Different World single
Moderator: The Killer Krew
-
- Kisälli
-
- Sateentekijä
Maiden & Hocus Pocus... ei mitään verrattuna tähän.
Nicko höpöttää / pitää älämölöä pariin otteeseen eikä todellakaan jodlaa.
Blaah, tylsä versio.
Nicko höpöttää / pitää älämölöä pariin otteeseen eikä todellakaan jodlaa.
Blaah, tylsä versio.
-
- Sateentekijä
Juuri niin. Kummallinen juttu näitten sinkkujen kanssa. Tuntuu, ettei yhdellekkään ole mitään virallista julkaisupäivää. Haluaako EMI vielä kiusoitella DOTR-tapauksen jälkeen.Putee wrote:^ Joo, elikkä tarkottaa sitä, että sitten uuden vuoden jälkeen muutaman päivän päästä kannattaa käydä Music Hunterista noukkimassa

-
- Hell Rat
^joo, tässä kun kävin kouvolan Anttilassa kattomassa onko singlejä niin olipas kaikki loppu
Eli, tilaukseen jostain.
Tulin sen jälkeen päätökseen ostaa pelkästään DVD sinkun rahatilanteen vuoksi. kyllähän siinä tulee eniten kamaa. Ja eiköhän ne muut voi noukkia myöhemmin kun vähän halpenee, haluun vaan kuulla ton Hocus pocuksen, vaikka huono olisikin

Tulin sen jälkeen päätökseen ostaa pelkästään DVD sinkun rahatilanteen vuoksi. kyllähän siinä tulee eniten kamaa. Ja eiköhän ne muut voi noukkia myöhemmin kun vähän halpenee, haluun vaan kuulla ton Hocus pocuksen, vaikka huono olisikin

"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
Ette nyt tähän Maidenin(kin) kyseenalaiseen humoristisuuteen pettyneet taida olla kuulleet Helloweenin versiota samasta biisistä v. 1999? Luvalla sanoen kehnolta Metal Jukebox 15 -vuotis'synttäri'levyltä; siinäkin rumpali (Uli Kusch) pitää yllä niitä kiekumisia yms. ääniä, paitsi Deris jodlaa toki. Alkuperäistä (1970 -luvun europrogebändi huumoripäällä? hrrr..) en ole jaksanut edes linkistä klikata, mutta käsitykseni on, että nuo älämölöt biisiin kuuluvat.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Joo, tulipa tänään sinkut napattua mukaan sitten. DVD-sinkku lähinnä tuon Hocus Pocusin takia, ja olihan se, kuten sanottua, aika kehno. Tai no, ihan hyvinhän jätkät sen vetelee, mutta "jodlaus"-osiot jäävät kyllä luvattoman vaisuiksi. Jotain epämääräistä "I love you more than you love me" -settiä vaan
Onko tämä nyt sitten sitä kuuluisaa brittihuumoria...

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Kyllähän noi älämölöt ja jodlaukset kuuluukin biisiin ja Hellojen versiossa ne on vedetty niin kuin alkuperäisessä. Tossa maidenin versiossa ongelmana onkin niiden jodlausten ja älämölöjen puuttuminen. Parissa kohtaa Nico vain huutelee jotain omiaan.Jussi K wrote:Ette nyt tähän Maidenin(kin) kyseenalaiseen humoristisuuteen pettyneet taida olla kuulleet Helloweenin versiota samasta biisistä v. 1999? Luvalla sanoen kehnolta Metal Jukebox 15 -vuotis'synttäri'levyltä; siinäkin rumpali (Uli Kusch) pitää yllä niitä kiekumisia yms. ääniä, paitsi Deris jodlaa toki. Alkuperäistä (1970 -luvun europrogebändi huumoripäällä? hrrr..) en ole jaksanut edes linkistä klikata, mutta käsitykseni on, että nuo älämölöt biisiin kuuluvat.
Tuo alkuperäinen nyt kannatta katsoa jo pelkkien laulajan ilmeiden takia.

Posti toi aamulla kyseisen dvd-sinkun ja pistin levyn koneeseen. Vanhempi poika 4v tuli viereen kattoon ja kysyi
poika:iskä, oliks sää tuolla
minä: no en ollut , mutta melkein
poika: kyl sä olit
Ja kunnes hocus pocus alkoi pyöriin:
poika: ompa pelottava
minä: ei sitä tarvi pelätä
poika: no ei niin kun se on tuolla eikä meillä
minä: niimpä
poika: ompa isot hampaat, ja tosi pelottava mies
minä: onko vai ?
poika: ja kato iskä mitkä kynnet, nyt mä meen pois.
Olipas hauskat kommentit pojalta.
Paras oli sen, kun se muisti jostain et iskä on ollut keikoilla ja näki musavideon (en sanonut mitään pojalle, mitä katselen ja mikä tämä on) ja tokas "iskä sä olit tuolla" Kyllä lämmittää iskän mieltä tuollaiset lauseet. Siinä karisee työt ym muut mielestä.
poika:iskä, oliks sää tuolla
minä: no en ollut , mutta melkein
poika: kyl sä olit
Ja kunnes hocus pocus alkoi pyöriin:
poika: ompa pelottava
minä: ei sitä tarvi pelätä
poika: no ei niin kun se on tuolla eikä meillä
minä: niimpä
poika: ompa isot hampaat, ja tosi pelottava mies
minä: onko vai ?
poika: ja kato iskä mitkä kynnet, nyt mä meen pois.
Olipas hauskat kommentit pojalta.
Paras oli sen, kun se muisti jostain et iskä on ollut keikoilla ja näki musavideon (en sanonut mitään pojalle, mitä katselen ja mikä tämä on) ja tokas "iskä sä olit tuolla" Kyllä lämmittää iskän mieltä tuollaiset lauseet. Siinä karisee työt ym muut mielestä.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Hang-Around