Iron Maiden 12.11 Tampere & 14.-15.11 Helsinki

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

Rider Of The Storm wrote:Eilen tuli pientä takapakkia kun exäni soitti ja kertoi,että tämä Harrisin ystävä ei näillä näkymin tule ollenkaan keikoille mukaan joten ei sitten taida ilmaiset hotellit ja matkat onnistua,mutta hän lähettää vip-lippumme pikana Jenkeistä.Hiemanko latisti tunteita,kun oli jo suunnitellut kaikkea.No loppupeleissä pelkät ilmaiset liputkin olisi jo todella hienoa.Toivottavasti se vip-lippu sitten on tyyliä "access all areas". 8)
Aika harmittava juttu, kun tuolla tavalla meni homma vähän puihin.

Pertillähän oli Harrisin numero niin mä käsken sen kilauttaa kaverille ja puhua sun puolesta. Itse kun ei keretä bäkkäreille ja hotellilla käydään korkeintaan peittoa heiluttamassa niin me ei ehditä Brucea tällä kertaa moikata. Mutta panen Pertin hoitamaan asiaa.
Rider Of The Storm
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Rider Of The Storm »

Heh heh,very funny. :)
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

^^ BUAHahahahahaAHahaaaaa :D

On se Saken säilä on niin pirun terävä ja kirveltää niin penteleesti, kun rouva sillä, kerta toisensa jälkeen, tyylillä sivaltaa. Ei voin kuin seurata vierestä ja ihailla. Kiitos :).
"Life goes on....until it doesn't"
Sakari Östermalm

Rider Of The Storm wrote:Heh heh,very funny. :)
En minä nyt kyllä käsitä, mikä minun postistani tekee naurettavan verrattuna omaasi. Minäkin lupaan laittaa kuvia todistusaineistoksi, että emme Brucea nähneet. Niissä kuvissa voipi vaikka vilkkua talvikarvaisen rämemajavan pesänrakennuspuuhat; Bruce who?

^ Iivis; tämä meikäläisen homma on vaan välillä kuin vanha mopo; kun sen saa käyntiin, huomaa etteivät jarrut toimi :wink: . I rest my case.
HL
Bändäri
Bändäri

Post by HL »

Juu-uh. En jaksanut aluksi kommentoida näitä Riderin tarinoita lainkaan, koska tiesin, että tuon täytyy olla ihan täyttä skeidaa. Nyt kommentoin kuitenkin sen verran, että eipä tullut yllätyksenä, tuo takapakki kun porukka täällä rupesi pyytämään kuvia todisteeksi. Luulitko tosiaan, että kaikki haukkaavat hatullisen kakkaa tuosta vaan, ilman mitään epäileviä mutinoita? Noh itseäni kiinnostaisi kuvat edes noista VIP-lipuista, kun kerran olet ne kuitenkin saamassa? Epäilen kuitenkin, että samaa huttua on tämä tarina kuten Harrisin ex-heilatkin. Anteeksi lievä Off Topic, mutta rupesi ketuttamaan tuollainen lapsellinen kusettaminen.
Last edited by HL on Wed Nov 01, 2006 18:59, edited 1 time in total.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Rider Of The Storm wrote: Eilen tuli pientä takapakkia kun exäni soitti ja kertoi,että tämä Harrisin ystävä ei näillä näkymin tule ollenkaan keikoille mukaan joten ei sitten taida ilmaiset hotellit ja matkat onnistua,mutta hän lähettää vip-lippumme pikana Jenkeistä.Hiemanko latisti tunteita,kun oli jo suunnitellut kaikkea.No loppupeleissä pelkät ilmaiset liputkin olisi jo todella hienoa.Toivottavasti se vip-lippu sitten on tyyliä "access all areas". 8)
Jep. Exäsi soitti muuten minullekin, ja kertoi, että Harrisin koira on perunut bändin Suomi-keikat kokonaan. On tuolla Itävallan järvimaastossa nyt niin kovat kalastusilmat menossa että Adriania ei saada millään mukaan kiertueelle, ainakaan Euroopan osioon.
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Hittolainen.. Onko tää koko juttu ollut leikkiä kokoajan? :oops:

Nyt nolottaa kun menin noin halpaan. Vaikkakin tavallaan se on parempi, että jos se oli leikkiä ;)

Mutta ei helkutissa. Keikkaahan ei ole kun 1,5 viikkoa :shock:
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Anteeksi lievä Off Topic, mutta rupesi ketuttamaan tuollainen lapsellinen kusettaminen.
jees, jonnekin muualle tommoset buletukset ku tänne todellisten IM-fanien pyhälle laudalle.. gee.. :wink:
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Ironmaiden82 wrote:Hittolainen.. Onko tää koko juttu ollut leikkiä kokoajan? :oops:

Nyt nolottaa kun menin noin halpaan. Vaikkakin tavallaan se on parempi, että jos se oli leikkiä ;)

Mutta ei helkutissa. Keikkaahan ei ole kun 1,5 viikkoa :shock:

Jaaahas.. Oli se näköjään tuoki juttu sitten pelkkää kusetusta? Itse uskoin tuohon tarinaan hieman varauksella ja uskoin aina tähän hetkeen asti, mutta enpä usko enään.. En kyllä tajua miten voi keksiä kusettaa jotaki tollasta, jos tuo rider nyt ees kusettaa...
Odotellaan niitä kuvia nyt kovalla innolla nähtäväksi! :lol:
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Siteeraan kuvitteellista täti-ihmistä: "Pakkohan sen on olla totta, internetissä luki niin." Oli miten oli, eipä ole ainakaan minulta pois.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Otukka666
Hang-Around
Hang-Around

Post by Otukka666 »

Nyt rupee keikkakuume nousemaan kunnolla :) Ei saa yöllä kunnolla unta kun miettii että miten kerkeen hyvälle paikalle kentälle kun pitää ostaa paitakii, yms, yms :D
21.12.2003 06.07.2005 12.10.2006 18.07.2008 19.07.2008 8.8.2010 8.7 2011
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Nyt pitää todeta lyhyesti ja ytimekkäästi. Kyllä toi Sakke on sitten täyttä tavaraa :lol: :lol:
Naisella jolla on noin hyvin tuo sana hallussa niin arvailujen varaan vaan jää miten ne keskustelut Pertsan kans kotinurkissa menee :roll:
Jes keikat just ovella. Elämme jännittäviä hetkiä.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Rider Of The Storm
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Itse asiassa eilen illalla sain lisää tietoa asiasta eli siis tämä exäni kaveri on myös hyviä ystäviä Maidenin kanssa ja hän on tämän Harrisin exän kanssa kiertänyt Maidenin Suomen keikkoja jo monen vuoden ajan eli vaikka tämä itse Harrisin exä ei tulekaan mukaan,pääsemme silti hotelliin jne. tämän exäni kaverin suhteilla.

Liput ovat tulossa Jenkeistä ja ovat luultavasti alkuviikosta exäni kaverilla.Itse saan lippuni sitten keikkapäivänä koska menen Tampereelle aiemmin kuin exäni ja muut joten ennen keikkoja en voi todistella sanomisiani muuten kuin tänne kirjoittamalla.

Exäni kautta olen kuullut monia näiden kahden naisen Maiden-keikkakokemusta ja onpahan exäni nähnyt myös tämän kaverinsa viime vuotisen Maiden-keikkojen vip-passin.Tiedän ettei exäni kusettaisi minua tällä lailla eikä oikeasti kukaan voi keksiä tälläistä juttua,varsinkin kun tähän liittyy niin paljon erilaisia asioita.

Epäilkää sitten,ei se minua haittaa.Kuten olen sanonut niin todistusaineistoa tulee joskus sitten keikkojen jälkeen kattavan raportin ja useiden kuvien muodossa. :wink:
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

^ Eihän tässä muuta, mutta kyllä ex-nainen on aina se luotettavin lähde ihan mille tahansa. Nyt vaan miettimään niitä kaikkia ilkeitä asioita joita neidille teit. :lol:
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Sakari Östermalm

^^
Rider Of The Storm aikoinaan wrote:lähiaikoina ois tarkotus tehdä demo.teen englanninkielistä rappia.en mitään blingblinguhoomisbiisejä vaan biisejä omasta elämästä ja ympäröivästä yhteiskunnastamme.haaveena ois että tästä tulis vielä jotain ja minun mielestäni todellakin tulee.maidenin löysin vasta viime kesänä kun lista näytti trooper-videon
Saammeko siis ehkä odottaa jotain hengen tuotosta tulevasta kokemuksesta tyyliin Bruce you are my idol yo yo yo, but now I have to go go go!

Tehdäänpä nyt niin, että halukkaat voivat jatkaa tätä keskustelua laadukkaalla foorumilla, meitä Tuomaita kun on täällä ehkä liian paljon. Mutta laita kuvia tulemaan aikanaan, ne saavat varmasti arvoisensa paikan etusivulla.
Rider Of The Storm
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

En minä tehnyt mitään pahaa vaan exäni teki minulle mutta kyllä tämä vip-passisysteemi korvaa kaikki ne ilkeät teot. :D Oikeasti olin jo antanut kaiken anteeksi exälleni mutta se siitä asiasta...

Käsittääkseni Maiden tulee yöpymään Tampereella mutta hotellista en tiedä vielä,mutta eiköhän se selviä tässä lähipäivinä.Tosin en kyllä tiedä viitsisinkö kertoa sitten sen tänne jolloin olisin syyllinen suureen väkijoukkoon hotellin ulkopuolella. :)

Mitä lähemmäksi keikat tulevat sitä enemmän alkaa jännittämään.Viime öinäkin on ollut lieviä univaikeuksia.Tulisipa ensi viikon sunnuntai nopeammin. :)

Noi rap-jutut nyt on muutaman vuoden vanhoja teini-iän loppuvaiheilta.Ei niitä nyt olisi tarvinnut kaivaa esiin. :lol:
aceshigh
Peräruiske
Peräruiske

Post by aceshigh »

Tässä on kyllä niin monta exää että menin jo sekaisin. Vieläkun ex-Maiden Paul Di'Anno kaivetaan esiin niin avot!
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

aceshigh wrote:Tässä on kyllä niin monta exää että menin jo sekaisin. Vieläkun ex-Maiden Paul Di'Anno kaivetaan esiin niin avot!
Aivan, nää on tälläsiä perus kaverin kaverin serkun poika juttuja, mutta alussa melkein otin aivan todesta tuon :)
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Joo, siis kuulkaas, te ette usko mutta mulle kävi näin!

Paul Di´Anno sattui soittamaan mulle äsken, ja se kertoi että mä pääsen jokaiselle Maidenin tulevalle keikalle (kaikkien kiertueiden), kunhan mulla on todisteeksi Fear Of The Darkin remaster-CD hyllyssä! No, mä otin siitä levystä kuvan ja lähetin Paulille, ja nyt mulla on kaikille maailman tuleville Maiden-keikoille olemassa lippu ja backstage-passi!

Todiste:

Image
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Sakari Östermalm wrote:Tehdäänpä nyt niin, että halukkaat voivat jatkaa tätä keskustelua laadukkaalla foorumilla, meitä Tuomaita kun on täällä ehkä liian paljon.
Ja otetaanpas sitten taas se silmä käteen :roll:.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Olenko ainoa jota alkaa kyrpimään tämä Rider Of The Stormin väitteestä aiheutunut paskan jauhaminen ja jatkuva vittuilu? Ei hyvää päivää, antakaa olla. Ottakaa vaikka asenteeksi 'uskon kun näen', tai jotain.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

The_Air_Raid_Siren wrote:Olenko ainoa jota alkaa kyrpimään tämä Rider Of The Stormin väitteestä aiheutunut paskan jauhaminen ja jatkuva vittuilu? Ei hyvää päivää, antakaa olla. Ottakaa vaikka asenteeksi 'uskon kun näen', tai jotain.

Täysin samaa mieltä olen.. Uskotaan tai ei uskota, sitten kun meillä on nähtävänä niitä riderin kuvia.. Ja niitähän on parasta olla sitten paaaaaaaaaaljon! :wink:
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Luetteko te jumalauta noita aiempia viestejä ollenkaan? Östermalmi siitä ensin jo sanoi ja allekirjoittanut vähän sen jälkeen.

SE AIHEESTA JAUHAMINEN LOPPUU NYT!

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Sakari Östermalm

Piti ihan silmiä hieraista ja pieraista, että joko minulla on auktoriteettihäiriö tai sitten joku ei ymmärrä lukemaansa. Nyt te nulikat käytte tuolla Lordi-topicissa lukemassa teille raapustetun pienen kirjeen. Ja seuraavan, joka ei usko puhetta, minä maalaan ruskeaksi, työnnän harjanvarren perseeseen ja sitten tämä henkilö saa viettää Halloweeninsa eskimopuikkona.
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Jep, olen pahoillani, mutta meni tuo Saken sanoilla maalailu tällä kertaa hieman ohi enkä ymmärtänyt sanomaa, meille maalaisille kun pitäisi ilmeisesti joskus vääntää rautalangasta, tarttui vain tuo Straton viesti paremmin silmään.

Nou hätä. Seuraava viesti käsittelee sitten itse topicin aihetta ja jos ei käsittele, tulee luuta ja lakaiseen sekä viestin, että postaajan hevon vittuun. T: Pera
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Post Reply