Edward Mannerheim wrote:Nyt lähtee paitoja halvalla, itse pistin kolme tilaukseen. 7,49€ paidasta ei ole paha hinta!
Onpas helkkarin halpoja kyllä. Valitettavasti jälleen kerran luottokortin puute vesittää tilaussuunitelmat. Matter- ja Benjamin Breeg-paidat olisivat kyllä himottaneet.
Play.com on näemmä ihan turvallinen, ja Electronikin näky kelpaavan. Jos vaikka pari paitaa tilaisi. Kannattaako "laskuttaa" puntina, muistelisin että nuo vetää välistä jos vaihtaa sivustolla euroiksi?
corppa wrote:Play.com on näemmä ihan turvallinen, ja Electronikin näky kelpaavan. Jos vaikka pari paitaa tilaisi. Kannattaako "laskuttaa" puntina, muistelisin että nuo vetää välistä jos vaihtaa sivustolla euroiksi?
Joku mulle sanonut että puntina. Mutta pistän kyllä mielummin hieman tutumman valuutan mukaan.
Ärk, nuita kortin tieton antamisia. Enhän mie osaa edes täyttää tuota...
Last edited by Räbsä on Wed Jan 10, 2007 15:32, edited 3 times in total.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
corppa wrote:Play.com on näemmä ihan turvallinen, ja Electronikin näky kelpaavan. Jos vaikka pari paitaa tilaisi. Kannattaako "laskuttaa" puntina, muistelisin että nuo vetää välistä jos vaihtaa sivustolla euroiksi?
Joku mulle sanonut että puntina. Mutta pistän kyllä mielummin hieman tutumman valuutan mukaan.
Ei onnistu enää punnilla maksaminen. Vaatii nykyään euron valuutaksi, jos tilaa UK:n ulkopuolelta.
Last edited by Iivis on Wed Jan 10, 2007 15:38, edited 1 time in total.
Yrms_ wrote:Pakko tuo tilaisuus oli käyttää hyväkseen, nyt on tulossa tuo vihreä AMOLAD-paita. Tuo onkin jo pidemmän aikaa ollut ostoslistalla
Pitäs itelle olla L kokoa, mutta onkos nuitten koot tuolla erilaisia yleensä kuin täällä päin? Kun paidoissa on aika paljon eroja, esim. Maiden ja Sentenced paidoista melkonen osa on melko pieniä verrattuna johonkin esim. Diablon paitoihin. Diablo-paita tuntui joltain XL kokoiselta, vaikka kokooli L.
Räbsä wrote:
Pitäs itelle olla L kokoa, mutta onkos nuitten koot tuolla erilaisia yleensä kuin täällä päin?
Enpä usko, luulisin että samoja paitoja ovat kuin Suomessa
No nyt tuli tilattua. Yleensäkkin nuo viralliset Maiden paidat L kokoisina ovat itelle melko tiukkoja, vaikka normaalisti koko vaatteissa pitäs olla itelle L tai M.
Tänään tuli itelle postissa tuollainen paita. Vähän tollainen simppelimpi lookki tekee välillä poikaa kaikkien koko läskimahan täyttävien kuvien rinnalla.
poolrules wrote:Tänään tuli itelle postissa tuollainen paita. Vähän tollainen simppelimpi lookki tekee välillä poikaa kaikkien koko läskimahan täyttävien kuvien rinnalla.
poolrules wrote:Tänään tuli itelle postissa tuollainen paita. Vähän tollainen simppelimpi lookki tekee välillä poikaa kaikkien koko läskimahan täyttävien kuvien rinnalla.
^Ohoh, onpas hieno!
Mäkin tilasin vähän aikaa sitten tollasen muuten samanlaisen, paitsi että se on valkoinen.
Ihan siisti paita juu...joskus yksinkertainen on kaunista.
Nyt alkaa jo ärtymys olla huipussaan Play.comin suhteen. Ei tiedot muka vieläkään ole kortissa oikein, vaikka niitä kolmeen kertaan pitänyt tarkistella ja koittaa muutella.
Ärkele!
Edit:
Kun tuosta ei mitään tule, niin oisko jollain mahollisuutta tilata yhtä ylimääräistä t-paitaa tilauksensa yhteydessä ja postittaa minulle? Olen valmis korvaamaan aiheutuvat postikulut.
Paidan pitäisi olla Iron Maiden - Crossed Guns (Olive - T-Shirt) XL kokoisena.
Itsellä toimi Nordean Electron moiteetta ainakin rekisteröitymiseen, huomenna ajattelin tilailla noita paitoja. Jos se valittais kortista, niin eikö se ois valittanu jo rekkaamisessa, eli mun tuskin tarvii pelätä moista?
EDIT: Doh, no koklaan sitten huomenna miten homma pelaa
Last edited by corppa on Thu Jan 11, 2007 0:38, edited 1 time in total.
^No itse yritin tilata jotain play.comista, rekisteröidyin omalla Nordean Visa Electronillani ja kaikki meni hyvin, mutta yrittäessäni tilata jotain tilaus meni sisään normaalisti ja seuraavana päivänä muistaakseni tuli sähköpostiviesti, että tilaus epäonnistunut, koska korttia ei ole tunnistettu tai jotain muuta vastaavaa. Tai sitten en vain osaa.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Luovutan. Ei tuo paska ala millekkään. Kokeilimme myös toisella, oikealla visalla tehdä tunnuksia ja ostaa sitä paitaa, mutta eivät sitäkään hyväksyneet.
Ärsyttää kyllä kun ei saanu sitä perkuleen paitaa tilattua.
^ Saa nähdä minkä laatusta paitaa sitten on tulossa nimittäin aika naurettavan halpaa Itse ainakin ostan omat paidat tuolta Hellsinkirockshopista vaikka maksaakin 25e paidat, mutta todella kestäviä ei käy mitään vaikka on pesty n. 30krt.