Kylillä kuultua (kehuja ja kritiikkiä Iron Maidenista) Topic

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

^ Kuhan nyt nyt kokeilin kepillä jäätä. :P
"Life goes on....until it doesn't"
dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

tänään kuulu taas sitä perussettiä, eli "hirveetä kiljumista" ja "vanhat jarrut yrittää olla vielä jotain" ku koulun kahvilassa pistin uuen cd:n soimaan...
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Post by Damned Children »

Tämä nyt ei ole aivan kyliltä kuultua mutta antaa mennä.
Kuuntelin AMOLAD:a omassa huoneessa kunnes iskä tulee katsomaan ja kommentoi sanoin: Pitääks sun taas huudattaa tota karmeeta paskaa niin vitun kovaa ettan saa nukuttua edes takapihan majassa!?!? :lol: Ehkä yövuorosta tulo on vaikuttanut täähn mieleipiteeseen.
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Damned Children wrote:Tämä nyt ei ole aivan kyliltä kuultua mutta antaa mennä.
Kuuntelin AMOLAD:a omassa huoneessa kunnes iskä tulee katsomaan ja kommentoi sanoin: Pitääks sun taas huudattaa tota karmeeta paskaa niin vitun kovaa ettan saa nukuttua edes takapihan majassa!?!? :lol: Ehkä yövuorosta tulo on vaikuttanut täähn mieleipiteeseen.
Ahhah, reilua. :lol: :lol:

Mulla ei kukaan valita, mutta yks kaveri vittuilee koko ajan että mulla on ehkä AcDc tatska perseessä, mut Iron Maiden on täällä. (perseessä)
You're shit and you know you are
illi
Wimp
Wimp

Post by illi »

Sisko joskus 80 luvulla katellessaan mun maiden levyjä tuumas soittajista että ovatpa rumia. :lol:

Maiden fani noin 12 vuotias dod rundin halliin sisään meno jonossa -89 vuonna ostetusta THE CLAIRVOYANT paidasta (on jo parhaat päivänsä nähnyt,joka keikalla kyllä päällä pidetään). "Tuo paita on varmaan 70 luvulta". Pisti vähän hymyilyttämään.

Siskon miehellä kuulemma tulee pää kipeäksi maidenin kuuntelusta(dod rundin keikalle venatessani nautin muutaman oluen ja kuuntelin dance of death ia heillä).
Kukapas oli yllättäen marraskuussa katsomassa bändiä ja kuka ei?Hyvä kuulemma oli ollut!

Katsellessani rock in rio dvd tä,siskoni meillä käymäässä,ei ollut enää muistanutkaan kuinka rumia bändin jätkät oli. :D

Avovaimo lähtee kyllä keikoille aina mukaan,livenä on kuulemma niin hyvä!

Mutsi muisteli 80 luvun teini vuosiani,"aina sillä oli IRON MAIDEN paita päällä ":!: :lol:
After the war
What does a soldier become?
Oasiq
Wimp
Wimp

Post by Oasiq »

Ottaa päähän jotkut kaverit jotka haukkuu maidenii ihan paskaks kun on kuullut pelkästäää trooperin ja sanoo et ei kannnata mennä kattoo mitää pappoi livenä sitten kun kysyy niiltä mitä itte kuuntelet se on jotai hip hoppii tai jotai muuta shittii. On yks kaveri joka fani maidenii puhutaa keikasta itte oli 14.11 kaveri 15.11 on kerrankin joka kuuntelee oikeeta musaa.
Maiden!!!
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Oasiq wrote:Ottaa päähän jotkut kaverit jotka haukkuu maidenii ihan paskaks kun on kuullut pelkästäää trooperin ja sanoo et ei kannnata mennä kattoo mitää pappoi livenä sitten kun kysyy niiltä mitä itte kuuntelet se on jotai hip hoppii tai jotai muuta shittii. On yks kaveri joka fani maidenii puhutaa keikasta itte oli 14.11 kaveri 15.11 on kerrankin joka kuuntelee oikeeta musaa.
Mielipiteet ne on niin ihania. :lol:
No, teini-ikä on tiukkojen mielipiteiden aikaa. Kun vain muistelenkin omia käsityksiäni musiikista noin 13 vuotiaana, niin... :roll:
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Viper wrote: Kun vain muistelenkin omia käsityksiäni musiikista noin 13 vuotiaana, niin... :roll:
Meikä 14 :lol: No, kohta 15. Olihan mullakin ala-asteella muusiikkimaku/mielipiteet niin ja näin. Maiden paransi kaiken :wink: Taas tuli kuultua läppää juttua koulussa:

yksjätkä: vähän muuten Bodomin Troopperi on kova biisi
toinenjätkä: Nii, mut Maiden menny raiskaamaa sen jollain lellittelyllä.
yksjätkä: Vähän Laiho on jumala.
(jotenkin tosta vielä jatkoi haukkuen Maidenin laulajaa ja kuinka laiho on kaikkia parempi :lol: )

Repesin vähäse, kaiken lisäksi bodom ei ole koskaan soittanut Troopperia.
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

No, tänään taas tuli koulussa jotku pikku teinit vittuileen Maidenista, mutta eipä siitä juuri jaksa välittää, kun oon jo niin tottunu siihen että aina on kaikenlaiset hip-hopparit ja teinit aukomassa päätään.
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

_maiden_ wrote:No, tänään taas tuli koulussa jotku pikku teinit vittuileen Maidenista, mutta eipä siitä juuri jaksa välittää, kun oon jo niin tottunu siihen että aina on kaikenlaiset hip-hopparit ja teinit aukomassa päätään.
On se kumma kun minulle ei tule kukaan urpoilemaan kun kuljen Maiden-huppari päällä.
Toisaalta minähän käynkin yliopistoa, jossa on jo hieman varttuneempaa ja järkevämpää porukkaa (tai ainakin pitäisi :wink: ).
Ja tietysti koko (194 cm) saattaa pitää nuo metriviiskyt-pirpanahopparit kaukana.

Damned Children: repesin. :lol:
Ohan se Laiho Jumala, joo.
Ja Maiden on kyllä raiskannu sen Children Of Buudumin The Trööpperin aika pahasti, pakko myöntää. :P
-Hector
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Eikö teilläpäin muka ole tollaisia heppuja jotka oikeasti luulee truupperin olevan Bodomin biisi. Minun harmikseni täällä on niitä pilvin pimein, ehkä kaikki onkin pakkaantunut tänne urpolaan :D
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Damned Children wrote:Eikö teilläpäin muka ole tollaisia heppuja jotka oikeasti luulee truupperin olevan Bodomin biisi. Minun harmikseni täällä on niitä pilvin pimein, ehkä kaikki onkin pakkaantunut tänne urpolaan :D
Noh ei se metallisivistys niin kaukana Valkealasta ole :wink:
Into Iron Maiden Since 1983
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Damned Children wrote:Eikö teilläpäin muka ole tollaisia heppuja jotka oikeasti luulee truupperin olevan Bodomin biisi. Minun harmikseni täällä on niitä pilvin pimein, ehkä kaikki onkin pakkaantunut tänne urpolaan :D
Ei ole toistaiseksi kävellyt ainuttakaan vastaan. Onneksi.
Voisi hermo lähtee aika nopsaan. :P
-Hector
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

^&^^ Tunnen melkein kaikki nuoret täältä valkealasta, ja voisin nimetä 5 jätkää kellä on kunnon metalli tajua minun lisäkseni :wink: loput onkin sitten Filth, Dimmu ja Bodom kuuntelijoita jotkaa eivä tiedä että Maiden teki truupperin eka :lol: Olen ahkeraan yrittänyt sivistää ihmisiä mutta ei kalloon ole mennyt. Yksin päivä tuli vastaan jätkä:

jätkä: Hei Isomäki, Onks CC kova?
Mä: jep, onhan sen Barnesin aikaset...
Jätkä: aijaa, mun mielest se on ihan paska.
Mä ja yks toinen: Miks?
jätkä: Noku se on vaa sellast mättöö. (tai jotain tän tapast)
(Kyseinen jätkä oli warettanu yhen biisin ja kuunnllu sitä)

Revettii kyl aika pahasti, nykyään ku tulee vastaan kysytää aina Onko CC kova :lol: Ei ehkä kuullosta niin pahalta koska maaku asioitahan on mutta tälläsiä juttuja tulee joka päivä vastaan niin ei jaksa enää repeillä. Ja täällä on pilvinpimein kaiken maailman Bodom bändejä jotka soittaa vaa truupperii aj kahta Bodomin biisiä :lol:
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Damned Children wrote:jotka eivä tiedä että Maiden teki truupperin eka :lol:
Tai puhumattakaan ettei Bodom ole sitä koskaan tehnytkään.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Damned Children wrote:^&^^ Tunnen melkein kaikki nuoret täältä valkealasta, ja voisin nimetä 5 jätkää kellä on kunnon metalli tajua minun lisäkseni :wink: loput onkin sitten Filth, Dimmu ja Bodom kuuntelijoita jotkaa eivä tiedä että Maiden teki truupperin eka :lol: Olen ahkeraan yrittänyt sivistää ihmisiä mutta ei kalloon ole mennyt. Yksin päivä tuli vastaan jätkä:

jätkä: Hei Isomäki, Onks CC kova?
Mä: jep, onhan sen Barnesin aikaset...
Jätkä: aijaa, mun mielest se on ihan paska.
Mä ja yks toinen: Miks?
jätkä: Noku se on vaa sellast mättöö. (tai jotain tän tapast)
(Kyseinen jätkä oli warettanu yhen biisin ja kuunnllu sitä)

Revettii kyl aika pahasti, nykyään ku tulee vastaan kysytää aina Onko CC kova :lol: Ei ehkä kuullosta niin pahalta koska maaku asioitahan on mutta tälläsiä juttuja tulee joka päivä vastaan niin ei jaksa enää repeillä. Ja täällä on pilvinpimein kaiken maailman Bodom bändejä jotka soittaa vaa truupperii aj kahta Bodomin biisiä :lol:
Ikuisesti, aina, hamaan tappiin asti paras oli tämä:

Minä ja kaveri puhumme Iron Maidenista musiikin tunnilla.
Eräs kaveri huutaa vierestä: "Iron Maiden on ihan perseestä?"
Minä: "Perustelut?"
Hän: "Nosiis, sehän on vaan sellasta älytöntä örinää ja hakkaamista."

:lol: :lol:
Polunimuri
Hang-Around
Hang-Around

Post by Polunimuri »

Minun perheessäni suhtaudutaan ihan hyvin Maideniin, vaikka äitini sitä ennen inhosikin :roll:

Isäni vanhana Maiden fanina epäili vielä vähän aikaa sitten, että onko siitä Maidenista nykyään enää mihinkään kun oli lopettanut kyseisen bändin kuuntelun Fear Of The Dark-levyn julkaisun jälkeen, mutta kun se kuuli Reicarnation Of Benjamin Breegin ja Lord Of The Fliesin niin johan muuttu suhtautuminen bändiin. Olis kuulemma innokas lähtemään mukaan tulevalle Golden Era Tourille :)

Silloin kun isäni kuunteli Maidenia, niin äitini inhosi jostain syystä kyseistä bändiä mutta kun rupes omakin poika huudattamaan neitoa niin pakkohan sitä oli sopeutua olosuhteisiin. On ruvennutkin pitämään joistan biiseistä kuten Journeyman ja Hallowed Be Thy Name mutta Eddyä hän pitää edelleen lapsellisena.

Pikkusiskoilla taas ei ole mitään Maidenia vastaan ja pitävät kovasti joistakin biiseistä (Run To The Hills, Wasted Years jne...) mutta eivät pidä Brucen nykyaikaisesta hiustyylistä. Letti olisi saanut kuulemma jäädä. He eivät myöskään pidä Blazesta kuin myöskään Di'Annosta.

Kaverit sen sijaan eivät oikein ole Maidenista kamalan kiinnostuneita, mutteivät kylläkään vihaa sitä. Pikemminkin heitä ärsyttää pikemminkin se, että heidän mielestään minä en nykyään puhukkaan muusta kuin Maidenista :)

Semmosta....
Iron What? Iron Fucking Maiden! That's What!
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Jussi K wrote:
Damned Children wrote:jotka eivä tiedä että Maiden teki truupperin eka :lol:
Tai puhumattakaan ettei Bodom ole sitä koskaan tehnytkään.
Jep, sehän lukee/luki Bodomin kotisivuillakin! Mutta en voi siitä moittia, en minäkään turhan usein Maidenin viralliisislla kotisivuilla käy, mutta vois vähän porukka paneutua siihen faktojen etsimiseen. Niin ja sanotaan tähän vielä mitenkä perhe Maideniin suhtautuu. no, iskä ja äiskä pitää sitä ihan oikeena musiikkina ja iskä (joka tietää musiikista kumminkin jonkun verran) pitää bändiä hyvänä ja myöntää että pojat soittaa hyvin, mutta sanoo Davea vieläkin nakkisormeksi! En ole millään saanut todistettua hnelle että kyllä Dave osaa :wink: Iskä varmaan lähtee seuravalle konsertillekkin. isoveli taas tykkää maidenistä,muttei pahemmin kuuntele kun mulla on kaikki levyt. hänen kanssaan Keikat kolutaan :D
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Polunimuri wrote:Minun perheessäni suhtaudutaan ihan hyvin Maideniin, vaikka äitini sitä ennen inhosikin :roll:

Isäni vanhana Maiden fanina epäili vielä vähän aikaa sitten, että onko siitä Maidenista nykyään enää mihinkään kun oli lopettanut kyseisen bändin kuuntelun Fear Of The Dark-levyn julkaisun jälkeen, mutta kun se kuuli Reicarnation Of Benjamin Breegin ja Lord Of The Fliesin niin johan muuttu suhtautuminen bändiin. Olis kuulemma innokas lähtemään mukaan tulevalle Golden Era Tourille :)

Silloin kun isäni kuunteli Maidenia, niin äitini inhosi jostain syystä kyseistä bändiä mutta kun rupes omakin poika huudattamaan neitoa niin pakkohan sitä oli sopeutua olosuhteisiin. On ruvennutkin pitämään joistan biiseistä kuten Journeyman ja Hallowed Be Thy Name mutta Eddyä hän pitää edelleen lapsellisena.

Pikkusiskoilla taas ei ole mitään Maidenia vastaan ja pitävät kovasti joistakin biiseistä (Run To The Hills, Wasted Years jne...) mutta eivät pidä Brucen nykyaikaisesta hiustyylistä. Letti olisi saanut kuulemma jäädä. He eivät myöskään pidä Blazesta kuin myöskään Di'Annosta.

Kaverit sen sijaan eivät oikein ole Maidenista kamalan kiinnostuneita, mutteivät kylläkään vihaa sitä. Pikemminkin heitä ärsyttää pikemminkin se, että heidän mielestään minä en nykyään puhukkaan muusta kuin Maidenista :)

Semmosta....
Kivaa tarinaa... kiitos.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin kuinka vanha sinun isäsi on? Itsekin kun tuli 34v ohitettua ja omat pojat 8 ja 10 diggaa myös maidenia :D

Hienoa, että putoo Maiden teilläkin jo kahdessa polvessa... UP THE IRONS!
Polunimuri
Hang-Around
Hang-Around

Post by Polunimuri »

Peke wrote: Kivaa tarinaa... kiitos.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin kuinka vanha sinun isäsi on? Itsekin kun tuli 34v ohitettua ja omat pojat 8 ja 10 diggaa myös maidenia :D

Hienoa, että putoo Maiden teilläkin jo kahdessa polvessa... UP THE IRONS!
No tällähetkellä hän on 39-vuotias eli vähän sinua vanhempi. Itse olen nyt 14.
Iron What? Iron Fucking Maiden! That's What!
Bogardus
Bändäri
Bändäri

Post by Bogardus »

Pieni offtopic, mutta tulipa mieleen että on se jännä juttu miten nykyaikana teinit tajuaa keskimäärin musiikista vielä vähemmän kun ennen vanhaan. Kun "waretus" yms. on helppoa ja yleistä ja sieltähän voi tulla mitä paskaa vaan, on sellainen "bändeistä tietäminen" ihan kelvottoman huonolla tasolla. Ikävää.

Tuosta Bodom/Trooper hommasta tää mieleen tuli. Luulis niitä lapsia edes nolottavan kun eivät sitä tiedä että suosikkibändinsä paras biisi ei ole edes niiden oma biisi. Ja sitä että suosikkibändi ei ole edes coverina sitä tehnyt :lol:
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Bogardus wrote:Pieni offtopic, mutta tulipa mieleen että on se jännä juttu miten nykyaikana teinit tajuaa keskimäärin musiikista vielä vähemmän kun ennen vanhaan. Kun "waretus" yms. on helppoa ja yleistä ja sieltähän voi tulla mitä paskaa vaan, on sellainen "bändeistä tietäminen" ihan kelvottoman huonolla tasolla. Ikävää.

Tuosta Bodom/Trooper hommasta tää mieleen tuli. Luulis niitä lapsia edes nolottavan kun eivät sitä tiedä että suosikkibändinsä paras biisi ei ole edes niiden oma biisi. Ja sitä että suosikkibändi ei ole edes coverina sitä tehnyt :lol:
Toisaalta luulisi netin yleistyminen lisäävän musatietoa, kun bändi-tietoa on saatavilla ihan perkeleesti jos vaan viitsii hakea. Siis verraten kasari suosikki- ja soundilehtien pläräilyyn
Bogardus
Bändäri
Bändäri

Post by Bogardus »

Peke wrote:
Bogardus wrote:Pieni offtopic, mutta tulipa mieleen että on se jännä juttu miten nykyaikana teinit tajuaa keskimäärin musiikista vielä vähemmän kun ennen vanhaan. Kun "waretus" yms. on helppoa ja yleistä ja sieltähän voi tulla mitä paskaa vaan, on sellainen "bändeistä tietäminen" ihan kelvottoman huonolla tasolla. Ikävää.

Toisaalta luulisi netin yleistyminen lisäävän musatietoa, kun bändi-tietoa on saatavilla ihan perkeleesti jos vaan viitsii hakea. Siis verraten kasari suosikki- ja soundilehtien pläräilyyn
Niin luulisi ja niinhän se onkin, mutta ei nykynuorisoa (en yleistä kaikkia vaan suurimman osan :lol: ) näytä kiinnostavan se mitä ne kuuntelee. Ei vaivauduta ottamaan selvää.
metal.
Vempare
Vempare

Post by metal. »

Kaveri aina puhuu kaikkea tän tapasta kun:
"Papparokkia"
"Fossiilit luulee rokkaavansa"
"Kuunteletko sä ihan oikeesti sitä ikäloppua poikien musaa?"
"Äijäenergiaa"

Ja miksihän hän pitää Maidenia poikien musana?
Koska suunnilleen kaikki meidän luokan pojat kuuntelevat Maidenia.
Hauskaa kiusata kavereita aina meillä, esim. yks tyyppi (kuuntelee rokkia, mutta on saanut kuulla Maidenista ihan liikaa eräältä henkilöltä *viheltelee*) haluaa aina, että mä soitan kitaraa, sitten mä sanon sille, että "mä olen sitten varoittanut tästä biisistä" ja se tietää jo, että Maidenia tulee :D
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Jossain muulla keskustelupalstoilla, joissa on eroteltu HipHop ja Iron Maiden, niin joku tuli aukomaan päätään IM-keskuteluun ja sanoi IMää "kikkeliheviksi" tarkoittaen sillä sitä että heillä on/oli tiukat nahkahousut.

14.11.2006 tuli paluumatkalla bussissa joku tyyppi valittelemaan etteivät soittaneet "Truuperia".

Koulussa joku HipHop tyyppi, jolla oli PINKKI kattila päässä, tuli siihen viereen ihmettelee että mitä minä siinä kuuntelen. Iron Maidenia, minä sanoin ja siinä se tyyppi nauro ja sanoi että kannattais kuunnella kunnon musaa.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Locked