Tainnu häneltä jäädä kahvit väliinEsko666 wrote:Selvä.... On jollain ollu hiukkasen tylsää.

Moderator: The Killer Krew
Pentelesh wrote:Tälläistä löytyi toisaalta; En kyllä tiedä kuinka vanha uutinen on kyseessä, mutta sou not "kuhan hyppy kulkee" ((c)mäki masa)
Jos tämä oli tämän tarinan ensi esitys, niin veikkaan että viikon sisään perustetaan kolme uutta topikkia tästä aiheestaCode: Select all
Rock star, pilot and expert swordsman — now IRON MAIDEN singer Bruce Dickinson has even becomes a movie producer. This week, Swedish newspaper Expressen reported that Dickinson is working on a film about the satanist Aleister Crowley. "They are hoping for the Cannes festival," a source told Expressen. Crowley has been Bruce Dickinson's idol for many years. The IRON MAIDEN song "Revelations" is said to refer to Crowley's classic claim that he was the "anti-christ 666" reincarnated. In other words, the Devil himself. Bruce Dickinson is now involved in the pre-production of a movie inspired by Crowley, who lived between 1875 and 1947. "The project has been going on for a while, and is still at an early pre-production stage," said Dave Pattenden from IRON MAIDEN's management. "At the moment, Bruce cannot comment on the movie." The financing is ready and the movie is reportedly about a professor in an English university, who, after a failed experiment, becomes obsessed with Crowley's soul. Crowley himself was very much into red-haired women, and the professor becomes enchanted by a very beautiful, red-haired student. "Bruce talked to me about this during the whole dinner," said Expressen's source. "He is producing and is probably participating creatively as well. I even think Bruce will be doing the soundtrack for the movie. I know nothing about dates yet, but I think it will be released near the Cannes festival. That's what Bruce is hoping for."
Onpas hienoja !Olli the Wicker man wrote:Päätin ryhtyä tossa aamutuimaan pienimuotoiseen "entrausprojektiin", jonka kohteena olivat tällä kertaa parit taulunkehykset. Hommaa olin jo jonkin aikaa mielessäni suunnitellut, joten ei muuta kuin hiekkapaperin, kehysmaalin ja pensselin voimin onnea koittamaan.
Tälläkin kertaa kävi kuitenkin niin, että alkuperäinen suunnitelma hävisi kuin tuhka tuuleen, ryhtyessäni turhia mukisematta hommaan. Tai toisaalta, mikään ei muuttunut, projekti vain hieman laajeni..![]()
Taulu
Taulu II
Aa, kiitosta vaan!Putee wrote:Onpas hienoja !Olli the Wicker man wrote:Päätin ryhtyä tossa aamutuimaan pienimuotoiseen "entrausprojektiin", jonka kohteena olivat tällä kertaa parit taulunkehykset. Hommaa olin jo jonkin aikaa mielessäni suunnitellut, joten ei muuta kuin hiekkapaperin, kehysmaalin ja pensselin voimin onnea koittamaan.
Tälläkin kertaa kävi kuitenkin niin, että alkuperäinen suunnitelma hävisi kuin tuhka tuuleen, ryhtyessäni turhia mukisematta hommaan. Tai toisaalta, mikään ei muuttunut, projekti vain hieman laajeni..![]()
Taulu
Taulu IIMuuten onko toi iso Crossed-Gun tarra tosta TROBB 10" Sinkusta ?
Tuli itsellekkin pieni tollainen taulu juttu mieleen, elikkä laitoin TNOTB Julisteen tollasiin kehyksiin kylläpä on hieno!Olli the Wicker man wrote:Aa, kiitosta vaan!Putee wrote:Onpas hienoja !Olli the Wicker man wrote:Päätin ryhtyä tossa aamutuimaan pienimuotoiseen "entrausprojektiin", jonka kohteena olivat tällä kertaa parit taulunkehykset. Hommaa olin jo jonkin aikaa mielessäni suunnitellut, joten ei muuta kuin hiekkapaperin, kehysmaalin ja pensselin voimin onnea koittamaan.
Taulu
Taulu IIMuuten onko toi iso Crossed-Gun tarra tosta TROBB 10" Sinkusta ?
![]()
Juu, eli Crossed Guns -sticker on "kymppituumaisesta" Breeg -sinkusta, juuri niin kuin mainitsitkin. Alla kököttävät levy ja tarra ovat taas A Matter Of Life And Death Japani -painoksen antimia!
Tuo kuulostaa mielenkiintoiselta. On se Bruce vaan aika monilahjakkuus, jos vielä elokuviakin lähtee tuottamaan. Jäädään odottelemaan asiasta lisää informaatiota.asa wrote:Pentelesh wrote:Tälläistä löytyi toisaalta; En kyllä tiedä kuinka vanha uutinen on kyseessä, mutta sou not "kuhan hyppy kulkee" ((c)mäki masa)
Jos tämä oli tämän tarinan ensi esitys, niin veikkaan että viikon sisään perustetaan kolme uutta topikkia tästä aiheestaCode: Select all
Rock star, pilot and expert swordsman — now IRON MAIDEN singer Bruce Dickinson has even becomes a movie producer. This week, Swedish newspaper Expressen reported that Dickinson is working on a film about the satanist Aleister Crowley. "They are hoping for the Cannes festival," a source told Expressen. Crowley has been Bruce Dickinson's idol for many years. The IRON MAIDEN song "Revelations" is said to refer to Crowley's classic claim that he was the "anti-christ 666" reincarnated. In other words, the Devil himself. Bruce Dickinson is now involved in the pre-production of a movie inspired by Crowley, who lived between 1875 and 1947. "The project has been going on for a while, and is still at an early pre-production stage," said Dave Pattenden from IRON MAIDEN's management. "At the moment, Bruce cannot comment on the movie." The financing is ready and the movie is reportedly about a professor in an English university, who, after a failed experiment, becomes obsessed with Crowley's soul. Crowley himself was very much into red-haired women, and the professor becomes enchanted by a very beautiful, red-haired student. "Bruce talked to me about this during the whole dinner," said Expressen's source. "He is producing and is probably participating creatively as well. I even think Bruce will be doing the soundtrack for the movie. I know nothing about dates yet, but I think it will be released near the Cannes festival. That's what Bruce is hoping for."
Tässä on se mun ei mikään erikoinen, mutta ainakin julisteitä pystyy vaihtaa helposti maun mukaanOlli the Wicker man wrote:Päätin ryhtyä tossa aamutuimaan pienimuotoiseen "entrausprojektiin", jonka kohteena olivat tällä kertaa parit taulunkehykset. Hommaa olin jo jonkin aikaa mielessäni suunnitellut, joten ei muuta kuin hiekkapaperin, kehysmaalin ja pensselin voimin onnea koittamaan.
Taulu
Taulu II
Eli nyt selvisi mitä siellä Japskissa on sisällä, kun itselläni on neitsyt paketti, kun en ole viitsinyt sitä avata. Kiitokset siitä tiedosta ja hienot ovat taulut. Noi on mun mielestäni hienoimpia kun itse duunaa ja käyttää omaa kekseliäisyyttään kun se on kuitenkin rajaton lahja jos sitä omistaaOlli the Wicker man wrote:
Aa, kiitosta vaan!![]()
Juu, eli Crossed Guns -sticker on "kymppituumaisesta" Breeg -sinkusta, juuri niin kuin mainitsitkin. Alla kököttävät levy ja tarra ovat taas A Matter Of Life And Death Japani -painoksen antimia!
Todella hienoja on kyllä molemmat!Putee wrote:Tässä on se mun ei mikään erikoinen, mutta ainakin julisteitä pystyy vaihtaa helposti maun mukaanOlli the Wicker man wrote:Päätin ryhtyä tossa aamutuimaan pienimuotoiseen "entrausprojektiin", jonka kohteena olivat tällä kertaa parit taulunkehykset. Hommaa olin jo jonkin aikaa mielessäni suunnitellut, joten ei muuta kuin hiekkapaperin, kehysmaalin ja pensselin voimin onnea koittamaan.
Taulu
Taulu IIhttp://i116.photobucket.com/albums/o14/ ... GP0879.jpg
"Ei mikään erikoinen", hah toihan on komee, sano minun sanoneen!Putee wrote:Tässä on se mun ei mikään erikoinen, mutta ainakin julisteitä pystyy vaihtaa helposti maun mukaan![]()
http://i116.photobucket.com/albums/o14/ ... GP0879.jpg
Aikanaan, kun ensimmäinen Japski -painos löysi tiensä hyllyyni, päätin, että koskemattomana - muoveissa - pysyvät ehdottomasti, onhan esimerkiksi OBI hieman "orpona" irrallaan. No, niin kuin näit, tässä sitä ollaan, auki on revitty ja niin päin pois..Make#34 wrote: Eli nyt selvisi mitä siellä Japskissa on sisällä, kun itselläni on neitsyt paketti, kun en ole viitsinyt sitä avata. Kiitokset siitä tiedosta ja hienot ovat taulut. Noi on mun mielestäni hienoimpia kun itse duunaa ja käyttää omaa kekseliäisyyttään kun se on kuitenkin rajaton lahja jos sitä omistaa![]()
Aika raju kuva, ja noissa ihan oikeasti on kyllä samaa näköä, ja eiköhän tuo pidä paikkaansa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.Brain Damage wrote:Löytyipäs aika mielenkiintoinen kuva, joka on toiminut Derek Riggsin inspiraationa Eddieta luodessa:
The Birth Of Eddie
Wrathchild69@maidennorway.com wrote:Yes, I recently decided to do a search for the infamous photo that Derek Riggs used as inspiration & this was the photo I found & posted on Maidenfans.com & the official Iron Maiden Online forum a few days ago (news really travels fast as this story seems to be popping up everywhere now).
I contacted Derek with my find & he confirmed he believed it to be the one & the same head, except the photo he actually used was more a front on shot.
The charred head belonged to a WW2 Japanese soldier & was placed as a war trophy on a knocked-out tank by U.S. troops on Guadalcanal.
The photo was taken by Ralph Morse & this exact photo appeared in Life Magazine Feb. 1 issue 1943
Itse en ainakaan saa kehystämisestä helppoa, oli kyseessä sitten mitä materiaalia hyvänsä oleva kohde, mutta kun antaa itselleen aikaa, niin eiköhän homma kuin homma luonnistu.Theoden wrote:^
Hmm toi kehystäminen on kyllä loistava idea. Luuletteko, että kangas lippujen kehystäminen ois helppo rojekti? Tai no ainakin kartongista tehdyn luulis olevan helpompi.