Metallica
Moderator: The Killer Krew
Kenttälippu hallussa. Ihan BTW joku trokari (varmaan) maksoi meikäläiselle ja kaverille 45€ puokkiin että otettiin sille 7 kenttälippua, ja se anto rahat jos ei joku sitä tajunnut. Ihan hyvät kaupat.
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
-
- Viikonloppusoturi
-
- Azazel
Samoin. Ei raha puussa kasva ja pienellä teolla tuossa levyrahan tienasi. Ei veny omat empatiani jonon häntäpään hahmoihin, olisivat tulleet aiemmin.Petri the great wrote:^Turhaa valitusta. 15-vuotiailla ei taida pahemmin tuloja olla, niin kaikki ylimääräinen kelpaa varmasti. Itse olisin toiminut juuri samoin.

^^^Ei millään pahalla, mutta meikäläistä kyllä vituttaa kaikenlainen trokailu/trokailussa auttaminen. Itse olen opiskelija, joten rahaa ei todellakaan ole kuin nimeksi, mutta en silti tule koskaan ostamaan yhtäkään lippua trokareille. Sain hädin tuskin säästettyä rahat lippuun tälle päivälle ja kyllä pisti vituttamaan, kun kenttä myytiin loppuun ennen omaa vuoroa. No tarjottinhan minulle jotain näkörajoitteista paskaa, mutta pitäkööt hyvänään. Jos sijoitan olemattomasta budjetistani leijonanosan lippuun, niin silloin en hyväksy paskoja paikkoja. Pitää nyt sitten metsästää kenttälippua. Eiköhän semmoinenkin jostain löydy, kun tarpeeksi sitkeästi jaksaa kaivaa.
Tuskinpa ne trokarit kyllä itse alkavat maksaa mitään ylimääräistä lipuista.
Että luulisinpa vain jonkun tosifanin olevan kyseessä, eihän tuo nyt kovin paljoa lisää tee per lippu, jonka voi sitten kavereilta kiskoa takaisin ja pääsee sinne haaveilemalleen nurmelle.
Toivon muuten että tuo lisäkeikka olisi juurikin nimenomaan Areenalla. Aijai, siinä tapauksessa olisi pakko mennä taas jonottamaan lippuja. Stadion ei iske paikkana kyllä niin hyvin että siellä kahta keikkaa jasaisi... vaikka kyseessä olisikin Metallica. Tai no jaksaisi tietenkin, mutta en laita rahojani kahta kertaa siihen. Prkl kuitenkin vielä sataakin!
Että luulisinpa vain jonkun tosifanin olevan kyseessä, eihän tuo nyt kovin paljoa lisää tee per lippu, jonka voi sitten kavereilta kiskoa takaisin ja pääsee sinne haaveilemalleen nurmelle.
Toivon muuten että tuo lisäkeikka olisi juurikin nimenomaan Areenalla. Aijai, siinä tapauksessa olisi pakko mennä taas jonottamaan lippuja. Stadion ei iske paikkana kyllä niin hyvin että siellä kahta keikkaa jasaisi... vaikka kyseessä olisikin Metallica. Tai no jaksaisi tietenkin, mutta en laita rahojani kahta kertaa siihen. Prkl kuitenkin vielä sataakin!
-
- Azazel
Lisäkonsertti on tosiaan työn alla...
http://www.iltalehti.fi/viihde/200702285801600_vi.shtml
....Toinenkin keikka hakusessa
Juvonen kertoi keskiviikkona, että Welldone yrittää järjestää Metallican Suomen-vierailulle toista konserttia.
Metallica esiintyy Helsingin Olympiastadionilla 15. heinäkuuta. Superbändin esiintymistä lämmittelee stadionilla toinen yhtye, jonka nimeä ei ole vielä julkistettu.
Pääsyliput Metallican konserttiin ja mahdolliseen lisäkonserttiin myy Lippupalvelu.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200702285801600_vi.shtml
....Toinenkin keikka hakusessa
Juvonen kertoi keskiviikkona, että Welldone yrittää järjestää Metallican Suomen-vierailulle toista konserttia.
Metallica esiintyy Helsingin Olympiastadionilla 15. heinäkuuta. Superbändin esiintymistä lämmittelee stadionilla toinen yhtye, jonka nimeä ei ole vielä julkistettu.
Pääsyliput Metallican konserttiin ja mahdolliseen lisäkonserttiin myy Lippupalvelu.
-
- Bändäri
-
- Berserkki
^^^ tuskin sentään.Itse veikkaisin jotakin nuorisobändejä esim.bullet for my valentine tai trivium.
“We cannot change the cards we are dealt, just how we play the hand.”
RateYourMusic
RateYourMusic
-
- klaus Järvinen
^Jep, arvaa että vitutti, mutta toisaalta jatkoin sinnikkäästi "päivitä"-napin rämpyttämistä ja vihdoin ja viimein tuli taas "muutama". Sitten salamannopeat liikkeet ja... tsadaa, nyt on varattuna kolme lippua! Ja on kyllä aika helvetin hyvä fiilis! Lämpötila sellaiset 25 astetta ja perseen alla mukavan pehmeä tietokonetuoli. 

Up The Irons! \,,/
-
- Roudari
^^ Muuten olitko pääovella ? Koska itse olin sielä ja ihmettelin kummasti, kun pääsin ylös että miten paljon siellä oli porukkaa jo valmiiksi :E
Edit: Lisää hakasia
Edit2: Huvikseen tässä laskeskelin, että huuto.net:ä on jo n.300 lippua myynnissa ja 4/5 on kenttäpaikkoja, että sillain..
Edit: Lisää hakasia
Edit2: Huvikseen tässä laskeskelin, että huuto.net:ä on jo n.300 lippua myynnissa ja 4/5 on kenttäpaikkoja, että sillain..
Last edited by Putee on Wed Feb 28, 2007 22:39, edited 2 times in total.
Ja oletko nyt ihan varma, että tämä tieto on niin olennainen, että se on meille kaikille kerrottava? Rauhoituhan välillä, ei joka kellonviisarin liikkeestä tarvitse erikseen tänne ilmoitusta laittaa.AttE wrote:Nyt oli lippujen saanti lähellä!! ei neljälle riittäny mutta seuraavaks kokeilen kahdelle. Saa kaverin faija ja sen kaveri mennä muualle istumaan!!
Consider yourself warned.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook