Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

webmaster@ironmaidenonlineclub.com wrote:On the IMOC tonight you will find...

- The very first snippet of the forthcoming 'Different World' video

- A ton of photos from the tour, both onstage and off

- Rod's latest tour diary
Että sellaista tällä kertaa.
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Olli the Wicker man wrote:Tämmönen mä olen nyt ja varmasti koko loppu elämäni, ...tulikohan kaikki varmasti oikein?
Kannattaa ottaa käytännöksi vaikka valokopioida, skannata tai digikuvata matkaan lähtevät kuoret ja dokumentit, niin ei tarvitse myöhemmin arvailla mitä on tullut tehtyä :wink:.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Relic wrote:
Olli the Wicker man wrote:Tämmönen mä olen nyt ja varmasti koko loppu elämäni, ...tulikohan kaikki varmasti oikein?
Kannattaa ottaa käytännöksi vaikka valokopioida, skannata tai digikuvata matkaan lähtevät kuoret ja dokumentit, niin ei tarvitse myöhemmin arvailla mitä on tullut tehtyä :wink:.
Juu ei hassumpi idea ollenkaan! Ongelmana vaan se, että ainoa käypä metodi tällä hetkellä noista laatimistasi vaihtoehdoista on tuo valokopio, ja senkin ottamiseen saa nähdä jonkin verran vaivaa, sillä omassa omistuksessa ei ko. masiinaa arvatenkaan ole, mutta ainahan sitä Maidenin tähden.. Mutta joo, digikamera tulee varmaan tähän huusholliin hankittua tässä syksyn aikana, joten täytyypä ottaa käytäntöön tämä mainio idea, jonka esille toit. Niin, ja onhan kynä ja paperikin keksitty! :D

Kiitti
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

UTI wrote:Kaikille Suomen keikoille voitin noi rannekkeet. Eli nyt saan ostettua yhteensä 6 kenttälippua lisää jos sattuisin tarvimaan.. :wink:
Pakko hehkuttaa tuota itsekin, eli näinhän se meni täälläkin suunnalla, kaikille Suomen keikoille rannekkeet. Erinomainen juttu tuo, että saa sitten ostettua kenttiksen jos voittaa rannekkeen, sillä itse juuri pähkäilin että mistähän saisin Tampereen kenttiksen halvalla, ja pari päivää sen jälkeen tulikin ilmoitus että saan sen ostettua, ja vieläpä normaalihinnalla!!

Onkos muuten kukaan, joka on voittanut omistamatta kenttälippua voittamalleen keikalle, vielä saanut infoa siitä että kenelle soittaa lippujen hankkimiseksi? Kai se yksityisviesti sieltä sitten aikanaan tulee, tällä viikollahan sen piti tulla.

Asiasta toiseen, jokohan kohta olisi taas uuden FC- lehden aika...
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

First to barrier wrote: Hi

You're on our list as either having no tickets, or having seated tickets for the gig(s) you have won 'First To The Barrier' passes for.

As explained in the terms of entry, you need to have standing tickets for you and your guest (if you're bringing a guest).

You can buy these standing tickets directly from the Iron Maiden Fan Club next week:
Tässä nyt rupesi mietityttämään, että saako 2 lippua hankittua ainoastaan ne jotka on valinnut siinä kaavakkeessa "istumapaikka" ja
"seisomalipun" valinneella on mahdollisuus ostaa vain "vieraalle" yksi lippu. Näin vältytään ylibuukkauksilta. Pitäähän siihenkin olla looginen selitys, että miksi arvontakaavakkeessa kysyttiin noita tietoja, että osataan varautua lippujen määrään oikein.
"Life goes on....until it doesn't"
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Veikkaan kyl et yhen vaan jos on ilmottanut et on jo seisomapaikkalippu handussa, muuten tosiaan tulee toi ylibuukkauksen vaara..?
Täytyy kysyy tos ens vklla ku tilaa lippuja..
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Dante oli kulemma tarkastanut jostain viralliselta taholta, että 15 vuotiaatkin voi ilmoittautua tonne keikalle. En aiemmin älynnyt ilmoittautua kun ole alle 16 ja ajattelin, että muutenkin ihan tuuripeliä. Voiko vielä saada noita rannekkeita vai onko kaikki jo mennyt?
Vitutta jos jotkut 15 vuotiaat pääsee keikalle ja itse joudun venata yli viisi tuntia ovien avaamista vain huomatakseni että siellä on jo 120 tyyppiä aidassa kiinni.
Vielä kun on liput kaikille Suomen keikoille.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Et voi enää saada noita rannekkeita kuin sopimalla jonkun voittajan kanssa, että luovuttaisi sulle toisen rannekkeensa.
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Laitoin rautakauppaan ostoilmoituksen, jos vaikka tärppäisi.
Tympii, mutta tyhmyydestä saa maksaa...
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

No nyt on sitten Lazille soitettu ja ostettu liput Tukholman keikoille, hieman oli polla jäässä kun piti sönkätä lontoota, mutta ei mun loppujen lopuksi tarvinnut sanoa kuin etunimi, ja mille keikalle tarvitsen liput, sekä tietty luottokortin numero. Muutama minuutti siinä meni.

Give me Ed ´till I´m in Stockholm!!!
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

asa wrote:No nyt on sitten Lazille soitettu ja ostettu liput Tukholman keikoille, hieman oli polla jäässä kun piti sönkätä lontoota, mutta ei mun loppujen lopuksi tarvinnut sanoa kuin etunimi, ja mille keikalle tarvitsen liput, sekä tietty luottokortin numero. Muutama minuutti siinä meni.

Give me Ed ´till I´m in Stockholm!!!
Kuinkas helppoa se asiointi Pohjanmeren toiselle puolelle oikeen oli? On nimittäin itelläki tässä edessä, ku pitäis saada kenttäliput ekaan Helsingin keikkaan. Puhuukos Laz jollain karmeella aksentilla tai muuten vaan epäselvästi, kuten esim. kaimansa Harris (nimimerkillä: Kerran englantiaan julkisesti käyttämään joutunut...)? Ja pitääkös sinne siis kertoa luottokortin numero? Saa nähä millasen metelin tuo äitimuori nostaa, ku pitäis alkaa sen luottokorttitietoja levitelemään jollekki tuntemattomalle engelsmannille... Ei varmaankaan juuri riemastu.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Aika selkeetä Englantia Laz puhui, yhteys ei tietysti ollut kännykällä soitettaessa paras mahdollinen, kun ei se aina Suomen sisälläkään ole kummoinen. Kannattaa kirjoittaa ylös kaikki tarvittavat tiedot paperille, ettei tartte puhelimessa käydä arpomaan ja miettimään. Itse olin kirjoittanut ylös kaiken mahdollisen paperille, vielä aakkonen kerrallaan miten ne lausutaan englanniksi, osoitteet ja nimet ym.

Kyllä nyt luulisi uskaltaa antaa luottokortin tiedot, ja jos ei uskalla, niin se on voi voi.
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Myös täällä asiointi sujui moitteettomasti. Selvää saatiin murteesta huolimatta. Sama juttu kävi kuin asalla, eli oman etunimen ehdin sanoa avausrepliikiksi, niin kaveri luetteli heti mun kaikki tiedot ja kysyi vaan että "pitääkö paikkansa?".. Mistä helvetistä se tiesi??? Ja lippuja ei muuten saa sellaisille keikoille, jonne on ilmoittanut jo liput omistavansa. Yritin parille ystävälle saada lippuja, mut vituiks meni.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

rainmaker91 wrote:Dante oli kulemma tarkastanut jostain viralliselta taholta, että 15 vuotiaatkin voi ilmoittautua tonne keikalle. En aiemmin älynnyt ilmoittautua kun ole alle 16 ja ajattelin, että muutenkin ihan tuuripeliä. Voiko vielä saada noita rannekkeita vai onko kaikki jo mennyt?
Vastasin jo tonne muualle, että tuo koski vain aj ainoastaan avecia. Eli arvontaan on/oli se 16 vuoden ikäraja.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

UTI wrote:Myös täällä asiointi sujui moitteettomasti. Selvää saatiin murteesta huolimatta. Sama juttu kävi kuin asalla, eli oman etunimen ehdin sanoa avausrepliikiksi, niin kaveri luetteli heti mun kaikki tiedot ja kysyi vaan että "pitääkö paikkansa?"..
Multa ei edes kysynyt pitääkö paikkaansa, siksi vähän nyt jännittääkin tuleeko varmasti perille. Voihan olla että FC:ssä on muitakin Atteja. Laz näki varmasti jostain FC:n rekisteristä ne tiedot, onhan ne kaikki sinne kertaalleen annettu.
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

No vähän ihmettelen jos siellä ei muita Antteja ole.Eli miten se munkin oikeat tiedot heti tiesi?...
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Dante wrote:
rainmaker91 wrote:Dante oli kulemma tarkastanut jostain viralliselta taholta, että 15 vuotiaatkin voi ilmoittautua tonne keikalle. En aiemmin älynnyt ilmoittautua kun ole alle 16 ja ajattelin, että muutenkin ihan tuuripeliä. Voiko vielä saada noita rannekkeita vai onko kaikki jo mennyt?
Vastasin jo tonne muualle, että tuo koski vain aj ainoastaan avecia. Eli arvontaan on/oli se 16 vuoden ikäraja.
Näinhän minäkin luulin, osallistuin kuitenkin riskillä ja voitettuani varmistin asian, ja he sanoivat että mikäli olen tietoinen eturivin riskeistä, saan kuin saankin ne rannekkeet. Eli omalla vastuulla alle 16 vuotiaatkin olisivat saaneet osallistua (itse en siis ole vielä 16).

Vielä pitäisi siis liput Tampereelle hommata, ja sitten ei tarvitse noista vähään aikaan huolehtia :D .
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

Jeesh! Eipä tarvinnu testata Lazin korostuksia, ku kotonen Lippupalveluki tarjos vielä pari kenttäpaikkaa, vaikkei niitä eilen illalla siellä mukamas enää ollu. Ootteko muuten samaa mieltä, että tää "First to the barrier" -käytäntö pitäis säilyttää tulevillaki kiertueilla? Mun mielestä ainaki se luo tietynlaisen varmuuden siitä, että kentälle voi päästä, vaikkei asuis teltassa kahta viikkoa lippuluukun edessä. Varsinki, jos niitä ennakkomyyntejä klubilaisille ei tulevillakaan turneilla saada tänne villiin pohjolaan järjestettyä.

Ja suuret kiitokset Rautaneidon miehistölle, että informoitte niistä lisäpaikoista tuolla etusivulla. Oli tainnu Lippupalvelulta tiedotuspuoli jäädä unholaan.
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Lowerslave wrote:Ootteko muuten samaa mieltä, että tää "First to the barrier" -käytäntö pitäis säilyttää tulevillaki kiertueilla?
Tuskin paljon ilahduttaisi maksavaa asiakaskuntaan, jos suotuja etuja ruvettaisiin vastaisuudessa karsimaan. Luulenpa, että jäsenmäärä on ainakin aavistuksen kasvanut tämän kampanjan ansioista.

Toisaalta, jos jo luvattuja jäsenyyspakettiin kuuluvia osia voidaan jättää tyystin toimittamatta, kuten monella on nimmarikuvan kanssa tainnut käydä, lienee parasta varautua kenen lie bisnesneron uusiin tempauksiin 8).
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

^Mitään ei ole jäänyt toimittamatta, vähän vaan kestää. :lol: Joo, uskokoon ken tahtoo.

Nimim. "Vasta 2 vuotta odottanut"
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Lazin mukaan uusi FC Mag on menossa painoon viikon kuluessa, lienee Suomessa asti parin kolmen viikon päästä.
Onhan sitä jo odoteltukin! 8)
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

^ Doddiin. Itse olen ollut Fanclubin jäsen vasta tämän vuoden, ja nuo kaksi tänne saapunutta lehteä ovat olleet varsin mielenkiintoisia. Odotan innolla tuota tulevaa magazineä, nyt uuden levyn ilmestyttyä ja kiertueen startattua siinä on varmaan - kuten aina - paljon mielenkiintoista sisältöä.

Ja asiasta viidenteen, hieman ennen kello kuutta tuli sitten hommattua kenttälippu Tampereelle. Eli jokaiselle Suomen keikalle löytyy nyt sitten kenttikset ja eturivirannekkeet 8) .

EDIT: Uti; Siis, ei mulla vielä niitä rannekkeita ole kotona, mutta tulossa siis on.
Last edited by Roskisdyykkari on Thu Oct 19, 2006 13:30, edited 1 time in total.
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

^En mä ainakaan mitään rannekkeita ole vielä saanut...

Onko kukaan Faxannut tuota jäsenyyden uudistamismaksukaavaketta Englantiin? Tuo lapussa oleva Fax-numero on aika pirun pitkä kaikkine etuliitteineen, en oikein ole varma pitääkö mun noi kaikki siihen koneeseen lyödä. No, kokeilen tänään töissä. Ongelmana vaan se, että fax-masiina ei taida pahemmin välitystietoja näyttää, eli vaikka löis numeroksi 123 niin tyytyväisenä se vaan lähettää.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

UTI wrote:Ongelmana vaan se, että fax-masiina ei taida pahemmin välitystietoja näyttää, eli vaikka löis numeroksi 123 niin tyytyväisenä se vaan lähettää.
Nainpa ja siina sitten menee luottokortti tunnukset, mita ilmeisemmin. Itse soittaisin suoraan Lazille ja kysyisin asiasta, selviaisi ainakin.
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

UTI wrote: Onko kukaan Faxannut tuota jäsenyyden uudistamismaksukaavaketta Englantiin? Tuo lapussa oleva Fax-numero on aika pirun pitkä kaikkine etuliitteineen, en oikein ole varma pitääkö mun noi kaikki siihen koneeseen lyödä. No, kokeilen tänään töissä. Ongelmana vaan se, että fax-masiina ei taida pahemmin välitystietoja näyttää, eli vaikka löis numeroksi 123 niin tyytyväisenä se vaan lähettää.
Itse pohdin samaa asiaa loppukesästä. Muistaakseni Klubin faksi- ja puhelinnumerot ovat samat, liekö moinen mahdollista? Yleensähän eri linjoille on eri numerot.

Itse ratkaisin ongelman lähettämällä perinteistä postia ja hyvin homma toimi niinkin.
Post Reply