Rautaneito Projekti

Rautaneito.comiin liittyvät kysymykset, ehdotukset, ja palautteet sekä ylläpidon tiedotteet.

Moderator: The Killer Krew

Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

Asia selvä.

Asa taisi puhua Murdersin kitaroinnista... Iron Maideniin tarttis kepittäjän vielä.
GhostOfTheNavigator
Hang-Around
Hang-Around

Post by GhostOfTheNavigator »

^Mä voisin ainakin sen (iron maiden) ottaa ku nyt oon säätäny näitten vehkeitten kanssa niin alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan joltakin.. Vielä ku keksis että miten tolla Cool edit proolla voi silotella tota ääntä puhtaammaks..??
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

Mä nyt lisäsin pari biisiä mitä DejaWu mainitsi aiemmin. Jospa niihinkin kokoonpanot tulisi. Kommentoi jos on mieli muuttunut.
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

GhostOfTheNavigator wrote:^Mä voisin ainakin sen (iron maiden) ottaa ku nyt oon säätäny näitten vehkeitten kanssa niin alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan joltakin.. Vielä ku keksis että miten tolla Cool edit proolla voi silotella tota ääntä puhtaammaks..??
Siloittelulla meinaat mitä? Eipä sille tarvii paljon muuta tehdä, kuin että katot ettei ääni tule liian lujaa sisään -> ääni menee särölle´, ja annat sitten vaan olla semmoisenaan. Pyörittelet vahvistimesta / pedaalista soundit mieleiseksesi ja annat palaa :twisted:
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

Finnarry wrote:Mä nyt lisäsin pari biisiä mitä DejaWu mainitsi aiemmin. Jospa niihinkin kokoonpanot tulisi. Kommentoi jos on mieli muuttunut.
Joo noita Prowleria ja Running Freetä on tullut harjoteltua eniten, että erittäin hyvin sopii mulle niihin VOCalit. :wink:
vicvella
Peräruiske
Peräruiske

Post by vicvella »

Hyvältähän tämä näyttää näin ulkopuolisen silmin.Innolla odotan jatkoa. :finger:
It ravishes, it calls us to sin...
GhostOfTheNavigator
Hang-Around
Hang-Around

Post by GhostOfTheNavigator »

Mulle voi laittaa Clairvoyantin.. Ja Be quick or be dead olis mkava soitella jos vaan soittajat löytyy..
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

Herra Hsu:n mukaan MuurarinEno ei osallistu projektiin joten nyt olis biisejä ilman bassoa. Otin jo omani, enemmän kuin pitikään...
metal
Peräruiske
Peräruiske

Post by metal »

Voisin soittaa bassoa myös The Wicker Manissa.

Nyt on vähän muussakin, eli kokoonpanot taas valmiina. -Finn
metal
Peräruiske
Peräruiske

Post by metal »

Voin tarvittaessa soittaa myös koskettimia, jos johonkin biisiin tarvitsee. Omistan midi-kiipparin ja joitakin hyvälaatuisia soundfontteja, joilla homman pitäisi sujua. :)
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

No ei ole mikään huono idea välttämättä.. Kyllähän tuolla muutama biisi on mihin ne sopii. Afraid, The evil... Mun puolesta joo, mites muiden mielestä?

Revelationsin rummut/basso lähtee tänään Shogunille.
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

Koskettimet mukaan vaan, jos tarvitsee.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Shogun
Roudari
Roudari

Post by Shogun »

Finnarry wrote:
metal wrote:Voin tarvittaessa soittaa myös koskettimia, jos johonkin biisiin tarvitsee. Omistan midi-kiipparin ja joitakin hyvälaatuisia soundfontteja, joilla homman pitäisi sujua. :)
No ei ole mikään huono idea välttämättä.. Kyllähän tuolla muutama biisi on mihin ne sopii. Afraid, The evil... Mun puolesta joo, mites muiden mielestä?
Toki ne sopii ainakin niihin biiseihin, missä ne aluperinkin ovat mukana. Samat vermeet löytyy myös täältä, mutta esim. tuo The Evil... johon metal vetää bassot, niin samallahan siihen laittaa synat. Eli mun mielestä ihan ok...
Powerslaveen pitää myös saada ne makeet kertsin taustalaulut. Laulamalla tai jollain kuoro soundfontilla...
Revelationsin rummut/basso lähtee tänään Shogunille.
No sehän tuli ihan yllättäen. Hyvä homma... Olin suunnitellut kitaran viemistä huoltoon, mutta taidankin sitten vain vaihtaa kielet. :P

Edelleenkään Starstruckista ei ole kuulunut mitään? Jos ei aiokaan laulaa, niin siinä tapauksessa aika moni valmis kokoonpano mennee uusiksi.
Juuri Revelations, CotD, Purgatory, Powerslave jne. on sitten ilman laulajaa. :?:
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

Shogun wrote:Powerslaveen pitää myös saada ne makeet kertsin taustalaulut. Laulamalla tai jollain kuoro soundfontilla...

Edelleenkään Starstruckista ei ole kuulunut mitään? Jos ei aiokaan laulaa, niin siinä tapauksessa aika moni valmis kokoonpano mennee uusiksi.
Juuri Revelations, CotD, Purgatory, Powerslave jne. on sitten ilman laulajaa. :?:
Eiköhän Starstruck voi nekin Powerslaveen vetää... En ainakaan ole kuullut etteikö herra laulaisi.. on vain kadonnut väliaikaisesti.. :wink:
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

Fear of the Darkin rummut pistetty eteenpäin. Just kerkesi postiautoon :)
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
metal
Peräruiske
Peräruiske

Post by metal »

Taidan siis huomenna päästä äänittämään bassoa. :)
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

Finnarry wrote:
Shogun wrote:Powerslaveen pitää myös saada ne makeet kertsin taustalaulut. Laulamalla tai jollain kuoro soundfontilla...

Eiköhän Starstruck voi nekin Powerslaveen vetää... En ainakaan ole kuullut etteikö herra laulaisi.. on vain kadonnut väliaikaisesti.. :wink:
Starstruckilla ei oo nauhotusvehkeitä, mutta se nauhoittelee sitten sen mukaan kun pääsee johonkin missä nauhoittelu onnistuu.

Mää voisin oikeastaan haluta vetää Powerslaven :twisted:
Last edited by D-Iivil on Fri Jul 23, 2004 2:31, edited 1 time in total.
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Shogun
Roudari
Roudari

Post by Shogun »

^ No sehän sopii paremmin kuin hyvin!
Tell me why I had to be a Powerslave... :wink:
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

Lähden lomille. Tehkää vaan rummut ja kitarat ensin valmiiksi niissä kipaleissa missä olen mukana. En nyt tässä ainakaan pariin viikkoon ehdi soittaan mitään.

:finger:
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

Shogun wrote:^ No sehän sopii paremmin kuin hyvin!
Tell me why I had to be a Powerslave... :wink:
Tuo vaan on niin vitun kova biisi, että melkein himottaa laulaa tuo nauhalle :twisted:
"Man...you suck!
metal
Peräruiske
Peräruiske

Post by metal »

Fear Of The Darkin bassoraita on valmis. Äänitin myös synaa niihin kohtiin, joissa sitä on levylläkin. Kenelle lähetän biisin eteenpäin (kunhan saan ensin hankittua tyhjiä cdr-levyjä)? Poltanko sen audio-cdnä vai data-cdnä (esim. Adobe Audition -sessiotiedostona)?

asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Jee... parin tunnin päästä menen nauhoittamaan, kutkuttaa kivasti. Mitenköhän saan nauhoitettua Phantom of the operan? Kun se alku menee aika kummassa temmossa ja vielä ilman rumpuja. Tai no kyllähän minä sen saan nauhoitettua, mutta kitarsitin/basistin olisi hyvä tietää milloin alkaa soittamaan. Ehdotuksia?
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

metal wrote:Fear Of The Darkin bassoraita on valmis. Äänitin myös synaa niihin kohtiin, joissa sitä on levylläkin. Kenelle lähetän biisin eteenpäin (kunhan saan ensin hankittua tyhjiä cdr-levyjä)? Poltanko sen audio-cdnä vai data-cdnä (esim. Adobe Audition -sessiotiedostona)?

Polta ehdottomasti data-levyksi vaikkapa just Auditionin sessiona sisältäen kaikki nauhoitetut wavit. Pistä levy sen jälkeen vaikkapa mulle tulemaan osoitteeseen:
Riku Turunen
Vaasankatu 20 a B 34
00500 HELSINKI
"Man...you suck!
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

asa wrote:Jee... parin tunnin päästä menen nauhoittamaan, kutkuttaa kivasti. Mitenköhän saan nauhoitettua Phantom of the operan? Kun se alku menee aika kummassa temmossa ja vielä ilman rumpuja. Tai no kyllähän minä sen saan nauhoitettua, mutta kitarsitin/basistin olisi hyvä tietää milloin alkaa soittamaan. Ehdotuksia?
Tee klikkiraita, jota nauhoitat siihen alkuun. Tai sitten naputat kapuloilla siihen klikin sitä alkua varten ja lähdet sitten soittelemaan kun siltä tuntuu.
"Man...you suck!
metal
Peräruiske
Peräruiske

Post by metal »

D-Iivil wrote:Polta ehdottomasti data-levyksi vaikkapa just Auditionin sessiona sisältäen kaikki nauhoitetut wavit. Pistä levy sen jälkeen vaikkapa mulle tulemaan osoitteeseen:
Riku Turunen
Vaasankatu 20 a B 34
00500 HELSINKI
OK. Postitan sen viimeistään maanantaina. Lähetän siis sessiotiedoston, jossa on basso, vähän synaa sekä Trooperin soittamat rummut. :finger:
Post Reply