^ Näin asian vierestä, liityin fanclubiinkin vasta tänä vuonna... Mutta IMOCissa olikin sitten mukava huomata, etten ole läheskään vanhin fanijoukossa.
Kunnioitettavassa 12 vuoden iässä... pitää kyllä sanoa että aika suuri elämänmuutos tuli sen keikan jälkeen . Dance of Death-kiertueella siis ja kyllä se oli niin maan hieno fiilis kun Run to The Hills pärähti viimeisenä biisinä soimaan, vaikka nykyään en kyseistä kappaletta jaksakaan
Taisi olla 15 vuonna 98, Virtual XI worldtourilla siis eka nähty keikka. Lämppärit olivat kyllä pettymys, mutta Maiden veti kyllä hyvin vaikka voi jostain vanhemmasta fanista tuntua tuo keikka vähän laimealta, mutta olihan se ensimmäinen kerta katsomassa.
Pari kuukautta vajaat 16 vuotta olen tällä hetkellä, kuten myös viiden päivän päästäkin.
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
Hittolainen just tajusin että olin huikeat 12v ekalla Maidenin keikallani. Oi niitä aikoja. Ihan yhtä fiilareissa olin sillloinkin. Tai voi olla että nyt vielä enemmän. Mulla taitaa olla sellanen keskittymishäiriö. On meinaa vaikeeta keskittyy töihin. Millanenkohan fiilis on tiistaina tai keskiviikkona. Sillon on vielä kahden lehden deadlinit. Saa nähä mitä huttua tulee sutastua. Niin se eka keikka oli 86.
Kolme vuotta sitten Joulukuussa, eli tuolla DoD keikalla olin ekan kerran. Silloin ikää oli 17. Aiheutti kyllä semmoiset tunnelataukset, että nykyään en kyllä suostu skippaamaan Maidenia, mistään hinnasta, kun herrat Suomessa vierailevat.
DevilLook wrote:Mulla taitaa olla sellanen keskittymishäiriö. On meinaa vaikeeta keskittyy töihin. Millanenkohan fiilis on tiistaina tai keskiviikkona. Sillon on vielä kahden lehden deadlinit. Saa nähä mitä huttua tulee sutastua. Niin se eka keikka oli 86.
Jännä juttu mutta muhun on iskenyt kanssa ihan yhtäkkiä tällä viikolla tuo keskittymishäiriö, sohvanrungot menee aina välillä ihan päin persettä. Tuskin tuosta hommasta enää tänään tulee yhtään mitään mutta saapahan jotenkin tätä tuskaista odotusaikaa kulumaan.
Niin ja eka keikka oli DOD-tourneella ja mitä ilmeisimmin ikää oli silloin 14v.