Stevehän sanoi RTTH kirjassa että suurimmalle osalle faneista Maidenin keikka kelpaa, vaikka bändi ei olisi parhaimmillaan, mutta se ei riitä Stevelle. Mies varmasti haluaa bändin vetävän niin hyvin kuin pystyy, ja onhan ukkoloillakin ikää.
(Mikä nyt ei ainakaan Nickon kohdalla oletettavasti näytä haittaavan menoa, )
Itse jäin kovasti kaipaamaan Charlot The Harlottia ja 22 acacia avenueta, mutta muuten kyseinen keikka rokkasi totaalisesti. Kovasti myös mainostettiin että Eddiellä olisi suuri rooli kiertueella, oliko? Ei. Se jäi vähän kaivertelemaan.
p_perkele wrote:Itse jäin kovasti kaipaamaan Charlot The Harlottia ja 22 acacia avenueta, mutta muuten kyseinen keikka rokkasi totaalisesti. Kovasti myös mainostettiin että Eddiellä olisi suuri rooli kiertueella, oliko? Ei. Se jäi vähän kaivertelemaan.
No siis lippupalvelun sivuillahan mainostetaan aina tota eddie juttua . Ei niitä niin tosissaan kannata ottaa.
1½ tuntia riittää ainaki mulle. Kesälläkin alko vaan vituttaa ku Bruce huudatti Running Freessä ja vaikka kuinka halusin vastata huudatuksiin nii ei kuulunu kurkusta ku epämäärästä kähinää . No yritystä kuitenki oli. 2 tuntii on ehkä liikaa itse kullekkin yleisössäkin eikä vaan Maidenille. Eikä se kuulu tapoihin, että keikalle mennään istuskelemaan ja lepäilemään!
Opeth wrote:Kyllä tuolta maudenin settilistasta muutama mahti biisi puuttui, mutta kyllä hyvät biisit olivat valinneet 4 ekalta levyltä
Jop.
Mun mielestä on erittäin hyvä että jättivät suosiolla ton Number Of The Beastin vähän taka-alalle.
Sieltä olisi tietenkin saanut soittaa Prisonerin ja 22 Acacia Avenuen, ja jättää nuo Hallowed be Thy Namen, Run To The Hillsin ja Number Of The Beastin sinne minne ne nykyään kuuluukin, treenikämpälle.
Jäihän niitä todellisia helmiä soittamatta, itse olisin toivonut Iron Maidenilta Strange Worldin tai Charlotte the Harlotin, Killersiltä nimibiisin ja Purgatoryn, Numberilta nuo kaksi mainitsemaani ja Pieceltä jäi puuttumaan niin paljon... Eli siis Still Life ja To Tame A Land... Kaikesta huolimatta kesän keikat oli niin paljon parempia kuin Dance Of Death kiertue, jolla saattoi ehkä ollakkin parempi settilista.
Makal wrote:Mielestäni osan noista klassikoista voisi jättää settiin ja osan tiputtaa pois esim. Hallowed Be Thy Namen. Somewheren In Timen syrjiminen vituttaa, koska kyseessä on kuitenkin Maidenin paras levy, mutta kuitenkin siltä kuullaan vain Golden Era keikalla jotkut Wasted Years ja Heaven Can Wait
Makal wrote:Mielestäni osan noista klassikoista voisi jättää settiin ja osan tiputtaa pois esim. Hallowed Be Thy Namen. Somewheren In Timen syrjiminen vituttaa, koska kyseessä on kuitenkin Maidenin paras levy, mutta kuitenkin siltä kuullaan vain Golden Era keikalla jotkut Wasted Years ja Heaven Can Wait
Mitä vit..? Hallowed on pakko olla setissä \,,/
Ei kaikille... Minulle esim tämmöstä pakkopullaa on The Evil That Man Do useille on tärkeämpää saada keikalle biisejä joista itse tykkää eniten eikä pelkkiä hittejä. Itse en ollenkaan välitä Trooperista, RTTH, TNOTB biisuista Hallowed on nyt vielä aika loisto kamaa, mutta ei pärjää meikän muille favoreteille.
Niin, ei sitä Hallowed Be Thy Namea saa jättää sieltä setistä pois, sillä on karu fakta, että kyseessä on Maidenin top3 listalle kuuluva viisu. Tuo biisi ei vaan yksinkertaisesti kulu, siinä on taikaa.
Ja tästä settilista ihmettelystä, niin kannattaa miettiä, että paljonko menisi aikaa jos Maiden vetäisi 22 biisin setin, joka sisältää koko uuden levyn. He pystyvät siihen, en yhtään epäile, mutta rankkaa se olisi.
Freejack wrote:Niin, ei sitä Hallowed Be Thy Namea saa jättää sieltä setistä pois, sillä on karu fakta, että kyseessä on Maidenin top3 listalle kuuluva viisu. Tuo biisi ei vaan yksinkertaisesti kulu, siinä on taikaa.
Hallowed ei jää setistä pois, ei nyt, eikä myöhemmin. Kyseessä kun on herrojen McBrain-Harris ehdoton suosikki ja aika selväsanaisesti on herrojen suusta kuultu, että tämä biisi vedetään aina. Syyt ovat siis lähtökohtaisesti itsekkäät.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
no jos vähän spekuloi nii aina sieltä jää ne kolme biisä mitkä pitäis soittaa. totta kyllä maiden voisi tehdä semmoisen ei-hitti kiertueen, sisältäen tietysti ne ihan pakolliset revitykset. en ole varmaan ainoa joka tätä kaipaa? kyllähän niitä on jotka haluaa aina kuulla ne truupperit ja muut ja paskat välittää muusta, mutta kai se on vähemmistö..
WhiteRabbit wrote:Siis Trooperin ja Run to the Hills ollaan kuultu niin monta kertaa että huhuh! Kylä itse asiassa oli hyvä että ne jätettiin tältä kiertueelta väliin!
kannattaako noita nyt tässä topiikissa huudella?
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Itse sain asalta aika vihaisen vastauksen kun menin pöljyyksissäni möläyttämään toisessa ketjussa vähän samasta aiheesta. Eli kaikki tämän kirtueen settikeskusteut ketjuun. jossa lukee (SPOILER!).
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
rupee ottaa pattiin tuo ku joka toisessa keikka arvostelussa tai jutussa vingutaan kun maiden ei soita niitä truuppereita ja muita että ku kaikki fanit on niin pettyneitä, nyyh.
[quote="The Clairvoyant".. Näin ollen herrat haluavat pitää meiningin yllä myös näille uusille faneille, jotka eivät välttämättä kaikkia harvinaisuuksia tunnistaisi, josta johtuen keikan tunnelma voisi hieman laskea (?)..[/quote]
Katsoin tuota Ullevin keikkaa silloin kun se nyt Yleltä tuli niin hyvä kun puoliakaan tunnistin. Ihmettelin että mikä Where Eagles Dare? Onkos Maidenilla sellasta..?
^Minäkin olen jo niin paljon Miadenia käsissä pyörittäny että tiiän ja tunnistan kaikki Maiden biisit. Sellain eka biisi silloin kun aloin kuuntelemaan niin en Total Eclipseä tunnistanu keikalta. Ihmettelin että mikä perkuleen hyvä biisi tää on, mutta ei miltään levyltä löydy. Selvispä sekin nopeesti Metal Archivesta
Lähinnä tuli mielee ku yks kaveri kuunteli Mp3:lla musaa ja kysyin mitä kuuntelee. Kaveri anto kuulokkeen ja anto sellasen 2-3 sekan näytteen soolon kohalta ja kysy että tunnistanko. Kaveri oli sitte suu pyöreenä ku tunnistin biisin Dance Of Deathiksi, ihmetteli ku pienestä soolon pätkästä tunnistin
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
dragon94 wrote:Katsoin tuota Ullevin keikkaa silloin kun se nyt Yleltä tuli niin hyvä kun puoliakaan tunnistin. Ihmettelin että mikä Where Eagles Dare? Onkos Maidenilla sellasta..?
Piece Of Mindiltahan se ralli löytyy. On muuten se ullevin veto ihan helvetin kova.
dragon94 wrote:
Katsoin tuota Ullevin keikkaa silloin kun se nyt Yleltä tuli niin hyvä kun puoliakaan tunnistin. Ihmettelin että mikä Where Eagles Dare? Onkos Maidenilla sellasta..?
Sama täällä, tosin kaikkien biisen nimet olivat minulle kyllä jo tuttuja, vaan kuullut en ollut.
Ja siitä syystä oli jotenkin lämmittävää kuulla ne Run To The Hillsit, Trooperit ja Hallowed Be Thy Namet. Nyt jälkeenpäin hieman harmittaa, kun on nuo muut soitetut biisit todella hyviksi havainnut.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
dragon94 wrote: Ihmettelin että mikä Where Eagles Dare? Onkos Maidenilla sellasta..?
Sorry, mutta ny on pakko .
Itte olen Maidenin tuotannon sen verran hyvin läpikäynyt, että tunnistan ja tiedän joka biisin ja muistan jokaisen albumin kappalelistat.
Mitäs sitä nyt naureskelemaan? Eihän toki uudelle fanille neljäntoista albumin kappaleet voi kaikki olla tuttuja. Ethän sinäkään tiennyt mikä Commando-leffassa on hauskaa...