A Matter of Life and Death World Tour 2006
Moderator: The Killer Krew
-
- Hiippari
Iron Fist wrote:Mites on kamerakännykän kanssa? Kuvia en aio ottaa, mutta puhelin olisi silti hyvä olla mukana, jos vaikka matkalla jotain sattuu. Puhelinta en mihinkään säilytykseen suostu jättämään. Ei se Bruce taida ainakaan Axlin tapaan mättiä valokuvaajia turpaa.
Olen ollut hartwallilla keikalla 3 kertaa, eikä kertaakaan järjestysmies ole kieltäny käyttämästä kamerapuhelinta.. Ei edes GNR:n keikalla! Joten uskallan olla 99.9% varma että kamera kännykkää saa käyttää kuvaamiseen ja 100 varmasti puhumiseen ja muuhun käyttöön!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
-
- Peräruiske
No eiköhän tuon voi omalla maalaisjärjellään selvittää. Tässä maassa niin suurella osalla ihmisistä on kännykkä kameralla varustettuna, ettei niiden takavarikointi olisi mielekästä. Toisekseen ne ovat laadultaan enintään pokkareiden tasoa, ei siis mitään ammattikameroita.Iron Fist wrote:Mites on kamerakännykän kanssa? Kuvia en aio ottaa, mutta puhelin olisi silti hyvä olla mukana, jos vaikka matkalla jotain sattuu. Puhelinta en mihinkään säilytykseen suostu jättämään. Ei se Bruce taida ainakaan Axlin tapaan mättiä valokuvaajia turpaa.
Bruce voi kyllä pätkiä turpaan jos kännykän sisälle vie. Omalla vastuulla siis.
"Heavy Metal is nothing without Iron Maiden and a metal fan who fails to acknowledge Maiden as king of its genre is probably not worth his weight in leather."
Kiitoksia tiedoista ei mun järki riitä tuollaiseen päättelyyn. Kyllä tähänkin varmaan tulevaisuudessa puututaan, vaikka olisi kamerakännyköitä kuinka paljon. Onhan nykykameroissa jo aika kehittyneet kuvaominaisuudet ja löytyy mahdollisuus äänitysten tekemiseen yms. Itseäni on aina vituttaneet tyypit, jotka keikan seuraamisen sijasta sähläävät kameran kanssa tauotta.
-
- Hang-Around
Ai perskeles! Tampereella ollaan ja....Fiilis...mikä se on
Aivan 100%
Kohta se on ja tätä on odotettu.
Vittu vaimolle tokasin kun himasta lähdin jotta nyt pitää osata nauttia näistä, kun on nähty niin perkeleesti ylimääräisiä työtunteja ja PALJON!
Nyt on se Vitun H HETKI!

Aivan 100%

Kohta se on ja tätä on odotettu.
Vittu vaimolle tokasin kun himasta lähdin jotta nyt pitää osata nauttia näistä, kun on nähty niin perkeleesti ylimääräisiä työtunteja ja PALJON!
Nyt on se Vitun H HETKI!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Vempare
Vittusantana!
Kaveri yritti aamusella soitella jotta "lähekkö Maidenia kattomaan tänään, olis ylimääränen lippu?". Ja mitä tekee meikäläinen? No nukkuu! Herättyä soitin takasin ja olivat jo saaneet lipulle ostajan/lähtijän. Lievästi routii tällä hetkellä. Pitää varmaan kattoa Uniondalen buutti 5 kertaa putkeen lohdutukseksi.
Kaveri yritti aamusella soitella jotta "lähekkö Maidenia kattomaan tänään, olis ylimääränen lippu?". Ja mitä tekee meikäläinen? No nukkuu! Herättyä soitin takasin ja olivat jo saaneet lipulle ostajan/lähtijän. Lievästi routii tällä hetkellä. Pitää varmaan kattoa Uniondalen buutti 5 kertaa putkeen lohdutukseksi.
Ei näköjään pitäis edes käydä täällä voorumilla pariin viikkoon, kun kaikki hehkuttaa keikkoja ja itse en ole menossa. Alkaa vaan harmittamaan. No, se oli oma valinta, joten ei voi syyttää kuin itseään.
Ei kait siinä, toivotan kaikille hyviä keikkoja. Itse taidan katsella jotain Maidenin keikkaa dvd:ltä...

Ei kait siinä, toivotan kaikille hyviä keikkoja. Itse taidan katsella jotain Maidenin keikkaa dvd:ltä...
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
-
- Manowarrior
-
- Peräruiske
-
- Hiippari
maidenFani_91 wrote:Koskas ne ovet ny sitte oikeesti aukee, kun tossaetusivulla lukee "aikaa 1h ja 44min"???????????Mä ihan luulin et 18.30...
18.30 aukeaa keikkainfon mukaan..
Maiden todistettu:
Terves terves, pojat siellä jo varmaan tampereen hallilla, mutta kysäsen pari kyssää noista fanituotteista ja niitten hinnoista.
Löytyykö Headknockereita, pitkähihasta (ohutta) paitaa, kahvi mukien hinnat, pinssien hinnat, julisteiden/seinälippujen hinnat?
Ja mitäs kaikkee toi Riggsin kirja pitää sisällään? Ilmotelkaa vaikka tampereen keikan jälkeen, kun tiiätte varmemmin hintoja jne jne, itse, kun menen vasta 15. pv keikalle. Rahaa lähtee mukaan reilut 100€, että täytyy vähän jo valmiiksi miettiä mitä hankkii.
Kiertuekirjan ja paidan ainakin olen ajatellut hankkia sitten ehkä vielä jonkun kahvimukin, kun olen kahviaddikti
Niin ja jos vaan keikalta sattus löytyyn jonkinlaista headknockeria niin semmonenkin olisi hiano cd hyllyä vartioimaan, mutta ei ole kukaan maininnut mitään, että sieltä löytyisi noita niin en uskokkaan, että sieltä löytyy.
Btw: A.Kivi manitsi jotain MaidenVentures 2006 ketjussa, että kuultaisiin powerslave shittiä seuraaval rundil.. Tarkottikos hää, että Golden Era touril kuultaisiin vai?
Edit:
Tämähän on alustava aikataulu eli hallilla kannattaa olla reilusti ennen ovien aukeamista
Löytyykö Headknockereita, pitkähihasta (ohutta) paitaa, kahvi mukien hinnat, pinssien hinnat, julisteiden/seinälippujen hinnat?
Ja mitäs kaikkee toi Riggsin kirja pitää sisällään? Ilmotelkaa vaikka tampereen keikan jälkeen, kun tiiätte varmemmin hintoja jne jne, itse, kun menen vasta 15. pv keikalle. Rahaa lähtee mukaan reilut 100€, että täytyy vähän jo valmiiksi miettiä mitä hankkii.
Kiertuekirjan ja paidan ainakin olen ajatellut hankkia sitten ehkä vielä jonkun kahvimukin, kun olen kahviaddikti

Niin ja jos vaan keikalta sattus löytyyn jonkinlaista headknockeria niin semmonenkin olisi hiano cd hyllyä vartioimaan, mutta ei ole kukaan maininnut mitään, että sieltä löytyisi noita niin en uskokkaan, että sieltä löytyy.
Btw: A.Kivi manitsi jotain MaidenVentures 2006 ketjussa, että kuultaisiin powerslave shittiä seuraaval rundil.. Tarkottikos hää, että Golden Era touril kuultaisiin vai?
A.Kivi wrote:Jumalation!
Ps. Bruce lupasi seuraavalle rundille Powerslave -shittiæ..(kielikuva Brucen)
Edit:

GODOFTHUNDER wrote:maidenFani_91 wrote:Koskas ne ovet ny sitte oikeesti aukee, kun tossaetusivulla lukee "aikaa 1h ja 44min"???????????Mä ihan luulin et 18.30...
18.30 aukeaa keikkainfon mukaan..
Tämähän on alustava aikataulu eli hallilla kannattaa olla reilusti ennen ovien aukeamista

Last edited by Suotana on Sun Nov 12, 2006 16:23, edited 1 time in total.
-
- Peräruiske
Ohos tällä voorumilla ei olekkaan tehty tätä kellonsiirtoa 1h taaksepäin, kuten kuuluisi tehdä.maidenFani_91 wrote:Niinaivan joo ku tällä sivulla mulla näkyy noi kellonajat tunnin edellä. Mulla näyttää kello ny 15.21, täällä 16.21.....
Edit: Oho

Last edited by Suotana on Sun Nov 12, 2006 16:30, edited 1 time in total.
-
- Viimeinen voitelija
Onko ovet aukaistu oikeasti vai puhutko etusivun kellosta? Keikkainfon kellonaika, etusivun kellon aika ja kesä- ja talviajat menevät mukavasti ristiin. Eihän tässä enää tiedä moneltako sinne kannattaa lähteä.EDDIE666 wrote:OVET ON AUKAISTU!!! voi tätä riemua
Noh, joka tapauksessa alan pikku hiljaa laahustaa Hakametsää kohti. Tavataan siellä.
-
- Hiippari
Doom wrote:Laittakaapas jannut sitten, mitä ostitte ja paljon maksoi. Keikasta voi tehdä myös arvostelun tynkää.
Varmasti tulee nuoremmilta maiden faneilta arvostelua heti kun koneen ääreen pääsevät! Vanhemmilla jätkillä saattaakin sitte mennä hieman myöhempään tuolla jatkoilla!

Maiden todistettu:
^ Juu sitä samaa mullaki. Kirjottamisesta mitään tule. 
Ainiin, 15. pv voi tulla hihasta morjenstaa jos näkee mut.
Itsellä on varusteena:
Musta farkkutakki, selässä iso Motörhead selkämerkki, sen alla on Iron Maiden merkki. Takin yläosassa on Black Sabbath.
Etu puolella on vasemmassa ylätaskussa AC/DC ja oikeassa Route 666.
Housuina toimii reisitaskuhousut jossa oikealla puolella ketjua.
Kengät ovat maiharit, puntit varressa.
Paitana Iron Maiden huppari ja t-paitani valkoinen Iron Maiden.
Liikun 2 kaverini seurassa. Toisella Iron Maiden aiheinen farkkutakki.

Ainiin, 15. pv voi tulla hihasta morjenstaa jos näkee mut.
Itsellä on varusteena:
Musta farkkutakki, selässä iso Motörhead selkämerkki, sen alla on Iron Maiden merkki. Takin yläosassa on Black Sabbath.
Etu puolella on vasemmassa ylätaskussa AC/DC ja oikeassa Route 666.
Housuina toimii reisitaskuhousut jossa oikealla puolella ketjua.
Kengät ovat maiharit, puntit varressa.
Paitana Iron Maiden huppari ja t-paitani valkoinen Iron Maiden.
Liikun 2 kaverini seurassa. Toisella Iron Maiden aiheinen farkkutakki.
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Sit sä voit lähtee mun messiin!"