Tampereen Klubi 2004 ja Tavastian jämäveto 2005. Tampere oli itseasiassa aika hyväkin keikka. Ainut mikä kyrpäisi oli että ne jätti Strange Worldin soittamatta, minkä vetivät muilla keikoilla silloisella Suomi-rundilla. Siitä keikasta ei muuta napisemista oikeastaan olekaan. Toi Tavastia jätti sitten aika paskan maun suuhun, sitä mainostettiin headliner-keikkana ja Paul veti Manitoun kanssa jotain 5 biisiä. Ihan naurettavaa paskaa. 10€ moisesta turhakkeesta oli ihan liikaa vielä turhemmilla lämmittelijöillä, olisi voitu edes etukäteen mainita moisesta ja etenkin kun lopulta melkoisen paljon jengiä oli tullut Paulia tsekkaamaan. Ei olisi tullut tuhlattua aikaa ja rahaa moiseen.asa wrote:En tiedä millä keikoilla sä olet ollut, mutta jokainen minkä olen nähnyt on ollut hellvetin kova
Paul Di´Anno
Moderator: The Killer Krew
oikeastaan coveri The Sensational Alex Harvey Bandilta. + kuiva kuin mikä.asa wrote:..mutta hyviä biisejä juuri sen verran että saadaan niitä ripoteltua niiden Maiden klassikoiden sekaan. Impaler, The Beast Rises, Faith Healer, Marshall Lokjaw, Protector + Battlezonen aikaiset hitit (jotka mulle tosin ovat suurimmaksi osaksi tuntemattomia).
Itse keikka Oulun Hevimestassa (ei muista oliko 2004 vai '05) oli tod. hyvä! Ainoa mitä olisin kaivannut, oli juurkin Strange World. Itse asiassa muisteltiin sitä pari vkoa sitten Teatrialla kun sattui kaverin kanssa Manitoun kitaristi lätisemään (& Pekestä muistelemaan, heh

Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Mulla se on fifty-sixty. Helvetin kova keikka ja kurakaari. On the rocksin keikka 2003 oli kerrassaan timanttinen! En tiedä onko vuosi oikein, mutta kuitenkin se oli Diannon ensimmäinen On the Rocks-keikka. Seuraavan vuoden Diannon keikka samaisessa paikassa oli kyllä aikamoista tuubaa. Ei olis uskonut että oli samainen mies lavalla. Mm. Sanctuarya yritettiin soittaa kolmesti, kun bändi ei osannut soittaa koko biisiä oikein. Syykin kyllä taisi olla Diannossa, kun aloitti väärästä kohdasta laulamaan. Ainakin se kolmas yritys oli puhtaasti Diannon moka. Herra haukkui lopuksi bändin kovaan ääneen ihan paskaksi ja heitti mikrofoonin maahan ja keikka loppui siihen. Tosin oli kyllä mielenkiintoista nähdä tuota herran "erilaisempaa" persoonaa, josta oli niin monesti saanut lukea.asa wrote:En tiedä millä keikoilla sä olet ollut, mutta jokainen minkä olen nähnyt on ollut hellvetin kova
"Life goes on....until it doesn't"
-
- Kärpästen Herra
OK... tiedän, että tunnet Maidenia, tarkoitus oli yleistää eikä osoittaa sinua teinixixixixixixisixStratocaster wrote:Kyllä sä Peke tiedät ettei meikä ole mikään Maidenin historiaa tuntematon teinix.Peke wrote:^no niin... otetaanpas asento ja käsi lippaan... Turhaa dissailua dissailun vuoksi.
Kyseessä on sentään Iron Maiden solisti joka Steven kanssa nosti bändin kuuluisuuteen... meinaa teinixeiltä unohtuu muutamat perusasiat.Mutta mun mielestä toi mun viestini ei ollut mikään "dissailu dissailun" takia, vaan ihan karu totuus ehkä hieman suorin sanavalinnoin. Mutta silti. Kyllä Paul maineensa Maidenissa hankki, ja on toki arvostuksen ansainnut. Mutta fakta on se, että Paul ratsastaa saman maineen rippeillä vielä tänä päivänä. Ei siinä mitään muuten, muttakun äijä vähättelee asian arvoa.

Taisin itse kärjistellä, mutta ei tästä sen enempää, molempien pointit tuli nyt selväksi. Onhan tuossa sanomassassi tietty asiaa takana.
Usein minun pitäisi kirjoitella ajatuksiani selvemmällä suomella.
Cheers vaan ja hauskaa vappua!

Amen....asa wrote: Toki olen enemmän kuin tyytyväinen että (edes) Di´anno vetää vanhaa Maidenia, kun peto itse ei vedä kuin suunnilleen Wrathchildia.
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Azazel
^ Vaput tietty myös Peken metallitehtaalle sinne.
Korostettakoon vielä, että arvostan Paulia paljon Maiden-taustansa vuoksi, ja onhan äijän ote kahdella ensimmäisellä Maiden-levyllä rautaista kuunneltavaa. Arvostan kuitenkin myös yleistä suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä, mitä Paul ei muutaman lukemani haastiksen perusteella ole ollut kovin ahkera viljelemään, pyörtämällä puheitaan ja vaihdellen mielipiteitään miten sattuu. Iron Maidenissa Di´Anno sen pullistuman housuihinsa hankki, ja pullistuma on ja pysyy vaikka äijä vaihtaisikin housuja välissä.

Korostettakoon vielä, että arvostan Paulia paljon Maiden-taustansa vuoksi, ja onhan äijän ote kahdella ensimmäisellä Maiden-levyllä rautaista kuunneltavaa. Arvostan kuitenkin myös yleistä suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä, mitä Paul ei muutaman lukemani haastiksen perusteella ole ollut kovin ahkera viljelemään, pyörtämällä puheitaan ja vaihdellen mielipiteitään miten sattuu. Iron Maidenissa Di´Anno sen pullistuman housuihinsa hankki, ja pullistuma on ja pysyy vaikka äijä vaihtaisikin housuja välissä.

-
- Hang-Around
Kylläpäs tuo 2004 Paulin keikka tulliklubilla oli vaan erittäin hyvä. Mitä nyt jälkikäteen muistelee niin ei heikkoja kohtia ollut kuin herran oman tuotannon osalta. Nekin lähinnä ensi kertaa kuultuna eivät voineetkaan kolahtaa. Wrathchild ja Running Free, aivan mahtavia. Kuten myös kaikki muukin IM tuotanto, jota setistä taisi suurin osa olla. Koko porukka jolla oltiin liikenteessä tykkäsivät erittäin paljon, myös ne jotka eivät niin heviä kuuntele.
Mieleen jäi myös Paulin ulkoasu, herran talsiessa noin puolillaan olevan klubin läpi ensi kertaa. Herran nykyistä ulkonäköä ja lavaesiintymistä kun ei voi mitenkään arvata HeavyMetal laulajalle, lähinnä tuli mielen limpbiskit ja muut hiphop artistit. Tämä ennakkovaikutelma ja turhat luulot kyllä otettiin pois heti ensimmäisen biisin alkaessa, olihan se silti huippuluokan heviä.
Bändinkin herra nopeasti esitteli ("nää on jotain italialaisia muusikkoja, vaan töissä täällä"). Tämä kertonee jotain bändien suuresta vaihtuvuudesta ja ilmeisestä ongelmasta löytää pidempiaikaista bändiä suuren egon taustalle.
Ihme homma että vuosia takaperin tuntui keikkaa riittävän jokaisessa Suomen pikkukylän pikkubaarissakin, mutta pitkiin aikoihin ei ole mitään keikkoja ollut.
Mieleen jäi myös Paulin ulkoasu, herran talsiessa noin puolillaan olevan klubin läpi ensi kertaa. Herran nykyistä ulkonäköä ja lavaesiintymistä kun ei voi mitenkään arvata HeavyMetal laulajalle, lähinnä tuli mielen limpbiskit ja muut hiphop artistit. Tämä ennakkovaikutelma ja turhat luulot kyllä otettiin pois heti ensimmäisen biisin alkaessa, olihan se silti huippuluokan heviä.
Bändinkin herra nopeasti esitteli ("nää on jotain italialaisia muusikkoja, vaan töissä täällä"). Tämä kertonee jotain bändien suuresta vaihtuvuudesta ja ilmeisestä ongelmasta löytää pidempiaikaista bändiä suuren egon taustalle.
Ihme homma että vuosia takaperin tuntui keikkaa riittävän jokaisessa Suomen pikkukylän pikkubaarissakin, mutta pitkiin aikoihin ei ole mitään keikkoja ollut.
PAUL DI'ANNO To Perform IRON MAIDEN Songs With Swedish Symphony Orchestra
Former IRON MAIDEN vocalist Paul Di'Anno will perform with the Swedish heavy metal act BLOODBOUND at the Bollnäs Festival in Sweden on July 21, 2007. The band will perform both BLOODBOUND and IRON MAIDEN songs together with the Southern Hälsingland orchestra association. This will be the first time ever IRON MAIDEN songs are backed by a symphony orchestra.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=72594
Former IRON MAIDEN vocalist Paul Di'Anno will perform with the Swedish heavy metal act BLOODBOUND at the Bollnäs Festival in Sweden on July 21, 2007. The band will perform both BLOODBOUND and IRON MAIDEN songs together with the Southern Hälsingland orchestra association. This will be the first time ever IRON MAIDEN songs are backed by a symphony orchestra.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=72594
PAUL DI'ANNO Performs Special IRON MAIDEN Set At ROCK HARD FESTIVAL
PAUL DI'ANNO's special IRON MAIDEN setlist was as follows:
01. Intro (Ides Of March)
02. Wrathchild
03. Prowler
04. Murders In The Rue Morgue
05. Remember Tomorrow
06. Faith Healer
07. Killers
08. Strange World
09. Phantom Of The Opera
10. Running Free
------------------------
11. Transylvania
12. Blitzkrieg Bop (RAMONES cover)
13. Sanctuary
Kuvia löytyy ..
http://www.metal-experience.com/images/ ... 007-20.jpg
^Onpahan harvinaisen coolin näköisen rumpalin Pauli setä itselleen haalinut
Loput kuvat!
http://www.metal-experience.com/images/ ... humb6.html
PAUL DI'ANNO's special IRON MAIDEN setlist was as follows:
01. Intro (Ides Of March)
02. Wrathchild
03. Prowler
04. Murders In The Rue Morgue
05. Remember Tomorrow
06. Faith Healer
07. Killers
08. Strange World
09. Phantom Of The Opera
10. Running Free
------------------------
11. Transylvania
12. Blitzkrieg Bop (RAMONES cover)
13. Sanctuary
Kuvia löytyy ..
http://www.metal-experience.com/images/ ... 007-20.jpg
^Onpahan harvinaisen coolin näköisen rumpalin Pauli setä itselleen haalinut

Loput kuvat!
http://www.metal-experience.com/images/ ... humb6.html
-
- Rautakansleri
-
- Azazel
Last edited by scorpions on Sun May 18, 2008 0:24, edited 1 time in total.
Jep. Ei mulla ainakaan mitään Paulia vastaan ole. Yhden keikan nähnyt ja tykkäsin. Ja muutamat soolobiisinsä ovat todella kovia. Mitä siitä, vaikka settilistassa on suurin osa Maidenia? Mää ainakin viihdyin keikalla ja menisin uudestaankin jos siedettävän välimatkan päähän tulisi.asa wrote:Mä en kyllä löytänyt tosta haastattelusta mitään omituista tai säälittävää. Tyypillistä Paulia, love him or hate him.
What we do in life, echoes in eternity
No mies joka aina morkkaa hevi musiikkia ja ylistää punkkia...sitten kun katsoo mitä musiikkia herra nyt pääasiassa esittää, niin öööasa wrote:Mä en kyllä löytänyt tosta haastattelusta mitään omituista tai säälittävää. Tyypillistä Paulia, love him or hate him.

Muutenkin tuntuu ukko olevan aika tuuterissa tuossa pätkässä, mutta siinä nyt ei ole mitään yllättävää tai pahaa. Keskittyisi nyt vaan tekemään uutta musiikkia, edellisestä Nomad levystä on aikaa jo herra ties miten paljon. Jokunen vuosi sitten piti olla useampikin levy tulossa, mutta se oli tuota perinteisä Dianno talkkia. Toisaalta ei hänen ainakaan rahan puolesta kannata levyjä tehrä, sillä ei niitä kovin monikaan varmaan osta. Eli jatkossakin on syytä odottaa maidenilla ratsastamista

Suureksi hämmennykseksi Di'anno saapuu keikalle myös ROVANIEMELLE! En ole vieläkään lakannut nauramasta.
Lähteenä Café Tivolin sivut: http://www.cafetivoli.fi/?Tulevat%26nbsp%3Btapahtumat
Meikä on messissä!
Lähteenä Café Tivolin sivut: http://www.cafetivoli.fi/?Tulevat%26nbsp%3Btapahtumat
Meikä on messissä!
-
- Bändäri
Paul päättänyt tehdä kunnon Suomen kiertueen. Mies esiintyy myös Kuopion Henry´s Pubissa 24.10. http://www.henryspub.net/kuopio/ohjelma.php
-
- Azazel