Nowen, Peace with Death

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Johan oli kivat kemut, kaikesta desibeliskeidasta huolimatta!

" Hei Lappis, pistä ne volat takaisin kaakkoon!!!!!".

:lol:

Spirit Disease on kyllä kova, kaikinpuolin. Mun kovimmat respectit kitaristeille. Huomaa, että äijät eivät ole mitään teinipoikia, mitkä vaan soittelee. On omat tatsit ja tyylit. Kummallakin niin tunnistettavat tyylit.

Eivät puhuneet aluksi paljoa mutta kun puhuivat, tuli aina asiaa ( Volat kaakkoon-kommentti ). :lol:

Kysyin vielä tuossa lähtiessäni, että miten se sitten kuului yläkertaan. Oli myyjä tyytyväinen, ei kuulunut mitään. En hennonut sanoa, että itseasiassa me laitettiin volat isommalle saundcheckin jälkeen
:lol:

Mutta SD:n miehistö rules! * Iso käsi *

Ja Lahdessa seuraavan kerran, se on varma. Eikä vittuilla desibeleistä.

PS: HAH, Tuberculosis oli lentää kuulemma pihalle meidän setin aikana, ennen omaa settiä. Hivenen tipuin :lol:

Ja settilista:

1. Illusions
2. Breaking point
3. Cursed or blessed
4. Pathetic Existence ( Featuring mr. Diehard from Evil angel )
5. Suicide machine
6. Arise
7. Where Hell Begins
8. With Pain

NP- Causemos

Tämä on kyllä järjettömän kovaa kamaa
"To be alive is more than just breathing"
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Uutisia( Ihan ku ketään kiinnostaisi hittojakaan ):

Uuden kaman treenaus on aloitettu. Tehotreenauksella jatketaan ja ideaalisuunnitelmassa tämä orkesteri menisi studioon ensi kesä/syksy-akselilla. Näin siis ideaalitapauksessa. Mutta, kuten on hyvin tiedossa, vituiksihan tällaiset suunnitelmat aina menevät.

Levy tulee sisältämään 8 biisiä tai enemmän.. Se päätetään sitten kunhan kaikki kurapaska on saatu narulle. Levyn tuleva nimi on tiedossa, muutamat lyriikat vielä huutelee poissaoloaan.

Minkälaista kamaa tulee....Minä en sitä osaa sanoa. Katsellaan sitten. Jos vaikka räppiä kokeilisi?
Mielessä on myös ollut, että levyltä ylijäävä sontakaari julkaistaan myöhemmin EP-muodossa parin cover-vedon kera. Suunnitelmia siis on, toteutus on eri asia.

Keikkaa toki heitellään, jos vain sopiva sauma tulee. Sauma tarkoittaa meidän kohdalla sitä, että Waltari on Suomen rajojen sisäpuolella. Muutama keikka on jouduttu dissaamaan sen faktan takia, että rumpalismiestä viedään välillä.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Lappis wrote:Spirit Disease on kyllä kova, kaikinpuolin. Mun kovimmat respectit kitaristeille. Huomaa, että äijät eivät ole mitään teinipoikia, mitkä vaan soittelee. On omat tatsit ja tyylit. Kummallakin niin tunnistettavat tyylit.

Eivät puhuneet aluksi paljoa mutta kun puhuivat, tuli aina asiaa ( Volat kaakkoon-kommentti ). :lol:
Hoho. Kato saatana, kun en oo tota sun vuodatusta aiemmin huomannut. Äijähän onnistui kuvailemaan ton Koskinen/Riikonen-kaksikon ihan täydellisesti oikeastaan edes tuntematta kumpaakaan. :D Siihen on todellakin syynsä, miksi molemmat ukot on bändissä, ja se syy taisi tuolla Kantiksessa tulla sullekin selväksi. Niin erilaisia ovat, että täydentävät toisiaan swidun hyvin.

Tehkäähän sitten sellainen levy Nowenin kanssa, että sitä kehtaa julkisesti tunnustaa kuuntelevansa. Enempää en pyydä. :twisted:
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Ilmankos sanovat mua hyväksi ihmistuntijaksi.
Mä kun diggaan puhua paljon niin kai noi teidän kitaristit tajus että " toi jätkä on niin vitun tyhmä että kait sille vois puhuakkin välillä! " :lol:

Loistotyypithän sieltä esiin tuli kun hivenen ronkki. Tosin, eipä ole mitenkään yllätys metallipiireissä. Tosin sä petit mun luottamuksen täysin soittamalla 6-kielisellä bassolla. Olen vieläkin täysin tyrmistynyt!

Mut joo, Kyllähän me jauhettiin Kantiksessa teidän kitaristikaksikosta. ja olihan tuo niiden erinomaisuus soittajina tiedossa jo etukäteenkin. Minkähän takia mä halusin, että me soitetaan ensin?! Ei sitä lavalle kehtaa nousta, jos liian hyvät kepittäjät on ensin ladannut ennakko-odotukset yleisöön. tosin, kyllähän Rotten hommansa osaa paremmin kuin hyvin, mä vaan pyristelen siinä muiden siivellä:lol:

Ja älä jauha skeidaa eli äläs nyt nostata mitään suorituspaineita tulevasta julkaisusta ja sen biiseistä. Toivotaan, että edes joku muu ku mä sitten diggailee siitä. Toisaalta, jos ei, who gives a fuck?
Startteri tulee ainakin olemaan kova. 3 riffiä, vajaa kolme minuuttia. Rässikomppia alusta loppuun
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Lappis wrote:sä petit mun luottamuksen täysin soittamalla 6-kielisellä bassolla. Olen vieläkin täysin tyrmistynyt!
Kyllä siinä mun Jacksonissa on edelleenkin "vain" 5 kieltä. Se Ibanezin 6-kielinen "porvaribasso" on vain varakeppi. No, molemmilla saa konservatiivisimmat metalli-idiootit itkemään verikyyneliä, which is nice. :D
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Purkkiliha
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Purkkiliha »

Nyt taas pitkästä aikaa tuli kuunneltua tätä Where Hell Beginsia ja täytyy todeta, että on tä saatanan kova levy. Harmi, ettei paitoja ole saatavissa.

Onko Nowenin leireissä tapahtunut mitään uutta? Seuraavalla kerralla kun jonnekkin lähelle satutte, niin pyrin sisälle.

Btw. Turha viesti, kunhan hehkuttelen. Innolla odottelen uutta kamaa, vaikka sitä tosin saa varmaan odotella vielä jonkun aikaa :lol: .
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Nowenin leirissä ei kyllä tapahdu minkäänlaista edistystä mihinkään suuntaan. Taaksepäin mennään varsinkin tällä henkisellä tasolla. Uuden kaman treenaukset on todella kovaa vauhtia käynnistymässä. Hankkikaa meille keikkaa jonnekin niin tullaan soittamaan 8)
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

Terminator X wrote:Uuden kaman treenaukset on todella kovaa vauhtia käynnistymässä.
Lue => Lappis suljettiin taas perjantaina kitaran kanssa koppiin, mutta taaskaan ei tullut mitään riffejä

:P
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Kyllä on kopissa jotain kurapaskakaarta syntynyt ja niitä nyt pitäisi reenailla.

Mutta hätäilyä ei parane harrastaa. Hierotaan niin kauan, että kama kuulostaa siltä kuin sen pitäisikin kuulostaa.

Ja eiköhän noita paitoja taas jossain vaiheessa jokunen tule jakoon. Ilmoittelen kyllä
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sad wings of destiny »

Hihamerkki olis kiva!
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Taitaa mennä jo liioittelun puolelle.

Metal on Metal II-kokoelmalevyllä ollaan kuulemma kiitoslistalla seuraavin sanakääntein:

" Nowen ( too melodic but good enough! ). :lol:

Meidän genre on sitten siinä. Ei tarvitse sitäkään sen enempää enää miettiä.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Otetaannpa ylös, ettei pääse unohtumaan porukalta, mikä orkesteri heittääkään niitä korkeimpia ja '" komeimpia " kurakaaria.

Jotain sönkötystäkin sit;

Kamaa on nyt siis reenailtu sen, mitä pystyy ja jatketaan samalla linjalla.-08 kevät lävähtää Nowenin täyspitkä ulos, joka tulee sisältämään nyt ainakin sen 8 raitaa. Julkaisijat, jakelut Etc. myöhemmin, sit ku se on enemmän ajankohtaista. Keikkaa ei nyt hinguta reenauksen takia, mutta tuossa keväällä lienee ainakin yksi veto Lahdessa. Siitäkin myöhemmin.

Titteli on levylle jo mietitty, mutta vielä tässä vaiheessa se menee työnimellä " kräämit nieluun ja menoksi ".

Biisien nimet alkavat myös hahmottumaan. Jotain tällaista lienee luvassa:

After The Suicide
Bleed, Suffer and Die
The Destroyer
Dead Meat
What shall born it will die
Sofia
Cold as Ice
Cursed or blessed
Deadly Seven
Fragile
Ultimate Pain

Eli pari uudelleenäänitystä on luvassa vanhalta demolta. Ja kuten voi olettaa, jotain pitää myös sitten itse julkaisultakin pudottaa pois, ettei liian pitkäksi venähdä.

Tällaista tällä kertaa
Last edited by Lappis on Thu Mar 29, 2007 17:28, edited 5 times in total.
Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

Lappis wrote:
Eli pari uudelleenäänitystä on luvassa vanhalta demolta. Ja kuten voi olettaa, jotain pitää myös sitten itse julkaisultakin pudottaa pois, ettei liian pitkäksi venähdä.
Jos nyt väkisin haetaan jotain hyvää tosta viestistä ( :lol: ), niin alleviivatut kohdat lienevät niitä...
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Noniin!

Vaikka tässä nyt kovasti uutta kamaa ollaan treenattu ja jatketaan treenaamista edelleen, aina välillä voi myös keikkaa heittää.

Pari on peruttu aikataulujen vuoksi mutta seuraava on varma.

Lappeenrannassa murisee 26.5. lauantaina. Kurakaaria viskomassa;

Nowen ( www.nowen.tk )
Chaos Creation ( www.chaoscreation.net )
Waltari ( www.waltarimusic.com )

Hinnat myöhemmin, soittomestaa en nyt muista. Lisäilen sen tänne kunhan mestan nimen mieleeni saan.
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Lappis wrote: Biisien nimet alkavat myös hahmottumaan. Jotain tällaista lienee luvassa:

After The Suicide
Bleed, Suffer and Die
The Destroyer
Dead Meat
Sofia
Cold as an Ice
Cursed or blessed
Deadly Seven
Fragile
Ultimate Pain
Miksei Pathetic Existenceä uudelleennauhoiteta tuolle täyspitkälle?
Deathrace King
Kisälli
Kisälli

Post by Deathrace King »

Lappis wrote: Lappeenrannassa murisee 26.5. lauantaina. Kurakaaria viskomassa;

Nowen ( www.nowen.tk )
Chaos Creation ( www.chaoscreation.net )
Waltari ( www.waltarimusic.com )

Hinnat myöhemmin, soittomestaa en nyt muista. Lisäilen sen tänne kunhan mestan nimen mieleeni saan.
Iltatähti, joka sijaitsee Skinnarilassa, Lpr:n laitakaupungilla.
facebook.com/mutantblastband
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Sad wings of destiny wrote:
Lappis wrote: Biisien nimet alkavat myös hahmottumaan. Jotain tällaista lienee luvassa:

After The Suicide
Bleed, Suffer and Die
The Destroyer
Dead Meat
Sofia
Cold as an Ice
Cursed or blessed
Deadly Seven
Fragile
Ultimate Pain
Koska se on jo äänitetty eikä siitä parempaa versiota enää saa, ainoastaan huonomman. What Shall born...ja Cursed or blessed äänitetään uusiksi, koska demolla kumpaisetkin ovat paskat. Nyt äänitetään ne sillä suunnitelmalla, kuten alunperinkin oli tarkoitus. Sillionen rumpali ei osannut soittaa biisien edellyttämällä tavalla, nykyinen osaa.

Ja toisekseen, uutta matskua on jo sen verran, että eiköhän sitä mieluummin kuuntele uutta kamaa kuin jo kertaalleen äänitettyä. Samalla keppihevosella on turha ratsatella loputtomiin
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Mua häiritsee toi Cold as an Ice biisin kirjoitusasu. Nyt viitataan yhteen jäähän, kun oikea kirjoitustapa olisi Cold as Ice. Ei mulla sen tärkeämpää. Jatkakaa.
Saabas
Paholainen
Paholainen

Post by Saabas »

^ Mä en usko, että Nowen pyrkii näissä asioissa täydellisyyteen.. Tai ylipäänsä missään. :lol:
WHAT WOULD YOU DO IF VINCE NEIL SHOULD VISIT - BY MISTAKE - A DEATH GIG?
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Lappis wrote:

After The Suicide
Bleed, Suffer and Die
The Destroyer
Dead Meat
Sofia
Cold as an Ice
Cursed or blessed
Deadly Seven
Fragile
Ultimate Pain
Koska se on jo äänitetty eikä siitä parempaa versiota enää saa, ainoastaan huonomman. What Shall born...ja Cursed or blessed äänitetään uusiksi, koska demolla kumpaisetkin ovat paskat. Nyt äänitetään ne sillä suunnitelmalla, kuten alunperinkin oli tarkoitus. Sillionen rumpali ei osannut soittaa biisien edellyttämällä tavalla, nykyinen osaa.

Ja toisekseen, uutta matskua on jo sen verran, että eiköhän sitä mieluummin kuuntele uutta kamaa kuin jo kertaalleen äänitettyä. Samalla keppihevosella on turha ratsatella loputtomiin
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Lappis wrote:

After The Suicide
Bleed, Suffer and Die
The Destroyer
Dead Meat
Sofia
Cold as an Ice
Cursed or blessed
Deadly Seven
Fragile
Ultimate Pain

No sillähän minä vain kysyinkin tuota asiaa koska mesessä silloin aikoinaan sanoit että Pathetic Existence nauhoitetaan uudelleen ja se tulee täyspitkälle. Mielestäni se olisi ollut paljon parempi valinta täyspitkälle Cursed or Blessedin tilalle.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^

Miksi mulla on sellainen tunne, että tämän bändin ollessa kyseessä, mulla on oikeus vaihtaa mielipidettä?
After The Suicide edustaa Pathetic-osastoa. Ja kuten sanoin, uutta materiaalia on syntynyt sen verta liukkaasti nyt, että typeräähän tuo olisi äänittää koko Where Hell Begins-levy uudestaan.

Sädäri-Rakas, Siinä vaiheessa, kun olen miettimässä biisilistaa tulevalle levylle/keikalle/whatever ja kyseessä on MINUN bändi, sä olet se viimeinen henkilö, jota mä kuuntelen :lol:

Ei pahalla, ihan huomatuksena vaan.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

asa wrote:Mua häiritsee toi Cold as an Ice biisin kirjoitusasu. Nyt viitataan yhteen jäähän, kun oikea kirjoitustapa olisi Cold as Ice. Ei mulla sen tärkeämpää. Jatkakaa.
Tuosta Jarnokin mulle sanoi. Nyt on sen verta usea sanonut, että vaihdetaan ulkoasu. Stana
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Lappis wrote:^

Miksi mulla on sellainen tunne, että tämän bändin ollessa kyseessä, mulla on oikeus vaihtaa mielipidettä?
After The Suicide edustaa Pathetic-osastoa. Ja kuten sanoin, uutta materiaalia on syntynyt sen verta liukkaasti nyt, että typeräähän tuo olisi äänittää koko Where Hell Begins-levy uudestaan.

Sädäri-Rakas, Siinä vaiheessa, kun olen miettimässä biisilistaa tulevalle levylle/keikalle/whatever ja kyseessä on MINUN bändi, sä olet se viimeinen henkilö, jota mä kuuntelen :lol:

Ei pahalla, ihan huomatuksena vaan.
No, siis minähän vain kysyin, enhän mä mitään ole käskenyt sun tekemään. Onko aina ihan pakko käsittää väärin? :P
Ihmettelin kyllä silloin hiukan sitäkin että miksi se pathetic Existence pitäisi nauhoittaa edes uudestaan koska se on helvetin tiukka ja äkäinen versio. En muista mitä silloin sanoit siitä muuta kuin että se biisi nauhoitetaan täyspitkälle sitten.
Post Reply