Metallica

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Post by Tolppanen »

HL wrote:^ Millekäs paikoille näin myöhään sait?
Kolme hajapaikkaa F40, F41 ja E49 katsomoista, eli noita halvimpia paikkoja kaikki. Mutta pääasia, että pääsee paikalle ja on edes jotkut paikat. Mulle on aivan uskomaton kokemus, että nään Metallican livenä, kun kerta koskaan en ole ennen nähnyt. 8) Pitännee siis toivoa vain, että tuulet ovat suotuisat, että tonne taaksekin kuuluisi jotain.
Up The Irons! \,,/
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

scorpions wrote:Lisäkonsertti on tosiaan työn alla...

http://www.iltalehti.fi/viihde/200702285801600_vi.shtml

....Toinenkin keikka hakusessa

Juvonen kertoi keskiviikkona, että Welldone yrittää järjestää Metallican Suomen-vierailulle toista konserttia.

Metallica esiintyy Helsingin Olympiastadionilla 15. heinäkuuta. Superbändin esiintymistä lämmittelee stadionilla toinen yhtye, jonka nimeä ei ole vielä julkistettu.

Pääsyliput Metallican konserttiin ja mahdolliseen lisäkonserttiin myy Lippupalvelu.
Olis kyllä loistavaa jos tulis toinenkin konsertti, liput jäi tänään nimittäin saamatta. Toki noita peruutuspaikkoja voi kytätä tai laittaa ostoilmotusta, mutta tonne vois nyt sitte ainaki yrittää saada lippua, jos se tulee...
Give me Ed...'Til I'm dead
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Petri the great wrote:^Turhaa valitusta. 15-vuotiailla ei taida pahemmin tuloja olla, niin kaikki ylimääräinen kelpaa varmasti. Itse olisin toiminut juuri samoin.
No mitä ne 15-vuotiaan taskurahat tähän liittyy? Tossa oli kyse kuitenkin siitä että miten hitossa joku voi tuntea itsensä kovinkaan ylpeäksi että sai huimat plus-miinus 20€ lippuläjän auttamisesta trokarille. Sietäisi nyt hieman edes hävetä. Voi katsoa vaan huuto.net:in toimintaa ja miettiä sitten uudestaan. Trokareiden auttamisessa ei ole mitään ylpeilemistä tai aihetta henkseleiden paukutteluun. Hyväksyisittekö moisen trokaritoiminnan Maidenin kohdalla? Onko tässäkin nyt vaan siitä että kyse on Metallicasta eikä esim. Maidenistä?

Tuloja saa 15-vuotiaanakin jos vaan tahtoo. Kattokaa nyt vaikka Voimistakin ja auttaako se trokareita?
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

condemned wrote:
Petri the great wrote:^Turhaa valitusta. 15-vuotiailla ei taida pahemmin tuloja olla, niin kaikki ylimääräinen kelpaa varmasti. Itse olisin toiminut juuri samoin.
No mitä ne 15-vuotiaan taskurahat tähän liittyy? Tossa oli kyse kuitenkin siitä että miten hitossa joku voi tuntea itsensä kovinkaan ylpeäksi että sai huimat plus-miinus 20€ lippuläjän auttamisesta trokarille. Sietäisi nyt hieman edes hävetä. Voi katsoa vaan huuto.net:in toimintaa ja miettiä sitten uudestaan. Trokareiden auttamisessa ei ole mitään ylpeilemistä tai aihetta henkseleiden paukutteluun. Hyväksyisittekö moisen trokaritoiminnan Maidenin kohdalla? Onko tässäkin nyt vaan siitä että kyse on Metallicasta eikä esim. Maidenistä?

Tuloja saa 15-vuotiaanakin jos vaan tahtoo. Kattokaa nyt vaikka Voimistakin ja auttaako se trokareita?
Kyllä olen täysin samaa mieltä conden kanssa tässä asiassa. Kyllä jonkinmoista lojaalisuutta pitäisi löytyä muitakin faneja kohtaan, ettei niitä sontiaisia eli trokareita auteta. Hienoa jos saa pari levyä sitten niillä rahoilla. No ei. Mieluummin repii ne levyrahat muualta tai jättää ostamatta. Mutta luulisi porukkaa lähinnä hävettävän jos menee trokareita auttamaan tai toimisi tilaisuuden tullen samanlailla.
Anteeksi OffTopic.
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

KTULU wrote:Kenttälippu hallussa. Ihan BTW joku trokari (varmaan) maksoi meikäläiselle ja kaverille 45€ puokkiin että otettiin sille 7 kenttälippua, ja se anto rahat jos ei joku sitä tajunnut. Ihan hyvät kaupat.
Viimeks kun mun kohalle sattu trokari joka moista ehdotti, silpasin melkeen turpaan. Noh, sama äijä oli aikoinaan vieny nokan edestä sm-liigan finaalipeliin liput, ja kehtas ruveta kauppaamaan niitä kovaan ääneen jonossa lipuitta jääneille. Luikki sillonkin aika vauhdilla Shellin pihalta livohkaan. Tais lennellä perään erinäisiä esineitä sieltä huoltamon pihalta. Mä en tunne minkään laista sympatiaa trokareita kohtaan ja kaikki sellainen toiminta pistää vihaseks. Se että joku tienaa pikkasen tollasia vittuniskoja auttamalla, on jokaisen oma asia, kukin petaa petinsä niinku lystää. Mielummin antasin jollekin ton 45 euroa siitä, että siirtäs lippujonosta kaikki trokarit ja niitä auttavat sinne jonon hännille.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

condemned wrote: No mitä ne 15-vuotiaan taskurahat tähän liittyy? Tossa oli kyse kuitenkin siitä että miten hitossa joku voi tuntea itsensä kovinkaan ylpeäksi että sai huimat plus-miinus 20€ lippuläjän auttamisesta trokarille. Sietäisi nyt hieman edes hävetä. Voi katsoa vaan huuto.net:in toimintaa ja miettiä sitten uudestaan. Trokareiden auttamisessa ei ole mitään ylpeilemistä tai aihetta henkseleiden paukutteluun. Hyväksyisittekö moisen trokaritoiminnan Maidenin kohdalla? Onko tässäkin nyt vaan siitä että kyse on Metallicasta eikä esim. Maidenistä?

Kukaan ei ole väittänyt tuntevansa itseään mistään ylpeäksi? Ei, vaan se vamma on taas kerran sun korviesi välissä.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Hahahah! Okei. Ai ei sun mielestä ole mitään moisella asialla leveilyä (ja tai sitä ylpeilyä) että tulee mainitsemaan saatuaan kenttälipun että auttoi trokaria rahasta? Voi helvettiläinen. Mutta mikäs siinä, kun trokaria auttoi kaveri. FOAD.

t. Retardi/fammainen
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

^^ No eipä kai, mutta ei se juuri häpeilystäkään kerro jos asiaa viitsii huudella? Vai mitä? Toki moni "tienaa elantonsa" paljon pahemmillakin tavoilla, jopa suorastaan rikkomalla lakia, mutta hölmön hommaa sellaistakin olisi huudella, get the point? Tuosta voi toisaalta johtaa myöskin ajatuksen "minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa". :lol:

---

Suomeenkin käyttöön Jenkkilän malli kanssarikollisuudesta... Olet ryöstämässä taloa ja viattomasti keräät kamaa reppuusi. Talon omistaja herää ja ryöstöpuuhissa mukana oleva kaverisi ampuu hänet vaikka sinä olet jo ulkona talosta. Seurauksena on, että te molemmat saatte tuomion murhasta vaikket ole koskenut tahi edes nähnyt koko asetta tahi todistanut koko tapahtumaa. :wink: (Ja vaikka tämä onkin faktaa, niin huumorilla todettua... Ei tarvitsee alkaa vängätä huonoista vertauksista.)
Auta trokaria... Jos trokari saa turpaan, kuuluu myös sinun saada.

---

No se näistä. Metallica ei oo mulle mitenkään tärkeä bändi mutta jos lähempänä keikkaa on vielä lippuja saatavilla ja sopivasti on vapaata niin kyllähän sen voisi kerran elämässä katsoa.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^^Joo no se ei joka tapauksessa ole mun ongelmani, ylpeili kenen tahansa mielestä tai ei. Itse olisin tehnyt samoin, puhtaasti sen hakupalkan takia. Että siinä sulle.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Stratocaster wrote:^^Joo no se ei joka tapauksessa ole mun ongelmani, ylpeili kenen tahansa mielestä tai ei. Itse olisin tehnyt samoin, puhtaasti sen hakupalkan takia. Että siinä sulle.
Eli puhtaasti kaikkihetimulletännenyt -periaattella liikutaan? Uskallanpa väittää, että tämänkin laudan historiassa on teikäläisen suusta lähtenyt melkoisen monta antitrokauskommenttia, mutta mitä tapahtuukaan, kun almighty jewro astuu kuvaan? Ja tuo "kaikki raha on irti saatava" -perustelukin on vielä aika ontuva, suosittelen että tulette huutelemaan uudemman kerran, kun niihin kuukausittaisiin menoeriin tulee perään pari nollaa lisää.

Niin no, oma napa paras napa, niinhän se on jo muutaman sata tuhatta vuotta mennyt, joten sinällään en ole yllättynyt.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Jukka wrote:Eli puhtaasti kaikkihetimulletännenyt -periaattella liikutaan? Uskallanpa väittää, että tämänkin laudan historiassa on teikäläisen suusta lähtenyt melkoisen monta antitrokauskommenttia, mutta mitä tapahtuukaan, kun almighty jewro astuu kuvaan? Ja tuo "kaikki raha on irti saatava" -perustelukin on vielä aika ontuva, suosittelen että tulette huutelemaan uudemman kerran, kun niihin kuukausittaisiin menoeriin tulee perään pari nollaa lisää.

Niin no, oma napa paras napa, niinhän se on jo muutaman sata tuhatta vuotta mennyt, joten sinällään en ole yllättynyt.
Ei tästä nyt pelihousuja tarvi ruveta repimään kuitenkaan. Ei kyse ole mistään "pakko saada kaikki heti"-ilmiöstä, vaan puhtaasti siitä, että jos minulla olisi vastaavanlainen mahdollisuus tienata levyraha tuollaisella pienellä ja nopealla teolla, en epäilisi yhtään tarttua siihen. Joltakin muulta se olisi ehkä pois, mutta en ole rehellisesti sanoen siitä hirveän kiinnostunut. Ja kyllä, minun elämäni pyörii itseni ympärillä.

Raha on rahaa ja kelpaa kyllä minulle. Tulevaisuudessa sitten duuniaikana on taas omat kuvionsa, joiden aika on sitten.
Sugar Daddy
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sugar Daddy »

^Sitä voi aina kuvitella itsensä vastaavaan tilanteeseen. Et ole saanut lippua lempibändisi konserttiin, kun juuri edelläsi joku kaveri on hankkinut trokarille kasan lippuja levyrahojen toivossa. Kyllä siinä Stratocaster-poikaakin vituttaisi, tekisi mieli vetää oikein kunnolla turpaan sitä jätkää, joka tuollaista tekee. Eikö niin? Vai menisitkö tuon jälkeen normaalisti kotiin ja kirjoittaisit tänne, että "ei se mitään, olisin itsekin tehnyt samoin vastaavassa tilanteessa"? Enpä usko. :roll:
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ En varmasti kirjoittaisi. No, koko keskustelu on oikeastaan aika typerää kädenvääntöä. Kukin tyylillään. Voin kuitata viestin tylyllä loppulausumalla, että kun minä jonotan lippuja jonkin tärkeän bändin keikalle, menen niin aikaisin sinne lippuluukulle että trokareita/heidän avustajiaan ei eteeni mahdu. :lol:
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Taidanpa odottaakin vielä toisen keikan kohtaloa, ennen kuin sen enempää alan lippuja metsästämään. Jos nyt kävisikin niin, että bändi sattuisi toisen keikan vetämään ja se olisi vaikka Hartwallilla, niin kyllä sinne siiten mieluummin tulee lähdettyä. Sisäilmakeikat kun vetävät enemmän puoleensa.
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s ... t=%&lcat=X

Tossa on yksi trokari, joka osti kaikki 6 lippua ja laittoi ne kaikki myyntiin. Pistää v*tuiks niiden puolesta jotka eivät saaneet lippua, ja tollanen m*lkku ostaa 6 lippua ja laittaa kaikki
ylihintaan myyntiin p*skanettiin. Olisi 6 ihmistä saanut onnellisena kenttäliput 64€, mutta ei niin ei... :/
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
iiron maiden
Kisälli
Kisälli

Post by iiron maiden »

Mun mielestä noitten lippujen kpl. määrää per ostaja saisi vähentää vaikkapa 2-3, ettei suuri osa lipuista menis aina trokareille. Olishan sinäkin sitten haittapuolensa, jos kavereille pitäisi ostaa, mutta kyllä lippujen ostomäärää saisi laskea ainakin omasta mielestäni.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Niimpä.

Ite olen nyt tässä klo14.30 asti lippupalvelun nettikauppaa päivittäny noin 5 min välein eikä ole lippuja näkyny. Ja samaan aikaan trokarit myy lippujansa huuto.netissä ylihintaan. Tosi typerää... :evil:
Iron Maiden 18.7.2008
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

iiron maiden wrote:Mun mielestä noitten lippujen kpl. määrää per ostaja saisi vähentää vaikkapa 2-3, ettei suuri osa lipuista menis aina trokareille.
Ei auta kun trokarit palkkaavat Ktulun kaltaisia sankareita ostamaan heille lisää lippuja. Kuolema kivittämällä moisille ali-ihmisille.
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

^^Itsekkin olen tota lippupalvelun sivustoa eilen ja tänään silmäillyt, mutta eipä oo tärpänny. Mutta jos toi toinenkin Suomen keikka tulee, niin yritän sitten sinne saada lipun, jos ei tuu niin pitää koittaa saada sille ainoalle keikalle tikettiä jostain muualta.
Give me Ed...'Til I'm dead
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Eikös noiden lippujen pitäny jossain vaiheessa muuttua henilökohtaisiksi? Tai siis silleen että lippu ostetaan tietyllä nimellä ja lippua näyttäessä keikalla pitäisi olla jonkinlaiset henkkarit tjsp? Jotain tällästä muistelisin. Siinä olisi myös sitten hyvät ja huonot puolet.

Kuitenkin, kenttälippu tuli saatua 8) Ja kaiken lisäksi vielä netistä käsin. Mukavaa olla kerrankin onnekas.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Sen verran täytyy sanoa vielä, että en mä mikään ääri-trokari-tukija tai tulevaisuuden lipputrokari ole. Tuollaiset rajoitukset/systeemit ovat OK, mutta Ktulun mainitsemassa tilanteessa olisin varmaan toiminut samoin. Tulipas iso soppa tästäkin.
iiron maiden
Kisälli
Kisälli

Post by iiron maiden »

Stalker wrote:Eikös noiden lippujen pitäny jossain vaiheessa muuttua henilökohtaisiksi? Tai siis silleen että lippu ostetaan tietyllä nimellä ja lippua näyttäessä keikalla pitäisi olla jonkinlaiset henkkarit tjsp? Jotain tällästä muistelisin. Siinä olisi myös sitten hyvät ja huonot puolet.

Kuitenkin, kenttälippu tuli saatua 8) Ja kaiken lisäksi vielä netistä käsin. Mukavaa olla kerrankin onnekas.
Niiin sentyyppinen ratkaisu olisi kyllä kaikista paras. Ja jos joutuisi perumaan menisi lippu uudestaan lippupalveluun myyntiin tietysti normaaliin hintaan
Master
Vempare
Vempare

Post by Master »

Kenttälipun saaminen oli lähellä mutta joku trokari ehti ensin. Jonossa edelläni seisonut mies päätti ostaa kaikki 10 jäljelläollutta kenttälippua. Ja luotettavista lähteistä olen jälkikäteen kuullut hänen kauppaavan niitä kaikkia huuto.netissä. Ei auta, E 56 katsomo odottaa. Pääasia silti että edes jotkun liput sai, kun en Metallicaa vielä ole livenä nähnyt.
Thrashtard
Berserkki
Berserkki

Post by Thrashtard »

Kuulin että kenttä jaettaisiin osiin paikan päällä, eli ensimmäiset pääsevät sitten lähimmäksi lavaa? Tosin taitaa olla turhan aikaista puhua vielä tästä. IMO tuo trokareiden auttaminen on enemmänkin moraali- kuin rahakysymys.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

2004 lavan eteen pääsi jos onnistui Stadionin ulkopuolella jonottaessa saamaan sinne oikeuttavan rannekkeen. Varmaan samaa systeemiä sovelletaan nytkin.
Post Reply