Rautaneito.com konserttimatka - Milan or Bust!!!

Maiden-tribuuttibändien keikkailmoitukset, fanien tapaamiset, kimppakyydit ja muut kokoontumiset.

Moderator: The Killer Krew

To Tame A Land?

Tshekki - Praha
13
11%
Unkari - Budabest
6
5%
Portugali - Lissabon
15
13%
Itävalta - Wien
2
2%
Ranska - Pariisi
13
11%
Irlanti - Dublin
11
9%
Saksa - München tai joku muu
7
6%
Puola - Katowice tai joku muu
1
1%
Suomi Finland - Tampere
50
42%

Total votes: 118

Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Kattoo jos jaksaisi joku päivä jotain kirjotella reissusta on vaan niin väsyny olo, että olen kaiket päivät nyt vaan nukkunut. Sunnuntai meni aivan "sumussa", väsytti, Jonin kanssa tappelu päällä, sattui ja en kerennyt hyvästelemään porukkaa paitsi osan mitä näin terminaalin ulkopuolella. Se jäi harmittamaan, mutta nähdään joskus jossakin?
Nyt on pienoinen keikan jälkeinen masennus päällä: mitä mää nyt teen-fiilis. Hienoa oli, seura oli mahtavaa ja varsinkin kaikki oli järkätty mahtavasti. Tosin omat aivot tuli jätettyä välillä narikkaan ja siitä pahoittelut.
Sunnuntaina tuntui, että kaikki meni niin äkkiä. Ei yhtään tehnyt mieli lähteä koneesta ulos. Kroppa on vähän kipiä ja syvään hengittäminen sattuu, mutta flunssaa ei tullut.
Mahtavat muistot jäi. Oli nimittäin hienoin reissu, mitä olen koskaan tehnyt ulkomailla.
Nyt vähän masentaa kuten sanoin, että kiertue ohi mun osalta ja kotona jotain hemmetin mykkäkoulua (ei reissuun liittyen) ja se nyt vie suurimmat mehut.
Joka tapauksessa suuri kiitos kaikille ja spesiaali kiitos Tonille ja Sannalle kaikesta mitä teitte meidän kaikkien eteen ja teitte upean reissun mahdolliseksi.
Kova ikävä jo kaikkia, toivottavasti nähdään pian!

PS. trooper, mää alan treenaan, niin ens kerralla kun nähdään, jaksan nostaa sut syliin :lol:
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

darealjyra wrote:
Voi jumalauta. Mitä tuosta voi sanoa. Oi jospa oisin voinut olla muuukaaanaaa :wink:
Nyt on hjyvä fiilis, kun sai olla mukana ja todistaa aivan helvetin kovaa keikkaa ja hurmosta yleisönjoukossa :mrgreen: :finger:

Ps: Sama fiilis kuin Dantella. Hirvee kaipuu jengiä ja kovasti seuraavia keikkoja odotellessa. Kyllähän tälläsestä reissusta jää aina vähäks aikaa kone päälle ja vituttaa kun koko homma on nyt ohi.
Mutta onneksi jäi kuitenkin aivan VITUN HYVÄ MIELI koko reissusta, niin ja jonkinmoinen lisä lasku, mutta so not kuhan hyppy kulkee :lol:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Nonnii, nyt on meitsikin saanut kuvat ja videot kaiken kansan ihmeteltäväksi. Tarjolla mm. fiilinkiä, menneiden aikojen arkkitehtuuria, sikarin polton opettelua, sisustuselementtejä ja liikenneraportteja. Enjoy...

http://s121.photobucket.com/albums/o237 ... m/?start=0
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Heh hee. Toi toinen videoklippi oli aivan hemmetin hyvä ja siitä näki juuri hyvin asian ytimen tuosta pysäköimiskulttuurista. Eli mitään vitunkaan väliä kuhan kaara on vaan parkissa iha miten vaan ja missä vaan! Ei kuv vaa :lol:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Kovasti ollut puhetta IMOC:ssa että Milanon keikat olisi ollut ylimyytyjä. Eli lippuja olis myyty enemmän kuin mitä sallittu. Siltä se kieltämättä vähän näytti. Enpä ole kenttäosiota varmaan missään nähnyt niin täynnä kuin mitä Datchforumilla oli.

Kattokaas tätä kuvaa vielä siitä kenttämeiningistä. Eipä suotta ollut hyvä idis lähteä sieltä hyvissä ajoin pois... :shock: Kuva otettu siis Triviumin jälkeen just ennen Maideniä.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Dante puhui mulle, että piraattilippuja oli ollut runsaasi tarjolla ja kuulemma oli niillä sisäänkin päästy. :shock: Jos näin, niin ilmankos porukkaa oli enemmän. Mutta tarkoitit varmaan ihan virallista lipunmyyntiä.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No en nyt tiedä mistään piraattilipuista mitään mutta moni oli kuullut keikalla juttua että tonne olisi myyty enemmän lippuja kuin mitä sallittu, jopa 1500 lipun verran! Kaiketi jotain promoottoriahneuksia, ota nyt selvää sitten.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

No huh huh. Olipa kyllä jengiä niin pirusti. Tuolta yläilmoista sen näköjään olisi nähnyt selvemmin. Luulisi jotta tuolta ei näkisi mitään, mutta ne miksauspöydän lähimaaston mestat olivat kyllä tosi hyvät ja kelpasivat kyllä mainiosti silloin Sunnuntainakin.
Kyllä täytyy hattua nostaa noille eturivin mestoille jotka siellä jaksavat hillua tollasessa puristuksessa.
Eipä toi Pertti turhaan sanonut sitä jotta paine voi olla astetta kovempi aidalla, kuin Tampereen keikalla. Aika hyvin "arvattu" :lol:
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

The Beast oli hyvän ketjun avannu imociin. On se ny helvetti ihme, ettei tuollaiseen paikaan saada "2nd barrieria", kun ihmiset saa hillua missä lystää ja vielä buukataan paikka yli kapasiteetin. Mitä hittoa tarvii tapahtua, ennen kuin asioille tehdään oikeesti jotain?
Joo mää olen vihanen, luin sitä ketjua ja paikat rikki.
Oli mun ensimmäinen ja viimenen konsertti Italiassa, ennen kun siellä päin otetaan järki käteen järjestelyissä.
Ny jos joku tulee sanomaan, että mitä sitten teen eturivissä. Mää maksan lipusta ja haluan käyttää sen mielestäni parhaalla tavalla. Kyllä eturivissäkin pitäisi olla mahdollisuus olla normaalin puskun rajoissa. Kyllä jaksan mielestäni aika paljon ottaa painoa ja painetta niskaan, mutta tuo oli aivan sairasta. Mää tiedostan riskit, mutta ei ole normaalia, että jengiä nostetaan jatkuvalla syötöllä pois jo ennen lämppääjien tuloa.
Joo oli mun eka ulkomainen Maiden keikka eikä pitäisi olla varaa puhua, mutta The Beast, joka on noita keikkoja hitonmoisen paljon nähnyt, niin oli myös samaa mieltä, ettei ollut normaalia ja hommat kusi.
Antaa tulla.
Meen ottamaan teetä, on niin raivo olo, että ihan justiinsa rikon jotain.
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

^ Allekirjoitan. Siellä eturivissä paine oli tosiaan mieletön. Tuon jälkeen sitä pystyy olemaan melkein missä vaan. Isot respectit Trooperille, joka siellä taisteli koko keikan ajan. Oma rajani tuli vastaan Benjaminin aikana.

On todella perseestä, että lippuja myydään miten sattuu. Eikö ne italiaanot oo tosiaan kuullu kapasiteettirajoituksista tai paloturvallisuudesta? Suomessa kentälle ei pääse kuin tietty määrä jengiä ja katsomosta käsin kentän takaosat voivat näyttää tyhjultä, mutta syy on paloturvallisuus. Italiassa lössiä sisään vaan niin perkeleesti. Eivät oo kuullu mitä sold out tarkoittaa. Porukkaa meni ennen mua aidan yli takuulla yli 50, joista ehkä puolet lämppäreiden aikana. Maiden ku soitti, niin koko ajan oli jonku jalka mun niskassa.

Ei muakaan kukaan sinne eturiviin pakottanu, mutta ajattelin käyttää tilaisuuden hyväkseni kun Comnde mulle semmosen hommas. Kiitos siitä kämppis!

Tämä vuodatus oli kumminki tullu vaikka olisinki ollu koko keikan ajan miksauspöydän takana. Mutta pakko sanoa, että takana keikasta sai enemmän irti: paremmat soundit ja ei eloonjäämiskamppailua. Eturivissä ei uskalanu laulaa, ku pelkona on, että makaroonit puristaa ilmat pihalle.
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

Stratocaster wrote:^ Dante puhui mulle, että piraattilippuja oli ollut runsaasi tarjolla ja kuulemma oli niillä sisäänkin päästy. :shock: Jos näin, niin ilmankos porukkaa oli enemmän. Mutta tarkoitit varmaan ihan virallista lipunmyyntiä.
Eipä siellä mitään piraattilippuja ollut myynnissä, kaikilla kaupustelijoilla oli kyllä ihan aidot liput. Hologrammit löyty ja kaikki. Kummallekin keikalle sai yllättävänkin helposti liput. 50eurolla lähti liput. Olin varautunut maksamaan PALJON enemmän. MItä järjestelyihin tulee, niin ei itsellä ollut mitään valittamista. Meikäläisen näkökulmasta kaikki toimi loistavasti. Eturiviin ei ollut aikomustakaan mennä. Olutta sai kentän takareunasta ja sen lisäksi oli yleisön joukossa "pimeän" oluen myyjiä, joilta irtosi 10eurolla 3 olutta. Ja mikäs siinä oli mikseripöydän nurkilla hengailla ja käydä välillä Laurenia ja Rodia morjestamassa :P
"Life goes on....until it doesn't"
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Mun moka toi piraattilippuhomma. Eli olin kuulevani keikkapaikan ulkopuolella niistä puhuttavan ja ohimennen mainitsin Stratolle. Jep, olisi pitänyt ensin tarkistaa asian oikea laita.
Tosin mikään ei yllättäisi mua tossa maassa.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Iivis wrote:Olutta sai kentän takareunasta ja sen lisäksi oli yleisön joukossa "pimeän" oluen myyjiä, joilta irtosi 10eurolla 3 olutta.
Hah, joo. Turvahommat oli kyllä niin ihmeellisiä että voi moro. Turvajätkiä kiinnosti todellakin itteäänkin lähinnä keikan seuraaminen kuin pitää kuria yllä. Sen huomasi sitten ainakin tusinassa videokamerassa, hirveästä tungusta eturivissä ja just tosta pimeästä kaljasta. Suomessa olis varmaan ollu jo Tulli, SuPo ja mitä lie ratsaamassa koko keikan poikki. :D Ja keikan ulkopuolella vielä varmaan maailman suurimmat piraattikaman kirpputorit. Sitä kamaa piisasi.

Melekoista!
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

^ Tuosta turvahommasta vielä, että toisella keikalla oli huomattavasti tiukemmat turvatoimet. Mm. poliisit olivat tekemässä turvatarkastusta porteilla, joita taas ekana iltana ei ollut laisinkaan. Esim. Kameroita ei saanut viedä sisään, oluesta puhumattakaan. Sanomattakin selvää, että "pimeää" olutta ei enää seuraavana iltana kauppattu. Italian piraattikauppa on ainutlaatuista, missään muualla euroopassa ei moinen ole mahdollista, siis pitää yllä virallista "piraattimyyntiä".
Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

Kyllä itse kuulin jonkun maininneen, että piraattilippujakin myynnissä oli. Vai ehitkö Iivis tsekata jokaisen lipunmyyjän :shock: :lol: . No en tiijjä, onneksi oli oma lippu Pertin takataskussa.

Ei tosiaan ollut millään mitään väliä italiaanoilla, ihan sama vaikka olisi ajanut tankilla sisään ja piilottanut rynkyn povariin. Kukaan ei tsekannut kasseja tai pusseja tai mitään muutakaan. Hallissa luki polttaminen kielletty ja jokainen veti kuin korsteeni. Hesassa kun sytytit sikarin, hyvä ettei turvamiehet kantanut niskaperseotteella vittuun. Keikan katsoimme yksillä katsomoon vievillä portailla, kun viime vuonna Hesassa bootsin nostamisesta käytävälle naisjärkkäri sonti housunsa. Italiassa kaljanmyyntipisteen kassasta tosin piti huolta 2,50 metrinen tiukan näköinen turvamies. Tuntevat vissiin kuitenkin rahan arvon.

Oli muuten Italian vessat melkoinen elämys. Kävimme jossakin luonnontieteen museossa, jossa vessanpytyt korvasi jonkinlainen reikä lattiassa. Siinä kun hieno italialaisrouva astelee asialleen, Suomi-tyttö katselee ja pohtii, että miten vitussa tuohon rööriin pitäisi asiat tehdä niin, että a) kintut ei kastu ja b) se menee edes ns. sinne päin. Ei helvetissä.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Iivis wrote:Mm. poliisit olivat tekemässä turvatarkastusta porteilla, joita taas ekana iltana ei ollut laisinkaan
Ekana iltana piti muka tulla poliisi tsekkaamaan vissiin sitä First to the Barrier-meininkiä. Kovaa oli mussutus ja räksytys paikallisilla järkkäreillä ja Dickie Bellillä menossa ennen kuin päästivät sisään, ainakin mitä siitä lasioven takaa näki. Ei kuullut että miten siellä solvasivat toisiaan... :lol: Eipä sitten mitään poliisia koskaan näkynyt ja päästivät sisään sellaset reilut kymmenen minsaa ennen ovien avaamista sisään.
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

Mercenary wrote:^ Allekirjoitan. Siellä eturivissä paine oli tosiaan mieletön. Tuon jälkeen sitä pystyy olemaan melkein missä vaan. Isot respectit Trooperille, joka siellä taisteli koko keikan ajan. Oma rajani tuli vastaan Benjaminin aikana.

On todella perseestä, että lippuja myydään miten sattuu. Eikö ne italiaanot oo tosiaan kuullu kapasiteettirajoituksista tai paloturvallisuudesta? Suomessa kentälle ei pääse kuin tietty määrä jengiä ja katsomosta käsin kentän takaosat voivat näyttää tyhjultä, mutta syy on paloturvallisuus. Italiassa lössiä sisään vaan niin perkeleesti. Eivät oo kuullu mitä sold out tarkoittaa. Porukkaa meni ennen mua aidan yli takuulla yli 50, joista ehkä puolet lämppäreiden aikana. Maiden ku soitti, niin koko ajan oli jonku jalka mun niskassa.

Ei muakaan kukaan sinne eturiviin pakottanu, mutta ajattelin käyttää tilaisuuden hyväkseni kun Comnde mulle semmosen hommas. Kiitos siitä kämppis!

Tämä vuodatus oli kumminki tullu vaikka olisinki ollu koko keikan ajan miksauspöydän takana. Mutta pakko sanoa, että takana keikasta sai enemmän irti: paremmat soundit ja ei eloonjäämiskamppailua. Eturivissä ei uskalanu laulaa, ku pelkona on, että makaroonit puristaa ilmat pihalle.
Olihan se kyllä aika hurjaa meininkiä. Loppuunsa ei kuitenkaan itselläni mitään sen suurempaa hätää ollut (suurin pelko oli puhelimesta), mutta toista kertaa en kyllä menisi. Keikasta nauttiminen jäi hieman sivuun, kun piti niistä hetkittäisistä paineaalloista selvitä, eikä tilannetta helpottanut ainakaan se, että vieressä oli pienikokoinen naishenkilö, jota sai pitää silmällä jätkäkaverin lähdettyä. Entinen partiolainen aina valmiina - etenkin kun kyse on kauniista naisista. Siellä todellakin mentiin viidakon lakien mukaan.

Mutta ei siinä, helevetin kovat keikat!
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

Sakari Östermalm wrote:Kyllä itse kuulin jonkun maininneen, että piraattilippujakin myynnissä oli. Vai ehitkö Iivis tsekata jokaisen lipunmyyjän :shock: :lol:
Joopa joo... Kyllä siinä vajaa kymmenkunta lipunmyyjää kävi tikettejä kauppaamassa ja kaikilla kyllä oli aidot liput hanskassa(ainakin hologrammit näkyi). Suurennuslasilla oisi voinut jotain virheitä löytääkin :). Eli kuulopuheita piraattiliput sanon mä! Suomalainen ei usko ennenkuin näkee :P.
Sakari Östermalm wrote: Ei tosiaan ollut millään mitään väliä italiaanoilla, ihan sama vaikka olisi ajanut tankilla sisään ja piilottanut rynkyn povariin. Kukaan ei tsekannut kasseja tai pusseja tai mitään muutakaan. Hallissa luki polttaminen kielletty ja jokainen veti kuin korsteeni.
Ekana päivänä turvatoimet kusikin pahasti ja Rodikin sanoi, että paikallinen promoottori saa vielä turpaansa :). Toinen ääni oli kellossa kakkospäivänä. Kaikki kassit ja taskut tutkittiin poliisien toimesta, jopa erityisen tarkasti

Toi tupakointikielto olikin täysi vitsi. Siellähän tuli vähän väliä kuulutuksia (Italian kielellä), jossa kerrottiin että "tupakointi hallissa(ennen keikkaa) kielletty" ja pyydettiin ulos tupruttelemaan. Joka kerta kun näitä kuulutuksia tuli, niin jengi vaan rupesi viheltämään ja buuaamaan.

Sanottakkoon vielä, että meidän porukan savuttajat(3.joulukuuta), meni kyllä kiltisti ulos polttamaan. Esimerkillistä toimintaa!
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Dante wrote:Mun moka toi piraattilippuhomma. Eli olin kuulevani keikkapaikan ulkopuolella niistä puhuttavan ja ohimennen mainitsin Stratolle. Jep, olisi pitänyt ensin tarkistaa asian oikea laita.
Tosin mikään ei yllättäisi mua tossa maassa.
Keikkapaikan ulkopuolella oli myynnissä kahdenlaisia lippuja. Toinen näytti tulostetulta lipulta ja toisessa - meidän lipussa - oli holgrammi. Tiedä sitten oliko ensimmäinen piraatti?
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Iivis wrote: Toi tupakointikielto olikin täysi vitsi. Siellähän tuli vähän väliä kuulutuksia (Italian kielellä), jossa kerrottiin että "tupakointi hallissa(ennen keikkaa) kielletty" ja pyydettiin ulos tupruttelemaan. Joka kerta kun näitä kuulutuksia tuli, niin jengi vaan rupesi viheltämään ja buuaamaan.
Näin siinä kävi, mutta huvittavaa oli se, että eturivissä käytäntö vaihteli jopa järkkäreitten toiminnassa. Monet tupruttelivat eturvissä varsin estottomasti ja järkkärit vaan käveli ohi. Yks jopa ojensi takaisin pittiin pudonneen röökin!
:shock: Mutta yks edes piti jotaki jöötä ja kielsi polttamasta ku paikalle osu.
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

^^ Aitoja keikkalippuja kun oli kahta erilaista. Toisessa oli hologrammi ja toisessa, vihreän värisessä, ei ollut.
Last edited by Iivis on Thu Dec 07, 2006 14:47, edited 1 time in total.
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Ipe wrote:Keikkapaikan ulkopuolella oli myynnissä kahdenlaisia lippuja. Toinen näytti tulostetulta lipulta ja toisessa - meidän lipussa - oli holgrammi. Tiedä sitten oliko ensimmäinen piraatti?
Noniin, mää jo ajattelinkin, että olenko jotain unta nähnyt pelkästään. Kun mun mielestä siellä pihalla kuulu jotain puhettakin piraattilipuista, mutta en tarkemmin kiinnittänyt siihen mitään huomiota.

edit. Äh, mää menen sekasin. Oli tai ei. äh.
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Iivis wrote:Toi tupakointikielto olikin täysi vitsi.

Jää mitenniii? klikklik. Toi kuva on tosin milanon lentokentältä mutta sopii tähänkin ihan passelisti. Kyllä tuolla saapasmaassa on ihan omat systeeminsä ja ihan joka asiassa.
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

Iivis wrote:^^ Aitoja keikkalippuja kun oli kahta erilaista. Toisessa oli hologrammi ja toisessa, vihreän värisessä, ei ollut.
Pihalla oli pitsanvääntäjiä, joilla oli kainalossa laatikollinen keikkalippuja. Empä usko että se paikallinen promoottorikaan niin vatipää ole, että yli 20 000 olisi yrittänyt saada paikalle sisään. Tuol Milanon kaduilla kun katseli muutenkin sitä piraattitavaraa mitä myivät, niin ei ne alkuperäisistä eronnut ollenkaan. Italiassa saa varmasti mafialta rahalla laitteet, joilla printtaa samanlainen hologrammi siihen lippuun.
btw. Oliko sun lipussa hologrammi + oliko sun lippus ostettu lippuLIIKKEESTÄ vai kävelevältä pizzanvääntäjältä pihalta suoraan kädestä?
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Pentelesh wrote: btw. Oliko sun lipussa hologrammi + oliko sun lippus ostettu lippuLIIKKEESTÄ vai kävelevältä pizzanvääntäjältä pihalta suoraan kädestä?
Hologrammit kummankin päivän lipuista ja hallin ulkopuolelta ostettu. EI MITÄÄN eroa kun verrattiin liikkeestä ostettuihin.
Post Reply