Valuuttamuuntimen mukaan tuon hinta (12 dollaria) on noin 8€ mikä ei kyllä mun mielestä ole paha hinta, mutta tuohan näyttääkin olevan pienenpi versio. Toisaalta tekis mieli kyllä tollasta huiviakin, joka on sitte heti 30€.. Siihen sellanen vihree paita päälle niin taas ollaan köyhiä opiskelijoita
Ehkä fiksuinta on pyrkiä ostamaan huivi + se paita..
Valuuttamuuntimen mukaan tuon hinta (12 dollaria) on noin 8€ mikä ei kyllä mun mielestä ole paha hinta, mutta tuohan näyttääkin olevan pienenpi versio. Toisaalta tekis mieli kyllä tollasta huiviakin, joka on sitte heti 30€.. Siihen sellanen vihree paita päälle niin taas ollaan köyhiä opiskelijoita
Ehkä fiksuinta on pyrkiä ostamaan huivi + se paita..
paljon on tavaras, mutta ei sitä rahaa mullakaan liikaa ole. Mutta mä ajattelin kolme tuotetta ostaa. Ne on tällä hetkellä Kiertuepaita eli Nordic, kiertuekirja ja sitten sellainen juliste, josta oli kuva jossain noissa, missä on siellä alhaalla ne keikkapaikat.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Vidhu. Alkuviikko näytti kaamealta: molemmat autot (emon ja miun) maanantaina paskana... Sen jälkeen 1 traktorin osa kesken ja vitunmoinen kiire tuli:lomaviikko edessä ja autot työmaalla ja se bäxterin osa kesken töissä vielä torstaina... Mutta perjantaina kaikki valmiina ja kunnossa ja lomaa ja Maidenia ootellessa sain tänää välittäjältä puhelun jotta asuntomme on MYYTY!!!!!! Joten huomenna on FUUCKIN JUHLAPÄIVÄ!!!!!!!!!!!!!! Maiden rules TAMPERE PERKELE :twisted:EDIT: SIIS TALO MYYTY... Kalajoo lissee...
Jeeves wrote:Sattuiko kukaan katsomaan, paljonko kiertuehuivilla ja kiertuekirjalla oli hintaa?
Huivi oli 200 tanskan kruunua. Eli noin 27e. On sellainen ommeltu, villainen huivi, joten kelpaa päivittäiseen käyttöönkin. Kiertuekirjan hintaa en muista, oiskohan ollut 150kruunua(19e), mutta sivuja on yllättävän vähän. Tosin tekstiä on tällä kertaa enemmän kuin koskaan, ehkä asia korvaa kuvien määrän. Hieno se on kuin aina ja pakko-ostos. Harmi, että jenkeissä ollutta farkkutakkia ei enään ollut myynnissä. "combat jacket" löytyi kyllä, muttei oo sama asia.
Ironmaiden82 wrote:Vajaa vuorokausi enää . Mihen aikoihin lautalaiset on menossa Hakametsään? Mä ajattelin joskus 15-16 aikoihin :
Aikaisintaan joskus puoli kahdeksan maissa ajattelin suunnata hallille. Mitä ihmettä sinä siellä jo klo 15 teet? Kyllä minä nautin pussikaljani mieluummin kaverin luona etkoilla. Kylmähän siellä hallilla tulisi.
DogMeat wrote:Heh, naputanpas vielä tähän että tinnitys kyllä jäi kun meni 2 maidenin keikkaa peräkkäisinä päivinä.
En suosittele olemaan tulpitta siellä. Se tinnitys ei ole kovin kiva, vaikka onkin aika hiljainen vielä...
Ei se kovin paha tai häiritsevä voi olla, kun et edes osaa vaivaasi oikein kirjoittaa. Se on TINNITUS.
Itsellä on heikentynyt kuulo oikeassa korvassa. Ylärekisteri sieltäkin vain on kateissa, eikä se häiritse muualla kuin lääkärin vastaanotolla. Nuorempana kun ei tajunnut korvatulppien tärkeyttä, niin jo 17- vuotiaana tuo kuulon alenema todettiin. Sen siitä saa kun paukuttaa rumpuja koko teini-iän suojaamatta kuuloaan.
En minä vieläkään tulppia käytä keikoilla, mutta muille kyllä suosittelen. Joillekin kovaääninen musiikki voi aiheuttaa suoranaista kipua ja tälläkin palstalla on paljon teinejä, jotka ovat menossa elämänsä ensimmäiseen rock-konserttiin. Mieluummin tulpat korvissa kuin kuulovaurio, eikö?
Kyselisin, että onko mitään kuljetuksia tampereelta Hesingin keikalle ja takaisin 15.11?
Tuli tässä sellainen ongelma, että Hesasta ei tule Tampereelle enää junia kun keikka loppuu ja vieraassa kaupungissa oikean bussin löytäminen on vähän niin ja näin. Mikäli jotain kyytejä on niin voisiko joku myös kertoa miten niihin on mahdollista päästä mukaan, yhteystietoja, ja niinpäin pois?
Tolppanen wrote:Kutkuttavaa lukea muiden kommentteja ja fiiliksiä tämän päivän keikkaa silmällä pitäen, kun tietää, että omakin odotus päättyy vihdoin ylihuomenna.
.
Näinhän se on! Maanantain ja tiistain välisenä yönä tuskin unta saankaan, kun tänäkin yönä unen saanti oli jo huonoa, koska alkaa perhana nuo keikat jännittämään.. Maanantaina on kiva tulla koulusta suoraan rautaneitoon lukemaan lautalaisten kommentteja keikasta! Ottakaahan kuvia paljon! Noh, eiköhän voimis hoida tuon kuva politiikan!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Tolppanen wrote:Kutkuttavaa lukea muiden kommentteja ja fiiliksiä tämän päivän keikkaa silmällä pitäen, kun tietää, että omakin odotus päättyy vihdoin ylihuomenna.
.
Näinhän se on! Maanantain ja tiistain välisenä yönä tuskin unta saankaan, kun tänäkin yönä unen saanti oli jo huonoa, koska alkaa perhana nuo keikat jännittämään.. Maanantaina on kiva tulla koulusta suoraan rautaneitoon lukemaan lautalaisten kommentteja keikasta! Ottakaahan kuvia paljon! Noh, eiköhän voimis hoida tuon kuva politiikan!
Mutta ainakin rautaneitoinfossa lukee että kamerat ovat ehdottomasti kielletty??? Siis voiko sinne ottaa ?
womenintheuniform wrote:Mutta ainakin rautaneitoinfossa lukee että kamerat ovat ehdottomasti kielletty??? Siis voiko sinne ottaa ?
Kiellettyähän se on. Jollekin keikalle mennessä tässä taannoin portilla tarkastuksen yhteydessä likka kysäisi "onko kameroita tai juomapulloja". Vastasin totuudenmukaisesti että "ei ole pulloja"... Pitää vaan huolehtia ettei kameraa löydy.
(OK, tiedän, tiedän, olen huonona esimerkkinä nuoremmille!)
.
Mutta ainakin rautaneitoinfossa lukee että kamerat ovat ehdottomasti kielletty??? Siis voiko sinne ottaa ?
No ammattilaiskamerat (eli järkkärit) on ehdottomasti kielletty mutta tietääkseni pokkareita saa viedä ihan rauhassa.
"Suuteleminen ennen avioliittoa on esiaviollista seksiä." -Veli Saarikalle
Joopajoo, ylihuomenna tähän aikaan on jo tunti istuttu junassa matkalla kohti Helsinkiä. Kyllä alkaa pikkuhiljaa jännittämään, vaikka on jo kerran Maiden keikka koettu.
[EDIT] womenintheuniform: Kyllä meinaan ainakin minä ottaa kameran mukaan, viime kerralla harmitti kun luulin että ne riistetään turvatarkastuksessa pois ja jätin siksi autoon.
Last edited by Biometalli on Sun Nov 12, 2006 13:49, edited 2 times in total.
HikiNeito wrote:pokkareita saa viedä ihan rauhassa.
Onkohan näin???? Mulla on kyllä semmonen ajatus, ettei mitään kameroita saa viedä.... Korjatkaa, jos oon väärässä...
Mitä oon näitä rautaneidon kamerakeskusteluja lukenut, olen saanut sellaisen kuvan että tämä kamerakielto riippuu paljon järkkäristä.. Joku järkkäri sallii kuvien räpsimisen ja toinen taas ei.. Itse otan kameran ja jos järkkäri tulee kieltämään kuvauksen, niin lopetan sen..(siis kuvauksen enkä järkkäriä:D ) Simply.
Järkkäri = järjestysmies, eikä järjestelmä kamera!
Olempas vitsikkäällä tuulella!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
HikiNeito wrote:pokkareita saa viedä ihan rauhassa.
Onkohan näin???? Mulla on kyllä semmonen ajatus, ettei mitään kameroita saa viedä.... Korjatkaa, jos oon väärässä...
Mitä oon näitä rautaneidon kamerakeskustyeluja lukenut, olen saanut sellaisen kuvan että tämä kamerakielto riippuu paljon järkkäristä.. Joku järkkäri sallii kuvien räpsimisen ja toinen taas ei.. Itse otan kameran ja jos järkkäri tulee kieltämään kuvauksen, niin lopetan sen..(siis kuvauksen enkä järkkäriä:D ) Simply.
Järkkäri = järjestysmies, eikä järjestelmä kamera!
Olempas vitsikkäällä tuulella!
Ainakin kesällä Jäähallissa järkkäri tuli kysäisemään että "eihän täällä vain elävää kuvaa oteta?". Änkytin siihen, että valokuvia vaan... Ei puuttunut siihen mitenkään, mutta en kyllä sitten yhtään valokuvaa ottanut loppukeikan aikana.
(Ja varmuuden vuoksi: minä otin vain valokuvia, muiden puolesta en sitten puhunut - vaikka ehkä annoin sen vaikutelman...!)