Iron Maiden 12.11 Tampere & 14.-15.11 Helsinki

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Hittolainen että mäkin olen vihreä kateudesta. Ja vielä ilmaiseksi. Tosin mulle riittäisi ihan hyvin se, että jos nimmarit saisin ja sitten valokuvaan Maidenin jätkien kans.. Tai ainakin Nickon. Tuosta lystistä voisin jo pari sataa maksaa ylimääräistäkin. :)
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Rider Of The Storm wrote:Ehkä jotkut nyt vetävät herneen nenään,kun avaudun tällä lailla täällä,mutta minulla ei ole mitenkään tarkoitus kehuskella täällä vaan tämä on vain niin käsittämätön juttu,että halusin kertoa sen tänne muillekin Maiden-faneille.
Suomalaiset on tunnetusti maailman kateellisin kansa, mutta kyllä tälläiset jutut pitää ehdottomasti jakaa muidenkin tietoon. Joten ei muuta kuin kamera mukaan ja kattavat raportoinnit kehiin keikkojen jälkeen. :D
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Tuo kuullostaa kyllä ihan liian hyvältä ollakseen totta. Muista sit ottaa hienoja kuvia todisteeksi, en suostu uskomaan tuota todeksi muuten ;)
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Rider Of The Storm wrote:
Pääsen seuraamaan kaikki 3 Maidenin keikkaa ilmaiseksi,pääsen backstagelle,saan myös yöpyä samassa hotellissa Maidenin porukan kanssa ja saan tulla samalla kyydillä Tampereelta Helsinkiin kuin Maidenin porukka ja kaikki tämä ilmaiseksi.

Tokihan kerrot meille hotellin nimen missä maiden yöpyy?! :wink:
Aika unelma homma kyllä tuollanen.. Itteä kyllä jännittäs aika pirusti poikien tapaaminen, mutta kyllä kai se alkas luistaa ku sais pari sanaa vaihdettua.. Onnea sinulle mielettömästi! :)
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Hieno homma ja varmasti monet ovat kateellisia. Jotkut menee kattomaan 12 keikkaa mutta tää on jotain parempaa. Tyyppi pääsee hengailemaan bändin kanssa:D Siis hieno homma tuo 12 keikkaakin on, mutta tommoiset saa rahalla. VIP-passeja ei saa kuin Once In A Million :shock:

Olisi hemmetin siistiä päästä tapaamaan bändi ja hieman jutustella. Nimmaritkin puuttuu vielä, koska en lähde sille linjalle että ostaisin jostain huuto.net/e-bays:ta niitä vaan ne täytyy saada itse hommattua.

Tai jos saat hommattua nimmarit niin laitatko mulle tulemaan postissa? vitsi vitsi :lol:
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Rider Of The Storm wrote:Harrisin hyvä ystävä saa kaikille 3 Maidenin Suomen keikalle 5 vip-lippua ja näin minä saan yhden niistä lipuista.
Rider Of The Storm wrote:Pääsen seuraamaan kaikki 3 Maidenin keikkaa ilmaiseksi,pääsen backstagelle,saan myös yöpyä samassa hotellissa Maidenin porukan kanssa ja saan tulla samalla kyydillä Tampereelta Helsinkiin kuin Maidenin porukka ja kaikki tämä ilmaiseksi.
Ettei kenellekään jäisi epäselväksi, VIP-lipuilla eli käytännössä siis laminaateilla ei ole mitään tekemistä minkään muun kuin keikalle, ja joissakin tapauksissa backstagelle, pääsyn kanssa. Samassa hotellissa bändin kanssa saa myös yöpyä ken haluaa, joskaan ei toki ilmaiseksi :).
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Relic wrote:
Rider Of The Storm wrote:Harrisin hyvä ystävä saa kaikille 3 Maidenin Suomen keikalle 5 vip-lippua ja näin minä saan yhden niistä lipuista.
Rider Of The Storm wrote:Pääsen seuraamaan kaikki 3 Maidenin keikkaa ilmaiseksi,pääsen backstagelle,saan myös yöpyä samassa hotellissa Maidenin porukan kanssa ja saan tulla samalla kyydillä Tampereelta Helsinkiin kuin Maidenin porukka ja kaikki tämä ilmaiseksi.
Ettei kenellekään jäisi epäselväksi, VIP-lipuilla eli käytännössä siis laminaateilla ei ole mitään tekemistä minkään muun kuin keikalle, ja joissakin tapauksissa backstagelle, pääsyn kanssa. Samassa hotellissa bändin kanssa saa myös yöpyä ken haluaa, joskaan ei toki ilmaiseksi :).

Onkohan ne Tampereella yön vai Hesassa? Mitä luulette? Ja sitten jos Tampereella, niin mitä se maksaa, jos sais nukkua samassa hotellissa? :D
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Rider Of The Storm wrote:Tässä on jo muutaman viikon mietityttänyt kovasti tulevat Maiden-keikat sillä minä tulen kokemaan varmastikin jokaisen Maiden-fanin unelman, unelman josta en osannut edes haaveilla sillä niin uskomaton se on.

Ex-tyttöystäväni kaverin kaveri on,niin uskomattomalta kuin kuulostaakin, Steve Harrisin hyvä ystävä.Tämä nainen on myös seurustellut joskus kauan sitten Harrisin kanssa.Meinasin tippua tuolilta sinä päivänä kun exäni soitti ja kertoi seuraavan:tämä Harrisin hyvä ystävä saa kaikille 3 Maidenin Suomen keikalle 5 vip-lippua ja näin minä saan yhden niistä lipuista.

Pääsen seuraamaan kaikki 3 Maidenin keikkaa ilmaiseksi,pääsen backstagelle,saan myös yöpyä samassa hotellissa Maidenin porukan kanssa ja saan tulla samalla kyydillä Tampereelta Helsinkiin kuin Maidenin porukka ja kaikki tämä ilmaiseksi.

Pelkkä ajatteleminen alkaa jo jännittää,kun miettii että minä tulen tapaamaan sankarini,pääsen dokailemaan sankareideni kanssa (mikäli tuon ikäiset hemmot sitä enää harrastavat),pääsen keskustelemaan heidän kanssaan jne. ja tätä siis 4 päivän ajan.

Ehkä jotkut nyt vetävät herneen nenään,kun avaudun tällä lailla täällä,mutta minulla ei ole mitenkään tarkoitus kehuskella täällä vaan tämä on vain niin käsittämätön juttu,että halusin kertoa sen tänne muillekin Maiden-faneille.Minä tulen olemaan 4 päivää aivan taivaassa. :shock:

Viimeistään nyt tiedän,että kannattaa exien kanssa pysyä hyvissä väleissä.Ei ikinä tiedä mitä tulee sitä kautta saamaan. :D
En usko joulupukkiin. Mielelläni olen väärässä, mutta jotenkin tässä vaiheessa elämän polkua meikäläiseltä on karissut jo vähän sinisilmäisyyttä pois enkä välttämättä usko ihan kaikkea, mitä ihmiset tänne internetin ihmemaahan kirjoittelevat. Ei se ole minulta pois, vaikka joku tuollaisen tilaisuuden saisikin. Tuossa tarinassa on minusta vaan liian monta kaverin kaverin exää. Tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä vaan niin monenlaisilla motiiveilla.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Ironmaiden82 wrote:Onkohan ne Tampereella yön vai Hesassa? Mitä luulette? Ja sitten jos Tampereella, niin mitä se maksaa, jos sais nukkua samassa hotellissa?
Akateeminen arvaukseni on että joko lentävät tai suhaavat vaneilla suoraan hallilta yöksi Stadiin, jossa asuvat koko Suomessa oloaikansa. Yksi yö Tampereen parhaassa hotellissa maksaa halvimmillaan noin satasen. Toisaalta, yhtä hyvin siellä hotellin baarissa voi bändin kanssa dokailla vaikka ei olisi asukaskaan :).
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Laittakaaha joku tänne laudalle hotellin nimi heti ku tiiätte missä yöpyvät! Se ois aivan mahtavaa tavata bändin pojat, mutta taitaa jäähä haaveeksi.. :lol:
Tuntuu ettei voi keskittyä enään mihinkää, kun keikat ovat jo niin lähellä.. Eihän tätä saatana voi uskoa todeksi, että maidenia ollaan menossa kattomaan.. JUMALAUTA!
Last edited by GODOFTHUNDER on Mon Oct 30, 2006 22:09, edited 1 time in total.
Maiden todistettu:
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Relic wrote:Toisaalta, yhtä hyvin siellä hotellin baarissa voi bändin kanssa dokailla vaikka ei olisi asukaskaan :).
Janne on satavarmasti Mollyssa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^^ En halua masentaa ketään, mutta se on kyllä varma nakki että kukaan ei laudalle postaa Maidenin hotellia, vaikka sen tietäisi. Miettikääs nyt, kun 579 fania parveilee hotellin ulko-ovella kun juopunut ukkolauma yrittää päästä hotellihuoneeseen vaimolle soittamaan? :wink:
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Stratocaster wrote:^^ En halua masentaa ketään, mutta se on kyllä varma nakki että kukaan ei laudalle postaa Maidenin hotellia, vaikka sen tietäisi. Miettikääs nyt, kun 579 fania parveilee hotellin ulko-ovella kun juopunut ukkolauma yrittää päästä hotellihuoneeseen vaimolle soittamaan? :wink:
Sen kyllä uskon, ettei sitä ihan heti halua muille kertoa.. Itse en oo vielä hotellia varannu.. Todennäkösesti meen intercontinentaaliin tai simonkentälle.. Olkoon maidenin pojat siellä siteen tai ei! :lol:
Maiden todistettu:
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Stratocaster wrote:Miettikääs nyt, kun 579 fania parveilee hotellin ulko-ovella kun juopunut ukkolauma yrittää päästä hotellihuoneeseen vaimolle soittamaan?
Eikö niillä ole kännyköitä :wink:?

Jos bändi niin haluaa, ei heidän oloaan hotellissa edes huomata. Voivat hyvin kulkea taka- tai sivuovista tai mistä lie salakäytävistä. Voivat myös ajella autoilla suoraan talliin ja sieltä hissillä asuinkerroksiin. Yleensä myös crew ja muut hampuusit asutetaan muualle kuin itse bändi, Rod ja muu lähipiiri.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Ne on niin vanhanaikasia; ei niillä kännyköitä ole. Rannekellotkin todistaa sen! :D
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Stratocaster wrote:^ Ne on niin vanhanaikasia; ei niillä kännyköitä ole. Rannekellotkin todistaa sen!
Mutta ei sentään mitkä tahansa rannekellot, Nickolla ainakin on umpikultainen Presidential Rolex, hinta huokeat $25,000 :shock:.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Rider Of The Storm wrote:Ex-tyttöystäväni kaverin kaveri on,niin uskomattomalta kuin kuulostaakin, Steve Harrisin hyvä ystävä.Tämä nainen on myös seurustellut joskus kauan sitten Harrisin kanssa.Meinasin tippua tuolilta sinä päivänä kun exäni soitti ja kertoi seuraavan:tämä Harrisin hyvä ystävä saa kaikille 3 Maidenin Suomen keikalle 5 vip-lippua ja näin minä saan yhden niistä lipuista.
Nyt kun itsekin alkaa ajattelemaan, niin melko pienet piirit on siellä päin, jos ex-tyttöystäväsi kaverin kaverilta ei löydy lähipiiristä ketään joka haluaisi lähteä tuollaiseen mukaan, vaan pitää ensinnäkin kysyä kaverin kautta sinun ex-tyttöystävääsi, joka sitten kysyy vielä sinut mukaan. Melkein menin täysin lankaan, ja meninkin. Luulisi, että nämä "Harrisin exän" sukulaisetkin ovat nyt jotenkin Harrisiin kytköksissä jne.

Ota seuraavalla kerralla muutama kaverin kaveri pois sieltä :twisted:
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Relic wrote:
Stratocaster wrote:^ Ne on niin vanhanaikasia; ei niillä kännyköitä ole. Rannekellotkin todistaa sen!
Mutta ei sentään mitkä tahansa rannekellot, Nickolla ainakin on umpikultainen Presidential Rolex, hinta huokeat $25,000 :shock:.
Arvasin että saan turpaani näissä näsäilyissä jonkun karun faktan edessä. :lol:
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Rider Of The Storm wrote:Tässä on jo muutaman viikon mietityttänyt kovasti tulevat Maiden-keikat sillä minä tulen kokemaan varmastikin jokaisen Maiden-fanin unelman, unelman josta en osannut edes haaveilla sillä niin uskomaton se on.

Ex-tyttöystäväni kaverin kaveri on,niin uskomattomalta kuin kuulostaakin, Steve Harrisin hyvä ystävä.Tämä nainen on myös seurustellut joskus kauan sitten Harrisin kanssa.Meinasin tippua tuolilta sinä päivänä kun exäni soitti ja kertoi seuraavan:tämä Harrisin hyvä ystävä saa kaikille 3 Maidenin Suomen keikalle 5 vip-lippua ja näin minä saan yhden niistä lipuista.

Pelkkä ajatteleminen alkaa jo jännittää,kun miettii että minä tulen tapaamaan sankarini,pääsen dokailemaan sankareideni kanssa (mikäli tuon ikäiset hemmot sitä enää harrastavat),pääsen keskustelemaan heidän kanssaan jne. ja tätä siis 4 päivän ajan.

Ehkä jotkut nyt vetävät herneen nenään,kun avaudun tällä lailla täällä,mutta minulla ei ole mitenkään tarkoitus kehuskella täällä vaan tämä on vain niin käsittämätön juttu,että halusin kertoa sen tänne muillekin Maiden-faneille.Minä tulen olemaan 4 päivää aivan taivaassa. :shock:

Viimeistään nyt tiedän,että kannattaa exien kanssa pysyä hyvissä väleissä.Ei ikinä tiedä mitä tulee sitä kautta saamaan. :D
Jotenkin nyt kyllä tuntuu, että ihan totta ei tämä tarina ole. Mutta jos, on niin olen kyllä erittäin kateellinen.

Alle kaksi viikkoa tosiaan aikaa keikkaan. Täpinät alkavat olla jo helvetilliset.
Rider Of The Storm
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Rider Of The Storm »

Joo ymmärrän kyllä,että on vaikeaa uskoa mitä tulen kokemaan.Sanoin minäkin ensin exälle,että en mä nyt näin helppoon mene "exän kaverin kaveri on Harrisin ystävä".Arvatkaa vaan onko mulla koko ajan pieni pelko,että tulee jotain ja sitten tämä ei toteudukaan,mutta minä puhun aivan totta.Todistusaineistoa saatte sitten valokuvien muodossa.

Nopeus oli valttia pääsyssäni mukaan tähän.Exäni on hyvä ystävä tämän naisen kanssa,joka taas on hyvä ystävä tämän Harrisin ystävän kanssa. Saman tien kun exäni kuuli tästä,hän soitti minulle.Lyhyesti sanottuna exäni teki minulle aikanaan aika veemäisen teon ja hän sanoikin,että haluaisi tällä tavalla vähän korvata tekojaan.Mukaan haluavia olisi varmasti ollut vaikka kuinka,mutta kuten sanoin nopeus ratkaisi.

Tämä Harrisin ystävä on joku 45v nainen,joka asuu Jenkeissä ja on jo 80-luvulla jotenkin siellä tutustunut Maideniin ja on ystäviä myös esim.Manowarin,Dion ja Kissin jätkien kanssa.Arvatkaa vaan siintääkö mielessä mahdollinen Manowarin keikka ensi vuonna. :D On myös käynyt niin,että eräs Eric Adams yritti aikanaan iskeä tämän naisen,mutta ei saanut vastakaikua. :D

Tiedän kyllä mihin vip-lippu oikeuttaa,mutta tämän naisen Harris-ystävyyden avulla pääsemme todellakin takahuoneeseen juomaan Maidenin raiderissa olevia viinoja,kuten myös hotelliin ilmaiseksi ja Helsinkiin kyydillä ilmaiseksi.Tämä nainen on jo monta vuotta kiertänyt Maidenin Suomen keikat ja joskus kiertänyt myös muissakin maissa ottaen aina lomaa keikkoja varten.

Ei tämä minun sepostus varmaan mitenkään muuta teidän epäuskoisten mielipidettä tarinan todellisuudesta,mutta näettepä sitten valokuvien muodossa,että puhun todellakin totta. :D

Tiedän jo nyt,että tulen olemaan varmasti aika paniikissa kohdatessani nämä herrat,mutta kuten suomalaiseen tyyliin kuuluu,niin eiköhän juttua ala tulla,kun saan alle parit rohkaisevat. 8)
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Rider Of The Storm wrote:Joo ymmärrän kyllä,että on vaikeaa uskoa mitä tulen kokemaan.Sanoin minäkin ensin exälle,että en mä nyt näin helppoon mene "exän kaverin kaveri on Harrisin ystävä".Arvatkaa vaan onko mulla koko ajan pieni pelko,että tulee jotain ja sitten tämä ei toteudukaan,mutta minä puhun aivan totta.Todistusaineistoa saatte sitten valokuvien muodossa.

Nopeus oli valttia pääsyssäni mukaan tähän.Exäni on hyvä ystävä tämän naisen kanssa,joka taas on hyvä ystävä tämän Harrisin ystävän kanssa. Saman tien kun exäni kuuli tästä,hän soitti minulle.Lyhyesti sanottuna exäni teki minulle aikanaan aika veemäisen teon ja hän sanoikin,että haluaisi tällä tavalla vähän korvata tekojaan.Mukaan haluavia olisi varmasti ollut vaikka kuinka,mutta kuten sanoin nopeus ratkaisi.

Tämä Harrisin ystävä on joku 45v nainen,joka asuu Jenkeissä ja on jo 80-luvulla jotenkin siellä tutustunut Maideniin ja on ystäviä myös esim.Manowarin,Dion ja Kissin jätkien kanssa.Arvatkaa vaan siintääkö mielessä mahdollinen Manowarin keikka ensi vuonna. :D On myös käynyt niin,että eräs Eric Adams yritti aikanaan iskeä tämän naisen,mutta ei saanut vastakaikua. :D

Tiedän kyllä mihin vip-lippu oikeuttaa,mutta tämän naisen Harris-ystävyyden avulla pääsemme todellakin takahuoneeseen juomaan Maidenin raiderissa olevia viinoja,kuten myös hotelliin ilmaiseksi ja Helsinkiin kyydillä ilmaiseksi.Tämä nainen on jo monta vuotta kiertänyt Maidenin Suomen keikat ja joskus kiertänyt myös muissakin maissa ottaen aina lomaa keikkoja varten.

Ei tämä minun sepostus varmaan mitenkään muuta teidän epäuskoisten mielipidettä tarinan todellisuudesta,mutta näettepä sitten valokuvien muodossa,että puhun todellakin totta. :D

Tiedän jo nyt,että tulen olemaan varmasti aika paniikissa kohdatessani nämä herrat,mutta kuten suomalaiseen tyyliin kuuluu,niin eiköhän juttua ala tulla,kun saan alle parit rohkaisevat. 8)

Juu. Kyllä mä ainakin uskon.. :D. Pystyisitkö vaikuttaa siten, että jos heittäisit jonku ehdotuksen, että soittais yllätyksenä jonkun biisin, niin meniskö läpi? :P
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Ai että oon sulle kateellinen! Toisaalta kateutta lievittäisi jos saisit minulle Harriksen nimmarin postin lähetyksellä? :)
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Tuosta toisen hankkimasta nimmarista. Onhan nimmari aina nimmari, mutta minun mielestä se ei ole yhtä arvokas toisen hankkimana, jos sen hankkii ja pyytää itse. Eli se jotenki vähentää sen arvoa jotenki :). Jos tiedätte mitä meinaan
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Rider Of The Storm wrote:Tämä Harrisin ystävä on joku 45v nainen,joka asuu Jenkeissä ja on jo 80-luvulla jotenkin siellä tutustunut Maideniin ja on ystäviä myös esim.Manowarin,Dion ja Kissin jätkien kanssa.
Ettäkö Harris raahaisi jonkun vanhan groupien ja liudan tämän itselleen tuntemattomia kavereita puoleksi viikoksi ilmaiseen täysihoitoon, uskoo ken näkee. Toivottavasti et ole itse exän kaverin kavereinesi suuren kusetuksen uhri :roll:.
Rider Of The Storm
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Rider Of The Storm »

^^^ Joo yllärinä Aces High ekana encorena.Siitä lähdetään. :)

^^ Itse olen ihan samaa mieltä,että en näe nimmarilla mitään arvoa jos en sitä itse ole saanut.

^ Ei tämä nainen ole mikään pelkkä vanha groupie vaan ne ovat oikeasti seurustelleet ja pysyneet sen jälkeen läheisinä ystävinä.Loppujen lopuksi mitä se Harrisilta on pois jos päästää hyvän ystävänsä ja 4 tuntematonta tyyppiä samaan hotelliin ilmaiseksi.Eihän Harris niitä laskuja joudu maksamaan. :) Oikeasti tämä on niin suuri juttu ja sen lisäksi kun mietin niitä kaikkia tämän naisen kertomuksia mitä olen kuullut niin tajuan ettei kukaan voi keksiä mitään tälläistä kusetusta.

Eilen tuli pientä takapakkia kun exäni soitti ja kertoi,että tämä Harrisin ystävä ei näillä näkymin tule ollenkaan keikoille mukaan joten ei sitten taida ilmaiset hotellit ja matkat onnistua,mutta hän lähettää vip-lippumme pikana Jenkeistä.Hiemanko latisti tunteita,kun oli jo suunnitellut kaikkea.No loppupeleissä pelkät ilmaiset liputkin olisi jo todella hienoa.Toivottavasti se vip-lippu sitten on tyyliä "access all areas". 8)
Post Reply