Eilen tippu noita peruutuspaikkoja tonne lippupalvelun nettisivuille vielä silloin tällöin mutta tänään en ole nähnyt vielä kertaakaan vaikka 14.30 asti olen koneella päivystänyt. Toivottavasti ei jää liput saamatta.
Onko kukaan saanut tänään vielä lippuja tuolta nettikaupasta??
^ Rauhoitus nyt Atte! Kyllä niitä lippuja vielä tulee tarjolle. Keikka on kuitenkin vasta heinäkuussa, että ei kannata kirvestä heittää kaivoon, vaikkei lippuja saisikaan vuorokauden sisällä lippujen myyntiintulon jälkeen. Virallisestihan noi peruutuspaikat tulee myyntiin vasta ensi viikolla, silloin kannattaa ruveta kyttäämään.
Eilen tippu noita peruutuspaikkoja tonne lippupalvelun nettisivuille vielä silloin tällöin mutta tänään en ole nähnyt vielä kertaakaan vaikka 14.30 asti olen koneella päivystänyt. Toivottavasti ei jää liput saamatta.
Tänään aamulla joskus klo 5:n jälkeen lippuja sai ihan jok a puolelle stadionia Lippupalvelusta.
Etköhän sä sen lipun saa, käyt juhannuksen jälkeen huuto.netissä kattelemassa, niin hinnatkin alkavat olla kohdallaan. Nämä ensimmäiset päivät ovat ihan pelkästään myyjien markkinat. Kärsivällisyyttä.
Voi vittu mitä ollaan tarjottu tänää sulkeutuvasta kenttälipusta. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=48506583
ja tos on siis vaa 1 lippu !! Kumpa noi liput sitten kans halpenisivat keikan lähestyessä, kun kaverilta jäi kenttälippu saamatta, eikä sinne kentälle ny yksin kovin innostavaa olisi mennä
^^Niin tai jos et saisikaan, niin keskiviikkoon 7.3. mennessä on lunastettava eilen varatut liput, eli vajaan viikon päästä on todella hyvä mahdollisuus napata liput jopa ihan hyville paikoille. Eli kahdeksalta aamulla, vai milloin se lippupalvelu nyt aukeaa ensi keskiviikkona kysymään niin pitäisi saada edes jonkuntasoinen paikka.
HL wrote:^ Rauhoitus nyt Atte! Kyllä niitä lippuja vielä tulee tarjolle. Keikka on kuitenkin vasta heinäkuussa, että ei kannata kirvestä heittää kaivoon, vaikkei lippuja saisikaan vuorokauden sisällä lippujen myyntiintulon jälkeen. Virallisestihan noi peruutuspaikat tulee myyntiin vasta ensi viikolla, silloin kannattaa ruveta kyttäämään.
Jepjep ja tosiaan, huuto.netissä alkaa kesäkuun puolivälin jälkeen olla ostajan markkinat
Itsellä on onneksi kenttälippu, kaveri pääsi netitse läpi. Ostorajoitus vain hieman haittasi tällä kertaa; tulijoita olisi ollut 7 ja vain 6 sai varata. Minkäs teet. Itse yritin samaan aikaan puhelimella ja puolet ajasta tuli 'verkko varattu' ja toisen puolen "Numerovalintanne on virheellinen" - virheellinen my ass... Hieman kyllä ihmetyttää, että kuinka jossain on myyty 10 lippua samalle henkilölle, jos rajoitus oli 6/ostaja?
AttE wrote:Vihdoinkin sain 2 lippua aivan stadionin päätyyn e-katsomoon. Ei hyvät mutta ainakin pääsen keikalle...
Hyvä että kova yritys vihdoin palkittiin! Lippupalvelun sivuiltako noi sait? Itsekkin olen niitä tässä silmäillyt, mutta ei ainakaan vielä oo tärpänny. Pitänee sitten myöhemmin alkaa silmäilemään tota huuto.nettiä kun sielä alkaa noi hinnat laskea.
Itsekin täytyy vielä todeta, että kyllä niitä lippuja varmasti saa hieman myöhemminkin, lähempänä keikan ajankohtaa. Kuitenkin yli 4kk keikkapäivään. Useasti olen saanut lippuni mm. Maideniin useita viikkoja lippujen myyntiintulon jälkeen. Don't panic! Tällä kertaa onnasi meikäläistä, kaveri sai kovan säädön kautta 3 kenttälippua.
Alkaa pian keikkakuumekin nousta, saa nähdä miten nämä kuukaudet selviää hengissä. 'Tallica taitaakin päätyä tehokuunteluun lähiaikoina.
Ilmeisesti keikka ei kuitenkaan promoa tulevaa levyä, muutama uusi biisi ehkä luvassa, ken tietää? Toivottavasti näin...
"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
Mä olen tuomassa keikalle erään herrasmiehen, joka on käynyt rock-keikalla ties koska viimeksi, metallikeikalla tuskin koskaan ja stadikakeikkanakin tämä on hänelle ensimmäinen Odotan mielenkiinnolla, mitä tästä tulee...
Hohoho mullapas on tuuri tänään. Painoin kerran lippupalvelun päivitys nappia ja lohkasin itselleni D katsomon keskeltä alimmalta riviltä yhden paikan. Vanhan lipun minkä saan Ruohonjuuri tasolta menee sitten kaverille
Nonin, sainpahan sitten sen kenttälipun käsiini. Vaikkei tässä nyt mitään kiirettä ollutkaan, niin mikäs tässä on olla, Ride The Lightning CD soi ja lippu hanskassa.
Te jotka olette aikaisemminkin olleet stadionilla keikalla, niin löytyiskö hyviä vinkkejä mitä pitäisi tietää ennakolta? Olen onnistunut välttämään tähän mennessä kaikki stadionkeikat, joten olisi hyvä tietää mitä on odotettavissa. Niin, kenttäliput on hallussa, että sinne sitten olen menossa tuijottelemaan toisten selkiä. Tosin onneksi tuonne stadionin kentälle ei ole tulossa yhtä paljon porukkaa kuin oli Tallinnassa viime kesänä...
No ainakin se luulisi olevan hyvä neuvo että älä jää siihen ekaan sisäänpääsyjonoon seisomaan missä kaikki muutkin on. Näin kävi viimeksi jos oikein muistan ja silkkaa vammaista kaaostahan siitä tuli. Siellä on aika monta sisäänkäyntiä eli sieltä vaan sisään mistä ite parhaimmaksi näkee.
Toi 2004 jonotushomma oli ehkä vähän järkkäreidenkin typeryyttä. Keltaliivisiä kiinnosti koko päivän siellä ulkopuolella lähinnä toistensa naurattaminen ja viihdyttäminen. Eli siis totisesti ihan asiansa osaavia järjestysmiehiä. Katsovat vain isomman kasan perään mutta eivät tajua että ihmisiä voisi ohjata muillekin porteille kuin sille yhdelle ainoalle mihin kaikki jonottavat. Toivottavasti nyt on edes tajuttu ottaa asia puheenaiheeksi kun järkätään turvallisuuskäytäntöjä tuonne.
condemned wrote:No ainakin se luulisi olevan hyvä neuvo että älä jää siihen ekaan sisäänpääsyjonoon seisomaan missä kaikki muutkin on. Näin kävi viimeksi jos oikein muistan ja silkkaa vammaista kaaostahan siitä tuli. Siellä on aika monta sisäänkäyntiä eli sieltä vaan sisään mistä ite parhaimmaksi näkee.
Saikos niitä rannekeita sinne etukarsinaan sitten jokaiselta sisäänkäynniltä?