Onko Iron Maiden lempiyhtyeesi?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Kyllä
398
81%
Ei
92
19%

Total votes: 490

Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Post by Damned Children »

On ja tulee varmaan aina olemaan. Sen verran kova bändi ettei sen ohi mennä kovin helpolla :wink: Pitäis kylläkin kartuttaa tätä maiden kokoelmaa.
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
Päärynämörkö
Vempare
Vempare

Post by Päärynämörkö »

Taas näitä etten tiedä mitä pitäisi vastata/äänestää. Kyllähän tuo Maiden kuuluu ehdottomasti lempibändieni joukkoon ja musiikin kuunteluni sellaisenaan kuin se nyt on ollut jo useamman vuoden (rockia sen kaikissa olomuodoissa), alkoi Maidenista, eli kaikki kunnia Maidenille. En silti osaa vastata kun noita lempibändejä on sen verran paljon, mutta kai sitä "kyllä" nappia sitten pitää painaa, ja painankin :wink:
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Niin, mitenköhän sen nyt sitten luokittelis sen lempibändin? Onks se se mistä diggaa eniten (joka vaihtuu joskus jopa päivittäin) vai se mistä on diggaillu pisimpään? Vai oisko siihen jotain muita syitä? Mulle Maiden on se ykkönen, monellakin mittapuulla. Maiden on se bändi josta mun musan kuuntelu lähti joskus reilu 20 vuotta sitten. Maiden on se bändi jonka keikkoja oon käkyny kattomassa eniten. Maiden on se bändi jonka levyjä löytyy hyllystä ylivoimaisesti eniten. Maiden on vienyt enemmän rahaa kuin mikään muu harrastus eikä yksikään penni ole kaduttanut hetkeäkään. Maidenin tapauksessa rahalla ei ole väliä (jos sitä löytyy, heh). Maiden on tullut ja Maiden on mennyt mutta aina pysynyt sydämessä. Kuuntelen myös erityylistä humppaa ja satoja eri bändejä jatkuvasti mutta Maiden kuulostaa aina tuoreelta ja saa hyvälle tuulelle. Se toimii lähes jokaisessa tilanteessa eikä koskaan kyllästytä. Poikkeuksiakin löytyy. Kuten X-factory ja varsinkin Virtual XI, joille en ole oikein edes antanut mahdollisuutta. Kummaltakin lätyltä löytyy jotain hyvää mutta nämä eivät koskaa ole löytäneet tietänsä soittimeen kuin harvakseltaan. Iron Maiden on mulle enemmän kuin bändi. Se merkitsee mulle tavallaan kaikkea musiikissa. Ilman sitä voi olla että olisin kettutyttö ja kuuntelisin Zen Cafeeta tai Jean äsSää. Tai sitten en kuuntelis musiikkia ollenkaan. Maiden teki musta pikkupoikana hevarin joka on siitä lähtien asunut sisälläni. Välillä se vetää happea ja antaa aikaa muille jutuille mutta toisinaan se valtaa koko kehon ja silloin isoa miestä viedään. Vieläkö jotain? Eiköhän tossa ole perustelua sille miksi Maiden on mulle se numero 1.
Painavan Pään ystävä
Vempare
Vempare

Post by Painavan Pään ystävä »

Kyllä se on, ja kun 11-vuotiaana aloin kuuntelemaan sitä se oli ensimmäinen bändi jota kunnolla kuuntelin. Maidenin kautta olen myös siirtynyt Metallicaan, Sabbathin, jne.
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Täytyy sanoa ettei ole sata prosenttisesti, koska kuuntelen monia bändeja ja sitä on vaikea määritellä, että mikä periaattessa on "lempibändi" Mutta jos tältä istumalta sanotaan niin se on yksi PARHAITA bändejä mitä tällä hetkellä kuuntelen.
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Ehei, sehän on Helloween ja/tai Gamma Ray :)
..muistaakseni en vielä ollut tullut tässä äänestäneeksi.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
kanelsson
Wimp
Wimp

Post by kanelsson »

Iron Maiden vie puhtaasti lempibändin tittelin vaikka toki paljon muitakin bändejä kuuntelen :twisted: Trivium ja Children of Bodom tulevat sitten tasaisesti perässä...
Up The Irons!
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

On ja muut monet hyvät tulevat silti niin kaukana perässä:D
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Warp
Vempare
Vempare

Post by Warp »

Kyllä se on. Vaikka välillä muita bändejä kuunnellessa tulee semmonen fiilis että "kyllä tää on parempaa kun maiden" niin silti se potkii enemmän kuin mikään kun sitä sitten kuuntelee :). Maiden on myös se bändi joka sai minut n. 4 vuotta sitten ala-asteen kuudennella aloittamaan musiikin kuuntelun ja kyllä siinä aika täydellisesti hurahti, muutti koko elämäntyylini. Aloitin kitaransoiton, letti alkoi kasvaa jne :D. Olin 12 kun pääsin Dance of Death kiertueella bändiä katsomaan ekaa kertaa ja kyllä se oli semmonen elämys ettei ollut mitään siihen verrattavissa ennen kokenut. Nykyään kuuntelen vaikka mitä, Maidenin perässä porskuttaa aika tavalla raskaammat Cradle Of Filth ja Children Of Bodom. Maiden on myös tutustuttanut minut pariin muuhun hyvään bändiin, Triviumiin ja Mastodoniin :wink:
eddiebruce
Hang-Around
Hang-Around

Post by eddiebruce »

Täytyy vastata että...KHYLLÄ :!: Kyllä se maiden on mulle ykkönen nyt ja aina
Onhan niitä muitakin bändejä mutta eivät ne yllä maidenin tasolle ikinä :twisted:
UP THR IRONS \,,/
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
The Prophecy
Hang-Around
Hang-Around

Post by The Prophecy »

Kyllähän se, tullut kuunneltua n. 10-vuotiaasta asti, eikä missään vaiheessa kyllästyttänyt :). Toki on ollut jaksoja, jolloin ei Maidenia ole kuunneltu, mutta Maiden vie silti kirkkaasti ykkössijan.
Ctrl+Alt+Del
Wimp
Wimp

Post by Ctrl+Alt+Del »

Se on ollut lempibändi jo vuoden mutta mikään muu ei oo yhtä hyvä
:twisted:
Eddie the Harbinger
Vempare
Vempare

Jos metalli halajaa, nii kyllä sitä saa!

Post by Eddie the Harbinger »

Kyllä on näin! Että jos metallia tahtoo, niin sitähän saa! Raudat ylös, pilvestä läpi, asteroidit jyräten ja universumista ulos!
Rautaneito antaa rautaisesta nyrkistään. Siihen on taottu musiikin 360 astetta ja sen jysäyksen aiheuttamaa musikaallista fiilistä ja tunnelmaa ei voi korvata minulle mikään muu yhtye. Iron Maiden on minun mieli yhtye, koska se lyö itsensä monesti läpi ja yllättää kun se on ehditty jo leimata täysin johonki perusgenreensä, kuten hevimetalliin ja oldskooliin.
Tämä on mielipiteeni. Klaanimies on puhunut!
daughter_of_slaughter
Bändäri
Bändäri

Post by daughter_of_slaughter »

7.7. 2005 Areenalla tajusin miten hieno tämä bändi on. Sen jälkeen ei ole ollut muilla asiaa ykkössijalle.
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Post by Tolppanen »

Tähänkin vastannut olen jo monesti, mutta vastataampa nyt kerran kun tämä on näin ylhäällä.

Totta vitussa Maiden on lempiyhtyeeni. Ei ole millään bändillä asiaa lähellekään Maidenin ykkössijaa, eikä luultavasti koskaan tule olemaankaan. Ikinä.
Up The Irons! \,,/
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

Olen joskus aikaisemmin rastittanut tuon kyllä-vaihtoehdon, mutta laitetaan nyt vielä vähän tekstiäkin. Eli minun vastaukseni on siis kyllä, Iron Maiden on ehdottomasti lempiyhtyeeni. Maiden on ykkönen, muut tulevat kaukana perässä. Mikään muu bändi ei ole saanut meikäläistä liittymään fanclubiin, keräilemään levyjä/videoita/yms, laulamaan julkisesti - tai lentämään... 8)
Die With Your Boots On...
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Kyllä Maiden on minulle se paras bändi ja paljon...paljon enemmänkin. Tykkän todellakin monista muistakin, mutta Maidenin asemaa minulle ei horjuta mikään. Siinä on kaikki palikat kohdallaan ja se on muutaman verisuonen katkaissut ja niin monta ilopissaa tullut vuodatettua muutaman kyyneleen kera jotta eipä tässä voi enää muulla tavalla hehkuttaa :twisted:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Northernstar
Hang-Around
Hang-Around

Post by Northernstar »

Ei, paras bändi on RUNNING WILD :finger:
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Northernstar wrote:Ei, paras bändi on RUNNING WILD :finger:
Lähellä on, mutta ei aivan. Respectit sulle!
Wrathchild.
Kisälli
Kisälli

Post by Wrathchild. »

^^ ja ^ Pakko tulla komppaamaan :D
spongebob
Hang-Around
Hang-Around

Post by spongebob »

ON. Maiden on vaan jotain niin ainutlaatuista. Edward the great siitä se lähti. Välillä kiinnostuu jostain muusta bändistä, mutta kun kuuntelee maidenia tajuaa kuinka paljon parempi maiden on. Maiden for life!
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

Kyllä on lempi bändini. Mikään ei ole mennyt Maidenin ohi eikä 90% varmuudella tule ikinä menemäänkään! :wink:
Shagrauth
Vempare
Vempare

Post by Shagrauth »

Kyllähän Maiden totta kai kuuluu esim. Top-10 ja hyville sijoille pääsee. Tosin ei ehkä iiiihan ekaksi. Tai en todellakaan osaa sanoa. Sanotaan, että yksi parhaista.
The Night Of Living Dead
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Kyllä se perkule taitaa olla.
AC/DC tulee hyvänä kakkosena ja kolmantena MetallicA.
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
iiron maiden
Kisälli
Kisälli

Post by iiron maiden »

KYLLÄ ehdottomasti :D
Post Reply