Metallica

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

Toistaseks ei ole rahaa lippuun. Töitten löytymisen jälkeen täytyy katella huutokauppahintoja. Kova halu on keikalle päästä. aika näyttää...
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
KTULU
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by KTULU »

Ihan hyvä kun tämän Metallican keikan liput tulevat myyntiin samaan aikaan Tuskan lippujen kanssa, niin voi samalla kun jonottaa lippuja maailman parhaan bändin keikalle, voi ostaa lipun vuoden kulttuuritapahtumaan. Jeeeeeeeeee
Eikä siinä vielä kaikki...
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Ei ole täällä hyvinkään suunnalla lippupalvelun myyntipistettä joten pitää vain turvautua lippujen ostamisessa nettiin ja mahdollisesti puhelimeen jos netti jumiutuu...
Iron Maiden 18.7.2008
Somekindofmonster
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Somekindofmonster »

Tuolla keikalla ollaan sata prosenttisesti. Pääsee vihdoinkin näkemään kaikkien aikojen suosikki yhtyeeni keikalla. Lippujen hintojen kalleudesta ei ole mitään väliä, kun on kyseessä Metallica. Keskiviikkona sitten riittävän aikaisin lippuja jonottamaan.
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Post by Tolppanen »

Noniin, tulihan se sieltä viimein! 8) Autoradiosta tänään kuulin, että tuo pitkään epävarmana leijunut tieto on vihdoin varmistunut ja kyllähän siinä teki vaikeata pysyä paikoillaan, sen verran kova juttu tuosta tulee. Meikäläiselle tunnearvoa on vielä enemmän, koska tuosta tulee siis ensimmäinen kerta kun nään Metallican livenä. Mahtavaa.
Up The Irons! \,,/
Finnish Eddie
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Finnish Eddie »

Onneksi tuli katsastettua jo 2004 keikka. Toivottavasti tuulet ovat yhtä suostuisat kuin silloin :) ... Eli puolet biiseistä hävisi kuin "tuhka tuuleen" kun mereltä päin puski :wink: ... Varsinkin kun istumakatsomosta seurasi keikkaa. Ei paljoa PA:n tehot paina siinä vaiheessa.
stiflat
Bändäri
Bändäri

Post by stiflat »

Lippuja tulostetaan jo ennakkoon ...tai sitten ei.
Lippu
Salama käytössä juu..
meideni
Wimp
Wimp

Post by meideni »

Olen IC:n kanssa samaa mieltä koskien Kill èm allia, olkoon klassikko, mutta ei kolahda yhtään. RTL,MOP ja AJFA ovat hyviä, sen jälkeen ei juuri mitään hyvää ole tullutkaan Metallicalta, siis minun mielestäni. Joitain yksittäisiä hyviä biisejä toki löytyy. Näkemiin.

Maiden forever
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Onko tietoa missä on lähin lipunmyynti paikka täällä hausjärvellä? Meinaan en haluaisi puhelimeen turvautua kun ei lippuja sitä kautta yleensä saa. :(
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Itse en lippuluukulle pääse mutta silti yritän netin kautta lippuja saada. Tuo puhelimella tilaaminen on tietääkseni kaikista huonoin tapa.
Iron Maiden 18.7.2008
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Atte, mikä on sitten sivu mistä niitä saa hommattua? Monelta kannattaisi sivulle mennä niitä tilaamaan?
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

www.lippupalvelu.fi

Tee tunnukset (se on ilmaista) ja lue ohjeet.
Iron Maiden 18.7.2008
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Ja atelle iso kiitos ja suuri kumarrus. Nyt voisi vaikka netin kautta tilata Metallicaan liput. :)
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Eipä siinä mitään. On varmasti paljon varmempi tapa saada liput kuin puhelimella tilaaminen... Tosin jos nettisivut ns.ruuhkautuvat voi kaikista parhaat paikat jäädä saamatta...
Iron Maiden 18.7.2008
The Prophecy
Hang-Around
Hang-Around

Post by The Prophecy »

Jeah, vihdoinkin pääsee Metallican keikalle! Olin kyllä ihan taivaissa eilen kun kuulin että keikka on varmistunut. Hyvä että vetävät kesällä, ettei koulu höngi niskaan.
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Jes, tulihan se ilmoitus sieltä. Nyt sitten vain odotellaan innolla keskiviikkoa, jolloin on jälleen itselleni tuttu puhelin show pystyssä :lol:
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Mites kuinka helppoa se tilaaminen on tolla puhelimella?? Mulla kkun ei ole kauheasti kokemusta tosta puhelintilauksesta. Aika negatiivista palautetta oon siitä kuullu.
Iron Maiden 18.7.2008
iiron maiden
Kisälli
Kisälli

Post by iiron maiden »

Joo mullekkin tuli yllätyksenä että puhelimella tilaamista ei suositella :o Ja kun ei viitsisi mennä Poriin asti jonottamaan niin pitäisikö sitä sitten nettii turvautua?
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Mä ainakin turvaudun nettiin ja puhelimeen. Jos netti jumiutuu sitten alan soittelemaan.
Iron Maiden 18.7.2008
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Kyllä itse olen aina lipun saanut kun puhelimella olen tilannu. Onhan se kyllä melko rasittavaa puuhaa, kun ensin yrität jonoon päästä ja sen jälkeen jonossa odotella. Mutta ei tuo jonoon pääsy aina kauaa kestä, ja jonossa nyt menee jonkun aikaa. Ja voihan sitä sitten vaikka yrittää netistä viellä samaan aikaan kun puhelimella soittelee.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Täytyy näköjään keskiviikkona "olla kipeä" (lue: lintsata koulusta), kun täytyy ehdottomasti tuonne saada liput. Eikä tietenkään ole Salossa lippupalvelun myyntipistettä joten Turkuun asti pitää lähteä hakemaan. Mahtaisikohan 30-45 min. jonotus riittää kenttälippuihin...
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Mäkin olen kyllä "kipeä" keskiviikkona tai sitten menen kymmeneltä lesoamaan kouluun lipuilla jos mitään lippuja edes saan... :D
Iron Maiden 18.7.2008
Deathrasher
Berserkki
Berserkki

Post by Deathrasher »

Jahas, varmistui tämäkin sitten! Olen paikalla, ei epäilystäkään.

Melkoisen hienoa keikkavuotta vietetään kyllä 2007, ei voi muuta sanoa.
KTULU
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by KTULU »

^^&^^^ Eikös teidän apajilla hiihtolomaa vietetä? Niin ja jos porukat antaa luvan olla pois koulusta, ei siihen poissaolovihkoon tarvi mitään "Oli mahataudissa" kirjoittaa vaan ihan "Oli jonottamassa keikkalippuja". Kyllä meidän koulussamme ainakin hyväksyttiin tuo selitys ilman mutinoita.
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
makezu
Hang-Around
Hang-Around

Post by makezu »

Onkos kellään minkäänlaista tietoa, että kuka siellä olisi lämmittelemässä porukkaa?
''Ei koskaan kannata puhua paskaa, sillä joskus saattaa joutua syömään sanansa''
Post Reply