Rautaneito tuotteita tulossa?
Moderator: The Killer Krew
-
- Lentäjä-Ässä
No olisihan tuo se ihanteellinen vaihtoehto, mutta ikävä kyllä paidoista tullee tuolla tavoin aivan liian kalliita.The Wicker Man wrote:Näinasa wrote:Miten olisi sellainen, että rintakuva-Killers eteen ja Toi Trooper kuva taakse? Voittaa se ainakin jonkun väsyneen sloganin. Se olisi täydellistä.Slogan ei kuitenkaan tule miellyttämään kaikkia. Molemmat kuvat ovat puolestaan niin hienoja että ne pitäisi saada paitaan.

"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
No se kallius on venyvä käsitys, minä ainakin maksan mielelläni laadusta.Shogun wrote:No olisihan tuo se ihanteellinen vaihtoehto, mutta ikävä kyllä paidoista tullee tuolla tavoin aivan liian kalliita.The Wicker Man wrote:Näinasa wrote:Miten olisi sellainen, että rintakuva-Killers eteen ja Toi Trooper kuva taakse? Voittaa se ainakin jonkun väsyneen sloganin. Se olisi täydellistä.Slogan ei kuitenkaan tule miellyttämään kaikkia. Molemmat kuvat ovat puolestaan niin hienoja että ne pitäisi saada paitaan.
^ Laatuhan meille kaikille kävisi, mutta kaikilla ei ole siihen rahaa. Itse olen hyvin kiinnostunut paidasta, mutta kun ensisijainen ammatti on opiskelija, ei ole hirveästi varaa ylimääräisiin juttuihin.
Mutta katellaan nyt millainen hinta ylävartalojemme verhoille tulee...
Mutta katellaan nyt millainen hinta ylävartalojemme verhoille tulee...
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
-
- Rautakansleri

Ei mutta jos tämä ei kerran riko lakia (vaikka sitä paheksutaankin), niin ei Suomen lippu Rautaneito-paidassakaan. Tällä se on todistettu.
Siis jos Henkan sukukalleudet on komistettu siniristilipulla, niin Eddie pitämässä sitä on jo aika kevyttä tavaraa..?

"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
-
- Wimp
-
- Hell Rat
Noista kuvista ehkä tuo Trooper-Eddie on paras vaihtoehto tähän tarkoitukseen, koska se on kuitenkin sellainen kuva Eddiestä minkä jokainen varmasti tunnistaa vaikka ei Maidenia kuuntelisikaan. Tietysti pienet viimeistelyt on paikallaan, mutta se on näistä paras. Olisin vieläkin sen sloganin kannalla, mutta demokratia voittakoon. Se nyt ei, kuten jo aikaisemmin mainittiin, tulisi miellyttämään kaikkia ostajia.
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
Pitkästä aikaa taas täällä...
Minusta nuo kaikki esitellyt kuvat ovat järjestään olleet hienoja, enkä osaa nostaa yhtäkään muiden yli. Suomen lippu olisi kyllä hyvä olla mukana, joten se ehkä kallistaa vaakaani Trooper -Eddien suuntaan...
Kuitenkaan ei minullakaan niin valtavasti ole sitä ylimääräistä rahaa, joten mitään kovin kallista paitaa en pysty ostamaan. Eli mieluummin paita itsellä ilman kalliita kuvia kuin kuvilla mutta jossain Keinosen varastossa.
Siis sloganitkin kyllä minulle kelpaisivat, ja mielestäni täällä on jo ollut muutama oikein hyväkin ehdotus.
Ja vielä (olen tätä kysynyt kai jo kolmessa topicissa ilman vastausta prkl), kuten asakin taisi aiemmin mainita, mieluusti mahdollisuuksien mukaan ottaisin myös oman nickin paidan selkään. Se luultavasti nostaisi paidan hintaa liikaa, mutta onko saatavana ommeltavia Maiden-fontti -hihamerkkejä? Jos jostain löytyisi voisivat halukkaat itse laittaa nickinsä näkyviin, eikä kaikkien tarvitsisi maksaa lisähintaa. Minusta se ainakin olisi hienoa.
Minusta nuo kaikki esitellyt kuvat ovat järjestään olleet hienoja, enkä osaa nostaa yhtäkään muiden yli. Suomen lippu olisi kyllä hyvä olla mukana, joten se ehkä kallistaa vaakaani Trooper -Eddien suuntaan...
Kuitenkaan ei minullakaan niin valtavasti ole sitä ylimääräistä rahaa, joten mitään kovin kallista paitaa en pysty ostamaan. Eli mieluummin paita itsellä ilman kalliita kuvia kuin kuvilla mutta jossain Keinosen varastossa.
Siis sloganitkin kyllä minulle kelpaisivat, ja mielestäni täällä on jo ollut muutama oikein hyväkin ehdotus.

-
- Rautakansleri
-
- Viikonloppusoturi
-
- Roudari
-
- Kisälli
-
- Rautakansleri
"...And here´s a song from the Väinö Linna´s famous war book called:Tuntematon sotilas - uu jeah!"
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!