Slayer

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Lamb Of God ei soittanut ainakaan siellä Hollannin keikalla, ei ollut edes buukattuna sinne.

Itelle aivan sama soittaako Hakametsässä vai ei. Paskaa.
Clairvoyant
Roudari
Roudari

Post by Clairvoyant »

Lamb of God heitti ainakin Sveitsissä settinsä. Parilta sveitsiläiseltä tutulta tuli myös kuultua, että muut bändit kiertueella eivät olleet kovin hyvissä väleissä Slayerin kanssa. Ylimielisiksi väittivät rässilegendan jäseniä. Nämä tuttuni siis tapasivat keikkaa ennen Thine Eyes Bleedin jätkiä ja Bodomin Henkkaa ja pääsivät backstagelle katselemaan soundcheckejä. Hieman vituttaa :).
Mutta joo, Slayerin setti näyttää olevan ihan kelpo tavaraa, hieman kyllä liian tavanomainen. Uudelta levyltä tosiaan olisi saanut ottaa mukaan lisää tavaraa. Slayerin lisäksi Lamb of God kiinnostaa jonkun verran ja eiköhän se Bodomin livesetti tule myös katsottua. Lamb of God ei kuulemma valitettavasti vedä Wall of Deathia.
Helsingissä nähdään.
I believe in nothing, least of all in the word of shit
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Onpas muuten helvetin kova tuo Slayerin setti. Varsinkin encoret ovat täyttä tappoa. Harmi vain, kun ei keikalle näillä näkymin pääse. Lippuja toki vielä saisi, mutta rahaa kun ei ole oikein yhtään ylimääräistä. Joskus toiste kai sitten.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Clairvoyant wrote:Lamb of God heitti ainakin Sveitsissä settinsä. Parilta sveitsiläiseltä tutulta tuli myös kuultua, että muut bändit kiertueella eivät olleet kovin hyvissä väleissä Slayerin kanssa. Ylimielisiksi väittivät rässilegendan jäseniä.
Jos mä olisin Slayerissa, mä todellakin olisin ylimielinen. Ainiin, mä olen sitä jo nyt.
Jos ihminen tekee jotain merkittävää, like Slayer, miksi pitäisi olla vaatimaton?
Suomalaisten ongelma muutenkin: itsetunto aina pohjilla. Onneksi mulla ei ole :lol:
"To be alive is more than just breathing"
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Väsymyksen ja säryn aiheuttamassa puuduttavassa tilassa tuli tipahdettua erityisesti tuolle: "Jos mä olisin Slayerissa, mä todellakin olisin ylimielinen"

:lol:
Made of Iron
Kisälli
Kisälli

Post by Made of Iron »

Vaatimaton ei tarvitse olla, mutta vielä vähemmän kusipää. En nyt ota kantaa siihen onko Slayerin jätkät kusipäitä vai ei, kun en heitä tunne pätkän vertaa. Sentencedin kiertuemeiningistä saisivat ottaa kyllä mallia muutkin, eivät vissiin puhuneet hirveästi muille bändeille kun ei ollut mitään asiaa. :lol:
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Jotkut syntyy kusipäiksi, jotkut ei. Turhaa kait siitä numeroa tekee.

Kyllä mä myönnän ja tiedän olevani toisinaan varsinainen kusipää. So what? Maailma on täynnä idiootteja, joille ei tarvitse olla mukava.
"To be alive is more than just breathing"
Hanged man
Roudari
Roudari

Post by Hanged man »

Kaikkien Slayer ja varsinkin Lombardo-fanien kannattaa tsekata tämä
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Ohoh! Pitää mennä kattomaan. Ehdottomasti!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Sattuipas huonoon saumaan, eihän tonne pääse millään. :( FUCK!
Hanged man
Roudari
Roudari

Post by Hanged man »

Pitihän se käydä ohikulkiessa hakemas lippu tonne Daven "rumpuklinikalle".
Jos sais vaikka nimmarin Reign in bloodin kanteen...
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Tuli haettua aamupäivällä lippu tonne Lombardon "rumpuklinikalle" Levytukusta. Hyvä että laitoit Hanged Man linkkiä tosta tilaisuudesta, ois nimittäin voinu mennä täysin ohi. Tuli taas Marraskuulle lisäjännää. :D
Siis kolmen Maidenin, Slayerin ja Jethro Tullin keikkojen lisäksi, jos nyt vähän hehkutetaan
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Blabbermouth wrote:SLAYER will be issuing an "Eyes of the Insane" two-part CD single and seven-inch vinyl in Europe on November 20 via Warner. The complete details are as follows:

CD Single Part One:

01. Eyes of the Insane (album version)
02. Eyes of the Insane (live version)

CD Single Part Two (Enhanced CD):

02. Cult (live)
03. Reborn (live In New York 1986) (enhanced video)

Seven-Inch Colored Vinyl:

02. Cult (live)
Uutta sinkkua siis pukkaa Slayerilta. Tästä pääsee katsomaan biisin videon.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Eipä tuota varmaan tule ostettua; Eternal Pyreakaan en lopulta ostanut, vaan sen sijasta Deathin Leprosyn. :D Muuten olisi OK, mutta bonuksina ei ole mitään mielenkiintoista.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Ihan hieno videoa, tai siis toteutus. Itse en kuitenkaan tuon ihme silmä -jutun takia viitsinyt edes loppuun katsella.
Paljon enemmän sytyttää Raining Bloodin veriveto :twisted:
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Kerry King ja Marty Friedman Japanin TV:ssä:

Part 1
Part 2
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^Noi nyt oli mielestäni tylsiä, itse taas löysin paljon "mielenkiintoisempaa".

Tässä vielä loppukevennys, the slover one.
Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

^^&^ Voimis ei vaan tajua. Ihan totaalirepeilyt lähti täältä suunnasta. Nipponit vaan nauraa hekottaa ja Kerry on ihan kujalla tapahtumista, näppäilee vaan skebaansa. Varmasti kävi äijällä mielessä, että mihinkähän sitä on taas tullut lupauduttua.
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

Keikkaa odotellaan täälläkin (ekaa kertaa olen menossa ko. orkesteria katsomaan, btw), mutta onkos lämppäreitten esiintymisjärjestyksestä mitään infoa?
Ja mitkä bändit siellä nyt Suomessa meuhkaakaan? Lippupalvelun mukaan itse pääpiru, In Flames, Lamd Of God, COB ja Thine Eyes Bleed. Slayer.netin mukaan In Flamesin tilalla olisi Mastodon... :?
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Järjestys on muistaakseni:

Thine Eyes Bleed
Children of Bodom
Lamb of God
In Flames
Slayer

Mastodon kyllä kelpaisi tänne ihan vitusti!!!!!!!! Saatanan jämä-In Flames.
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

condemned wrote:Järjestys on muistaakseni:

Thine Eyes Bleed
Children of Bodom
Lamb of God
In Flames
Slayer
Wikipedia sanoo näin:
Wikipedia wrote:
The 2006 European edition, called "Chapter II", features the following bands: Slayer as headliners, In Flames as "direct support" band, Children of Bodom and Lamb of God in rotating slots, Thine Eyes Bleed as opening act. The lineup is identical to the American one except for Mastodon, replaced by In Flames.
Eli tuo Bodomin ja Lamb Of Godin soittopaikka vaihtelee.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Bobby Jean
Wimp
Wimp

Post by Bobby Jean »

Voisi veikata, että Suomessa Bodom laitetaan vasta Lambin jälkeen, tai ainakin näin itse toivoisin. Kuitenkin kotimainen pumppu ja kaikesta huolimatta varmaa suosiota nauttiva veto. In Flameskin taitaa onneksi olla täällä päin suositummassa asemassa kuin esim muualla Euroopassa, jossa sille ei kovin suurta kumarrusta tarjottu, mitä nyt eri foorumeilta olen seuraillut tilannetta. Onko muuten tietoa millaista aikataulua tuo keikka noudattelisi? Starttaako Thine Eyes Bleed 18.30 vaiko..?
Jack Daniels on the rocks!
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Santalahti @ Imperiumi wrote:Ma 13.11.2006 - 44 EUR
Slayer, In Flames, Children Of Bodom, Lamb Of God, Thine Eyes Bleed
Ei ikärajaa, anniskelualueet K-18
Ovet auki klo 17.30. Ohjelma klo 18.30 alkaen.

www.sauna-open-air.fi
Eli joo. Näin siis ainakin Tampereella.
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

condemned wrote: Mastodon kyllä kelpaisi tänne ihan vitusti!!!!!!!! Saatanan jämä-In Flames.
Jep, samat fiilikset tuli mullekin. Tuntuu että pumppu lämmittelee joka toista Suomessa keikkailevaa heviretkuetta.

Onkohan niillä sikariportaassa aina hihassa in flames-kortti.
"joo, ei saatu bändiä X lämppäriksi, otetaan soitto Ruåttiin!"
:wink:
Journeyman91
Hang-Around
Hang-Around

Post by Journeyman91 »

Onkos täällä ihmisillä mitään tietoa mihin aikaan tuolla Helsingin Unholy Alliancessa mikäkin bändi noin suurinpiirtein aloittaa? Lähinnä Slayerin aloittamisaika kiinnostaisi kovasti. Hieman näin jääkiekon ystävänä harmittaa että jää tuo samaisena iltana klo 18.30 alkava Suomi-Ruåtsi näkemättä, mutta kyllä Slayer korvaa sen ihan parhaalla mahdollisella tavalla. :finger:
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
Post Reply