Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
Ja kyllähän Bruce tilitti Skunkworksin aikaan, että oli kyllästynyt näyttämään englantilaiselta pubirokkarilta.condemned wrote:Mun käsittääkseni lentäjän ammatinvalinta hieman pakotti leikkaamaan se massiivisen letin pois.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Mikäs mahtaa olla timmonen musta paksu 2-cd Live at Donington boxi? Tommonen tais olla http://www.metalopolis.net/files/pictur ... er4_07.jpg , mutta vastavärit elikkä teksti valkosella ja muu mustana.
Edit: Siis toi kuva on sen kansi.
Edit: Siis toi kuva on sen kansi.
Vihtu kun muistutti tuo kuva taasen, miten toista vuotta sitten olisi ollut tuossa Oulun keskustan Antikvariaatissa kympillä käytettynä tuo alkup. 2CD-painos.. jotenkin aivovammana sivuutin että, "joo niin se remasterihan se tuossa" eli en muistanut ollenkaan siihen vaihdettua alkup. julisteen kantta
Olisi kai se tuota 10€:a arvokkaampi lie ollutkin. Ainakin vähän.

Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Missä mediassa äänestetty? Siis joku lehden kysely vai mikä? En jaksa tähän hätään tuonne Wikipediaan mennä...Neeko wrote:Eli Wikipediassa kerrottiin Dave Murraysta tuollaista. Pitääkö paikkansa?Wikipedia kirjoitti:
Murray on äänestetty Ison-Britannian parhaaksi kitaristiksi 9 kertaa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Hell Rat
^^^
No jos siinä on kaikkien Brittejen musa-medioden äänestykset otettu mukaan niin eihän tuo 9 ole määrä eikä mikään ottaen huomioon kuinka pitkään Dave on musamaailman huipulla oleskellut. Tosin siinähän ei tosiaankaan mainittu että mitkä on mukaan otettu...
No jos siinä on kaikkien Brittejen musa-medioden äänestykset otettu mukaan niin eihän tuo 9 ole määrä eikä mikään ottaen huomioon kuinka pitkään Dave on musamaailman huipulla oleskellut. Tosin siinähän ei tosiaankaan mainittu että mitkä on mukaan otettu...
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
-
- Berserkki
Eikös niitä ole se yksi ja ainoa, musta vinyyli? Ja näistä nimenomaan se kreikkapainos. Värivinyylit ovat muistaakseni bootlegeja.Piece Of My Mind wrote:Osaakos joku äkkiseltään sanoa, että mikä mahtaa olla näistä Maidenin Live + One Kreikka painoksista se arvokkain ?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Berserkki
Hmm... Itse olen ainakin törmännyt vihreään ja siniseen painokseen,:roll: Niiden arvo kiinnostaisi.Jukka wrote:Eikös niitä ole se yksi ja ainoa, musta vinyyli? Ja näistä nimenomaan se kreikkapainos. Värivinyylit ovat muistaakseni bootlegeja.Piece Of My Mind wrote:Osaakos joku äkkiseltään sanoa, että mikä mahtaa olla näistä Maidenin Live + One Kreikka painoksista se arvokkain ?
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Kaikki värilliset ovat bootlegejä. Virallisia painoksia on Kreikasta kaksi, toinen kreikankielisillä teksteillä ja toinen englanninkielisillä. Nimenomaan versio enkkuteksteillä on paljon harvinaisempi. Lisäksi löytyy Japsi- ja Koreapainokset.
EDIT: Japsi-promo löytyy myös, tuon perusversion lisäksi.
EDIT: Japsi-promo löytyy myös, tuon perusversion lisäksi.
Last edited by UTI on Wed May 23, 2007 18:34, edited 1 time in total.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
-
- Sateentekijä
Ne värilevyt ovat buutteja, arvoa on just sen verran ku olet valmis maksamaan. Levykaupat pyytää niistä jotain 15-20 erkkua.Piece Of My Mind wrote:Hmm... Itse olen ainakin törmännyt vihreään ja siniseen painokseen,:roll: Niiden arvo kiinnostaisi.Jukka wrote:Eikös niitä ole se yksi ja ainoa, musta vinyyli? Ja näistä nimenomaan se kreikkapainos. Värivinyylit ovat muistaakseni bootlegeja.Piece Of My Mind wrote:Osaakos joku äkkiseltään sanoa, että mikä mahtaa olla näistä Maidenin Live + One Kreikka painoksista se arvokkain ?
^Noita arvohommia on aina niin vaikea vaikea sanoa. Levyjen arvo kun on niin pitkälle tunnesidonnaista, toki osa arvosta määräytyy painosmäärän mukaan. Mutta toi 150 euroa tolle Kreikkatekstiselle on varmasti aika passeli hinta. Jos juuri kyseinen levy jostain syystä keräilijää kiinnostaa, on etsinyt pitkään eikä ole missään törmännyt, niin voi se siitä enemmänkin maksaa. Enkkutekstinen sitten arvokkaampi, paljonko, en osaa sanoa.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Väiteltiinpä tänään duunikaverin kanssa ja lopulta homma kääntyi vedonlyönniksi eli:tietääkö kukaan onko maidenilla yhtään biisiä studiolevyillä jossa mainittaisiin sanat "fuck" tai "fucking"? Itse väitän että ei..ja senverta varma olen että lantrinki on jo ostettu.. 

the unfortunate Margaret Thatcher connections