Mercenary wrote:
vieressäni oli tympänyneen näkäinen tyyppi, joka istui kädet munissa koko keikan. Fear of the Darkin aikana olin näkevinäni hänen seisovan puolen minuutin ajan, mutta missään vaiheessa ei vaivautunut edes taputtamaan.
Btw, olikos tuo kädet munissa tyyppi se joka istui sun vieres/takana... meinaan sun vieres ollut hemmo kuunteli ilmeisesti iPodia lähes koko keikan ajan... no kukin tyylillään.
Hauskaa oli, kiitokset siitä Vaasan mafialle, eli jäsen Mercenary ja jäsen Sentinel, jolla tosiaan oli "The Longest Day".
Jep, juurikin se. iPodia en tosin hokannu, mutta mun vieressä/takanahan se murjotti. Sen muija sentään seiso ja taputti. Koitti olla fiilingeissä jollain tapaa mukana, ja se ei oo väärin. Opettais vähä äijäänsä saakuti!
Mutta kiitokset tosiaan Vaasan mafialle, varsinkin kuskiksi uhrautuneelle Sentinelille!
Hah, jos Tampereen keikan jälkeen näkyi se yksi viuhahtelija niin eilen Slayerissäkin näkyi siellä ylälehterillä eräs sankari munasillaan myös. "Runkkaisin jos voisin".
Kertokaas monelta kannattaa lähteä jonottamaan. Ranneketta ei ole. Mahd. eteen olisi halu päästä. Eli periaatteessa periaatteessa rannekeettomat päästetään vasta 7 sisään? Narikka ja mahd. vessa olisi tarkoitus käydä.
^Näistä nyt on jauhettu jo miljoona kertaa, mutta sanottakoon, että Tampereella menin kentälle noin Triviumin puolivälissä ja kävelin suoraan noin 10m päähän eturivistä. Lähemmäksikin olisi päässyt, mutta tuo kelpasi mulle. Toki jos sitä aitaa haluaa hipelöidä niin kannattaa mennä puolelta päivin pitämään voimariinille seuraa.
(Tiedän, että tällä saan vihat päälleni, mutta here goes...) The Legacy on puolestaan niin huono biisi, etten enää ikinä toivoisi sitä kuulevan - miten Harris on sen alunperinkään kelpuuttanut levylle?
Höpö mitä BSää, Legacy on paras biisi (makuasia sanoi mäyräkoira kun muniansa nuoli) ja omassa katsomossa aiheutti eniten fiilistelyä uusista biiseistä. Eikä vähiten sen takia, että Bruce osoitteli sen aikana spottivalolla.
Lord of the lightin aikana sen sijaan moni tuntui poistuvan vessaan/yms...
999 and the inverted morons!
Olenko surkea siksi, että kuuntelen heviä, vai kuuntelenko heviä siksi, että olen surkea? hmmm...
^^Nytkin Tampereen keikalla kävelin kentälle juuri intron alkaessa soida, ja aivan helposti pääsi sinne viidennen rivin tuntumaan Murrayn ja Smithin puolelle. Rauhassa vaan luikertelee vaikka reunojen kautta, eikä tarvitse edes käyttää mitään tahallisia voimakeinoja. Toki onhan siinä kentällä venailussakin hohtonsa.
E.C. wrote:Lord of the lightin aikana sen sijaan moni tuntui poistuvan vessaan/yms...
Eiväthän sitä kaikki ymmärrä hyvän päälle.
Omasta mielestäni Lord Of Light oli keikan parhaimmistoa, ja kuuluu muutenkin AMOLAD:n ykkösbiisien joukkoon.
Tästäkin on varmaan jo kysytty jossain, mutta haluaisin nyt tietää, että paljon kannattaa varata rahaa mukaan jos meinaa keikkapaidan sieltä ostaa, ihan vain t-paitaa tarkoitan.
En viitsisi hirveästi ottaa mukaan keikoilla ylimääräistä, ensimmäistä kertaa olen kuitenkin menossa eli hinnoista ei hajuakaan.
E.C. wrote:Lord of the lightin aikana sen sijaan moni tuntui poistuvan vessaan/yms...
Eiväthän sitä kaikki ymmärrä hyvän päälle.
Omasta mielestäni Lord Of Light oli keikan parhaimmistoa, ja kuuluu muutenkin AMOLAD:n ykkösbiisien joukkoon.
Komp! Tästä muistuikin yksi kuuluisa sanoitus:
"Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall
Heavy metal or no metal at all whimps and posers go on get out Leave the hall"
Oma tarina oli aika yksinkertainen. Tampereelle saavuttiin, juotiin, keikalla käytiin ja sammuttiin. Mitä muuta sitä voi päivästä sanoa? Gersi räpelsi ja jatkoille suunnitelmat rahat join hotellihuonessa, yhdessä itseni ja musiikin säestämänä. Tänään eri suunnitelmat; Maidenia suoneen, DEATH BY DAWN!
GODOFTHUNDER wrote:Olisi helpompaa käydä hankkimassa nuo oheistuotteet sitten keikan jälkeen esim. julisteet,kirjat jne.. Joten kerkeääkö tuollaiset ostokset tekemään siis keikan jälkeen vai onko homman nimi; Be quick or be dead?
Tavaraa voi toki ostaa vielä keikan jälkeenkin, JOS sitä on jäljellä. Ilmeisesti yhtä kojua kohti on vain rajallinen määrä tavaraa, kiertuekirjat ainakin loppuivat Tampereella, jos toki niitä olisi voinut ostaa myös kentällä partioivilta myyjättäriltä.
Starstruck wrote:Kirjoitin Satakunnan Kansaan tällaisen keskivertolukijalle suunnatun lyhyehkön arvion. Etukanteen pääsi Aamulehden kuva, jossa Asa & co. eturivissä. Lisäksi etukannessa oli pieni teaser, jota en itse kirjoittanut. Otsikossa oli jotain Hakametsän hautausmaasta.
Sinähän se olitkin... Mä jo ihmettelin et miksi ihmeessä se valokuvaaja zoomaili monta kuvaa meikäläisestä ja eturivistä. Eipä tullut mieleen että se olisit ollut sinä. Aamulehti tuli ostettua muistoksi kun Tampereelta poistuttiin. Kiitos, kuva menee kehyksiin ja seinälle.
Kaveri on ottamassa pientä cd soitinta mukaan, niin voi jonotuksessa kuunnella AMOLADia.
Tämä tapahtuu siis 15. pv.
Ainiin, nauttikaas antoisasta keikasta tänään.
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Meinaakohan järkkärit olla yhtä natsisikoja noiden kameroiden kanssa kuin eilen ja toissapäivänä Tampereella? Meinaan ainakin eilen Unholy Alliancessa järkkärit koko ajan juoksi fikkareiden kanssa jos jossain alkoi kameran LCD-näyttö tai se punainen valo välkkymään. En muista ottiko ne keltään kameraa myös pois. Tosin mitä nyt yhdeltä järkkäriltä toissapäivänä kysyin niin se on bändin pyyntö toi kamerakielto.
Jonkun ajan päästä lähetään kahen kaverin kanssa Hartwallille. Voitte varmaa tunnistaa jos näätte kolme rautaneito-paitaista kaverusta. Saa tulla vapaasti juttelemaan..
En tiedä miten Maidenin keikalla on, mutta Slayerin keikalla vielä Slayerin aloitetettua pääsi ilman kovia otteita todella lähelle. Pienien pujotteluiden jälkeen olin toisessa rivissä! Todella väljää kyllä oli.
Jeeves wrote:En tiedä miten Maidenin keikalla on, mutta Slayerin keikalla vielä Slayerin aloitetettua pääsi ilman kovia otteita todella lähelle. Pienien pujotteluiden jälkeen olin toisessa rivissä! Todella väljää kyllä oli.
Olin ittekki Unholy Alliances ja istumakatsoimoissa ei mitään fiilistä. Maidenissa sentään jonkinlainen, tuohon verrattuna jopa hyvä. Hakametsän hautausmaa...
Keikkahan oli mitä mainion vaikka uudet biisit olivat allekirjoittaneelle vieraita. Vaikka yleisö olikin vaisua, merkitsi meikälle melko paljon kuitenkin se, että vanha suosikki tuli kotikulmille. Kiitokset.
Joitakin kuvia tuli otettua ja ne löytää täältä. Mukana myös pari videota.
Vanhemmat keikkakuvat löytyvät samoiltasivuilta. Laittelen jossain vaiheessa ne lehtileikkeet 80-luvulta myös ilmoille.
Gravehill wrote:Keikkahan oli mitä mainion vaikka uudet biisit olivat allekirjoittaneelle vieraita. Vaikka yleisö olikin vaisua, merkitsi meikälle melko paljon kuitenkin se, että vanha suosikki tuli kotikulmille. Kiitokset.
Joitakin kuvia tuli otettua ja ne löytää täältä. Mukana myös pari videota.
Vanhemmat keikkakuvat löytyvät samoiltasivuilta. Laittelen jossain vaiheessa ne lehtileikkeet 80-luvulta myös ilmoille.
Helvetin hienoja kuvia! Kiitos noista, Smithin näkeminen herättää AINA mukavan lämpimiä fiiliksiä. Ja nyt tekee pahaa ajatella Dantea ja kumppaneita eturivin paineessa riehumassa. Köyhä mikä köyhä. No, joka tapauksessa, SMITH!