Hell Begins
6. Caught in a mosh ( Featuring Kärtsy on vocals )
7. With Pain
Oli kyllä loistavat kemut. Kumpaisenkin bändin jätkät ihan ykköstyyppejä. Ja tulipa " annettua " Mr. Yli-Sirniölle porttikielto Backstagelle.

Se herätti hilpeyttä aika rankasti
Terminator X on ollut " ahkera " ja väsäillyt trendin mukaisesti meille Myspace-sivut. Löytyvät osoitteesta;
www.myspace.com/nowenband
Kesätauko on ohitse ja uusien biisien treenaus on meneillään. Studio kutsunee heti vuodenvaihteen tienoilla. Ja keikkaakin vaikuttaisi nyt taas pukkaavan, mutta niistä sitten enemmän kunhan ensin varmistuvat
www.myspace.com/nowenband
Kesätauko on ohitse ja uusien biisien treenaus on meneillään. Studio kutsunee heti vuodenvaihteen tienoilla. Ja keikkaakin vaikuttaisi nyt taas pukkaavan, mutta niistä sitten enemmän kunhan ensin varmistuvat
-
- Taka-ampuja
Täytyypä pitää tuo mielessäSir wrote:^No oli jo ehkä vähän aikakin, trendikästä tai ei.Nyt jos teillä vielä olisi about ajantasalla pidetyt kotisivut, niin hyvä tulis. Tai sitten ei. Mutta ajatelkaa sitä mediahuomiota ja kiimaa, joka nousisi kautta maailman, kun panisitte sivut täyteen fotoja Jarnon kasseista. Ah.

Tämäkin on tiedossa ollut, mutta heti kun puhe kääntyi kassien suuntaan on kaverien määrä lisääntynyt huimasti.
Kotisivuille ihan sama.Tänne ja Imperiumiin keikkailmotukset tulee kuitenkin. Ja muullapa ei väliä ole.Sir wrote:^No oli jo ehkä vähän aikakin, trendikästä tai ei.Nyt jos teillä vielä olisi about ajantasalla pidetyt kotisivut, niin hyvä tulis. Tai sitten ei. Mutta ajatelkaa sitä mediahuomiota ja kiimaa, joka nousisi kautta maailman, kun panisitte sivut täyteen fotoja Jarnon kasseista. Ah.
Tosin kaveri varmaan duunailee uudet sivut joskus. Ehkä