Yleistopic a la Maiden

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

^ Juu, en tiedä mikä onnenkantamoinen sai joskus alkuvuodesta varaamaan ensi viikolle keskiviikosta alkaen lomapäiviä! Silloin lähinnä kyllä ajattelin vain pitää toipumislomaa Helsingin keikoista. Välillä olin jo varautunut tulemaan töihin perjantaina ja melkein lupauduin lauantaitöihin loman jälkeen (onneksi pomo siirsi testaushommelit toiselle osastolle, kun kuuli lomastani)! :roll:

Nyt olen sitten kiitellyt itseäni, että sittenkin pidin lomapäivät sitkeästi kalenterissa ja voin toteuttaa myös vastaavanlaisen neljän keikan kiertueen. Varoittelin jo miestä, että kun Maiden tekee seuraavan kiertueen, silloin on sitten päästävä taas useammalle keikalle ja ulkomaille... :wink:
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Käy kateeksi niitä, jolla on 3 päivän sisällä eli Tampereen keikka. Nauttikaa keikasta niin maan perkeleesti kun ikinä vaan jaksatte, me tullaan perässä!!
Ei enään vaan jaksa odottaa keskiviikkoon, ei vaan kestä!!
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Journeyman91
Hang-Around
Hang-Around

Post by Journeyman91 »

Noniin, nyt on sitten itselläkin laukut pakattu huomista helsinkiin lähtöä varten. Ensin viikonloppuna lämmittelyksi hieman jääkiekkoa sekä Unholy Alliance. Sitten lopulta kuukausien ja taas kuukausien odottelun päätteeksi tiistaina ja keskiviikkona se suuri kliimaksi, jonka nimeä en nyt tässä uskalla edes mainita. :)
Tuosta otsikosta vielä sen verran, että eihän tätä nyt mitenkään voi edes verrata jouluun, tämä on jotain paaaljon parempaa. :D
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Itse ostin 3 maidenin seinälippua tänään. Beast On The Road, Live After Death, Eddie Rips Up World 2005 (vastaava kuin World Piece Tour)...

Nyt kuuntelen haltsassa LADia.... ehkä hieman omalaatuinen tapa hehkuttaa itseään AMOLAD kiertueen keikkaan.... Who Dares Wins :wink:

Olihan tuo AMOLAD uutukainen kuuntelussa parin viikon tauon jälkeen ja kuulostipa taasen helvetin freesiltä lätyltä.

Toisaalta ihan sama mitä matskua tulee kunhan se on maidenii.... alkaa jo polttaa vanhaa veteraaniakin.... No nysse tulee :shock:

Tiistaina ...

we will see, brothers :wink:
Into Iron Maiden Since 1983
HikiNeito
Hell Rat
Hell Rat

Post by HikiNeito »

Joo-o, samoin alkaa täällä jo perhosia liikkumaan mahan syövereissä.

Valmistautuminen on tehty siihen malliin notta nyt vajaan puolen vuoden maidentauon jälkeen oon kuunnellu kaikki levyt VirtualXI:tä myöten ja tänään sitten pitäis mennä BNW ja DoD 8)

Muuten viikonloppu meneekin AMOLAD:ia luukuttaessa ja pitääpä se dokkari katsastaa. Saa nähä jos sais vielä kaverit innostuun tosta uudesta kerta se muka huono on...
"Suuteleminen ennen avioliittoa on esiaviollista seksiä." -Veli Saarikalle
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

"It can't be all coincidence, too many things are evident"

Tässä syksyn aikana on muutaman kerran tullu kylmät väreet kun on astunut sisälle tiettyihin paikkoihin. Voiko tämä olla sattumaa? Totta kai.

1. Olin menossa kauden ensimmäiseen Jypin peliini, ja kun astuin sisälle halliin, alkoi hallissa pauhamaan Phantom of the Opera

2. Toiseen peliin mennessäni heti kun pääsin paikalleni, alkoi hallissa soimaan Powerslave...

3. ...ja eilen illalla, mennessäni paikalliseen yökerhoon, hetki sisälle menoni jälkeen alkoi soida The Longest Day...

4. ...ja vielä toisessa mokomassa The Trooper.

Tuon Trooperin vielä ymmärtää, mutta niin "erikoisia" biisejä on kuullu tuollaisissa massatapahtumissa, että pistää miettimään, että mitäs tässä tapahtuu...

Eddie is watching you

It's almost time, my fellow brothers and sisters
WM
Hang-Around
Hang-Around

Post by WM »

darealjyra wrote:"It can't be all coincidence, too many things are evident"

Tässä syksyn aikana on muutaman kerran tullu kylmät väreet kun on astunut sisälle tiettyihin paikkoihin. Voiko tämä olla sattumaa? Totta kai.

1. Olin menossa kauden ensimmäiseen Jypin peliini, ja kun astuin sisälle halliin, alkoi hallissa pauhamaan Phantom of the Opera

2. Toiseen peliin mennessäni heti kun pääsin paikalleni, alkoi hallissa soimaan Powerslave...

3. ...ja eilen illalla, mennessäni paikalliseen yökerhoon, hetki sisälle menoni jälkeen alkoi soida The Longest Day...

4. ...ja vielä toisessa mokomassa The Trooper.

Tuon Trooperin vielä ymmärtää, mutta niin "erikoisia" biisejä on kuullu tuollaisissa massatapahtumissa, että pistää miettimään, että mitäs tässä tapahtuu...

Eddie is watching you

It's almost time, my fellow brothers and sisters
Oho, tässäpä jo jotain :) Sais maiden soida sielläkin missä mä kuljen ;) muutenki ku mp3sesta :wink:
7.7.2005
12.11.2006
Wrathchild.
Kisälli
Kisälli

Post by Wrathchild. »

darealjyra wrote: 3. ...ja eilen illalla, mennessäni paikalliseen yökerhoon, hetki sisälle menoni jälkeen alkoi soida The Longest Day...
Missäs tämmönen kulttuuriteko on tehty?
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Wrathchild. wrote:Missäs tämmönen kulttuuriteko on tehty?
Et kyllä välttämättä usko vaikka sanonkin, että Kharmassa. Siellä Rock-puolella muutenkin välillä tulee ihan kohtuu erikoisia biisejä. Mutta tuo kyllä yllätti täysin...
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Muuten Radio Cityllä olen kuullut The Reincarnation Of Benjamin Breegin ja Different Worldin ja yllätyin siitä, että tuo breegi soitettiin kokonaan, mutta ilmeisesti Radio City soittaa vain sinkku lohkasuja :roll:
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Mulla on hirveen kova Maiden-keikkafiilis, mutta en kuuntele ollenkaan uutta lättyä taikka hae bootteja.... Haen sen verran yllätysmomenttia keikkaan, vaikka settilistan tiedänkin.

Noh ok--- tulee amolad kerran päivässä pyörähtämään koneella 8)
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Mä en ole vielä kertaakaan keikkatankkauksena luukuttanut AMOLAD:a, eilen kattelin Death On The Roadia ja tänään kuuntelin No Prayeria. Dantella huomenna sitten; saas nähdä kuinka monesti tankataan AMOLAD läpi! :D
dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

eilen tuli kuunneltua AMOLAD pariin kertaan läpi, ja nyt pyörii soittimessa. jospa sitä huomenna vielä kerran kierrättäis ni eiköhän se sitten riitä :wink:

onko muuten kukaan tulossa sillä jääskeläisen auton tilausmatkalla kuopiosta?
itse hyppään siihen kyytiin jyväskylän matkakeskuksesta.
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Jilona wrote:Nyt olen sitten kiitellyt itseäni, että sittenkin pidin lomapäivät sitkeästi kalenterissa ja voin toteuttaa myös vastaavanlaisen neljän keikan kiertueen. Varoittelin jo miestä, että kun Maiden tekee seuraavan kiertueen, silloin on sitten päästävä taas useammalle keikalle ja ulkomaille... :wink:
"Mä annoin pikkusormeni, se vei koko käden.."
Mä voin ainakin ihan surutta sanoa, että mun touhuilut Iron Maiden nimisen bändin ympärillä ovat täysin verrattavissa esim. "Roope-Ankka -ilmiöön", jos näin voisi lupsakasti sanoa. Olen todella tyytyväinen kokemaani, näkemääni ja saamaani, mutta suloinen totuus on se, että nälkä kasvaa väistämättä syödessä.
Eli samat lauseet, liittyen tuleviin kiertueisiin yms., minä olen ladellut läheisille sulateltaviksi, välillä jopa ehkä liiankin hyökkäävästi, pitäen silti pilkkeen silmäkulmassa. Vastakaikua on tullut vaihtelevin menestyksin.. :D

Käsillä on kuitenkin nyt sen verran kutkuttavat ajat, että josko sitä tulevaisuutta pohtisi sitten vaikka reilun parin viikon päästä! :wink:
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Ensimmäistä kertaa ikinä, Maiden tuli uniini. Unessa tapahtui yksi pahimmista peloista liittyen keikkoihin, eli jonossa juuri ennen sisäänpääsyä havaitsin, että lippu on jäänyt kotiin. Ja vielä tähän nupiksi, keikkapaikkana toimi vanha kouluni, Saviniemen ala-aste. :lol:
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

^Mä olen nyt 9 kuukauden aikana nähnyt jos jonkinmoista painajaista liittyen Iron Maidenin keikkaan ja aina juuri asiat, joihin painajainen liittyy ovat sujuneet hienosti. Lipunmyyntiä ennen näin unta että unohdin lipunmyynnin ja olin mennyt kouluun, mutta kaikki meni lipunoston kanssa hienosti.

Lisäksi multa puuttui 15. päivän lippu vielä vähän aikaa sitten ja näinollen näin unta että olin 14. päivän keikalla perkeleellinen pelko perseessä kun ei ollut vielä 15. päivän lippua plakkarissa :lol: Nyt olen nähnyt keikasta unta että unohdin sen täysin, tämä tarkoittaa siis enteellisesti sitä, että kaikki onnistuu vallan mainiosti 8)

3 päivää
Half Lives... Eat But Never Kill
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

UTI wrote:Ensimmäistä kertaa ikinä, Maiden tuli uniini. Unessa tapahtui yksi pahimmista peloista liittyen keikkoihin, eli jonossa juuri ennen sisäänpääsyä havaitsin, että lippu on jäänyt kotiin. Ja vielä tähän nupiksi, keikkapaikkana toimi vanha kouluni, Saviniemen ala-aste. :lol:
Minä olen satunnaisesti nähnyt unia maidenista. Kaikki ovat olleet keikka-juttuja ja todellakin usein keikkapaikkana on ollut mun vanha koulu :shock:

Mikähän noissa kouluissa vielä riivaa meitä vanhoja miehiä... tai UTI nyt on aikas nuori vielä :lol:
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Yrms_ wrote:^Mä olen nyt 9 kuukauden aikana nähnyt jos jonkinmoista painajaista liittyen Iron Maidenin keikkaan ja aina juuri asiat, joihin painajainen liittyy ovat sujuneet hienosti. Lipunmyyntiä ennen näin unta että unohdin lipunmyynnin ja olin mennyt kouluun, mutta kaikki meni lipunoston kanssa hienosti.

Lisäksi multa puuttui 15. päivän lippu vielä vähän aikaa sitten ja näinollen näin unta että olin 14. päivän keikalla perkeleellinen pelko perseessä kun ei ollut vielä 15. päivän lippua plakkarissa :lol: Nyt olen nähnyt keikasta unta että unohdin sen täysin, tämä tarkoittaa siis enteellisesti sitä, että kaikki onnistuu vallan mainiosti 8)

3 päivää
Eijjuma, tyypit on ihan hiessä panikoimassa täällä. Jotain uniakin. :D
Mä olin täysi viilipytty toissapäiväiseen iltaan asti, kunnes ajatus vaan kolahti tarpeeksi kovaa, ja sen jälkeen on Maiden soinut.
Rawhead
Berserkki
Berserkki

Post by Rawhead »

Jumankauta, yksi yö enää...Eihän tässä hermot nuorella miehellä kestä. :shock: Viime vuoden keikka 6.7. jäi kyllä fiiliksiltään tähän asti parhaimmaksi keikaksi mitä on tullut todistettua.
Uskon hartaasti että Tampereella yleisö on vähintään yhtä äänekästä kuin viime vuonna Jaffa Areenalla (ellei äänekkäämpää :wink: )
Tunnelman nostamiseksi täytyy vielä koko päivä Maidenia kuunnella, ja lujaa.

Mihin muuten porukka on ennen keikkaa suuntaamassa, löytyykö Tampereelta jotain hyvää baaria, jossa vois olla jotain meetingiä?

Np. IM - The Trooper (LAD) :finger:
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Ei saakeli, lähes vuoden mittanen odotus on supistunut nyt yhteen ainoaan päivään. Huomenissa lähtö kohden Hakametsän hallia. Eipä ole ennen tullut kyseisessä hallissa vierailtua.

Hieman tossa kuvia selailin mutta aika heikosti oli kyseisestä pytingistä tietoa. Siinä on sitten kaiketi useampi halli samalla alueella, jos oikein käsitin? Mutta luulisi tuon päähallin sieltä löytyvän. Onkos muuten paljonkin sisäänkäyntejä, entäpä parkkeeraus tuottaako mahdollisesti päänvaivaa ?!? Tampereen pojilta olisi kiva kuulla hieman faktoja.

Duud, tässähän alkaa pikkuhiljaa hermoilemaan...
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Asamael
Hiippari
Hiippari

Post by Asamael »

Rawhead wrote:
Mihin muuten porukka on ennen keikkaa suuntaamassa, löytyykö Tampereelta jotain hyvää baaria, jossa vois olla jotain meetingiä?
viewtopic.php?t=2419&postdays=0&postorder=asc&start=0
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Piece Of My Mind wrote:Hieman tossa kuvia selailin mutta aika heikosti oli kyseisestä pytingistä tietoa. Siinä on sitten kaiketi useampi halli samalla alueella, jos oikein käsitin? Mutta luulisi tuon päähallin sieltä löytyvän. Onkos muuten paljonkin sisäänkäyntejä, entäpä parkkeeraus tuottaako mahdollisesti päänvaivaa ?!? Tampereen pojilta olisi kiva kuulla hieman faktoja.
Ollos huoleti. Ei siellä nyt niin montaa isoa hallia ole, ettetkö varmasti löytäisi perille. Tsekkaa vielä MS:n kokoama keikkainfo tästä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
WM
Hang-Around
Hang-Around

Post by WM »

Heräsin tänään siihen ku isä huudatti death on the roadia alakerrassa.
Kuten olen sanonut meiän koko perhe lähtee sinne, niin on tuo keikka fiilis jo muihinkin iskenyt. Kas, veli kuuntelee myös huoneessaa.
Eddie is watching you Image
7.7.2005
12.11.2006
Rawhead
Berserkki
Berserkki

Post by Rawhead »

Asamael, tiesin kyllä noista after-partyista. Jos vaikka Rustyyn ainakin keikan jälkeen löytäisi.
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Peke wrote:
UTI wrote:Ensimmäistä kertaa ikinä, Maiden tuli uniini. Unessa tapahtui yksi pahimmista peloista liittyen keikkoihin, eli jonossa juuri ennen sisäänpääsyä havaitsin, että lippu on jäänyt kotiin. Ja vielä tähän nupiksi, keikkapaikkana toimi vanha kouluni, Saviniemen ala-aste. :lol:
Minä olen satunnaisesti nähnyt unia maidenista. Kaikki ovat olleet keikka-juttuja ja todellakin usein keikkapaikkana on ollut mun vanha koulu :shock:

Mikähän noissa kouluissa vielä riivaa meitä vanhoja miehiä... tai UTI nyt on aikas nuori vielä :lol:
Emäntä just sano mua vanhukseksi. :lol: Omasta mielestäni olen juuri sopivan ikäinen, mut kohta kun toi 30 taittuu, ni sit alkaa elämän ehtoopuoli, näin olen funtsinut.. :shock:
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Post Reply