^Huuto.netissä olen muutaman kerran nähnyt. Mutta aika harvoin taitaa sinnekään niitä eksyä. Joku viisaampi tietää, että mistä muualta.
Jos en ole väärin käsittänyt, niin ovat vissiin brasialialaisa noi bootlegit.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
^ joo, tuo eBay on kyllä vastaus kaikkeen. Pitäis varmaan sieltä alkaa kaikkee kivaa ostelemaan, heti kun vaan saa rahaa vähän enemmän Usein siellä nimittäin ollut paljon sellaista mitä haluan.
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
^^^^ Itse olin aika yllättynyt, kun olin tuolla tavastian levymessuilla muutama viikko sitten niin yhessä ruotsalaisessa pisteessä oli ihan älyttömästi noita bootlegejä, mutta hinta luokka oli sitä luokkaa, että sinne jäi. Mutta harvoin itselle noita bootlegejä tulee vastaan :E
Tampereellakin oli levymessuilla jonkin verran Maidenin bootlegejä liikenteessä, ainakin yksi Ed Huntourilta ja yksi Brixtonin vuoden 2002 keikka. Olikohan sitten enempää, sitä en muista. Mutta ainakin tuon vuoden 1999 kiertueen bootlegin hinta oli jotain 25€ enkä kyllä uskaltanut ostaa, kun en yhtään tiedä minkä laatuisia ne ovat. Olisikohan siellä saanut kuunnella? Voi olla.
condemned wrote:Haha. Jaa levymessuilla jotain korvalappu-maistaiskuuntelua? Voi tulla ruotsalaisilta boottimyyjiltä vähän ihmetystä tai naureskelua.
Äläs nyt... Itse kun aikanani ostelin Levymessuilta noita bootseja, niin Toffella oli kyllä kannettava CD-soitin, josta niitä ensin testasin. Vai olikohan se mulla... en muista, mutta sain kuitenkin kuunnella ennen ostopäätöstä. Tosin olinkin ollut jo vuosia Toffen kanta-asiakas.
Kysyinkin jo aiemmin että löytyykö niitä vanhoja livevetoja DVD:lle. No nyt kysyn että mitä uudempia livevetoja löytyy? Tai no Maidenia yleensä DVD:lle! Vai onko ne mitä löytyy vaan Rock In Rio, History of Iron Maiden Part 1: Early Days ja Death on the Road.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
^ Montako levykauppaa Oulussa on? Yksi? Nojoo, olkoot. Jokatapauksessa se, että jotakin pitäisi löytyä jostain ei ole oikein minkäänarvoinen kommentti yhtään millekään asialle. Munkin mielestä Maiden Englandia pitäisi löytyä Lempäälän S-Marketista, mutta mitäpä teen nyt kun ei vaan löydy?
Stratocaster wrote:^ Montako levykauppaa Oulussa on? Yksi? Nojoo, olkoot. Jokatapauksessa se, että jotakin pitäisi löytyä jostain ei ole oikein minkäänarvoinen kommentti yhtään millekään asialle. Munkin mielestä Maiden Englandia pitäisi löytyä Lempäälän S-Marketista, mutta mitäpä teen nyt kun ei vaan löydy?
No on niitä pari, ainakin just nää Free Record Shop, Anttila yms. mistä ei saa mitän.
Lisäksi keskustan Antikvariaatti, mistä löytyy melko hyvin, hieman kovin hinnoin joskus ja sitten Äxä.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
Onpas aika suolainen hinta jos 20€ on maksanut. Tampereen Swampissa taisi olla jotain 6-8€ eikä muuallakaan missä olen tuohon dvd:n törmännyt ole hinta ollut yli kymppiä.
Stratocaster wrote:^ Montako levykauppaa Oulussa on? Yksi? Nojoo, olkoot. Jokatapauksessa se, että jotakin pitäisi löytyä jostain ei ole oikein minkäänarvoinen kommentti yhtään millekään asialle. Munkin mielestä Maiden Englandia pitäisi löytyä Lempäälän S-Marketista, mutta mitäpä teen nyt kun ei vaan löydy?
On kai niitä joku viitisen kappaletta.. (äx, musiikki-kullas, keskustan antikvariaatti, anttila, free record shop)
Mun mielestä levykaupoista pitää/pitäISI löytyä mahdollisimman paljon levyjä/musa dvd:eitä, mutta kaikki kun ei liikkeeseen mahdu, niin ainakin tilaus mahdollisuus on yleensä. Lempäälän s-marketista ei pitäisikään löytyä Maiden Englandia, koska ei ole alan liike.
^No ei kait Anttila ja antikvariaatti mitään alan liikeitä ole . Ja tuosta Free Record Shopista voisin ainakin omien kokemusten perusteella sanoa sen verran ettei siellä levyvalikoimat ole sen kummempia kuin Anttilassa. Levyjä on paljon mutta eipä ole mitään harvinaisempaa löytynyt toisin kuin vaikkapa Swampista, tms levyliikkeestä.
^Eihän ne varsinaisesti olekaan, mutta levyjä Anttilastakin löytyy sen verran että sen topten osaston voi melkein omaksi levykaupaksi laskea. Free Record Shop on todellakin luokattoman huono. Hinnat korkeat, valikoima huonohko ainakin omalle musiikkimaulleni.
OsmaGunner wrote:^No ei kait Anttila ja antikvariaatti mitään alan liikeitä ole . Ja tuosta Free Record Shopista voisin ainakin omien kokemusten perusteella sanoa sen verran ettei siellä levyvalikoimat ole sen kummempia kuin Anttilassa. Levyjä on paljon mutta eipä ole mitään harvinaisempaa löytynyt toisin kuin vaikkapa Swampista, tms levyliikkeestä.
Kyllä siitä keskustan antikvariaatista on löytynyt yhtä sun toista ja suht laajalti vielä. Olen tehnyt monia hyviä löytöjä, mm. Maidenin vinyyleitä ja joitain erikoispainoksia.
FRS:stä olen kyllä samaa mieltä, huonot on valikoimat.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...