Kyllä nuo mielestäni ihan suht aidoilta näyttävät. Tuo Janickin nimmari menee ylitse jossa tuota tyhjääkin. Tussi vähän epäskarppi välillä, mutta mistäs noista koskaan tietää. Kelpaa mulle kyllä. Pane YV:tä niin sovitaan hinnasta

Moderator: The Killer Krew
Kyllä nuo mielestäni ihan suht aidoilta näyttävät. Tuo Janickin nimmari menee ylitse jossa tuota tyhjääkin. Tussi vähän epäskarppi välillä, mutta mistäs noista koskaan tietää. Kelpaa mulle kyllä. Pane YV:tä niin sovitaan hinnasta
Tyyppi oli saksalainen radio DJ ja 20€ + postikulut piti maksaa eli aika halvalla lähti.WhiteRabbit wrote:^Saanko tiedustella paljon tuolla pahvinpalalla oli hintaa?Koska luulen että joko oli törkeän kallis tai törkeän halpa...... Eli myyjä ei tainnut digata Maidenista hirveesti kun kerran möi tuon...
Ei voinu olla noin halpaBiometalli wrote:Tyyppi oli saksalainen radio DJ ja 20€ + postikulut piti maksaa eli aika halvalla lähti.WhiteRabbit wrote:^Saanko tiedustella paljon tuolla pahvinpalalla oli hintaa?Koska luulen että joko oli törkeän kallis tai törkeän halpa...... Eli myyjä ei tainnut digata Maidenista hirveesti kun kerran möi tuon...
Ja Make, en oo myymässä tätä.
Olisiko alennusta tullut tuotteen kunnosta, näyttää vähän reissussa rähjääntyneenm kun vertaa toisen linkin kuvaan. O:n, A:n ja R:n keskustat uupuvat.Biometalli wrote:Tyyppi oli saksalainen radio DJ ja 20€ + postikulut piti maksaa eli aika halvalla lähti.WhiteRabbit wrote:^Saanko tiedustella paljon tuolla pahvinpalalla oli hintaa?Koska luulen että joko oli törkeän kallis tai törkeän halpa...... Eli myyjä ei tainnut digata Maidenista hirveesti kun kerran möi tuon...
Itse maksoin levystä 7ekeeIcarus666 wrote:Ihan sellaista kysyisin että onko Brucen Tattooed millionaire-levyn vinyyli versio mitenkään harvinainen eli millaisissa hintaluokissa liikutaan...?
Itsellä on tuo kasettina ja cd:nä, vois vaikka hommata vinyylinä joskus.Icarus666 wrote:Okei, kiitos tästä.. Best-of-levyn kansistahan se myös paljastui että lp on ollut toinen TM:n päälevitys muoto..
Siistit systeemit kuten muutkin joiden kuvia olet laitellut. Kyllä kelpais itsellekin...Make#34 wrote:Tuollaisen Aarteen ostin itselleni, kun normaali sinkku jo olikin niin USA Promo tuosta niin muutenkin harvinaisesta cd sinkusta:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... romocd.jpg
Sitten tuossa olisi kuva parista Wristbandeistä jotka olen kerännyt:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... bandit.jpg
...sekä ostin Jenkeistä muutaman hienon Koriste Rekisterilaatan jotka ovat sellaista Peltiä:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... laatat.jpg
Eli Plekuja on nyt 6 Davelta , 6 Smithiltä ja 5 Gersiltä erillaista ja yhen Daven olen saanut ite vuonna -92 Fear Of The Darkin kiertueelta Hesasta. Wristbandeja en ole ite saanut kiinni yhtään.Stratocaster wrote:^ Ihan mielenkiinnosta kysyn kun sinulta noita hikinauhoja ja plekuja löytyy melkoinen määrä: oletko saanut niistä monta kiinni itse vai oletko hankkinut ne suurimmaksi osaksi netistä/ties mistä?
No se Music Hunterin gubbe kyllä hinnoittelee kaiken miten sattuu. Muistan kerran kun selasin Maiden-osastoa ja tuli vastaan Somewhere in Time kuvalp 60€ hintalapulla. Hieman tipahdin.Putee wrote:Noita näkyy Music Hunterissa todella paljon hintaan 40e ...