Yhden levyn perusteella (master of rings) voin sanoa että loistava bändi.
Täynnä loistavia biisejä kuten: perfect gentleman, why?, game is on, sole survival yms. yms.
"Ei ole mitään niin pyhää, etteikö sille voisi nauraa" (vanha viidakon sanonta)
Kuningas_ wrote:Yhden levyn perusteella (master of rings) voin sanoa että loistava bändi.
Täynnä loistavia biisejä kuten: perfect gentleman, why?, game is on, sole survival yms. yms.
Seuraavaksi sitten kannattaa katsastaa The Time Of The Oath, The Dark Ride sekä Rabbit Don't Come Easy, siinä on vasta loistava kolmikko. btw, se on Sole Survivor
MInusta Deriksen laulu eagle fly free high livessä on ihan tuskasta rääkymistä mutta esim: futur worldin pistää paljon paremmin kuin kiske
mutta pitää ihan erikseen mainita nuo helloweenin sävelkulut ja andin sävellys taito ja kuschin jos ei muuten niin kuunelkaa vaikka better than raw in levyn intro aijajaiaja
Keikkaan liittyen tuli vielä mieleen, että Sascha tuntuu olevan oiva valinta bändiin. Roland oli melko tosikko tyyppi, kun taas Sascha tuntui olevan huumorimiehiä muun kurpitsaremmin tapaan.
Unbeliever wrote:Keikkaan liittyen tuli vielä mieleen, että Sascha tuntuu olevan oiva valinta bändiin. Roland oli melko tosikko tyyppi, kun taas Sascha tuntui olevan huumorimiehiä muun kurpitsaremmin tapaan.
Minustakin Sascha sopii bändiin kyllä aivan loistavasti, eikä ole Grapowia ikävä.Onhan Sascha sitäpaitsi tehnyt jo yhden Helloweenin parhaista biiseistä ikinä, "Open Your Life". Kaverihan on aika nuori, 1977 syntynyt.
^Weikath tuntui olevan mukavasti pihalla ilmeilystä päätellen koko konsertin ajan ja viimeistään How Many Tearsin tiputanssi aiheutti kunnon repeämisen kun kaveri alkaa hypähdellä lavalla hellyyttävän musiikin tahdissa. Mitäs se muuten sillä alun Tampax-jutulla meinasi (viitaten kysymykseen että ovatko olleet Tampereella ennen. Tampaxissa ei ollut yhtä kuivaa kuulemma) Ei kun... taisin tajuta jo ihan kun kirjoitin tämän tähän
Kertokaapas enemmän tietävät että onko tuo normaalia että tuosta mun Keeper Pt. 1:stä löytyy myös Judas? Se on siinä kutosraita. Yhdeksän raitaa on levyllä ja #6 on Judas. Onkos tää nyt sitten jokin legendaarinen virhepainos vai mitä helevettiä?
mariner wrote:Kertokaapas enemmän tietävät että onko tuo normaalia että tuosta mun Keeper Pt. 1:stä löytyy myös Judas? Se on siinä kutosraita. Yhdeksän raitaa on levyllä ja #6 on Judas. Onkos tää nyt sitten jokin legendaarinen virhepainos vai mitä helevettiä?
There is a limited edition version of this album that throws Judas in between a Tale That Wasn't Right and Future World. Its a limited edition CD Noise released in 1993.
Helloweenin omilla sivuilla on tuollainen selitys. Iteltä löytyy kans tuo sama versio.
Helloween tajosi tämän vuoden Wacken Open Airin keikalla herkkua faneilleen oikein kunnolla kun 2 viimeistä biisiä (How Many Tears & Future World) tuli kepittämään itse Kai Hansen. Tässä linkki sivuille mistä löytyy muutama kuva keikasta. Hauskaa näyttää herroilla olevan...
Herrat palasivat sitten Keeppereitten aikaiselle levy-yhtiölleen SPV:lle ja uutinen tiesi kertoa myös, että painuvat studioon vuoden lopulla, uusi levy ilmestyy kesällä 2005 ja kiertue alkaa syksyllä 2005.
Clairvoyant wrote:Jumalauta mikä keikka Tampereella. Aivan helvetin upea. Loistava setti ja hyvin soitti Helloween. Olin ite melkein eturivissä Dark Ride-paita päällä, ja huusin ja moshasin aika paljon, jos joku sattui tunnistamaan?
mä näin siinä melkein eturivissä ainakin jonkun dark ride paitaisen tyypin. Vaaleat hiukset?
mut tunnistaa varmaan parhaiten siitä että mulla oli sellainen 11rivinen niittiranneke.
eka helloweenin keikka tämä oli mulle ja pidin siitä erittäin paljon.
En osaa sanoa kummasta pidän enemmän kiskestä vai derisista. molemmat todella hyviä.
Yep, just se vaaleehiuksinen olin, kyllä mäkin muistan jonkun jolla oli paljon niittejä rannekkeessa
I believe in nothing, least of all in the word of shit
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
Unbeliever wrote:Keikkaan liittyen tuli vielä mieleen, että Sascha tuntuu olevan oiva valinta bändiin. Roland oli melko tosikko tyyppi, kun taas Sascha tuntui olevan huumorimiehiä muun kurpitsaremmin tapaan.
Minustakin Sascha sopii bändiin kyllä aivan loistavasti, eikä ole Grapowia ikävä.Onhan Sascha sitäpaitsi tehnyt jo yhden Helloweenin parhaista biiseistä ikinä, "Open Your Life". Kaverihan on aika nuori, 1977 syntynyt.
Minulle kyllä hra Gersten ei koskaan tule korvaamaan Mr. Grapowia. Kundi ei ole läheskään saman tason säveltäjä kuin edeltäjänsä. Tuskin livenä pystyy samanlaiseen yleisön huudatukseen/lavakarismaan. Tai kitaran soitossa.
Uusinta levyä en enää pysty kuuntelemaan - saa taistella kramppeja vastaan suurimmassa osassa kappaleita. Bändin heikoin tuotos.
Uutta rumpalia en ole kuullut, mutta olen aika skeptinen että joku vielä Ulin ylittäisi (ja vielä säveltäisi niin helvetin hyvin).
Sääli että menivät Weikin egon takia hajottamaan yhden parhaista kokoonpanoista koskaan. Moni varmaan sanoi näin keeppereiden aikaisen kokoonpanon jälkeen.
No, uutta levyä odottelen silti. Ei voi olla huonompi kuin RDCE, mutta eipä ole korkeitakaan odotuksia.
öööö...uutta rumpalia? Kuka siellä nyt paukuttaa? Tavastian keikalla joitain kuukausia sitten oli Stefan Schwarzman enkä häntä kauheasti alle Ulin laittais... (EX-UDO ja RUNNING WILD).
Minulle kyllä hra Gersten ei koskaan tule korvaamaan Mr. Grapowia. Kundi ei ole läheskään saman tason säveltäjä kuin edeltäjänsä. Tuskin livenä pystyy samanlaiseen yleisön huudatukseen/lavakarismaan. Tai kitaran soitossa.
Uusinta levyä en enää pysty kuuntelemaan - saa taistella kramppeja vastaan suurimmassa osassa kappaleita. Bändin heikoin tuotos.
Uutta rumpalia en ole kuullut, mutta olen aika skeptinen että joku vielä Ulin ylittäisi (ja vielä säveltäisi niin helvetin hyvin).
Totta on etteivät nämä uudet tyypit ole säveltäjinä/soittajina Rolandin ja Ulin tasoa, mutta persoonina sopivat bändiin paremmin. Tampereen keikkaa oli ainakin suuri ilo katsella, koska niin hyväntuulinen tuntui bändi olevan.
The Prisoner wrote:öööö...uutta rumpalia? Kuka siellä nyt paukuttaa? Tavastian keikalla joitain kuukausia sitten oli Stefan Schwarzman enkä häntä kauheasti alle Ulin laittais... (EX-UDO ja RUNNING WILD).
Stefan Schwarzman: rumpukone, kylmä ja tylsä.
U.D.O:n levyillä oli muuten rummut tehty koneella. Suurimmaksi osaksi.
Running Wildissa soittaneet ovat vain koneita. Jörg Michael esim.
Stefanilla menee myös fillit ihan päin honkia välillä.
Uli ja Ingo vs. Stefani 100 -0
ploughman wrote:
Running Wildissa soittaneet ovat vain koneita. Jörg Michael esim.
Kyllä Jörgin tulitus Rivalryllä (vai Victorykö se oli) on IMO aika mallikasta. Varsinkin kun vertaa kahteen viimeisimpään, joissa on tämä mystinen "Angelo Sasso".
Mutta mitä Helloweeniin tulee niin Kusch oli the man.
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Helloweenin sivuille on muuten ilmestynyt suht mielenkiintoinen Michael Weikathin haastattelu mm. tulevaa levyä koskien. Jokainen innostunut käyköön lukemassa. Onpa aika mielenkiintoinen levy jos tosissaan pukkaavat Keeper of the Seven Keys pt.3 markkinoille. Täytyy toivoa että saavat sen eepos-biisin väsättyä, jos ko. biisi saadaan valmiiksi ja yltää lähellekään Halloweenin tai itse Keeper of the Seven Keysin tasoa niin levyn voi melkein ostaa sen yhden biisin takia.
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
^Salettihan tuo nimi ei vielä ole, mutta jos levystä tulee niin hyvä että se "ansaitsee" tuon keeper 3 tittelin, niin sitten. Näin ainakin tuota itse tulkitsin.
Itselle tuo ajatus keeper 3 kuitenkin vähän tökkii (ei pahasti, mutta vähän kuitenkin), koska Kai Hansen ja Kiske ei ole enää bändissä. Hansen kuitenkin väänsi suurimman osan noista keepereiden biiseistä, sekä itselle yksi osa keepereiden loistosta on tietenkin Kisken ääni. Kuitenkin mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää.
Last edited by poolrules on Tue Nov 30, 2004 0:36, edited 1 time in total.
On tässä tullu aika urakalla tutustuttua bändiin ja on kyllä aika korkealle nousemassa omalla ranking listalla. Keeperit löytyy sekä The Time Of The Oath ja Chameleon. Keeperit ehdotonta eliittiä, The Time Of The Oath myöskin erittäin kovia biisejä täynnä esim. Mission Motherland, Steel Tormentor ja muita. Chameleon aika heikko tuotos, ilmeisesti huonoin mitä bändiltä on? mutta löytyyhän sieltäkin yksi helmi , Giants. Pitää siis jatkaa bändiin tutustumista ja levyjen ostelua.
The Hellion wrote: Chameleon aika heikko tuotos, ilmeisesti huonoin mitä bändiltä on? mutta löytyyhän sieltäkin yksi helmi , Giants.
Chameleonhan on paljon mainettaan parempi levy. Tietysti jos vain teutonihumppa putoaa, niin sitten siitä kannattaa pysyä kaukana. Ja vaikkei putoaisikaan, niin en silti pysty ihan heti käsittämään miten joku voi pitää esim. Pink Pubblesia parempana kuin Chameleonia. Mun mielestä Helloween olisi voinut vaikka pistää rukkaset naulaan Kisken poispotkimisen jälkeen, sillä tuotanto Derisin aikana on muutamaa ässäbiisiä lukuunottamatta (mm. nuo juuri mainitsemasi) ollut aika keskinkertaista ja käyrä tuntuu olevan koko ajan laskusuuntaan päin.