Siisti paita kuitenkin.
Moderator: The Killer Krew
Eikös se ollut brittikomedia sarjasta Dads army vai mikä hitto tuo oli.Viper wrote:BTW, kuka tunnisti keikan jälkeen, ennen Always Look On The Bright Side Of Lifea tulleen biisin.
heheehuuuuDante wrote:Kaikki mun jatkokuvat ja keikkakuvat löytyvät nyt täältä
Karsin kyllä osan pois, mutta en kaikkia huonoja kuvia karsinut tunne syistä. Eli en kuvannut Tampereen keikkaa ja ekaa Helsinkiä, joten kuvat vain 15. päivältä. Jatkokuvat on 14. päivältä ja 15. päivältä.
Aijaaha. Kukas se täällä ensimmäisten joukossa oli Tampereen yleisöä haukkumassa. Mitä tulee Helsingin keikkaan, nin siellä yleisö oli kyllä Tampereen vastaavaa paljon paremmin mukana, mutta minulla vain sattui osumaan silmään tuo hirveä yleistäminen. Eiköhän siellä Tampereella ihan muualtakin porukkaa ollut.condemned wrote: En nyt todellakaan meinannu tehdä tosta jotain paikkakunta-kiistaa, vaikka kovasti yrität siitä nyt yrität jotain provoa kaivaa esiin.
2003 tuli todistettua Maiden Globenin katsomossa. Oli kyllä huonoin yleisö mitä voi kuvitella. Aftonbladetia luettiin ja hodareita syötiin. Teki oikein pahaa.Voimanorja wrote:No voihan pieru, toivottavasti kentältä sentään onnistuu keikka, ainakin ihan "kohtuu meiningissä"Pertti Keinonen wrote:Hese sähköttää Globenista: Voi pistää neitoo, svedut on paskin yleisö maailmassa! nimim. ei ainakaan katsomoon enää ikinä!![]()
Fear of the Dark and Iron Maiden tonight!
Soldier Of Death wrote:Ps. Opettele poka kirjoittamaan.
Oliko muilla samankaltaisia kokemuksia näistä keikoista? Minulla oli.Icarus666 wrote: poistuttaessa selvisi mahdollisesti syy oman katsomon yleisön vaisuuteen, nainen puhui kännykkän että "yritys vieraat lähtee yms...". aina ei voi voittaa, viime vuonna vielä taaenpana oli ihan älytön fiilis nyt siitä jäätiin kyllä pahasti, mutta...
Iron, fucking, Maiden!!!! parasta lifenä ja "parasta ennen" Never...!!!
HupsBogardus wrote:Hyvä käskeä toisia opettelemaan kirjoittamaan, "poka" Sori, offtopic.
No minä. Totta kai. Ja ihan syystäkin. Sanotaan nyt vielä lyhyemmän kaavan mukaan; Tampereen yleisö oli paska.Soldier Of Death wrote:Aijaaha. Kukas se täällä ensimmäisten joukossa oli Tampereen yleisöä haukkumassa.
Ihan miten vaan. Omasta mielestäni se ei ole kovinkaan yleistämistä jos perustan mielipiteeni omiin kokemuksiin. Judas Priest viime vuodelta ja Maiden viime sunnuntailta nyt alleviivaa tuota mun mielipidettä aika vahvasti. En oo edes ainut joka on tätä mieltä.Solider of Death wrote:Mitä tulee Helsingin keikkaan, nin siellä yleisö oli kyllä Tampereen vastaavaa paljon paremmin mukana, mutta minulla vain sattui osumaan silmään tuo hirveä yleistäminen. Eiköhän siellä Tampereella ihan muualtakin porukkaa ollut.
:kaverihali-hymiö:Soldier of Death wrote:Ps. Opettele poika kirjoittamaan
Pienoinen offtopic, mutta olitkos Priestissä myös Hesan keikalla? Siellä meinaan tunnelma oli mielestäni todella hyvä, vaikkei Maidenin tasolle päästykään. Mutta jos olit molemmilla, miten vertaisit Priestin Tampereen keikkaa Hesaan?condemned wrote:Ihan miten vaan. Omasta mielestäni se ei ole kovinkaan yleistämistä jos perustan mielipiteeni omiin kokemuksiin. Judas Priest viime vuodelta ja Maiden viime sunnuntailta nyt alleviivaa tuota mun mielipidettä aika vahvasti. En oo edes ainut joka on tätä mieltä.Soldier Of Death wrote:Mitä tulee Helsingin keikkaan, nin siellä yleisö oli kyllä Tampereen vastaavaa paljon paremmin mukana, mutta minulla vain sattui osumaan silmään tuo hirveä yleistäminen. Eiköhän siellä Tampereella ihan muualtakin porukkaa ollut.
Tukholma ja Ruotsi on Brucen mukaan vaan "rock nation" by Ullevi 2005mika wrote:No voi sanonko miä....en viitsi...mites swedut nyt on ihan jäässä?
No, ei siis ollut paskapuhetta kun Bruce muutama kesä sitten kehui että Helsinki on Heavyn pääkaupunki tmv. Tukholma on sitten näköjään heavyn anaali.
Kyllä Maiden keikoille raahautuu nykyisin väkeä, ketkä hakee ihan kulttuuri-kokemuksia ts eivät tunne sellaista paloa keikalla kuin me oikeat maiden-fanit, jotka olemme bändistä digganeen täysillä aina maalla, merellä ja ilmassa, miltei koko ikämme, kuten minä yli 23 vuotta. Nämä poser tms katsojat eivät edes tajua, miltä oikea maiden-fanittaminen tuntuu, siksi ne on pakottamassa istumaan istumakatsomassa jne...... Tämä on yksi syy miksi ristiriitoja tulee "riehujien" ja "posereiden" välillä.ploughman wrote:Oliko muilla samankaltaisia kokemuksia näistä keikoista? Minulla oli.Icarus666 wrote: poistuttaessa selvisi mahdollisesti syy oman katsomon yleisön vaisuuteen, nainen puhui kännykkän että "yritys vieraat lähtee yms...". aina ei voi voittaa, viime vuonna vielä taaenpana oli ihan älytön fiilis nyt siitä jäätiin kyllä pahasti, mutta...
Iron, fucking, Maiden!!!! parasta lifenä ja "parasta ennen" Never...!!!
Nimittäin jos katsoi toimintaa katsomoissa 119 ja 118, niin ei siellä ollut viime vuonna yhtään tyyppiä perseellään istumassa. Nyt vaas oli ihan toisinpäin. Etummaiset rivit seisoivat, mutta jo alakatsomon puolesta välistä istuskeltiin siellä ihan apaattisesti.
Onko siis kyseessä katsojien laadun heinkentyminen, vai Maidenin settilista?
Veikkaan jälkimäistä. Eli vaikka biisit on hyviä, voi olla että ihan 100% fiksu veto ei ole vetää tuolla lailla uutta albumia, koska "every-day listener" -henkilöille, joita hallissa varmaan on enemmän kuin ihan die-hard -faneja, toi ei välttämättä ihan toimi.
Näkihän sen muutoksen sitten taas Fear of The Darkista lähtien.
Toisaalta, äijät pelasi korttinsa viksusti. Tulevalla kiertueella vain klassikoita, joten silloin on taas tarpeeksi nälkää kuulijoilla fiilistellä niitä.