"Hieno kiertue, tästä jäi hyvät muistot"
Luulen omaavani perustelut tuolle vastaukselle vaikka kiertueen Tampereen keikka olikin ensimmäinen ja tähänasti ainoa todistamani Maiden-keikka. AMOLAD kun sattuu olemaan suosikkini bändin tuotannosta, ja ymmärtänette että en voi kovin alas rankata kiertuetta, jonka settilista koostuu viiden vanhemman biisin lisäksi koko albumista.

Se se lopullinen niitti oli, kuuli Tampereellakin koko perkeleen levyn alusta loppuun. Nice!
Jonkinlainen yleiskuva muistakin kiertueista on, Virtual ja No Prayer ainoat rundit joiden meiningistä ei mitään hajua. Ja kuulemieni/näkemieni AMOLAD Tour-kiertuepätkien perusteella bändi on halki rundin esiintynyt vapautuneesti ja uskonut selvästi uuden levyn voimaan. Todistaahan tuon sekin, että mokomat rykäisivät myös USA:n kehnommalla markkina-alueella uutukaisen alusta loppuun, kritiikistä piittaamatta.
Paljon tästä AMOLAD:sta lopulta jäi käteen.

Keikkaa, itse loistavaa levyä niin CD:nä kuin vinyylinä, heh, sinkkurumbaa, kaiken kaikkiaan hyvä mieli. Ja kruununa H:n hikinauha, josta ihan huokuu että "minä olin mukana tekemässä Differentia/These Coloursia/Brighteria/Longest Dayta/ Lord of Lightia.
Nyt alan minäkin tietää minkälaista on fanittaa THE Iron Maidenia