Onko sinulla Maiden-tatuointi?
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Onko sinulla Maiden-tatuointi?
Jos nahkaasi on hakattu Eddie tai joku muu Iron Maideniin liittyvä kuva/teksti ja sinulla on vielä kuvakin siitä, laita yv:tä minulle päin. Rautaneito.com -sivuille tulee osio Maidenin tatuoinneista ja tarvitsemme siihen kuvia. Eräs raumalainen velikultahan omistaa viisi Maiden tatuointia kuvineen, että sen verran alkuun on päästy tässä asiassa. Lisää kaivataan!
-
- Rautakansleri
Kuvan hakkuu alkaa ihan kohta, arvioitu valmistumisaika 18.00-19.00. Paikka jouduttiin siirtämään kädestä vasempaan pohkeseen kun tila ei riittänyt isolle kuvalle.
Kuvan postaan heti kun pääsen kotiin täältä.
EDIT:
Nyt on ääriviivat tehty, vielä varjostukset ja muu hässäkkä. Hyvältä näyttää jonyt, en malta odottaa.
Kuvan postaan heti kun pääsen kotiin täältä.
EDIT:
Nyt on ääriviivat tehty, vielä varjostukset ja muu hässäkkä. Hyvältä näyttää jonyt, en malta odottaa.
Voi kun olisikin tullt habaan... siinä on meinaan lääniä vaikka muille jakaa 
Kuvan piti tulla vasemmasta kyynärpäästä ranteeseen, siis käden syrjäpuolelle, mutta kun otin kuvan suoraan LP:stä 1/1 koossa, Eddien kädet eivät olisi mahtunut, kun vanhat tatuoinnit oli tiellä. Enää Eddien naama tekemättä, ja pieniä high lighteja ja kuva on valmis. Näyttää aivan SAATANAN hyvälle!

Kuvan piti tulla vasemmasta kyynärpäästä ranteeseen, siis käden syrjäpuolelle, mutta kun otin kuvan suoraan LP:stä 1/1 koossa, Eddien kädet eivät olisi mahtunut, kun vanhat tatuoinnit oli tiellä. Enää Eddien naama tekemättä, ja pieniä high lighteja ja kuva on valmis. Näyttää aivan SAATANAN hyvälle!
http://www.maidenhell.com/asa/Killers6.jpg
Parempaa kuvaa ei just tähän hätään ole tarjolla kuin tuo oman digikameran surkea kuva,saan artistilta myöhemmin parempia kuvia. Näyttää aivan helvetin hyvältä, piinaa kestikin sitten sen 4-5 tuntia, mutta oli kaiken sen kivun arvoista. \,,/
UP THE IRONS!
Parempaa kuvaa ei just tähän hätään ole tarjolla kuin tuo oman digikameran surkea kuva,saan artistilta myöhemmin parempia kuvia. Näyttää aivan helvetin hyvältä, piinaa kestikin sitten sen 4-5 tuntia, mutta oli kaiken sen kivun arvoista. \,,/
UP THE IRONS!
Last edited by asa on Fri Jul 16, 2004 20:14, edited 2 times in total.
Nyt olen kade. Ei tainnut olla mikään ihan halpa kiessi nakuttaa tuollainen nahkaan?asa wrote:http://www.maidenhell.com/asa/Killers6.jpg
UP THE IRONS!
No itseasiassa oli, tai ainakin verrattuna johonkin liikkeeseen. Kaverihan ton mulle teki kotonaan, sillä on kaikki laitteet ja hygieniahuolenpito ihan kuin liikkeessä, on muuten jopa Suomen Tatuointiyhdistyksen (tjsp) lisensioitu jäsen. Tämä maksoi 200 euroa, mutta liikkeessä helposti 300-400 euroa. Sama mies on nakutellut mulle nyt yhteensä 4 tatskaa, ja kaikki ovat erittäin laadukkaita.
-
- Hell Rat
-
- Lentäjä-Ässä
-
- Rautakansleri
-
- Wimp
-
- Vempare
Joo, elikkä vasenta käsivartta on jo pikkusen yli neljä vuotta koristanut Powerslave-tatuointi. Sitä voi käydä katsomassa osoitteesta: http://www.geocities.com/vesku_h/vesa10.html
Mikään kauhean selvä kuva se ei ole, et parempi on tulossa kunhan saan taas kamerani lainasta...
Mikään kauhean selvä kuva se ei ole, et parempi on tulossa kunhan saan taas kamerani lainasta...
On rankkaa olla tonttumies!
Siksi niitä kannattaakin käydä korjailemassa muutaman vuoden välein. Itse saan kesän jälkeen ensimmäisen kuvan. Tosin ei Iron Maiden aiheinenasa wrote:Onpa muuten helvetin hieno idea, ja onnistunut kuva. Onko värit pysynyt hyvin? Itselläni on vain mustia kuvia (Joitakin punertavia varjostuksia lukuunottamatta), enkä värillisiä edes halua kun olen nähnyt mitä niille tapahtuu vuosien saatossa.
Suck My Norris
-
- Vempare
Kyl siinä värit on pysyny ihan kohtuu hyvin, et ei ne tietysti enää niin kirkkaat ole kuin muutama vuosi takaperin. Kuitenkin toi on semmosessa paikassa, et aina kesäisin altistuu auringolle niin oon käyttänyt aurinkorasvaa jos se edes hiukan suojais.asa wrote:Onpa muuten helvetin hieno idea, ja onnistunut kuva. Onko värit pysynyt hyvin? Itselläni on vain mustia kuvia (Joitakin punertavia varjostuksia lukuunottamatta), enkä värillisiä edes halua kun olen nähnyt mitä niille tapahtuu vuosien saatossa.
Idea tuolle tatuoinnille lähti siitä kun vuonna '95 kun olin vielä 14-vuotias "pikkupoika" ja aloin kuuntelemaan heviä niin silloin ensimmäinen Maidenin levy jonka ostin oli Powerslave. Kuva hakattiin sitten ihoon tammikuussa 2000 ja maksoi sillon 500mk.
On rankkaa olla tonttumies!
-
- Hang-Around
Kyllä on ihan helvetin hieno tatuointi!!
Last edited by TheWickerman on Wed Dec 15, 2004 21:02, edited 2 times in total.
Älä tee sitä tänään minkä voit tehdä huomenna......Jos jaksat
Itse en kylllä tatuointia ottaisi, vaikka maksettaisiin. Isoveli on taasen nakutellut itsensään jonkin intiaani sulkakuvioutuksen ja tekstin Rock 'n' Roll, sekä kiihdytysajojen maskotin Naken.
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/kaa ... /50206.jpg <--- Tollanen on se Rock 'n' Roll
Isoveli saa niitä pilkka hintaan yhden rekkakuskin tekemänä, kaikki samat värit ja hygienia on sama kuin liikkeissä, mutta hinta on joku 50-80e
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/kaa ... /50206.jpg <--- Tollanen on se Rock 'n' Roll
Isoveli saa niitä pilkka hintaan yhden rekkakuskin tekemänä, kaikki samat värit ja hygienia on sama kuin liikkeissä, mutta hinta on joku 50-80e
WHAT WOULD YOU DO IF VINCE NEIL SHOULD VISIT - BY MISTAKE - A DEATH GIG?
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86