Paras Maiden Kitaristi?
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
-
- Kisälli
-
- Vempare
Kikat ei kyllä ainakaan omalta osaltani vaikuta millään lailla. Missä on Adrian? Hänkö ei ole ollenkaan "mahtava?" On kuitenkin Janickia aika paljon parempi (mielestäni)iiron maiden wrote:Olipa hieno nähdä että Murray oli äänestyksessä ensimmäisenäOnhan se Janickin mahtava kitarakikkojensa kanssa mutta Dave vie voiton. Onhan ollu bändissä lähes alusta asti..
-
- Kisälli
Siis enhän mä Adriania mitenkää vähättele mut muhun se puree vähiten kolmikosta...Bogardus wrote:Kikat ei kyllä ainakaan omalta osaltani vaikuta millään lailla. Missä on Adrian? Hänkö ei ole ollenkaan "mahtava?" On kuitenkin Janickia aika paljon parempi (mielestäni)iiron maiden wrote:Olipa hieno nähdä että Murray oli äänestyksessä ensimmäisenäOnhan se Janickin mahtava kitarakikkojensa kanssa mutta Dave vie voiton. Onhan ollu bändissä lähes alusta asti..
Ja eihän ne kikat sitä soittotaitoo paranna mut ne on aina osa keikkaa.
Oletko todella sitä mieltä että Janick on parempi taidoiltaan kuin Adrian?iiron maiden wrote:Siis enhän mä Adriania mitenkää vähättele mut muhun se puree vähiten kolmikosta...Bogardus wrote:Kikat ei kyllä ainakaan omalta osaltani vaikuta millään lailla. Missä on Adrian? Hänkö ei ole ollenkaan "mahtava?" On kuitenkin Janickia aika paljon parempi (mielestäni)iiron maiden wrote:Olipa hieno nähdä että Murray oli äänestyksessä ensimmäisenäOnhan se Janickin mahtava kitarakikkojensa kanssa mutta Dave vie voiton. Onhan ollu bändissä lähes alusta asti..

-
- Sateentekijä
Adrianin soittotaitoa ja teknisyyttä tuskin kukaan lähtee haukkumaan, sillä mies on sillä saralla kuitenkin sen verran hyvä. Mutta itsekin lasken Janickin ja Daven Adrianin edelle, jos ajatellaan että kuka heistä tyyleiltään niin studiossa kuin livenä kiinnostaa eniten. Minä kun satun olemaan sitä osaa tämän boardin käyttäjistä joiden mielestä heavy metal-keikka on ennen kaikkea SHOW! Vitut sinne lähdetä kuuntelemaan täydellisesti vedettyjä riffejä tahi sooloja, jos meno sen takia kärsii. Mutta Adrian on toisaalta hyvänä vastapainona juuri Jannelle, sillä näiden kikkojen aikana yleensä Janickin kitaran on volumet nollilla, mutta biisi säilyy kuitenkin suht saman kuuloisena. Tässä on myös yksi etu kolmesta kitarasta. Keikoilla Adrian on todellakin tylsin seurattava, sillä hän ei kovin hirveästi liiku lavalla. Davekaan ei liiku läheskään niin paljoa kuin Janick, mutta kuitenkin jonkun verran. Minä muodostan mielikuvani siis myös visuaalisista puolista, enkä pelkästään siitä mitä kuulen.Bogardus wrote:Oletko todella sitä mieltä että Janick on parempi taidoiltaan kuin Adrian?
Täydelliset komppini! Veit todella sanat suustani!darealjyra wrote:Adrianin soittotaitoa ja teknisyyttä tuskin kukaan lähtee haukkumaan, sillä mies on sillä saralla kuitenkin sen verran hyvä. Mutta itsekin lasken Janickin ja Daven Adrianin edelle, jos ajatellaan että kuka heistä tyyleiltään niin studiossa kuin livenä kiinnostaa eniten. Minä kun satun olemaan sitä osaa tämän boardin käyttäjistä joiden mielestä heavy metal-keikka on ennen kaikkea SHOW! Vitut sinne lähdetä kuuntelemaan täydellisesti vedettyjä riffejä tahi sooloja, jos meno sen takia kärsii. Mutta Adrian on toisaalta hyvänä vastapainona juuri Jannelle, sillä näiden kikkojen aikana yleensä Janickin kitaran on volumet nollilla, mutta biisi säilyy kuitenkin suht saman kuuloisena. Tässä on myös yksi etu kolmesta kitarasta. Keikoilla Adrian on todellakin tylsin seurattava, sillä hän ei kovin hirveästi liiku lavalla. Davekaan ei liiku läheskään niin paljoa kuin Janick, mutta kuitenkin jonkun verran. Minä muodostan mielikuvani siis myös visuaalisista puolista, enkä pelkästään siitä mitä kuulen.Bogardus wrote:Oletko todella sitä mieltä että Janick on parempi taidoiltaan kuin Adrian?
You're shit and you know you are
-
- Kisälli
En mä soittotaidoista oo mitää puhunuBogardus wrote:Oletko todella sitä mieltä että Janick on parempi taidoiltaan kuin Adrian?iiron maiden wrote:Siis enhän mä Adriania mitenkää vähättele mut muhun se puree vähiten kolmikosta...Bogardus wrote:Kikat ei kyllä ainakaan omalta osaltani vaikuta millään lailla. Missä on Adrian? Hänkö ei ole ollenkaan "mahtava?" On kuitenkin Janickia aika paljon parempi (mielestäni)iiron maiden wrote:Olipa hieno nähdä että Murray oli äänestyksessä ensimmäisenäOnhan se Janickin mahtava kitarakikkojensa kanssa mutta Dave vie voiton. Onhan ollu bändissä lähes alusta asti..
Ääni menee Adrianille. On kyllä se verran kova soittamaan skittaa että.. Soolot niin hallittuja ja muutenkin erittäin hyviä, toisin kuin Janickilla (en mene jätkää haukkumaan, lahjakas kirjoittaja ja hyvä soittamaan. Ei kai se muuten bändissä pyörisi, vaikka vähän kaveripohjalla saattaa pysyä (?)). Niin ja vielä biisit. Kyllä löytyy hyviä, kuten 2 Minutes To Midnight, Wasted Years, Flight Of Icarus jne..
-
- Wimp
Näinhän se on, mitään ei ole enää sanottavissa.*pam* case closed, hyvää yötä...Iron Constable wrote:One for All, All for One, One is Three, Three is One.
Kolmikko, joka erilaisuudessaan muodostaa täydellisen yksikön, universaalin rytmiryhmän ylimaalliseen tajunnan laajentamiseen.
Vastaan siis, KAIKKI.
-
- Peräruiske
Minun on sanottava, että se on Smitty. Tämä herra nimittäin vaikutti suuresti siihen, että aloin ylipäätään kuuntelemaan metallia, fanaattisesti ihailemaan Maidenia ja soittamaan kitaraa. Ostin lähes tasan kaksi vuotta sitten (tammikuu 2005) Visions of the beastin, ja Run to the hills videolla H näytti niin perkeleen coolilta että huh huh. Joten, innostuin soittamaan kitaraa. Adrian on se suurin idoli Maidenissa. Olen huomannut, että lähes kaikki Adrianin soolot ovat lempisoolojani Maidenillä. The Number of the Beastin soolo on paras kitarasoolo, jonka olen koskaan kuullut. Myöskin hänen musiikkinsa ASAP:issa ja Brucen soololevyillä ovat loistavia.
Eli siis H.
Eli siis H.
Yhdyn edelliseen!Eternium wrote:Minun on sanottava, että se on Smitty. Tämä herra nimittäin vaikutti suuresti siihen, että aloin ylipäätään kuuntelemaan metallia, fanaattisesti ihailemaan Maidenia ja soittamaan kitaraa. Ostin lähes tasan kaksi vuotta sitten (tammikuu 2005) Visions of the beastin, ja Run to the hills videolla H näytti niin perkeleen coolilta että huh huh. Joten, innostuin soittamaan kitaraa. Adrian on se suurin idoli Maidenissa. Olen huomannut, että lähes kaikki Adrianin soolot ovat lempisoolojani Maidenillä. The Number of the Beastin soolo on paras kitarasoolo, jonka olen koskaan kuullut. Myöskin hänen musiikkinsa ASAP:issa ja Brucen soololevyillä ovat loistavia.
Eli siis H.

7.7.2005
12.11.2006
12.11.2006
-
- Peräruiske
Komppaan ja pimppaanWM wrote:Yhdyn edelliseen!Eternium wrote:Minun on sanottava, että se on Smitty. Tämä herra nimittäin vaikutti suuresti siihen, että aloin ylipäätään kuuntelemaan metallia, fanaattisesti ihailemaan Maidenia ja soittamaan kitaraa. Ostin lähes tasan kaksi vuotta sitten (tammikuu 2005) Visions of the beastin, ja Run to the hills videolla H näytti niin perkeleen coolilta että huh huh. Joten, innostuin soittamaan kitaraa. Adrian on se suurin idoli Maidenissa. Olen huomannut, että lähes kaikki Adrianin soolot ovat lempisoolojani Maidenillä. The Number of the Beastin soolo on paras kitarasoolo, jonka olen koskaan kuullut. Myöskin hänen musiikkinsa ASAP:issa ja Brucen soololevyillä ovat loistavia.
Eli siis H.Smithin soolot ovat jotain niin ihmeellistä

''Ei koskaan kannata puhua paskaa, sillä joskus saattaa joutua syömään sanansa''
-
- Wimp
-
- Lentäjä-Ässä
Adrian ja Dave molemmat,en osannut päättää koska he ovat kumpainenkin soitollisesti niin hyviä. Adrian on mielestäni hieman edellä lavaesiintymisessä mutta Dave taas on niin taitava soittaja,että se paikkaa esiintymispuolen.Janick on selkeästi paras esiintymispuolella mutta on taas valitettavasti soittotaidoissa kahta edellä mainittua herraa jäljessä.