Different World single
Moderator: The Killer Krew
-
- Wimp
-
- Azazel
Joo samoin, täälläkin jo lasketann päiviä ton singlen ilmestymiseen, eipä ne tota dvd-singleä lukuunottamatta hirveesti sinänsä mitään uutta sisällä, mutta kolme versiota tosta tuli kuitenki tilattua.Stratocaster wrote:Odotus jo päällä. Heh, eihän tuo nyt suuri juttu ole mutta saapa kerralla rykäistyä kolme keräilyesinettä hyllyyn. AMOLAD-krääsä kun tekee mulle kauppansa.

-
- Azazel
Fitty kun Äxä ei ole viel lisännyt tuota 7" listoilleen. Kunhan se sinne ilmestyy, niin kaikki versiot lähtee ennakkotilaukseen.
Odotus on kyllä ihan mukavaa tasoa. Eniten jänskättää tietenkin Hocus Pocus.
Ja eipä tuo Benjaminin liveversiokaan miltään pölömmältä kuulosta. Saa nimittäin jo hiukan esimakua, miltä Maidenin seuraava livepaketti tulee kuulostamaan. 
Odotus on kyllä ihan mukavaa tasoa. Eniten jänskättää tietenkin Hocus Pocus.

^Ei kai tuosta ole missään julkaistu mitään lukuja, mutta tuskin ne ihan päivässä loppuu. Vaikka onkin limited, niin eihän Maidenin näitä juttuja järkkäävät rahamiehet tyhmiä ole, että rahastaminen ihan alkuunsa loppuisi...
Huomenna kattelemaan tuonne Äxään jos ne vaikka olisi ajallaan tullutkin. DVD-versio kiinnostaa eniten, 7" lähtee luonnollisesti myös matkaan, normista puhumattakaan.
Huomenna kattelemaan tuonne Äxään jos ne vaikka olisi ajallaan tullutkin. DVD-versio kiinnostaa eniten, 7" lähtee luonnollisesti myös matkaan, normista puhumattakaan.
^Niin tuskinpa noi nyt ihan heti loppuu, onhan noita AMOLAD:inkin limitedejä vielä myynnissä, vaikka voihan noita dvd-sinkun ja AMOLAD:in limitedejä tietysti olla myynnissä ihan eri määrä.
Mutta eiköhän noita siis kuitenkin ainakin jonkin aikaa ole myynnissä...
Huomenna pitäisi siis noiden singlejen saapua, Äxästä olen tilannut, toivottavasti saapuvat ajallaan...
Mutta eiköhän noita siis kuitenkin ainakin jonkin aikaa ole myynnissä...
Huomenna pitäisi siis noiden singlejen saapua, Äxästä olen tilannut, toivottavasti saapuvat ajallaan...
-
- Azazel
-
- Hell Rat
Onko kukaan nähnyt tuota dvd versiota kaupan hyllyssä asti? Jyväskylän äx:ssä sanoivat, että tulis vasta huomenna, kun kävin kyselemässä. Perus versiota kyllä oli tarjolla.
Eli onko sama tilanne koko maassa?
edit: Näköjään on.
Eli onko sama tilanne koko maassa?
edit: Näköjään on.
Last edited by poolrules on Wed Dec 27, 2006 16:30, edited 1 time in total.
Painuin minäkin, mutta mitään ei ollut tarjolla. USA-painoksen lisäksi. Kehuivat vaan, että "tulee kun tulee". Noh, täytynee katsella, eiköhän niitä lähiaikoina irtoa.Stratocaster wrote:^ Heh, mä painun heti 27. päivä Swampiin aikaisin aamulla, hypistelemään omaa sarjaani.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Täältäkin paikallisesta levy-kaupasta ilmoteltiin, että tulee vasta ensi viikolla.QazKFD wrote:Painuin minäkin, mutta mitään ei ollut tarjolla. USA-painoksen lisäksi. Kehuivat vaan, että "tulee kun tulee". Noh, täytynee katsella, eiköhän niitä lähiaikoina irtoa.Stratocaster wrote:^ Heh, mä painun heti 27. päivä Swampiin aikaisin aamulla, hypistelemään omaa sarjaani.

Siis nimenomaan tuo kahden kappaleen CD-sinkku?Bogardus wrote:Juupa juu. Ainoastaan perusversio oli tullut, muut tulevat "huomenna". No, katsomaan kuitenkin...
EDIT: OK.
Last edited by QazKFD on Wed Dec 27, 2006 17:26, edited 1 time in total.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Azazel
Katoppas perkele, huomasin itsekin että eihän omassa sinkussani mitään liveversioita olekaan vaan pelkät Radio Legends kurat kappaleista Hallowed ja Trooper. Jenkkiversio sitten..QazKFD wrote:Painuin minäkin, mutta mitään ei ollut tarjolla. USA-painoksen lisäksi. Kehuivat vaan, että "tulee kun tulee". Noh, täytynee katsella, eiköhän niitä lähiaikoina irtoa.Stratocaster wrote:^ Heh, mä painun heti 27. päivä Swampiin aikaisin aamulla, hypistelemään omaa sarjaani.
No, eihän tuo haittaa. Eurooppaverset haltuun sitten kun tarjolla ovat.
No eipä kai, kokoelman kartutustahan sekin. Olisin varmaan itekkin ton ottanut, ellei tosiaan olisi jo omasta takaa. Paljonko muuten pyysivät ko. sinkusta, en huomannut edes kysyä, kun en tosiaan edes ostoaikeissa ollut.Stratocaster wrote: No, eihän tuo haittaa. Eurooppaverset haltuun sitten kun tarjolla ovat.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Azazel
^ En ole varma, mutta taisin kuulla myyjän mutisevan jotain seitsemästä eurosta. Muistan ihmettelleeni hintaa, koska LevykauppaX:n sivuilla eurooppaversion hinnaksi oli sanottu 3.50€, mutta en kerennyt jäädä ihmettelemään moista, olihan mulla kädessäni yli satasella muuta kamaa, joita piti kiireesti päästä hiplailemaan. 

Nyt on tuo "Different World"-sinkku kuunneltu muutaman kerran läpi. Hokus Pocus....mitäs tuosta sanoisi. Musiikillisesti ihan OK ja kuulostaa ihan Maidenilta, mutta noi Nickon jodlaukset kuuluvat melko hiljaisella volyymillä sieltä rumpujen takaa ja muutenkin aika päätöntä höpöttelyä. Ei edes kauheasti hymyilyttänyt. Melkko yksinkertainen, ei takuulla pitkää kuuntelua kestävä, biisi. Menee valitettavasti sinne B-puolien huonompaan kastiin. Noh, siellä on vielä kovie B-puolia tulossa, tästä on hyvä parantaa!
Tämä Benjaminin live-veto on kyllä mainio. Tämä taisi olla Kööpenhaminasta tai Aalborgista. Kumpi vain kelpaaa, kun olin itse paikalla
.
Tämä Benjaminin live-veto on kyllä mainio. Tämä taisi olla Kööpenhaminasta tai Aalborgista. Kumpi vain kelpaaa, kun olin itse paikalla

"Life goes on....until it doesn't"