Meikä ihte justiin äänestin Maidenia. Äänestäkää nytten kaikki tekin vaikka ajattelisittekin niin ettei se ole teiän äänestänne kiinni voittaako se. Itse ajattelen aina sillain ettei se mun äänestä kiinni ole voittaako se tai joku, mutta Maidenin kohdalla äänestän vaikka se ei olisikaan minun äänestäin kiinni!
En todellakaan äänestä missään rahastusjämäkisoissa. Se voittaako Maiden tuon on mulle yksi ja hailee, ei se muuta mun näkemystä tai paranna kuuntelukokemusta yhtään. Suomi on tollaisten tusinagaalojen luvattu maa, ainoa maa mihin edelleenkin raahataan Ridge Forrester patsastelemaan tasaisin väliajoin. Ja mikäs siinä on täällä suosiossa paistatellessa kun USA:ssa ei kukaan ole kiinnostunut.
Suotana wrote:Meikä ihte justiin äänestin Maidenia. Äänestäkää nytten kaikki tekin vaikka ajattelisittekin niin ettei se ole teiän äänestänne kiinni voittaako se. Itse ajattelen aina sillain ettei se mun äänestä kiinni ole voittaako se tai joku, mutta Maidenin kohdalla äänestän vaikka se ei olisikaan minun äänestäin kiinni!
En kyllä todellakaan maksa mistään äänestyksestä, sillä se on aivan sama viekö Maiden tuon vai ei. Ei ole ollut tapana tukea tuollaista rahastustoimintaa.
Bogardus wrote:^En ole omaani kuunnellut koska levysoitin on rikki (yllätys yllätys) mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna se on Kööpenhaminasta jos siinä kerran huudetaan niin. Ei tullut itsellesi mieleen?
Siis tarkoitin että tuleva live Cd/DVD (eikö ole sanottu että kaikilta kiertueilta semmonen tulee?) Olis varmaan tosta keikasta kun tuokin on siltä, sitä siis mietin että onkohan se sitten Kööpenhaminasta se tuleva kiertueen livetaltiointi.
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
womenintheuniform wrote:AIVAN HELVETIN USKOMATON TOI EDATH ON THE ROADIN NO MORE LIES! sori oli pakko päästä sanoo mutta tää on niin taidetta että ihan itkettää!
Kerros hieman lisää, jos yhtään voit valaista asiasta
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
womenintheuniform wrote:AIVAN HELVETIN USKOMATON TOI EDATH ON THE ROADIN NO MORE LIES! sori oli pakko päästä sanoo mutta tää on niin taidetta että ihan itkettää!
Kerros hieman lisää, jos yhtään voit valaista asiasta
Nyt alko kyllä kiinnostaan niin maan perkeleesti
"Suuteleminen ennen avioliittoa on esiaviollista seksiä." -Veli Saarikalle
Noniih, nytten on Maiden Emma-ehdokkaana. Kuinka varmoina pidätte tuota Maidenin voittoa ? Omasta mielestäni voitto on n.90% varma, mutta vähän pelottaa, jos nuo pissikset innostuu kauheasti äänestelemään esim. tuota Basshunteria :S. Onneksi ainakin jokainen rautaneitolainen kantaa kortensa kekoon, eli äänestää Maidenia, eiksje?
AtomiSika wrote:Noniih, nytten on Maiden Emma-ehdokkaana. Kuinka varmoina pidätte tuota Maidenin voittoa ? Omasta mielestäni voitto on n.90% varma, mutta vähän pelottaa, jos nuo pissikset innostuu kauheasti äänestelemään esim. tuota Basshunteria :S. Onneksi ainakin jokainen rautaneitolainen kantaa kortensa kekoon, eli äänestää Maidenia, eiksje?
Joo, en mä aio maksaa siitä, että saan suosikkibändini nimen telkkariin. Mulle ihan sama, jos joku Basshunter voittaa, kun kuitenkaan se ei paranna bändiä yhtään, että voittaako ne jonkun gaalan.
Eipä täälläkään tueta tollasta paskaa. Yhtä tyhjän kanssa tollaset rahastushommelit. Sama se kuka voittaa, seuraavana päivänä porukka katuu kun on tullut äänestettyä jotain noista vaihtoehdoista 30 kertaa kun haluaa niin paljon että "voittaspa se Juanes, se on niin paraas". Seuraavan puhelinlaskun tullessa se on vanhemmat joiden lompakko kärsii. Nimittäin moniko yli 18v näissä äänestää?
Esko666 wrote:Eipä täälläkään tueta tollasta paskaa. Yhtä tyhjän kanssa tollaset rahastushommelit. Sama se kuka voittaa, seuraavana päivänä porukka katuu kun on tullut äänestettyä jotain noista vaihtoehdoista 30 kertaa kun haluaa niin paljon että "voittaspa se Juanes, se on niin paraas". Seuraavan puhelinlaskun tullessa se on vanhemmat joiden lompakko kärsii. Nimittäin moniko yli 18v näissä äänestää?
Toi sama homma tapahtuu aina idollsien aikaan kun yli kun kukaan yli 18v ei ole asiasta kiinnostunut .
Samhain wrote:Nyt on valmis Killers-Eddie käsivarressa. On kyllä komea, kelpaa katsoa. Tosin kuvan laitan linjoille vasta kun tuo ihon punoitus tasaantuu
'
Haluankin nähdä! Punoitus yleensä menee parissa päivässä kokonaan ohitse.
Istuisin kyllä varmaan ohi tuolilta jos lukisin seisaaltani jonkun ottaneen DoD tai Virtual XI Eddien itseensä
^Niimpä, sehän on se "viikatemies eddie", mutta ei se kyllä kovin hyvä vaihtoehto tatuoinniksi olisi, mutta ainakin olis erikoinen Epäilen ettei kovin monella sitä ole, mutta sen kyllä viimiseksi ehkä ottaisin, MOLAD Eddie olis tyylikäs
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
Heaven_Can_Wait wrote:Istuisin kyllä varmaan ohi tuolilta jos lukisin seisaaltani jonkun ottaneen DoD tai Virtual XI Eddien itseensä
Eihän se Dance Of Death-Eddie nyt niin ruma ole, mutta ne kannen muut hahmot ovat kyllä järkyttävän tökeröjä luomuksia. Levyn kansi olisikin ollut paljon hienompi, jos siinä olisi pelkkä Eddie suurempana viikatemiehenä.
^Maidenilla taitaa mennä aika hyvin Varmaan suositumpi kuin koskaan, taino voisin sanoa että ON suositumpi kuin koskaan tällä hetkellä, ja jos seuraava levy tulee olemaan AMOLADia yhtään parempi, niin kyllä on ihme. Tolla levyllä kyl pitääki pärjätä hyvin, sen verran kova rutistus. Nytten seuraavalta levyltä pelkään kumminkin pahinta :/
^Niimpäs näkyykin Kyllä totta tosiaankin on hienoa että Maiden menestyy näin hyvin Suomessa, vielä kuin voittas Emma-gaalan (taino, ihan sama se). Saa Suomi muualtakin huomiota.