Maiden-paidat
Moderator: The Killer Krew
-
- Sateentekijä
Vihdoin on hämeenlinnaankin saatu jotain järkevää! Tänne on tullut kunnon hevikauppa nimeltään Rockcult. Ei nyt mikään kauhean iso mutta tavaraa löytyy. Olen sieltä saanut hankittua jo muutaman paidan. Piece of mindin ja Real livestä sen missä Eddie soittaa sitä bassoa. On se hyvä kun ei enää tartte kaikkea netistä tilata.
-
- Hiippari
On kyllä hinnat mukavasti nousseet,kiertuepaidasta joutui pulittamaan powerslave tourilla vain 35 markkaa ja nykyään joutuu pulittamaan saman hinnan EUROISSA.. Ja voi joutua jopa enemmän.. Nooh, maailma muuttuuu..Jos muistan oikein, kiertuecollege maksoi 60 mk ja t-paita 35 mk

Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Kylläpäs on muuten komea tuollainen These Colours Don't Run t-paita. Tulee kyllä olemaan vaikea valinta paidan ostossa, kun on niin paljon hienoja mistä valita. Todennäköisesti tulee ostettua joko se, missä on Matterin kansi tai tuollainen These Colours Don't Run. Tai molemmat. Ja rahaa menee.
Mutta voi kääk noita hintoja. Pirun monta hienoa paitaa ja hinnat tommosta 45$/kpl.
Voisihan tuon These Colours Don't Run ostaa jos Hesassa näkyy.
Voisihan tuon These Colours Don't Run ostaa jos Hesassa näkyy.
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
-
- Viikonloppusoturi
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
-
- Vempare
Löysin netistä nättejä iron maiden paitoja ja monien muidenkin bändien.
http://www.primalwear.com/catalog/index ... =1&secID=1
Harmi vaan kun nuo pitäis varmaan tilata jenkeistä eikä ole ihan varmuutta sivujen luotettavuudesta. Onko kukaan tilannu tämmösiä "bicycling jerseys" paitoja??
http://www.primalwear.com/catalog/index ... =1&secID=1
Harmi vaan kun nuo pitäis varmaan tilata jenkeistä eikä ole ihan varmuutta sivujen luotettavuudesta. Onko kukaan tilannu tämmösiä "bicycling jerseys" paitoja??
Onhain toi kyseinen kauppa jo levännyt täällä kevään lopusta/kesä alusta asti (suunnilleen).. Itse ostin sieltä oman 666 paitani joskus kesällä ja on kyllä vitun hiano paita.Esko666 wrote:Vihdoin on hämeenlinnaankin saatu jotain järkevää! Tänne on tullut kunnon hevikauppa nimeltään Rockcult. Ei nyt mikään kauhean iso mutta tavaraa löytyy. Olen sieltä saanut hankittua jo muutaman paidan. Piece of mindin ja Real livestä sen missä Eddie soittaa sitä bassoa. On se hyvä kun ei enää tartte kaikkea netistä tilata.

Edit: "Real livestä sen missä Eddie soittaa sitä bassoa" Eikös tuo ole Fear Of The Dark live?
-
- Hang-Around
^Sain parhaat naurut ikinä kun näin noin pyöräilypaidat. Jos vielä näkisin jonkun luihun hiippailevan sellaisen kanssa kadulla, niin kuolisin naurusta.
Kohta ne varmaan rupee valmistamaan bändiboksereita.
Ainiin, Motörhead ja muutama muu on sen jo tehnytkin.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
-
- Berserkki
Itse asiassa Maideniltä jo noita löytyyrainmaker91 wrote:^Sain parhaat naurut ikinä kun näin noin pyöräilypaidat. Jos vielä näkisin jonkun luihun hiippailevan sellaisen kanssa kadulla, niin kuolisin naurusta.

SAVE_US.ETG 

Pisti vain mietityttämään kun nettiä selaillessa huomasin tossa www.fanituote.com :in sivuilla että siellä on nordic tour paita myynnissä 29.90€ hintaan. tiedä sitten että onko nuo ihan "aitoja".
Kyllä tuolla putiikissa tietääkseni on aitoja paitoja. Onhan mm. 2005 Eddie Rips Europe paitaa paikallisilla painatuksilla ollut vielä nytkin myynnissä eri maalaisissa nettikaupoissa.Petsku wrote:Pisti vain mietityttämään kun nettiä selaillessa huomasin tossa www.fanituote.com :in sivuilla että siellä on nordic tour paita myynnissä 29.90€ hintaan. tiedä sitten että onko nuo ihan "aitoja".
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Tuossa Eddie Rips Europe paidassa oli Saksan keikan päivämäärä painatuksena, minkä kuva tuolla sivuilla oli, mutta tiedä sitten onko vain väärä kuva sattunut.Samhain wrote:Kyllä tuolla putiikissa tietääkseni on aitoja paitoja. Onhan mm. 2005 Eddie Rips Europe paitaa paikallisilla painatuksilla ollut vielä nytkin myynnissä eri maalaisissa nettikaupoissa.Petsku wrote:Pisti vain mietityttämään kun nettiä selaillessa huomasin tossa www.fanituote.com :in sivuilla että siellä on nordic tour paita myynnissä 29.90€ hintaan. tiedä sitten että onko nuo ihan "aitoja".
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
Ei välttämättä. On tuota Saksa-painosta ollut muuallakin. Tiedä noista?Räbsä wrote:Tuossa Eddie Rips Europe paidassa oli Saksan keikan päivämäärä painatuksena, minkä kuva tuolla sivuilla oli, mutta tiedä sitten onko vain väärä kuva sattunut.Samhain wrote:Kyllä tuolla putiikissa tietääkseni on aitoja paitoja. Onhan mm. 2005 Eddie Rips Europe paitaa paikallisilla painatuksilla ollut vielä nytkin myynnissä eri maalaisissa nettikaupoissa.Petsku wrote:Pisti vain mietityttämään kun nettiä selaillessa huomasin tossa www.fanituote.com :in sivuilla että siellä on nordic tour paita myynnissä 29.90€ hintaan. tiedä sitten että onko nuo ihan "aitoja".
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Sateentekijä
Nyt lähtee paitoja halvalla, itse pistin kolme tilaukseen. 7,49€ paidasta ei ole paha hinta! 

Tommonen vihreä crossed guns paita ois kyllä kiva. Paljos nuo postikulut ovat, kun silmiin sattunut?Edward Mannerheim wrote:Nyt lähtee paitoja halvalla, itse pistin kolme tilaukseen. 7,49€ paidasta ei ole paha hinta!
Edit: Puusilmä minä. Sivun ylälaidassa luki "Free delivery on everything"
Last edited by Räbsä on Tue Jan 09, 2007 22:01, edited 1 time in total.
-
- Bändäri
Ainakaan levyissä ja peleissä ei ole postikuluja ollenkaan tuolla, joten tuskin paidoissakaan on.Räbsä wrote:Tommonen vihreä crossed guns paita ois kyllä kiva. Paljos nuo postikulut ovat, kun silmiin sattunut?Edward Mannerheim wrote:Nyt lähtee paitoja halvalla, itse pistin kolme tilaukseen. 7,49€ paidasta ei ole paha hinta!
Tuolla vissiin käy ainoastaan luottokortti? Silmiini ei ainakaan muuta tietoa osunut.Tom Sawyer wrote:Ainakaan levyissä ja peleissä ei ole postikuluja ollenkaan tuolla, joten tuskin paidoissakaan on.Räbsä wrote:Tommonen vihreä crossed guns paita ois kyllä kiva. Paljos nuo postikulut ovat, kun silmiin sattunut?Edward Mannerheim wrote:Nyt lähtee paitoja halvalla, itse pistin kolme tilaukseen. 7,49€ paidasta ei ole paha hinta!

Edit: *#¤¤%! Tuollahan alalaidassa näkyypi, että Visa Electroni käy. Mikäs puusilmä minä oikein olen?