Metallica
Moderator: The Killer Krew
Haha joo. Kohta alkaa helvetti. Kävin kattomassa Manskun Stockan edustaa. Pääovella on sen verta tiivis kasa porukkaa että yksikin väärä sana niin siinä on joukkotappelu tai mellakka. Huvittavinta oli sitten se että Etelä-Espan puolisella ovella oli tasan yksi jätkä jonottamassa. 
Onneksi ei tartte jonotella.

Onneksi ei tartte jonotella.
Onko lippuluukuilla ollut kovakin ryysis? Itse sain kenttäliput netistä ostettua yllättävänkin helposti.
EDIT:
Ite menin 20min vaille yhdeksän sivuille ja kun lopultakin sain rekattua sisään, oli kello viittä vaille. Loppu menikin helposti. Aika kriittinen toi viimeinen vartti ennen yhdeksää. 
EDIT:
Oho!Viper wrote:Heh, tyhmänä menin vasta viittä vaille yhdeksän Lippupalvelun sivuille ja kun lopulta pääsin läpi, oli kaikki jo mennyt.
Puolessa tunnissa, aika hyvä suoritus.

Last edited by urho47 on Wed Feb 28, 2007 10:56, edited 2 times in total.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Heh, tyhmänä menin vasta viittä vaille yhdeksän Lippupalvelun sivuille ja kun lopulta pääsin läpi, oli kaikki jo mennyt.
Noh, eiköhän niitä taas tule jossain välissä myyntiin. Vuonna 2004 pääsin myös sitä kautta keikalle.

Noh, eiköhän niitä taas tule jossain välissä myyntiin. Vuonna 2004 pääsin myös sitä kautta keikalle.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
-
- Bändäri
Kentälle sitten mennään. Onhan viime kerrasta jo kolme vuotta vierähtänyt. Onpas vaan aikamoinen konserttikesä tulossa Suomen maalle, isoja nimiä melkein kyllästymiseen asti - Who, Aerosmith, Purple ja Ozzy taitavat meikäläiseltä vaan jäädä väliin.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
-
- Bändäri
^Jonohuhut harvoin pitää paikkaansa, mutta toivotaan, toivotaan.
Itse olin muka ajoissa (8.00) Tapiolan lippupisteen edessä, mutta paikalla olikin vaivaiset 70 ihmistä ennen meikäläistä. No olisin ehkä saanu liput johonkin piippuhyllylle, mutta jäi ostamatta. Yritetään jälkikäteen hankkia jostain kunnon paikat.
Itse olin muka ajoissa (8.00) Tapiolan lippupisteen edessä, mutta paikalla olikin vaivaiset 70 ihmistä ennen meikäläistä. No olisin ehkä saanu liput johonkin piippuhyllylle, mutta jäi ostamatta. Yritetään jälkikäteen hankkia jostain kunnon paikat.
Jeps, liput hallussa A-katsomoon kuten suunnittelinkin. Vähän ylemmäs tosin mitä suunnittelin, kun taisi olla jo Events Club ehtinyt ensin tms. Siis 24. riville.
Jotenkin sellainen perstuntuma oli kun seurasi jonon muodostusta että vielä kovempi kysyntä oli Metallicalla nyt, kuin vuoden 2004 jonotuksessa.
Itse ehkä jopa vähän ylimitoitin kuitenkin jonotuksen ja sainkin oleskella lähes tunnin jonossa ennen seuraavaa ihmistä. Mutta kyllä tuo jonotustapahtuma on yksi osa sitä keikkaa ja siihen valmistautumista..
Täällä puhutaan jotain koneiden sylkemisestä kenttälippuja?? Oliko niin että jossain paikassa tulostettiin pitkä liuta kenttälippuja ulos valmiiksi jo ysiltä?
Kun omassa paikassani nimenomaan sanottiin että se ei käy nyt tuon lippurajoituksen takia..?
Jotenkin sellainen perstuntuma oli kun seurasi jonon muodostusta että vielä kovempi kysyntä oli Metallicalla nyt, kuin vuoden 2004 jonotuksessa.
Itse ehkä jopa vähän ylimitoitin kuitenkin jonotuksen ja sainkin oleskella lähes tunnin jonossa ennen seuraavaa ihmistä. Mutta kyllä tuo jonotustapahtuma on yksi osa sitä keikkaa ja siihen valmistautumista..
Täällä puhutaan jotain koneiden sylkemisestä kenttälippuja?? Oliko niin että jossain paikassa tulostettiin pitkä liuta kenttälippuja ulos valmiiksi jo ysiltä?
Kun omassa paikassani nimenomaan sanottiin että se ei käy nyt tuon lippurajoituksen takia..?
Keikkamatkan ostin eli bussikuljetus+kenttälippu. Harmi ettei ollut ostorajoitusta. Ei ollut kummoinen jono ja silti suurin osa jäi ilman yhtään paikkaa.
Vissiin nollaan laskenu asteet pihalla, mulla paljon vaatetta päällä ja silti jäädyin jonotellessa. No mulla on muutenkin nykyään kylmä koko ajan, joten ei mikään ihme.
Vissiin nollaan laskenu asteet pihalla, mulla paljon vaatetta päällä ja silti jäädyin jonotellessa. No mulla on muutenkin nykyään kylmä koko ajan, joten ei mikään ihme.
-
- Berserkki
Omalla luukulla koneet ehti sylkeä kenttälippuja kuutisen minuuttia putkeen, kuuden sarjoissa. Sitte ku oli kenttä loppuun myyty alettiin printata katsomosta lopuille paikalle eksyneille tikettejä. Kyllä siinä tais olla useamman tuhannen euron edestä lippuja printattuna, ennen ku alettiin maksuja suorittaa. Listasta sitten huudeltiin maksumiehiä lipuille. Ei voi kuin kiitellä hienosta palvelusta...stiflat wrote:Täällä puhutaan jotain koneiden sylkemisestä kenttälippuja?? Oliko niin että jossain paikassa tulostettiin pitkä liuta kenttälippuja ulos valmiiksi jo ysiltä?
Kentälle otin paikan.

And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
haa, ite sain netistä 4 kpl kenttälippuja...
Voi vattu, kattokaa nyt jo tuota huuto.nettiä. Voi helevetti että ihmiset kehtaa!!! (anteeksi huono kielenkäyttöni, potuttaa vaan moinen)
Osa 2 kpl kenttälippupaketeista on jo ylittänyt 200 euron rajapyykin. Oi voi... no, onneksi ite siis sai 4 kenttäpaikkaa. Ja ne maksoi 265 euroa kuluineen noin
Että jos saman verran 2 lipusta... ei... metallica on kuitenkin niin kuraa nykyään, mutta kyllähän sen noilla perushinnoilla kerran elämässään todistaa
Voi vattu, kattokaa nyt jo tuota huuto.nettiä. Voi helevetti että ihmiset kehtaa!!! (anteeksi huono kielenkäyttöni, potuttaa vaan moinen)
Osa 2 kpl kenttälippupaketeista on jo ylittänyt 200 euron rajapyykin. Oi voi... no, onneksi ite siis sai 4 kenttäpaikkaa. Ja ne maksoi 265 euroa kuluineen noin

999 and the inverted morons!
Olenko surkea siksi, että kuuntelen heviä, vai kuuntelenko heviä siksi, että olen surkea? hmmm...
Olenko surkea siksi, että kuuntelen heviä, vai kuuntelenko heviä siksi, että olen surkea? hmmm...
-
- Hang-Around
Melkein täysin samalla tavalla hoitui homma meillä täällä Kouvolassakin, kuudentena olin jonossa ja 70-80 tyyppiä perässäni oli kun sisälle päästiin, kun taas ulos tullessa jono oli kasvanut n.150 tyypin pituiseksi letkaksi. Kenttälippu tuli hommattua!!Piece Of My Mind wrote:Omalla luukulla koneet ehti sylkeä kenttälippuja kuutisen minuuttia putkeen, kuuden sarjoissa. Sitte ku oli kenttä loppuun myyty alettiin printata katsomosta lopuille paikalle eksyneille tikettejä. Kyllä siinä tais olla useamman tuhannen euron edestä lippuja printattuna, ennen ku alettiin maksuja suorittaa. Listasta sitten huudeltiin maksumiehiä lipuille. Ei voi kuin kiitellä hienosta palvelusta...stiflat wrote:Täällä puhutaan jotain koneiden sylkemisestä kenttälippuja?? Oliko niin että jossain paikassa tulostettiin pitkä liuta kenttälippuja ulos valmiiksi jo ysiltä?
Kentälle otin paikan.
Ja niin siinä sitten kävi, että erehdyin raha-asioissa luottamaan väärään henkilöön ja vituiksihan koko homma meni. Eilen illalla menin noutamaan rahoja tutun luota, soitin etukäteen jolloin hän ilmoitti lähteneensä kaverinsa kanssa jollekkin reissulle ja tulee vasta tänään. Vitun kiva kun muisti ilmottaa minullekkin. Täytyy alkaa kattelemaan myöhemmällä ajankohdalla lippuja, ja oman rahan kanssa!!!
EDIT
Alas: Työt on hakusessa ja lippu hommataan ensimmäisestä palkasta.
EDIT
Alas: Työt on hakusessa ja lippu hommataan ensimmäisestä palkasta.
Last edited by dejavu on Wed Feb 28, 2007 12:33, edited 1 time in total.
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
- Ronald Reagan