Manowar
Moderator: The Killer Krew
-
- Manowarrior
MANOWAR!
Perkele, laitoin Blood in Brazilin pyörimään tässä yömyöhään ja ei saamari mitkä fiilikset nousee jo tästä, täydellinen keikka. 30 000 brassia karjuu kurkku suorana Eric Adamsin mukana ja täysin menossa mukana, mitä voi toivoa muka enempää live-DVD:ltä? Noh, sitä uuden katsomista odotellessa.
FOR THE BLACK WIND, FIRE AND STEEL!
Perkele, laitoin Blood in Brazilin pyörimään tässä yömyöhään ja ei saamari mitkä fiilikset nousee jo tästä, täydellinen keikka. 30 000 brassia karjuu kurkku suorana Eric Adamsin mukana ja täysin menossa mukana, mitä voi toivoa muka enempää live-DVD:ltä? Noh, sitä uuden katsomista odotellessa.
FOR THE BLACK WIND, FIRE AND STEEL!
-
- Manowarrior
Jos rehellisesti sanotaan niin voisi toivoa että lavalla olisi parempi bändiVoimanorja wrote:MANOWAR!
Perkele, laitoin Blood in Brazilin pyörimään tässä yömyöhään ja ei saamari mitkä fiilikset nousee jo tästä, täydellinen keikka. 30 000 brassia karjuu kurkku suorana Eric Adamsin mukana ja täysin menossa mukana, mitä voi toivoa muka enempää live-DVD:ltä?

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
VOI PERKELE !!!! KAJAHTAA KUIN YDINPOMMI !!!!
Uusin dvd nyt tai heti tänne ! Promo videota katsoin tuolta The Sons of Odinin mukana tulleelta dvd:ltä. Meno oli aivan helvetillisen mahtavaa ! Manowar aivan liekeissä ja lisävahvuutena oli vielä entisiä mestareitakin lavalla . Jos tämä promo sai minut aivan liekkeihin , niin mitäköhän voi odottaa Earthshake dvd:ltä.... Totaali räjähdystä ! Crown and the Ring raikaa yleisön laulaessa kyynel silmässä. Siis ihan käsittämätöntä omistautumista. Totta kai suosikki bändille täytyy osata herkistyä , mikäli homman nimi on HEAVY METAL
CD puolella uudet biisit vaikuttivat hyvin mielenkiintoisilta. Kuin salama kirkkaalta taivaalta , Manowar onnistuu aina räjäyttämään pankin. Näin se vaan on.. ja tulee aina olemaan
Asiasta toiseen , itselläni on Battle Hymns albumista rock series version lisäksi cd muodossa tälläinen EMI ELECTROLA 1982 versio. Olen kuullut , että olisi jotenkin arvokas ? Onkohan asia näin ?
Np. BATTLE HYMNS , KILL KILL !
Uusin dvd nyt tai heti tänne ! Promo videota katsoin tuolta The Sons of Odinin mukana tulleelta dvd:ltä. Meno oli aivan helvetillisen mahtavaa ! Manowar aivan liekeissä ja lisävahvuutena oli vielä entisiä mestareitakin lavalla . Jos tämä promo sai minut aivan liekkeihin , niin mitäköhän voi odottaa Earthshake dvd:ltä.... Totaali räjähdystä ! Crown and the Ring raikaa yleisön laulaessa kyynel silmässä. Siis ihan käsittämätöntä omistautumista. Totta kai suosikki bändille täytyy osata herkistyä , mikäli homman nimi on HEAVY METAL

Asiasta toiseen , itselläni on Battle Hymns albumista rock series version lisäksi cd muodossa tälläinen EMI ELECTROLA 1982 versio. Olen kuullut , että olisi jotenkin arvokas ? Onkohan asia näin ?
Np. BATTLE HYMNS , KILL KILL !
Tuskinpa on mitenkään ihmeen arvokas, en ole ainakaan ikinä kuullutkaan sen suuntaista. Tai sopiihan se mulle vaikka olisikin, sillä moinen löytyy (luonnollisesti) hyllystä.Aces High wrote:
Kohta on joulu, joka tarkoittaa sitä, että on rahaa ja raha taas tarkoittaa sitä, että voin hieman kasvataa Manowar kokoelmaani (peräti yhden levyn omistan
Sign Of The Hammerin nääs) Ainakin The Sons of Odin, Kings of Metal ja The Triumph of Steel ovat hankinta-listan kärkipäässä.
NP: The Oath
Lord Of The Sky, Mercury The Guide
Lord Of The Underworld, I Swear The Sacred Rite
I Will Crucify, Slay Them With Their Tribe
Hear My War Cry!

NP: The Oath
Lord Of The Sky, Mercury The Guide
Lord Of The Underworld, I Swear The Sacred Rite
I Will Crucify, Slay Them With Their Tribe
Hear My War Cry!
Don't forget, kids... The bigger your post count, the bigger your penis is.
Siinä tapauksessa kannattaa ehkä ainakin uuden EP:n hankintaa lykätä. Sillä viidellätoista eurolla saa jostain divarista hyvällä tuurilla kolme Manowarin vanhaa levyä. Ja lähes samalla hinnalla saa samat biisit parin kuukauden päästä täyspitkälläkin. Kings Of Metal, Into Glory Ride ja Hail To England siinä ne kolme tärkeintä. Taidat olla vähän nuoremman puoleinen, koska vanhemmilla yleensä joulun tulo tarkoittaa rahan vähenemistä.herrasöör wrote:Kohta on joulu, joka tarkoittaa sitä, että on rahaa ja raha taas tarkoittaa sitä, että voin hieman kasvataa Manowar kokoelmaani (peräti yhden levyn omistanSign Of The Hammerin nääs) Ainakin The Sons of Odin, Kings of Metal ja The Triumph of Steel ovat hankinta-listan kärkipäässä.
Itsekin olen miettinyt samaa, että onko arvokas(harvinainen ainakin)? Mutta jos se kerran ei ole niin kerro, asa, missä on viimeksi vastaan tullut? Meinaan itse en ole missään nähnyt. Mutta jos joku tietää mistä saisi niin kertokaa minullekin..asa wrote:Tuskinpa on mitenkään ihmeen arvokas, en ole ainakaan ikinä kuullutkaan sen suuntaista. Tai sopiihan se mulle vaikka olisikin, sillä moinen löytyy (luonnollisesti) hyllystä.Aces High wrote:
No TÄMÄN perusteella levy ei ole kovinkaan hinnakas. Tietty eri asia on mihin hinta tuosta nousee, mutten usko että kovinkaan korkealle.Bathory wrote:
Itsekin olen miettinyt samaa, että onko arvokas(harvinainen ainakin)? Mutta jos se kerran ei ole niin kerro, asa, missä on viimeksi vastaan tullut? Meinaan itse en ole missään nähnyt. Mutta jos joku tietää mistä saisi niin kertokaa minullekin..
Toki tuo ensipainos on harvinainen, mutta se ei aina ole synonyymi arvokkaalle. Ensin täytyy olla aina kysyntää, jotta hinnat nousee, ja Manowar ei valitettavasti ole koskaan ollut kovin kysytty kuin pienessä piirissä.
Lyön pääni pantiksi että useasta divarista tuon levyn saa reilulla kymmenellä eurolla.
-
- Manowarrior
Ei perskele. Nyt on Manowaria kuunneltu monta päivää putkeen ja bändi on noussut ehdottomalle top-2 sijalleni.
On luukutettu klassikoita volumet kaakossa, kuunneltu levykokonaisuuksia ja soitettu avatumattomia biisejä, kaikki toimii!
Muutama levy vielä uupuu, kuten debyytti. Hankinnassa on kaikki mitä vaan löytyy, mutta ajallaan, hiljaa se hyvä tulee Laughing
Fighting the World on yksi kovimmista levyistä ja nimikkobiisi varsinkin.
NP: SIGN OF THE HAMMER
ALL HAIL TO HAIL KINGS!!!
On luukutettu klassikoita volumet kaakossa, kuunneltu levykokonaisuuksia ja soitettu avatumattomia biisejä, kaikki toimii!
Muutama levy vielä uupuu, kuten debyytti. Hankinnassa on kaikki mitä vaan löytyy, mutta ajallaan, hiljaa se hyvä tulee Laughing
Fighting the World on yksi kovimmista levyistä ja nimikkobiisi varsinkin.
NP: SIGN OF THE HAMMER
ALL HAIL TO HAIL KINGS!!!
-
- Kärpästen Herra
Onhan nuo kaikki Manot kuunneltu, mutta ei se kokonaisuudessaan ihan häikäise. Parhaat biisit rullaa ihan kybällä ja onneksi niitä on paljon.
Niillä yhtye statuksensa ansaitsee. Live bändinä DVD-keikkojen perusteella aivan helevetin kova!
Minusta studio-levyillä vaan on liikaa keskinkertaista matskua, että minkään levyn kohdalle ei voi puhua kokonaisuudessaa tajunnan räjäyttävästä kamasta.... Ihan mun kaksytä senttiä vaan
Uskollinen fanijoukko tietyst tuo hurmaa ja tunnetta bändin ympärille. Tämä myös aiheuttaa kiinnostusta ja nimi pysyy ihmisten mielessä.
Bändissä on myos vaikuttavia ja uskottavia persoonia:
Joey DeMaio Mano-uskonnollisessa hurmoksessaan varmaan kaataa kroppia keikoilla kuin Niilo "Nipa" Yli-Vainio pohojalaisia potenssiin kolme.
Eric Adams laulaisi ite Joukahaisen ja Väinämöisen suohon.. todella raaka ja luja vocalisti
Noilla eväillä kyllä ymmärrettävästi saadaan aikaan hyvää settiä.
Meiksi saa parhaat kiksit tuolta best off-osiosta... oujee
Niillä yhtye statuksensa ansaitsee. Live bändinä DVD-keikkojen perusteella aivan helevetin kova!
Minusta studio-levyillä vaan on liikaa keskinkertaista matskua, että minkään levyn kohdalle ei voi puhua kokonaisuudessaa tajunnan räjäyttävästä kamasta.... Ihan mun kaksytä senttiä vaan

Uskollinen fanijoukko tietyst tuo hurmaa ja tunnetta bändin ympärille. Tämä myös aiheuttaa kiinnostusta ja nimi pysyy ihmisten mielessä.
Bändissä on myos vaikuttavia ja uskottavia persoonia:
Joey DeMaio Mano-uskonnollisessa hurmoksessaan varmaan kaataa kroppia keikoilla kuin Niilo "Nipa" Yli-Vainio pohojalaisia potenssiin kolme.
Eric Adams laulaisi ite Joukahaisen ja Väinämöisen suohon.. todella raaka ja luja vocalisti
Noilla eväillä kyllä ymmärrettävästi saadaan aikaan hyvää settiä.
Meiksi saa parhaat kiksit tuolta best off-osiosta... oujee

Into Iron Maiden Since 1983
Pätkiikö kellään muulla kuva ja ääni tuossa uusimmassa DVD:ssä? Pitänee testata vielä jossain muussa laitteessa. Jos tekee samaa, niin lähtee DVD vaihtoon.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Uusinta dvd:tä tullut koko viime yö katsottua... huh huh
.
Dvd on metallista parhautta joka saa aikaan monenlaisia fiiliksiä. Raudankovaa moshailua varustettuna ilmassa jyskyttävillä nyrkeillä sekä kyyneliin asti tuntuvaa liikuttumista.
Saisi porukka poiketa Suomessa heittämässä perkeleellisen keikan jonne itse pääseminen olisi etusijalla. Silloin unelma olisi käymässä toteen. Ei helkutti sentään ,The Crown and the Ring hoilaamista pitäen ranteesta kiinni Manowar tyyliin
Np. Dark Avenger

Dvd on metallista parhautta joka saa aikaan monenlaisia fiiliksiä. Raudankovaa moshailua varustettuna ilmassa jyskyttävillä nyrkeillä sekä kyyneliin asti tuntuvaa liikuttumista.
Saisi porukka poiketa Suomessa heittämässä perkeleellisen keikan jonne itse pääseminen olisi etusijalla. Silloin unelma olisi käymässä toteen. Ei helkutti sentään ,The Crown and the Ring hoilaamista pitäen ranteesta kiinni Manowar tyyliin

Np. Dark Avenger
Ja epäileville Aatuille tiedoksi että uusi DVD sai 5 tähteä uudessa Infernossa, joten ainoastaan minä en ole sitä mieltä että uusi DVD on aivan Saatanan kova! Sanoi arvostelija jopa että AC/DC:n Live at Doningtonin ja Iron Maidenin Live after Deathin ohella maailman parhaita livekeikkoja. Olen aivan samaa mieltä. Paitsi tietty AC/DC:stä.
^Ei oo lehteä tässä nyt vieressä, mutta kyseisen lehden haastattelussahan hieman vihjailtiin ensi vuoden kiertuetta ja myös Suomeen rantautumista. Missäs manot viimeksi soittivat? Jäähallilla? Viimeksi olin manoja katsomassa Turussa vuonna -99.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
^^Minä olen samaa mieltä kyllä Live At Doningtonistakin. Vaikka AC/DC'n livenauhoituksista puhuttaessa, taitaa tuo Stiff Upper Lip Live olla vielä kovempi. Ja Maidenin puolelta oma suosikki taitaa olla Maiden England. Mutta arvostelija kyllä varsin oikeilla jäljillä.
Kyllähän tuo Manowarin uusi DVD on aivan järjettömän kova. Heti ilmestymispäivänä totta kai sen ostin ja ihan sanattomaksi kyllä veti. Minä kun pidin Blood In Brazilia kovana...
Kyllähän tuo Manowarin uusi DVD on aivan järjettömän kova. Heti ilmestymispäivänä totta kai sen ostin ja ihan sanattomaksi kyllä veti. Minä kun pidin Blood In Brazilia kovana...
-
- Peräruiske
Ei varmaan viimeisin mutta joskus 2000 kävivät Oulussa ainakin. En muista tarkkaan.urho47 wrote:^Ei oo lehteä tässä nyt vieressä, mutta kyseisen lehden haastattelussahan hieman vihjailtiin ensi vuoden kiertuetta ja myös Suomeen rantautumista. Missäs manot viimeksi soittivat? Jäähallilla? Viimeksi olin manoja katsomassa Turussa vuonna -99.
Edit: jaa se olikin 99'. Silloin ovat soittaneet ainakin Oulun ja Helsingin jäähalleissa ja Turun ELYSÉE areenalla.
Edit: Lisäettimisellä löysin, että 2002 marraskuussa olisivat Suomessa käyneet ja sillon Helsingin jäähallissa keikkansa vetäneet.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
-
- Hang-Around
-
- Lentäjä-Ässä
Uusi DVD saapui postilaatikkoon viime viikolla, ja onhan sitä melko ahkerasti tullut katseltua. Odotukset olivat tietenkin aika korkealla, mutta kyllähän Manowar osaa aina ylittää isoimmatkin odotukset. Aivan uskomattoman hyvä keikka, ei hirveästi löydy valittamista.
Soundit ovat kohdallaan ja kuvanlaatu hyvä, kameroitakin on "ihan tarpeeksi". Kylläpäs on hienoa nähdä entisten jäsenten soittoa, Dark Avenger Battle Hymns -kokoonpanolla on ehdottomasti keikan kohokohta. David Shankle soitti Triumphilla hyviä sooloja, mutta DVD:llä Shanklen soolot ovat pelkkää hirveän kuuloista räpellystä ja skaalojen sahaamista, mitä ihmettä??
Settilista on hyvä (Wagner-coverikin on ihan mielenkiintoinen), mutta olisi ollut kiva nähdä enemmän noita pidempiä biisejä, vaikka Guyana tai Bridge of Death. Eric Adamsin laulusta olen viimeaikoina ollut hieman huolissani, ainakin Hell on earth 4:n livevedoilla laulu ei ole mitään kovin hyvää, mutta onneksi tämä DVD todistaa, että kyllähän siltä Ericiltä laulu sujuu mainiosti nykyäänkin.
Bonuksia en ole vielä katsellut, ainoastaan päädisciltä nuo "historialliset hetket". Mutta ihan vain tuon keikan takia on pakko todeta, että Fire and Blood saa väistyä, Earthshaker-DVD on nimittäin nyt paras musiikki-DVD, jonka olen nähnyt.
+ Settilista
+ Laadukas DVD kaikinpuolin, esim. kameroiden määrä jne
+ Entiset jäsenet
+ DARK... AVENGER!
- Kelpaahan tämä settilista näinkin, mutta olisi ollut kiva nähdä enemmän noita pidempiä biisejä
- Kaverit olivat tuolla, itsekin menin melkein mutta rahatilanteen takia jäi sitten koko tapahtuma väliiin, ja kylläpäs nyt harmittaa... Nojooh, ei se siis mikään varsinainen miinus ole
Soundit ovat kohdallaan ja kuvanlaatu hyvä, kameroitakin on "ihan tarpeeksi". Kylläpäs on hienoa nähdä entisten jäsenten soittoa, Dark Avenger Battle Hymns -kokoonpanolla on ehdottomasti keikan kohokohta. David Shankle soitti Triumphilla hyviä sooloja, mutta DVD:llä Shanklen soolot ovat pelkkää hirveän kuuloista räpellystä ja skaalojen sahaamista, mitä ihmettä??

Settilista on hyvä (Wagner-coverikin on ihan mielenkiintoinen), mutta olisi ollut kiva nähdä enemmän noita pidempiä biisejä, vaikka Guyana tai Bridge of Death. Eric Adamsin laulusta olen viimeaikoina ollut hieman huolissani, ainakin Hell on earth 4:n livevedoilla laulu ei ole mitään kovin hyvää, mutta onneksi tämä DVD todistaa, että kyllähän siltä Ericiltä laulu sujuu mainiosti nykyäänkin.
Bonuksia en ole vielä katsellut, ainoastaan päädisciltä nuo "historialliset hetket". Mutta ihan vain tuon keikan takia on pakko todeta, että Fire and Blood saa väistyä, Earthshaker-DVD on nimittäin nyt paras musiikki-DVD, jonka olen nähnyt.
+ Settilista
+ Laadukas DVD kaikinpuolin, esim. kameroiden määrä jne
+ Entiset jäsenet
+ DARK... AVENGER!
- Kelpaahan tämä settilista näinkin, mutta olisi ollut kiva nähdä enemmän noita pidempiä biisejä
- Kaverit olivat tuolla, itsekin menin melkein mutta rahatilanteen takia jäi sitten koko tapahtuma väliiin, ja kylläpäs nyt harmittaa... Nojooh, ei se siis mikään varsinainen miinus ole