Siinä tais sitten ollakin taas Ylexiltä vuoden annos Maidenia..

Moderator: The Killer Krew
Tuorein ulkomainen albumi?miinus wrote:Tällainen topic on ollut melkeinpä joka palstalla, jossa olen käynyt. Eli pistäkääpä tietoa, kun tiedätte että Maiden on mediassa tavalla tai toisella. Tuli tää topic mieleen eilen kun istuin parturin tuoliin ja radiosta pärähti soimaan Wildest Dreams ja siitä puoli tuntia ja soi Rainmaker. Asema oli YleX. Sieltä tuli todennäköisesti tää "tuorein lista". Käykäähän kurkkaamassa: http://www.yle.fi/ylex/arkisto/sivu.53.shtml
Siinä tais sitten ollakin taas Ylexiltä vuoden annos Maidenia..
Viime perjantaina kun olin matkalla Nosturiin niin tuli sieltä myös Aces High. Kovasti kyllä soittavat Maideniä nyt radiosta. Vois olla tuo että Maiden on kovasti otsikoissa, Dance Of Deathiun menestys ja tuo 500.000 myytyä levyä olisivat nyt innostaneet ainakin Cityä soittamaan kovasti Maideniä enemmän.Stranger wrote:Päivittäin soi Radio Cityssä Rainmaker ja usein tällä hetkellä kuulee myös Run To The Hills:in
Joskus soi myös biisit Wildest Dreams ja The Trooper (harvemmin kyllä).
Otappa vielä seuraavat kuusi kaljaa ja toteuta toi "adressi". Mä ainakin annan nimeni tuohon. Itsekkin kuuntelen päivittäin Cityä duunissa ja kyllä enempi Maideni kelpais (hyva soomi kieli)! Uskoisin että sen vois toteuttaa ihan sähkösesti. Jengi lähettäs (esim. sulle) meilillä nimmareita tai nimiä ja sä sitte laittasit sen vaan postitse Cityyn. Mun mielestä hyvä idea!Pertti Keinonen wrote:
Mielessä kävi myöskin jonkinlainen hullu idea adressin (ei ehkä oikea sana) tapaisen mailin lähettämisestä Radio Citylle, jossa Suomen Iron Maiden Fanit rykiittäisi loistavasta musiikkitarjonnasta ja toivoisi kohteliaasti vielä lisää Maidenia eetteriin! Nämä nyt ovat kuitenkin niitä ns. kuudennen kaljan ideoita, jotka jäävät melkein aina toteuttamatta.
Itekin oon ollut jo pidemmän aikaa Metallica-fani, mutta oli toi St.Anger aika pettymys..itikka^ wrote:Joo kyllä! Tuo St.Anger oli vuoden pettymys ja silti jotkut "pässit" äänestivät sen edelle´
Anteeksi jos nyt loukkasin joitakuita "pässejä" äänestäjiä
Tuo olisi todella hieno homma... Tuon jos onnistut toteuttamaan niin nostan hattua ja korkealle nostankinPertti Keinonen wrote: Mielessä kävi myöskin jonkinlainen hullu idea adressin (ei ehkä oikea sana) tapaisen mailin lähettämisestä Radio Citylle, jossa Suomen Iron Maiden Fanit rykiittäisi loistavasta musiikkitarjonnasta ja toivoisi kohteliaasti vielä lisää Maidenia eetteriin! Nämä nyt ovat kuitenkin niitä ns. kuudennen kaljan ideoita, jotka jäävät melkein aina toteuttamatta.
Jaa...Tämän pässin mielestä St. Anger-kappale yksinään voittaa koko Dance Of Deathin. Kolikon kääntöpuoli on sitte se, että muiat oikein kuunneltavia biisejä tolla Metallican uusimmalla ei olekkaan kun taas DOD on tasavahvaSandman wrote:Itekin oon ollut jo pidemmän aikaa Metallica-fani, mutta oli toi St.Anger aika pettymys..itikka^ wrote:Joo kyllä! Tuo St.Anger oli vuoden pettymys ja silti jotkut "pässit" äänestivät sen edelle´
Anteeksi jos nyt loukkasin joitakuita "pässejä" äänestäjiä
Esim. Onneksi edes Dance of the Death lunasti odotukset.. Paljon St.Angeria kovempi levy..
Pertti Keinonen wrote:Sen verran olen duunissa kuunnellut Radio Cityä, että monet kerrat on tullut hoilattua työkavereille hymy huulille, kun Maiden on pärähtänyt soimaan. Myös kevyt ilmakitarariffittely jalka monitorin päällä / leveässä haara-asennossa on tullut tutuksi.
OFF TOPIC:Clairvoyant wrote:No telkkarissa on Maidenista mainittu aika moneen otteeseen.
Laitan nyt tähän Beavis & Butthead jaksosta otetun kohdan, jossa puhutaan Maidenistä.
Beavis & Butthead ovat vankilassa, he pääsevät selliin kahden Maidenfanin kanssa, jolla toisella on Maiden tatuointi.
Beavis: Wow, cool tattoo dude, you dig Iron Maiden?
Äijä: Yeah man, they're killers!!
Toinen äijä: Me too man!
Butthead: Maiden rules!!
Myöhemmin kun pojat ovat pääsemässä pois vankilasta, he laulavat The Prisoneria.
Muistaakseni vielä jollain käyttäjällä oli joku Beavis ja Butthead juttu allekirjotuksena, missä mainittiin Maidenistä.??
Laitetaan nyt viel tää: Eli Häjyt leffassa sen toisen kundin veljellä on X Factor merkki farkkuliivissään. Siinä tapahtu tosin virhe, sillä leffahan kertoo vuodesta 94, ja X Factor tuli 95.
Ei sitä itse elokuvassa kerrota, mutta ole kyseisen asian jostain lukenut monta vuotta sitten.ploughman wrote:OFF TOPIC:Clairvoyant wrote:No telkkarissa on Maidenista mainittu aika moneen otteeseen.
Laitan nyt tähän Beavis & Butthead jaksosta otetun kohdan, jossa puhutaan Maidenistä.
Beavis & Butthead ovat vankilassa, he pääsevät selliin kahden Maidenfanin kanssa, jolla toisella on Maiden tatuointi.
Beavis: Wow, cool tattoo dude, you dig Iron Maiden?
Äijä: Yeah man, they're killers!!
Toinen äijä: Me too man!
Butthead: Maiden rules!!
Myöhemmin kun pojat ovat pääsemässä pois vankilasta, he laulavat The Prisoneria.
Muistaakseni vielä jollain käyttäjällä oli joku Beavis ja Butthead juttu allekirjotuksena, missä mainittiin Maidenistä.??
Laitetaan nyt viel tää: Eli Häjyt leffassa sen toisen kundin veljellä on X Factor merkki farkkuliivissään. Siinä tapahtu tosin virhe, sillä leffahan kertoo vuodesta 94, ja X Factor tuli 95.
Missä se kerrotaan, että se kertoo vuodesta 1994?
Nuo olen itsekin huomannut kyseisessä pelissä. Se on hyvää läppää kun ne puhelee eddiestä radiossa, meinaa repeillä joka kerta. On muuten aivan loistava peli jos ei ole kukkahattutäti asenteella liikenteessä.Kebab wrote:Koska elämme tietoyhteiskunnassa nykyisin, on pakko laittaa tämä:
GTA Vice cityssä, tuossa mainiossa pelissä on skottilainen(?) bändi nimeltä Love Fist. Epäilykset heräsivät kun baanatessaan katua näki bändin keikkamainoksen: "Hmm, onpas kummallisen tutun näköinen fontti... ah, Maidenfontti!"
Epäilykset vahvistuivat, kun paikallisessa levykaupassa vieraillessa näki mainoksen: "New album from Love Fist: The Number Of The Breast". Kyllä vähän hymyilytti. Lisäksi pelissä kuuluu maidenin musiikkia, 22:58 sekä eddietä puidaan "radiossa". Myös kovasti kyseisen hirviön näköinen tyyppi näkyy erään levykaupan ikkunassa.
Tämä siis pelissä.
Eikö siinä pelissä ole tuo Maidenin 2minutes To Midnight?Kebab wrote:Koska elämme tietoyhteiskunnassa nykyisin, on pakko laittaa tämä:
GTA Vice cityssä, tuossa mainiossa pelissä on skottilainen(?) bändi nimeltä Love Fist. Epäilykset heräsivät kun baanatessaan katua näki bändin keikkamainoksen: "Hmm, onpas kummallisen tutun näköinen fontti... ah, Maidenfontti!"
Epäilykset vahvistuivat, kun paikallisessa levykaupassa vieraillessa näki mainoksen: "New album from Love Fist: The Number Of The Breast". Kyllä vähän hymyilytti. Lisäksi pelissä kuuluu maidenin musiikkia, 22:58 sekä eddietä puidaan "radiossa". Myös kovasti kyseisen hirviön näköinen tyyppi näkyy erään levykaupan ikkunassa.
Tämä siis pelissä.