Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Rautakansleri
Multakin tuli tänään. Palvelu oli FC meiningiksi ultranopsaa, kun lähetin uusimiskaavakkeen viime viikolla. Huomenna tietenkin kattoon Paulia ja Costia Rauman Onnelaan ylpeänä uutta rättiä näytellen.asa wrote:Tänään pölähti postiluukusta uusi paita, kiitoskirjeen kera. About kuukausi siinä meni kun lähetin uusimiskaavakkeen. Palvelu toimii, ja paita on komea. Musta-kelta teemasta tulee ihanat Somewhere in Time vibat.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Hell Rat
Minkä kokoisia nuo alennukset ovat? Eivät varmaan koskaan kohoa niin korkealle että saisi postikulut nollattua.(?)ironmaiden.com wrote:When you join your membership pack will include the following;
3 full colour magazines per year
Advance news
Regular competitions
Advanced access concert tickets (UK only)
Discounts on Megastore prices
Exclusive club merchandise
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
-
- Manowarrior
100% en ole varma, mutta mahtaakohan tarkoittaa niitä muutamaa yhden punnan alennuskuponkia jotka tulivat fanipaketin mukanaPenjami Breeg wrote:Minkä kokoisia nuo alennukset ovat? Eivät varmaan koskaan kohoa niin korkealle että saisi postikulut nollattua.(?)ironmaiden.com wrote:When you join your membership pack will include the following;
Advance news
Regular competitions

-
- Hell Rat
Joo tippui tänään tosiaan. Mitä nyt lueskelin jo niin mukavaa luettavaa viime rundista ja juuri sellaisilta hulluilta jotka kävivät Japanissa asti ja niin edelleen. Aika hektistä luettavaa välillä kun superlatiivit ja muut ylisanat vaan vilisee.
Mutta ei kait sitä liian vähääkään voi hehkuttaa. Toistaiseksi näissä ollut vähän vaihtelevaa juttua mutta nyt tuli aika hyvä numero kun vain kiertuejuttua mukana.
Kuvat myös loistokamaa, etenkin se kuva Budokanista missä japsifani pitelee banneria missä on vuoden 1987 Budokanin päiväys ja tuo 2006 Budokan-päiväys. Varmaan ollut silloin 20 vuotta sittenkin paikalla.
Toi FTTB-ratkaisu ei kanssa yllätä. Minkäs teet kun hommat ei vaan toimi kaikkialla.

Kuvat myös loistokamaa, etenkin se kuva Budokanista missä japsifani pitelee banneria missä on vuoden 1987 Budokanin päiväys ja tuo 2006 Budokan-päiväys. Varmaan ollut silloin 20 vuotta sittenkin paikalla.
Toi FTTB-ratkaisu ei kanssa yllätä. Minkäs teet kun hommat ei vaan toimi kaikkialla.
-
- Maiden Venturer
-
- Sateentekijä
Jep, itselleni uusimiskaavake tuli vähän sen jälkeen kun vuosi oli kulunut. Ja T-paita tipahti postiluukusta 1,5 viikkoa sen jälkeen kun olin palauttanut kaavakkeen. Ei paha!Edward Mannerheim wrote:^Kyllä se tulee postissa suunnilleen silloin kun aika koittaa. Maidenin leirissä ei olla niin piiruntarkkoja noiden suhteen.

Mukavuudenhaluisena tungin uusimiskaavakkeen mukaan tilauslomakkeen, kun olen sitä Trooper-reppua suunnitellut tilata viime kesästä saakka. Nyt sitten odottelen mielenkiinnolla, milloin reppu saapuu...
Näyttäisi nuo klubialennukset olevan puseroissa parin punnan luokkaa, lienee siis kolme euroa. Tilaamani repun hinta Megastoressa on 25 puntaa, lehdessä 22 puntaa eli 33 euroa, alennus siis viiden euron luokkaa.Voimanorja wrote:100% en ole varma, mutta mahtaakohan tarkoittaa niitä muutamaa yhden punnan alennuskuponkia jotka tulivat fanipaketin mukanaPenjami Breeg wrote:Minkä kokoisia nuo alennukset ovat? Eivät varmaan koskaan kohoa niin korkealle että saisi postikulut nollattua.(?)ironmaiden.com wrote:When you join your membership pack will include the following;
Advance news
Regular competitions
Die With Your Boots On...
-
- Manowarrior
-
- Manowarrior
Kuittaus. Mietin vaan näitä iänikuisia teinipojan mietteitä; eli mitä kokoa. Fruittareissa nimittäin L on ihan passeli; ei LIIAN iso ja sopii varmasti tulevaisuudessa, kun taas M on nyt ja ens vuonna piste. Muilla merkeillä vaan omia kokoja, pitänee ottaa se M. Eiköhän sieltä vuoden päästä taas tule joku roinake ja onhan noita Maiden paitoja semmonen 25 jo niin eiköhän tässä pärjäile.asa wrote:Mallia B & C, tuntuu hieman heppoisemmalta kuin Fruit of the loom, mutta ei mitään valittamista vielä.
Lähetin pari kuukautta sitten jäsenyyden uusimiskaavakkeen ja rahat, ja vielä erillisen kirjeen, johon kirjoitin että en ole saanut pitkään aikaan fc lehteä. Viimeisin on nro. 74.
No aika pian tulikin jo t-paita, mutta fc lehteä tai mitään mainintaa miksi minulle ei ole tullut lehteä, ei ollut.
Olen muutenkin huomannut, että parhaiten saa kontaktin fan clubiin perinteisen kirjeen välityksellä.
No aika pian tulikin jo t-paita, mutta fc lehteä tai mitään mainintaa miksi minulle ei ole tullut lehteä, ei ollut.
Olen muutenkin huomannut, että parhaiten saa kontaktin fan clubiin perinteisen kirjeen välityksellä.
Mikään ei ole niin pyhää, kuin Iron Maiden.
-
- Lentäjä-Ässä
-
- Hell Rat
^Tällä hetkellä toi IMOC:in osoite ei toimi -> http://www.ironmaidenonlineclub.com
Mut ironmaiden.comin kautta pääsee tonne foorumille..
Mut ironmaiden.comin kautta pääsee tonne foorumille..
-
- Sateentekijä
-
- Hell Rat
-
- Manowarrior
-
- Sateentekijä
-
- Hang-Around
Mikskähn mulle pukkaa tämmöstä kun yrittää tuolla Maidenin kotisivuilla surffailla:Edward Mannerheim wrote:Uutta FC magia pukkaa.
XXXXXX, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Ja olen siis IMFC jäsen olen tehnyt accountin tonne ja siis sillon mun pitäis pystyä menemään...
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question