Rautaneito Projekti
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
Siloittelulla meinaat mitä? Eipä sille tarvii paljon muuta tehdä, kuin että katot ettei ääni tule liian lujaa sisään -> ääni menee särölle´, ja annat sitten vaan olla semmoisenaan. Pyörittelet vahvistimesta / pedaalista soundit mieleiseksesi ja annat palaaGhostOfTheNavigator wrote:^Mä voisin ainakin sen (iron maiden) ottaa ku nyt oon säätäny näitten vehkeitten kanssa niin alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan joltakin.. Vielä ku keksis että miten tolla Cool edit proolla voi silotella tota ääntä puhtaammaks..??

"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
-
- Hang-Around
Toki ne sopii ainakin niihin biiseihin, missä ne aluperinkin ovat mukana. Samat vermeet löytyy myös täältä, mutta esim. tuo The Evil... johon metal vetää bassot, niin samallahan siihen laittaa synat. Eli mun mielestä ihan ok...Finnarry wrote:No ei ole mikään huono idea välttämättä.. Kyllähän tuolla muutama biisi on mihin ne sopii. Afraid, The evil... Mun puolesta joo, mites muiden mielestä?metal wrote:Voin tarvittaessa soittaa myös koskettimia, jos johonkin biisiin tarvitsee. Omistan midi-kiipparin ja joitakin hyvälaatuisia soundfontteja, joilla homman pitäisi sujua.
Powerslaveen pitää myös saada ne makeet kertsin taustalaulut. Laulamalla tai jollain kuoro soundfontilla...
No sehän tuli ihan yllättäen. Hyvä homma... Olin suunnitellut kitaran viemistä huoltoon, mutta taidankin sitten vain vaihtaa kielet.Revelationsin rummut/basso lähtee tänään Shogunille.

Edelleenkään Starstruckista ei ole kuulunut mitään? Jos ei aiokaan laulaa, niin siinä tapauksessa aika moni valmis kokoonpano mennee uusiksi.
Juuri Revelations, CotD, Purgatory, Powerslave jne. on sitten ilman laulajaa.

"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
- Bruce Dickinson on Ozzfest
Eiköhän Starstruck voi nekin Powerslaveen vetää... En ainakaan ole kuullut etteikö herra laulaisi.. on vain kadonnut väliaikaisesti..Shogun wrote:Powerslaveen pitää myös saada ne makeet kertsin taustalaulut. Laulamalla tai jollain kuoro soundfontilla...
Edelleenkään Starstruckista ei ole kuulunut mitään? Jos ei aiokaan laulaa, niin siinä tapauksessa aika moni valmis kokoonpano mennee uusiksi.

Starstruckilla ei oo nauhotusvehkeitä, mutta se nauhoittelee sitten sen mukaan kun pääsee johonkin missä nauhoittelu onnistuu.Finnarry wrote:Eiköhän Starstruck voi nekin Powerslaveen vetää... En ainakaan ole kuullut etteikö herra laulaisi.. on vain kadonnut väliaikaisesti..Shogun wrote:Powerslaveen pitää myös saada ne makeet kertsin taustalaulut. Laulamalla tai jollain kuoro soundfontilla...
Mää voisin oikeastaan haluta vetää Powerslaven

Last edited by D-Iivil on Fri Jul 23, 2004 2:31, edited 1 time in total.
"Man...you suck!
Tuo vaan on niin vitun kova biisi, että melkein himottaa laulaa tuo nauhalleShogun wrote:^ No sehän sopii paremmin kuin hyvin!
Tell me why I had to be a Powerslave...

"Man...you suck!
Jee... parin tunnin päästä menen nauhoittamaan, kutkuttaa kivasti. Mitenköhän saan nauhoitettua Phantom of the operan? Kun se alku menee aika kummassa temmossa ja vielä ilman rumpuja. Tai no kyllähän minä sen saan nauhoitettua, mutta kitarsitin/basistin olisi hyvä tietää milloin alkaa soittamaan. Ehdotuksia?
Polta ehdottomasti data-levyksi vaikkapa just Auditionin sessiona sisältäen kaikki nauhoitetut wavit. Pistä levy sen jälkeen vaikkapa mulle tulemaan osoitteeseen:metal wrote:Fear Of The Darkin bassoraita on valmis. Äänitin myös synaa niihin kohtiin, joissa sitä on levylläkin. Kenelle lähetän biisin eteenpäin (kunhan saan ensin hankittua tyhjiä cdr-levyjä)? Poltanko sen audio-cdnä vai data-cdnä (esim. Adobe Audition -sessiotiedostona)?
Riku Turunen
Vaasankatu 20 a B 34
00500 HELSINKI
"Man...you suck!
Tee klikkiraita, jota nauhoitat siihen alkuun. Tai sitten naputat kapuloilla siihen klikin sitä alkua varten ja lähdet sitten soittelemaan kun siltä tuntuu.asa wrote:Jee... parin tunnin päästä menen nauhoittamaan, kutkuttaa kivasti. Mitenköhän saan nauhoitettua Phantom of the operan? Kun se alku menee aika kummassa temmossa ja vielä ilman rumpuja. Tai no kyllähän minä sen saan nauhoitettua, mutta kitarsitin/basistin olisi hyvä tietää milloin alkaa soittamaan. Ehdotuksia?
"Man...you suck!
OK. Postitan sen viimeistään maanantaina. Lähetän siis sessiotiedoston, jossa on basso, vähän synaa sekä Trooperin soittamat rummut.D-Iivil wrote:Polta ehdottomasti data-levyksi vaikkapa just Auditionin sessiona sisältäen kaikki nauhoitetut wavit. Pistä levy sen jälkeen vaikkapa mulle tulemaan osoitteeseen:
Riku Turunen
Vaasankatu 20 a B 34
00500 HELSINKI